cee'd

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

E si mai profitabil ca intre cele doua motorizari sa nu fie decat diferenta de soft, economisind bani la proiectarea motoarelor.
Evident, sunt si alte diferente, insa eu cred ca prin resoftare cel de 90 poate fi dus la 115. Insa motoare trebuie sa aiba si ceva diferente intre ele. Din moment ce de la 115 poti face resoftare sa'l duci la un 130 probabil, cel de 90 nu cred ca poate ajunge pana acolo doar din soft, oricat de agresiv ar fi acesta

gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

Nu stiu daca a observat cineva - in brosura de prezentare - dar si la motorul de 2 l diesel exita 2 variante de putere de 140 si 135 CP????? si faptul ca motorul de 2l are 8 valve(single-overhead camshaft)

Andrei Burcea
Posts: 79
Joined: 18 May 2007, 11:50
Auto:

Post by Andrei Burcea »

Dl Gerula ---- "Pai mi se pare normal in primul rand sa ai programata undeva la 1000 o revizie care ar trebui sa fie gratuita si sa se schimbe uleiul.
La Matizache asa am avut. Apoi din postul cu consumul daca va uitati atent, "swidow" a specificat ca nota la tabelul ala 1060 km schimb ulei si filtru. A folosit full sintetic 5W40 (ceea ce am sa folosesc si eu).
Daca gresesc, sa ma scuzati, dar asta am dedus "

Ceea ce afirmati dumneavoastra mai sus este total eronat nu se face revizie la 1000 km pentru Kia Ceed

User avatar
Gerula
taraboste
Posts: 979
Joined: 09 May 2007, 09:21
Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
Location: Bucuresti

Post by Gerula »

Ce este eronat TOTAL?
Ca nu se face revizie la 1000?
Ca nu pot folosi ulei 5W40?
Ca la Daewoo Matiz (o masina fara pretentii) am avut revizie gratuia la 1000 km? (mai am si acum ghidul de service si cotorul cuponului de revizie gratuita)
Ca respectivul posesor deja de Cee'd a declarat schimb ulei + filtru la 1000 km?

A fost pur si simplu o deductie logica pe care mi-am permis-o sub o anume rezerva pe care am si specificat-o la sfarsit.
Deci: Nu ma acuzati ca ce am declarat mai sus este TOTAL eronat.
Partial eronat , poate si asta din cauza lipsei de informatie

Edited by andrei0241: Nu mai dati quote la mesajul precedent decat daca aveti de subliniat un pasaj anume!
Mos Gerula

Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Pe site-ul kiaromania.ro, la sectiunea preturi pentru Cee'd scrie urmatoarele:
Pret final = pretul cu taxe vamale si tva
- nu include alte taxe, cum ar fi: taxa de prima inmatriculare, numere provizorii, prestatii RAR si vama.
- nu include costul pachetului legislativ(trusa medicala, triunghi reflectorizant, extinctor)
DDP nu include toate taxele? Adica si cele vamale?

Efectiv, pentru un Cee'd LX Base 1.4, luat de la un dealer din Ro, cat platesti in total? (cost masina, numere, pachet legislativ, vama, taxa de prima inamticulare si ce alte chestii mai sunt)

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Image

Mai clar decat scrie pe site ... nu cred ca'ti poate explica cineva. Probabil nu ai fost atent cand ai citit acolo ... singura explicatie eleganta care o gasesc :D

Scrie clar la DDP - ** Pret DDP = pret cu taxe vamale, fara TVA
Kia cee'd este fabricata in Europa, de aceea taxele vamale sunt zero si atunci pretul CIP este egal cu pretul DDP fara TVA

Un LX Best costa CIP (=DDP) + TVA 11854 euro. La astia se mai adauga 35 euro + TVA pachetul legislativ.

Taxa de prima inmatriculare e treaba fiecaruia ... gasesti calculator pe net pentru asta.
Numerele privizorii am inteles ca's 100ron si se achita la dealer.

Dup'aia mai tre sa platesti ptr talon si numerele definitive (in 30 de zile parca)

User avatar
doringvd
Moderator
Posts: 1355
Joined: 07 Jun 2007, 11:15
Auto:
Location: BRASOV
Contact:

Post by doringvd »

eu am inteles ca ma costa aproape 300ron,nr rosii :oops: :?:

Andrei Burcea
Posts: 79
Joined: 18 May 2007, 11:50
Auto:

Post by Andrei Burcea »

cred ca ati inteles gresit

Andrei Burcea
Posts: 79
Joined: 18 May 2007, 11:50
Auto:

Post by Andrei Burcea »

Pai si cum ati ajuns dumneavoastra la aceasta "deductie logica" ca eu sunt mai incet de minte .

Va mai pot spune inca un forum cel putin unde s-a ridicat aceasta problema si acolo v-am specificat unde se fac reviziile pentru diesel precum si pentru Benzina ( ma refer la numar de kilometri).


Daca dumneavoastra tot ridicati aceasta problema si dupa o luna de zile, eu unu ma abtin de la comentarii insa sunt tare curios cum ati reusit dumneavoastra sa ajungeti la aceasta deductie cum ca se fac revizii la 1000km pentru Kia Ceed, poate nu am citit eu bine si va referiti la alta marca daca este asa imi cer suze.

Va multumesc!

User avatar
Gerula
taraboste
Posts: 979
Joined: 09 May 2007, 09:21
Auto: KIA Ceed 1,4 GSL 2007
Location: Bucuresti

Post by Gerula »

Lasati ca nu e numai asta singura problema care se tot ridica de o luna de zile. Stiu ca anumite chestiuni sunt stressante mai ales cand nu tin neaparat de domeniul in care lucrati.
Service-ul, reviziile, cureaua/lantul de distributie nu au legatura cu vanzarile asa ca ...ma scuzati.

Ca o sa uitam unde este service-ul pana la 15000 km. este perfect.
Asa sa dea Domnul.
Mos Gerula

Cee'd 1.4 "Ltd Edition" Dakar

User avatar
GOvidiu
Posts: 330
Joined: 20 May 2007, 08:30
Auto:
Location: Constanta

Post by GOvidiu »

In legatura cu costul unor taxe.
La emisiunea Automobile de la National Tv din 06 mai 2007 presedintele KiaRomania spune:
Citez
"........varianta de intrare pe piata are pretul de 9961 euro, pret fara TVA...taxe vamale 0, dar chiar si restul taxelor care inseamna, omologare RAR, probleme legate de numere provizorii si asa mai departe, toate sunt incluse in acest pret. Deci practic clientul trebuie sa plateasca 9961 euro + TVA"
Incheiat citat.
Kia Cee'd 1,4 base+ Piston grey
Dauna totala 2010

Andrei Burcea
Posts: 79
Joined: 18 May 2007, 11:50
Auto:

Post by Andrei Burcea »

Acuma sincer sa fiu cu dumneavoastra ati incercat sa dati un telefon la dealer sau la importator si sa cereti cu cineva din departamentul de service, va zic eu ca NU ati incercat dumneavoastra sa deduceti anumite lucruri TOTAL neadevarate.

Imi pare foarte rau ca am lipsit aceea perioada de pe acest forum si v-am lasat satisfactia de a crede dumneavoastra ca firma sau alt cineva mi-a interzis sa mai corepondez cu dumneavoastra.

Sa va aduc adminte ce ati afirmat in acele posturi despre persoana mea acest mesaj nu este neparat atintit asupra dumneavoastra ci asupra celor care au criticat departamneul de vanzari, nimeni nu a sustinut vreodata ca acest departament le stie pe toate, insa vreau sa cred ca cel putin 85% din informatiile pe care le-am oferit celor care au avut nelamuriri, neclaritati si mi-am scris pe forum sau pe Pm, le-am raspuns corect, deasemenea nu spun ca nu am gresit si eu .

Insa de aici pana a ajunge a critica o persoana pe care dumneavoastra nu o cunoasteti decat din intermediul internetului este total gresit parerea mea.
Incontinuare am sa incerc sa ajut pe cei care au nelamuriri, sau neclaritati, insa nu pot accepta ca cineva sa ma critice pentru ca am incercat sa-l ajut.

Va multumesc si va promit ca am sa incerc sa petrec cat mai mult timp alaturi de voi deja multora dintre voi le-am raspuns pe Pm deoarece asa consider ca este mult mai bine , se pot evita mult mai usor neintelegerile de genul acesta.

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Omologarea RAR e altceva decat vizita care oricum trebuie facuta la RAR dupa ce cumperi masina.
Cat despre numerele rosii ... acum l'am sunat pe reprezentantul de vanzari si mi'a confirmat ca acestea se iau de la ei si sunt 100ron.
Inmatricularea (talon + nr definitive) sunt pana in 200 ron

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

andrei0241 wrote:Image

Mai clar decat scrie pe site ... nu cred ca'ti poate explica cineva. Probabil nu ai fost atent cand ai citit acolo ... singura explicatie eleganta care o gasesc :D

Scrie clar la DDP - ** Pret DDP = pret cu taxe vamale, fara TVA
Kia cee'd este fabricata in Europa, de aceea taxele vamale sunt zero si atunci pretul CIP este egal cu pretul DDP fara TVA
Da, cred ca exprimarea lor de pe site nu a fost cea mai potrivita. Printscreen-ul tau nu cuprinde toata fraza finala, care specifica ca pretul final nu include taxele vamale, desi mai sus afirmasera contrariul.

Multumesc pentru lamuriri.

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Da, imi cer scuze ca nu am dat si mai jos sa vad tot ce scria, insa din moment ce scrie clar ca taxele vamale sunt zero ... mai putin conta precizarea aia.
Desi ai dreptate ... afirmatiile lor se bat cap in cap

"*** Pret final = pretul cu taxe vamale si tva
- nu include alte taxe, cum ar fi: taxa de prima inmatriculare, numere provizorii, prestatii RAR si vama. "

Post Reply

Return to “Generalităţi”