Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
Vin si eu in principiu daca termin treaba pana la 15.00.
Kia Pro cee'd 1,6 GSL MT Black pearl B-83-LZR
http://picasaweb.google.com/bogdanlazar2007/KIAProCeeD
Jurnal: viewtopic.php?t=2427
http://picasaweb.google.com/bogdanlazar2007/KIAProCeeD
Jurnal: viewtopic.php?t=2427
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
Va astept cu placere la I.M.G...cu cat vom fi mai multi si intrebarile vor fi mai multe...si asta este un lucru bun
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
probabil ca o sa vin si eu, sa vad daca mai am bani pana atunci (de francize...) trebuie sa imi ridic masina, e gata finally
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
Pentru masina se gasesc banuti ..
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
In principiu, vin si eu vineri .
KIA Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic + optionale, Pewter Beige
De cand ne-am intalnit, mi-a aparut un mare zambet pe fata
***Berea fara alcool e primul pas spre femeia gonflabila.
http://picasaweb.google.com/gtiv77
De cand ne-am intalnit, mi-a aparut un mare zambet pe fata
***Berea fara alcool e primul pas spre femeia gonflabila.
http://picasaweb.google.com/gtiv77
-
- Posts: 62
- Joined: 14 Sep 2007, 20:42
- Auto:
- Location: CRAIOVA
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
PRETURILE PENTRU CEED LA CRAIOVA:
SCUT METALIC 450 RON
SCUT PLASTIC 350 RON
SCUT ALUMINIU 480 RON
Eu am luat de tabla si e ok.
SCUT METALIC 450 RON
SCUT PLASTIC 350 RON
SCUT ALUMINIU 480 RON
Eu am luat de tabla si e ok.
kia ceed 1,4GS LX MT, piston grey, comanda pe 21.06.2007, sosit pe 26.09.2007.
DJ-10-KFT
DJ-10-KFT
-
- JUCATORUL
- Posts: 524
- Joined: 25 Oct 2008, 15:53
- Auto: kia ceed 1.4 benzina+gpl(brc)
- Location: bucuresti
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
@marius2007 pune si tu o poza cu scutul.........cred ca voi fi si eu vineri la IMG
kia ceed 1.4 best pewter beige 14oct.2008 GPLodo 230000km +kia ceed gt line 1.6crdi 2017 97000km
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
Marius.
Scutul de palastic este foarte scump....eu am dat pe el 100 de Euro cand l-am pus la I.M.G + montaj
Foarte foarte scump.
Vorbim vineri cand ne intalnim...bafta maxima
Scutul de palastic este foarte scump....eu am dat pe el 100 de Euro cand l-am pus la I.M.G + montaj
Foarte foarte scump.
Vorbim vineri cand ne intalnim...bafta maxima
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
O intalnire chiar reushita (cel putin din punctul meu de vedere).
Poze aici:
http://borcea6.4dq.com/radu/poze/kia/2009-04-10/
In primul rand am uitat aparatu' foto in mashina shi-am plecat la test drive (totzi!) fara niciun act la noi.
Abia tarziu, conshtient ca prea se pierde multa info (acu' chiar ma chinui sa scriu esentzialul pentru ca informatzia primita a fost destul de densa) m-am dus sa iau aparatul shi sa inregistrez ce vedetzi shi voi akolo. Mai este o inregistrare audio pe care trebuie s-o prelucrez shi cand va fi gata o s-o pun la aceeashi adresa. Anuntz eu printr-un mesaj tot aici cand e gata.
Cine a luat foilea alea pentru scanare imi va trimite mie fishierele ca sa le pun langa poze. Asta pentru cine vrea sa vada documentatzia jucariei.
Jucaria este o cutiutza care se monteaza undeva prin compartimentul motor (nu-i musai, se poate shi in habitaclu dar... e mai mult de munca). Dureaza cam 30 secunde montatul daca nu se doreshte prinderea in shuruburi. Are shi un buton care-l activeaza sau dezactiveaza. Ceva de genul pornit/oprit. Pornirea/oprirea le-am facut cu motorul mergand shi n-a fost nici-o problema.
Ce face?
Este un dispozitiv care modifica parametrii jetului injectat de catre fiecare injector in parte, facand ca motorina care ajunge in cilindrii sa fie mai mult o ceatza decat un jet. Fiind astfel un amestec mult mai omogen aer-combustibil, arderea este mai puternica pentru aceeashi cantitate de combustibil consumata. Adica... economic.
Deci pana acum sunt doua avantaje: crestere in putere (shi in cuplu) shi economie de combustibil pentru aceeashi distantza parcursa.
Ce-am simtzit noi la test (facut cu shi fara dispozitivul respectiv).
Diferentza clara de putere in aceeashi treapta de turatzie shi pe aproximativ acelashi drum. Unul dintre noi a pronuntzat cifra de 10%, hartia aratandu-ne un maxim de 25%.
La turatzii joase 1800-2200 nu se prea simte mare lucru. Parca-r fi la fel. In schimb intre 2500 shi 3500 chiar 4000 se schimba treaba. Devine mai infipta shi nu s-a mai simtzit faptul ca eram patru zdrahoni in mashina.
Testul s-a facut pe un Cee'd 1.6CRDi care era echipat cu cauciucuri de iarna ceea ce ne-a facut sa nu dam in ea cum am fi vrut! Cum totzi am condus-o shi cu shi fara dispozitiv, fiecare a simtzit diferentza.
Acum dezavantajele, ca sunt shi d-alea.
1. Costa! Adica nu-i gratis! Cutiutza shi componentele electronice dinauntru nu sunt cine shtie ce. "Glagoria" bagata in cutiutza aia face totzi banii!
Sa precizam totushi: cablul shi mufele sunt din clasa auto (adica proiectate pentru regim de variatzii mari de temperatura combinat cu vibratzii de amplitudine mare shi frecventza variabila). Clase superioare sunt pentru vapoare shi nave spatziale.
2. Mareshte cam cu 4-5% uzura turbinei. Adica de pe la 56% cat este data in specificatziile mashinii se sare pe la 60% pentru aceeashi mashina shi perioada de timp.
3. O cutie-n plus in mashina. O cutie-n plus... o grija-n plus.
Acum parerea mea personala:
Dac-aveam banii... plecam cu ea de-acolo. Asha... trebuie sa inaintez memoriu la "ministeru' de finantze" shi sa bag "pile" pe la ministru, poate-poate intra in bugetul pe anu'n curs.
Poze aici:
http://borcea6.4dq.com/radu/poze/kia/2009-04-10/
In primul rand am uitat aparatu' foto in mashina shi-am plecat la test drive (totzi!) fara niciun act la noi.
Abia tarziu, conshtient ca prea se pierde multa info (acu' chiar ma chinui sa scriu esentzialul pentru ca informatzia primita a fost destul de densa) m-am dus sa iau aparatul shi sa inregistrez ce vedetzi shi voi akolo. Mai este o inregistrare audio pe care trebuie s-o prelucrez shi cand va fi gata o s-o pun la aceeashi adresa. Anuntz eu printr-un mesaj tot aici cand e gata.
Cine a luat foilea alea pentru scanare imi va trimite mie fishierele ca sa le pun langa poze. Asta pentru cine vrea sa vada documentatzia jucariei.
Jucaria este o cutiutza care se monteaza undeva prin compartimentul motor (nu-i musai, se poate shi in habitaclu dar... e mai mult de munca). Dureaza cam 30 secunde montatul daca nu se doreshte prinderea in shuruburi. Are shi un buton care-l activeaza sau dezactiveaza. Ceva de genul pornit/oprit. Pornirea/oprirea le-am facut cu motorul mergand shi n-a fost nici-o problema.
Ce face?
Este un dispozitiv care modifica parametrii jetului injectat de catre fiecare injector in parte, facand ca motorina care ajunge in cilindrii sa fie mai mult o ceatza decat un jet. Fiind astfel un amestec mult mai omogen aer-combustibil, arderea este mai puternica pentru aceeashi cantitate de combustibil consumata. Adica... economic.
Deci pana acum sunt doua avantaje: crestere in putere (shi in cuplu) shi economie de combustibil pentru aceeashi distantza parcursa.
Ce-am simtzit noi la test (facut cu shi fara dispozitivul respectiv).
Diferentza clara de putere in aceeashi treapta de turatzie shi pe aproximativ acelashi drum. Unul dintre noi a pronuntzat cifra de 10%, hartia aratandu-ne un maxim de 25%.
La turatzii joase 1800-2200 nu se prea simte mare lucru. Parca-r fi la fel. In schimb intre 2500 shi 3500 chiar 4000 se schimba treaba. Devine mai infipta shi nu s-a mai simtzit faptul ca eram patru zdrahoni in mashina.
Testul s-a facut pe un Cee'd 1.6CRDi care era echipat cu cauciucuri de iarna ceea ce ne-a facut sa nu dam in ea cum am fi vrut! Cum totzi am condus-o shi cu shi fara dispozitiv, fiecare a simtzit diferentza.
Acum dezavantajele, ca sunt shi d-alea.
1. Costa! Adica nu-i gratis! Cutiutza shi componentele electronice dinauntru nu sunt cine shtie ce. "Glagoria" bagata in cutiutza aia face totzi banii!
Sa precizam totushi: cablul shi mufele sunt din clasa auto (adica proiectate pentru regim de variatzii mari de temperatura combinat cu vibratzii de amplitudine mare shi frecventza variabila). Clase superioare sunt pentru vapoare shi nave spatziale.
2. Mareshte cam cu 4-5% uzura turbinei. Adica de pe la 56% cat este data in specificatziile mashinii se sare pe la 60% pentru aceeashi mashina shi perioada de timp.
3. O cutie-n plus in mashina. O cutie-n plus... o grija-n plus.
Acum parerea mea personala:
Dac-aveam banii... plecam cu ea de-acolo. Asha... trebuie sa inaintez memoriu la "ministeru' de finantze" shi sa bag "pile" pe la ministru, poate-poate intra in bugetul pe anu'n curs.
Radu B | Kia Cee'd SW Base, 1.6 DSL HP, Machine Silver, B-02-AMH
Poze
Poze
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
Am fost si eu ieri pe acolo, dar nu m-am intalnit cu nimeni, erati careva pe acolo? Am vorbit cu Dl Cristi Florea si am testat "cutiuta", atat pe Ceed'ul de test, cat si pe masina mea...asta pentru ca Ceed'ul nu m-a convins, nefiind obisnuit cu masina. Pe a mea am vazut diferenta, nu mi s-a parut ca ar avea cu mult mai multa putere, dar raspunsul motor este mai prompt si motorul este mai elastic...sincer, ma asteptam sa fie ceva mai brutal. Ma rog, pot fi si eu subiectiv, avand in vedere ca Skoda este cipuita si e mai brutala...
Pe mine m-a convins, dupa Paste am programare sa schimb bucsile la bara stabilizatoare si ii pun si cutiuta...
Pe mine m-a convins, dupa Paste am programare sa schimb bucsile la bara stabilizatoare si ii pun si cutiuta...
Kia Cerato EX Crdi 2007
Renault 21 dT 1989
Renault Megane dci 2003
Opel Corsa CDTI 2005
Toyota Avensis D-4D 2007
Skoda Octavia TDI 2003
Renault 21 dT 1989
Renault Megane dci 2003
Opel Corsa CDTI 2005
Toyota Avensis D-4D 2007
Skoda Octavia TDI 2003
Re: Intalnire VINERI.10.04.09 ..ora 16:00 TEST DRIVE la I.M.G
La orice produs se poate aduce mai multa sau mai putina critica ....in final vorbeste pretul VS calitatea si pentru cei prezenti - DISCUTIA PARTICULARA-
Calitatea este OK si pretul la fel 269 E DOAR PENTRU MEMBRIIII CLUBKIA pretul de magazin pleaca de la 350 E.
Calitatea este OK si pretul la fel 269 E DOAR PENTRU MEMBRIIII CLUBKIA pretul de magazin pleaca de la 350 E.