Folosirea aerului conditionat?
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5244
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Folosirea aerului conditionat?
eu stiu k se foloseste kand incepi sa te coci k un pui la rotisor...))..glumeam ..si eu tot la relanti il pornesc mai ales cand t urci in masina si realizezi k esti intr-un cuptor:D
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Folosirea aerului conditionat?
eu il pornesc de cate ori am nevoie, si de cele mai multe ori in mers (regim 80-100 km/h intr-a 5a) oscilez on/off (eu on, prietena off) la 5-10 minute, cate 5-10 minute. O fi bine, o fi rau ... n-o sa trag pe dreapta sa il pornesc, right ?
Si ... avem 5 ani garantie, ppl... cum avem dezavantajul pieselor scumpe, asa o sa avem avantajul unor astfel de reparatii pe buzunarul lor.
Si ... avem 5 ani garantie, ppl... cum avem dezavantajul pieselor scumpe, asa o sa avem avantajul unor astfel de reparatii pe buzunarul lor.
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]
---- [LINK - jurnal de bord]
-
- Moderator
- Posts: 189
- Joined: 28 Jun 2007, 16:42
- Auto:
- Location: Vaslui
- Contact:
Re: Folosirea aerului conditionat?
Sal,
Cel mai simplu, pt. a evita chestia cu socul initial la compresor, indiferent de turatia la care va aflati, cand apasati pe butonul de AC apasati si pedala de ambreiaj. Pornirea fara apasare nu duce la uzura prematura a motorului/compresorului ci a curelei care le leaga pe acestea doua, astfel incat aceasta se poate rupe si apoi ciuciu AC pana nu se schimba cureaua.
Chestia asta am inteles-o eu de la "nenea" de la Rodav Vaslui . Si tind sa-i dau dreptate. Stiu deja doua cazuri de curele rupte pe Cee'd pe la 60k km si tind sa cred ca asta e motivul, dupa ce am discutat cu persoanele in cauza si au confirmat pornirea AC-ului, in mers, fara apasarea ambreiajului. Legat de garantie o persoana a platit pt. schimbarea curelei, una nu
Sper sa fi fost de ajutor.
Alex
Cel mai simplu, pt. a evita chestia cu socul initial la compresor, indiferent de turatia la care va aflati, cand apasati pe butonul de AC apasati si pedala de ambreiaj. Pornirea fara apasare nu duce la uzura prematura a motorului/compresorului ci a curelei care le leaga pe acestea doua, astfel incat aceasta se poate rupe si apoi ciuciu AC pana nu se schimba cureaua.
Chestia asta am inteles-o eu de la "nenea" de la Rodav Vaslui . Si tind sa-i dau dreptate. Stiu deja doua cazuri de curele rupte pe Cee'd pe la 60k km si tind sa cred ca asta e motivul, dupa ce am discutat cu persoanele in cauza si au confirmat pornirea AC-ului, in mers, fara apasarea ambreiajului. Legat de garantie o persoana a platit pt. schimbarea curelei, una nu
Sper sa fi fost de ajutor.
Alex
Re: Folosirea aerului conditionat?
Cat timp nu avem climatronic, nu prea vad cum sa folosim AC-ul, decat intermitent.ddirectorul wrote:Sfatul D.lui inginer Sef de la RODAV VASLUI.
Pornirea AC-ului sa se faca atunci cand motorul este la relanti ( sa nu fie in turatie) pentru ca se uzeaza foarte mult
subansamblele motorului si compresorului daca il pornesti de ex. pe la 4000 RPM.
Sper ca m-am facut inteles.
ODO: 100000km din 06.2008
-
- Posts: 226
- Joined: 22 Oct 2008, 08:09
- Auto:
- Location: Husi --> Vaslui
- Contact:
Probleme compresor AC
Salutare la toti.
Am si o ”problema” cu compresorul de la AC. Adica apas butonul , se aprinde ledul , da nu cupleaza compresorul. Stiu ca atunci cand functiona corect cand porneam compresorul se simtea si in turatia motorului , dar imi dadea si caldura mai fortat . Acum apas butonul degeaba , de Duminica dimineata nu imi mai merge.
A mai patit cineva asa ceva? stiuti vreo rezolvare fara a fi necesara o vizita in service?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Am si o ”problema” cu compresorul de la AC. Adica apas butonul , se aprinde ledul , da nu cupleaza compresorul. Stiu ca atunci cand functiona corect cand porneam compresorul se simtea si in turatia motorului , dar imi dadea si caldura mai fortat . Acum apas butonul degeaba , de Duminica dimineata nu imi mai merge.
A mai patit cineva asa ceva? stiuti vreo rezolvare fara a fi necesara o vizita in service?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
cee'd sw 1.4 GSL BEST-black pearl + opt + stiker + cheie briceag
ODO 151000 +
VS-04-ASF
http://picasaweb.google.com/ddirectorul ... birx4e6sQE#
ODO 151000 +
VS-04-ASF
http://picasaweb.google.com/ddirectorul ... birx4e6sQE#
Re: Probleme compresor AC
salutare
din cate cunosc, ac-ul nu porneste daca temperatura exterioara scade sub -4gr.Celsius. daca cunoaste cineva mai bine, il rog sa dezvolte.
drumuri faine.
din cate cunosc, ac-ul nu porneste daca temperatura exterioara scade sub -4gr.Celsius. daca cunoaste cineva mai bine, il rog sa dezvolte.
drumuri faine.
1.4 GSL City Machine Silver
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
achizitionata in 13 aprilie 2009
din 1 octombrie 2011 BV-80-CEO
din 17 februarie 2011 si pe GPL
ODO GPL: ~ 120K km
ODO: ~ 140K km
Re: Folosirea aerului conditionat?
nu am acum cartea sa verific dar pot sa confirm ca la mine a mers AC si cand erau -10 grade (saptamana trecuta)
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
Re: Folosirea aerului conditionat?
De unde stii ca era AC?
Caldura poate veni de la motor.
Caldura poate veni de la motor.
Kia Cee'd 1.4 best
Re: Folosirea aerului conditionat?
de-abia pornisem motorul si nu cred ca putea sa bage caldura imediat. in plus,aerul s-a facut cald intr-un minut de la pornirea ac si a fost la fel de cald pana a juns motorul la 90 de grade (circa 15 minute).acum dc n-a fost sc, nu stiu ce altceva putea fi
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109