Joi 14.03 in sfarsit mi au schimbat ambreiajul la Timisoara pe garantie dupa multe lungiri si prelungiri.
Vineri dimineata 15.03 la ora 8 am plecat spre Iasi,masina functioneaza corespunzator totul ok se pare ,dar cand am ajuns la Iasi mi a cazut scutul de la motor.
Buna treaba au facut baietii.
Succes si drumuri usoare .
7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
- Alx03
- Posts: 478
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
De-a rasul plânsul asta cu scutul... Eu deocamdată am avut experiențe plăcute cu cei din Cluj, but never say never.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Nu am mai scris de mult aici și m- am gândit că ar trebui sa vin cu update. Am schimbat ambreiajul acum 22 Kkm și nicio problema până acum. Ambreiajul original a tremurat de la început, dar deh eram prea entuziasmat de achiziție , așa că nu mi-am bătut capul atunci. Ca si in cazul rolei de MHEV, cred că au îmbunătățit ceva la ambreiajele noi. Oficial este acc. referință, numai că în cazul meu am simțit diferența în bine.
Drumuri bune!
Drumuri bune!
Sportage Style 1.6 DSL 7DCT Hybrid
- Alx03
- Posts: 478
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Da, cam aceeasi experienta o impartasesc si eu pana acum. Parca cupleaza mai repede si inca n-am mai surprins-o tremurand. Cu cel original, cum ai zis si tu, a fost altfel de la inceput. Dar vom vedea cel mai bine in timp…
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Nu vă mai îmbătați cu apă rece , unii au schimbat de trei ori ambreiajele în 80...100000km , în funcție de unde sunt rulate mașinile , trafic , tot 30..40000km țin ambreiajele .
Kia Sportage GT-line T-gdi AWD 6MT
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Fan motoare supraalimentate pe benzină .
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Mooammmăăă......n‐am văzut ”hater” mai mare ca tine... Viorele...lasă-ne...am înțeles... fiind ”foarte priceput”, ai ales cea mai bună variantă de cutie de viteze de la Hyundai/KIA ... 6MT, doar că mai sunt și cei cărora le place cutia automată și 7DCT-ul. Ți-am văzut postările și aici și pe FB.... am înțeles, ție nu-ți place 7DCT-ul dar asta nu înseamnă că trebuie să-l urâm și noi.... OK, probabil că are și puncte slabe, ca orice transmisie automată (semiautomată, cum vrei tu să-i zici), dar care se pare că încep să se remedieze, conform celor scrise aici de posesorii acestui tip de cutie. Prin postările tale nu mai încerci să ajuți comunitatea KIA, ci doar transmiți, constant, ura ta pentru acest tip de transmisie. Știu...ai să mă condamni pentru cele scrise, tu cel mai bun expert în cutii de viteze, ai să aduci argumente că eu sunt doar un fraier, printre alte zeci de mii, care au ales acest tip de cutie.....Eh...uite că nouă ”fraierilor” ne place acest tip de transmisie SAU dacă am ales acest tip de transmisie nu înseamnă că suntem neapărat fraieri ....După cum se vede în semnătură, dețin KIA Sportage 2023, MHEV benzina cu 7DCT....ȘI NU AM NICIO PROBLEMĂ CU EA - 15.000 de km...nici tremurături la plecarea de pe loc, nici în mers ...nimic din ce-ai descris în toate postările tale....Hai să oferim membrilor acestui Club, păreri/opinii care chiar să ajute comunitatea KIA din România, nu să ne facă să urâm mașinile pe care am ales să le cumpărăm. Toate cele bune!!!
KIA Sportage MY23 GTLine 1.6 T-GDI MHEV 7DCT 4x4
-
- Posts: 3
- Joined: 01 May 2024, 12:07
- Auto: kia sportage 2024
- Location: bucharest
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salutare, am cumparat DCT-ul MHEV 1.6 luna asta și sunt foarte mulțumit. Am avut Tucson diesel 4x4 2019 1.6 cu 135 de cai automata și numai probleme la motor am avut încă de la 5.000 de km unde mânca ulei grav și pana la urma am schimbat motorul la 10.000 pe garanție (cei de la DAB au tot întârziat procesul poate motorul isi va reveni din senin sa nu mai mănânce ulei....). Sunt foarte mulțumit de KIA SPORTAGE, din păcate bugetul nu mi-a permis decât echiparea Style dar asta e, o sa mă obișnuiesc cu micul meu display de bord. Am luat o de la MIT, respect celor de acolo. Conduc altfel decât Tucsonul unde nu mi pasa de el, acum sunt la stop cu N mereu și fără autohold. Modul ECO este sănătos în oraș?
- Alx03
- Posts: 478
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Nu știu despre ECO în oraș...teoretic, nici unui motor nu ii prea place sa meargă doar subturat, cu toate ca e benefic pentru consum.
Cât despre N la semafor fără autohold...de ce fără AutoHold?
Cât despre N la semafor fără autohold...de ce fără AutoHold?
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salut! Aceeasi versiune sunt pe cale sa o iau si eu. Cum se comporta masina? Am ceva retineri, dupa ce am citit comentariile despre cutia DCT.udar banciu wrote: ↑01 May 2024, 12:17 Salutare, am cumparat DCT-ul MHEV 1.6 luna asta și sunt foarte mulțumit. Am avut Tucson diesel 4x4 2019 1.6 cu 135 de cai automata și numai probleme la motor am avut încă de la 5.000 de km unde mânca ulei grav și pana la urma am schimbat motorul la 10.000 pe garanție (cei de la DAB au tot întârziat procesul poate motorul isi va reveni din senin sa nu mai mănânce ulei....). Sunt foarte mulțumit de KIA SPORTAGE, din păcate bugetul nu mi-a permis decât echiparea Style dar asta e, o sa mă obișnuiesc cu micul meu display de bord. Am luat o de la MIT, respect celor de acolo. Conduc altfel decât Tucsonul unde nu mi pasa de el, acum sunt la stop cu N mereu și fără autohold. Modul ECO este sănătos în oraș?