Jante pentru cee'd

Eleroane, kituri de caroserie, folie, geamuri fumurii, xenoane, roţi / cauciucuri, huse...
Post Reply
Jucarieee
Posts: 138
Joined: 15 Jun 2008, 16:49
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by Jucarieee »

Multumesc mult pt impresii....sambata spal masina si ii mai trag poze ...

Da grila este schimbata e XR....eu unul mi`am luat tzeapa privind grila in sensul ca nu are emblema de xR....cei de la mit mi`au spus cand a venit grila ca nu se mai fabrica cu xR-ul acela...sincer nici nu m`am mai interesat dupa daca cei care au comandat a venit cu xR....

dar spune`ti si mie mai multe va rog cum rezolv problema cu servodirectia...am inteles de la Akbhar ca trebuiesc modificati anumiti parametrii...unde as putea sa ma interesez de acest lucru ?

cat despre vibrat...cand le-am montat cel de la autosoft le-a strasn din prima cu cheia dinamometrica...si nu le-a stras bine...avand in vedere k am piulite speciale trebuiesc strase putin cate putin pt a se centra bine janta...

ah..mi`am adus aminte...am descoperit iar un lucru care este bine de stiut...sa stiti ca inelele de centare daca se pun pe janta si apoi roata se monteaza pe masina e posibil ca atunci cand se strang buloanele sa ramana spatiu intre inel si janta sau inel si discul ala de la masina (nu stiu cum se numeste sry) ... am observat asta cand am dat capacelul din centru rotii jos si am montat roata...sfatul (bineinteles in functie de cum se prezinta situatia) este sa puneti inelul pe "discul" acela de la masina si apoi roata...

volanul vibra pe la 130 - 140 ...dupa ce le`a strans nu mai vibra (dar tot se simte fffff putin pe la 160-170 - e posibil sa fie si o impresie) acu ramane sa o las asa iar in caz ca vibratia persista si se accentueaza ma duc iar la service...mai mult k sigur ar fi alta problema

pt cei care nu stiu jentile sunt pe 112 distanta dintre prezoane fata de 114,3

va rog sfatuiti`ma cu rezolvarea parametrilor EPS-ului pt servodirectie..pe cine intreb cui ma adreseza...

mersi mult
I`m just a toy so ...don`t play with me !

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by Akbhar »

Oricine are tester poate face modificarea. Cel mai simplu e sa dai o fuga la service.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

Jucarieee
Posts: 138
Joined: 15 Jun 2008, 16:49
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by Jucarieee »

Am sunat....am vb cu seful de la Aviatorilor....cik nu este nici o problema..e normal sa apara acest lucru.
I`m just a toy so ...don`t play with me !

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Jenti pentru ceed

Post by djniki4 »

Jucarieee wrote:Am sunat....am vb cu seful de la Aviatorilor....cik nu este nici o problema..e normal sa apara acest lucru.

Dar eu tot nu am inteles cum anume ai reusit sa pui jantele cu distanta intre prezoane de 112 pe 114.3. Am inteles ca ai luat un kit special, dar parca tot nu e bine, janta trebuie sa intre la fix, nu stiu cine ti-a recomandat combinatia asta.... Ce anume ti-a zis seful de la Aviatorilor? Ce e normal? Sa vibreze?

Nu mi-ai raspuns la intrebare, ce ET au jantele?

Jucarieee
Posts: 138
Joined: 15 Jun 2008, 16:49
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by Jucarieee »

E destul de greu de explicat kitul de buloane...nu am decat sa iti arat ... diferenta dintre un bulon fix si cel pe care il am eu este in felul urmator este ca atunci cand se strange pe prezon, bulonul are o parte flexibila (maxim 2 mm stanga sau dreapta) care face in asa fel incat partea flexibila sa se stranga pe gaura de la janta (sa fie centrata pe gaura de la janta) iar restul bulonului se strange pe prezon astfel incat sa nu traga de janta si sa nu forteze inelul de centrare (care este un pastic pe care il voi schimba cu unul din metal).

Si mie imi este greu sa explic pt k nu prea ma pricep dar am fost chiar la un profesor de fizica sa imi spuna ce fortze actioneaza ..daca actioneaza asupra jentii, anvelopelor, prezoanelor...etc.

de vibrat vibra cand a strans mecanicul e la service rotile...le-a strans prost ! ce vrei .. mecanici de umplutura...apoi m`am intors la el si i`am spus sa le stranga cum vreau eu...si acum nu mai sunt probleme...nici nu am avut un drum drept si intins pe care sa testez cum merg...dar pe A1 la 160-170 se simte foarte foarte putin vibrand volanul...acum nu stiu daca este de la anvelope pt ca sunt de fuga sau de la faptul ca s-a ingreunat servodirectia si implicit sa fie doar o impresie...mai tre sa alerg cu ele un pic sa vad ce si cum....chiar as vrea sa ma duc undeva la un tester...

cat despre serifu` de la service`ul de la aviatorilor am discutat cu dansul si mi`a spus ca servodirectia e normal sa se ingreuneze datorita suprafetei de rulare mai mare si pt ca greutatea lor este mai mare decat cele de dinainte...

Jantele sunt Simoni Raing SR 01 Black 225/45/R17 ET 7.0 x 17"
I`m just a toy so ...don`t play with me !

User avatar
asdfgh
Posts: 488
Joined: 15 Jun 2007, 15:12
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Jenti pentru ceed

Post by asdfgh »

Puteti sa-mi dati si mie un pont de magazin care vinde si monteaza jante in Bucuresti? Ma intereseaza sa rezolv repede nu sa le iau on-line si sa merg la vulcanizare...
Eu am gasit unii care ziceau ca au si montajul inclus si echilibrat in pretul jantelor:
http://www.anvelopa-janta.ro/index.php

are cineva jante din astea? Daca da, bage o poza?
http://www.nft.ro/produs/mak_fever-_r_m ... k-237.html
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by scubli »

@asdfgh: Au mai multe magazine si din cate stiu eu si monteaza, parca inclus in pretul jantelor. Ii poti contacta si prin messenger pt. informatii si detalii referitoare la jante. Eu de acolo le-am luat dar cu montajul nu am rezolvat nimic ca na, sunt in Oradea ;) http://www.cartuning.ro/

Nu am vazut la nimeni exact acesta culoare, dar acelasi model il are @adimot pe argintiu.

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Jenti pentru ceed

Post by djniki4 »

Jucarieee wrote:Jantele sunt Simoni Raing SR 01 Black 225/45/R17 ET 7.0 x 17"

Man ET-ul reprezinta cat este janta scoasa in afara(cu cat e mai mic atat janta e scoasa mai in afara), Informatia pe care mi-ai dat-o tu reprezinta latimea jantei (adica 7J), ET-ul trebuie sa fie(cred eu) cam 35-40.

Jucarieee
Posts: 138
Joined: 15 Jun 2008, 16:49
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by Jucarieee »

my mistake...sincer asta nu mai stiu exact...parca e pe undeva pe la 40...am sa`l sun pe tipul respectiv si revin cu un pm...
I`m just a toy so ...don`t play with me !

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by eugenflorinmanea »

La dealerul din Craiova au jante DTZ cu 390 RON bucata pe 16 speciale ptr Ceed. Pe alese (modelul)
SAAB 9-5

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by eugenflorinmanea »

Rectific- jantele sunt KM (Kormetal) si sunt 370 RON
SAAB 9-5

lookas
Posts: 71
Joined: 21 Nov 2007, 14:22
Auto:
Location: Timisoara

Re: Jenti pentru ceed

Post by lookas »

Fortat de prognoza meteo, va trebui sa trec si eu la gume de vara.
Vreau sa le las pe cele de iarna pe jantele de tabla si sa cumpar un set de aliaj.
Prima cumpana e:
- pastrez gumele Michelin Energy 195/65/R15 si iau jante de 15"
- vand gumele de 15 si cumpar Googyear Eagle F1 GSD3 205/55R16 si jante pe 16"

Am doua categorii intre care oscilez, si in fiecare categorie cateva modele. Le-am adunat la gramada in album:
http://picasaweb.google.com/lookas.tm.r ... eri_jante#


Cateva detalii despre unele din ele:

OZ Ultraleggera (aprox 173 euro)
6.46kg - Proces de turnare presiune scazuta, tratare termica.
7J x 16 5 x 114.3 x 67.1 ET40 / ET45

AEZ Tacana (aprox 127 euro)
9.1 kg
7J x 16 5 x 114.3 x ? ET40 / ET48
http://picasaweb.google.com/apachioara2/CeedU#

DOTZ Togue Graphite (125 euro)
9.1 kg
7J x 16 5 x 114.3 x ? ET40

RIAL Bari
9.1 kg
7.5J x 16 5 x 114.3 x ? ET48


La Oz Ultraleggera, nu cred ca mai e nevoie de adaptare pe inelul central pentru ca au fix: 5 x 114.3 x 67.1
Trecand peste diferenta de pret, ma intereseaza daca aveti voi sau cunoscuti de-ai vostri experiente cu jantele astea usoare.
Suna bine sa stii ca masa nesuspendata e cu 2.5kg mai mica la fiecare roata, dar rezistenta lor nu e compromisa?
Pe de alta parte ma gandesc ca fiind doar pe 16" nu se pune asa tare problema strambarii lor, chiar daca multe din drumurile noastre sunt de categorie offroad.
Daca tot veni vorba, janta se stramba cand se comprima cauciucul atat de tare ca ca nu mai ramane perna de aer pana la obstacol, sau oricum se transmite socul si prin perna de aer si progresiv se deformeaza?




Avand mai multe variante de ET la unele modele, ce aleg?

Pt jantele din fabrica, trecerea de pe 195-R15-ET47 pe 205-R16-ET51 inseamna:
- apropierea cu 9mm de suspensie si iesirea in exterior cu 1mm

-------------------

Pt aftermarket, trecerea de pe 195-R15-ET47 pe 205-R16-ET40 inseamna:
- departarea cu 2mm de suspensie si iesirea in exterior cu 12mm

Pt aftermarket, trecerea de pe 195-R15-ET47 pe 205-R16-ET45 inseamna:
- apropierea cu 3mm de suspensie si iesirea in exterior cu 7mm

Pt aftermarket, trecerea de pe 195-R15-ET47 pe 205-R16-ET48 inseamna:
- apropierea cu 6mm de suspensie si iesirea in exterior cu 4mm


Deci ET48 se aporpie cel mai mult de cele de fabrica. Oare trebuie modificata geometria in cazul unui ET mai mic?


Am impresia ca trebuia sa incep studiul de asta toamna...
Cautand in graba, nu gasesc prea multe frumuri unde sunt relatate experiente cu jantele ce ma intereseaza.
Macar stau linistit ca am o solutie de backup, Tacana fiind deja folosite cu succces de unii din membrii clubului (merci apachioara si lazar2007 pentru info) :)
Kia Cee'd [06.2008] | 1.4GSL Start + opt. | Pewter beige | ODO 24500
< Album foto > | < Jurnal >

ady85btz
Rock'n'Rolla
Posts: 1178
Joined: 05 Feb 2008, 16:03
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by ady85btz »

super tari OZ Ultraleggera :heart:
Kia Cee'd 1.4 GSL the BEST :smt077 Machine Silver :smt077
"The Power to Surprise"
Jurnal de bord
Album foto
Image

Jucarieee
Posts: 138
Joined: 15 Jun 2008, 16:49
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Jenti pentru ceed

Post by Jucarieee »

In primul rand foarte frumos mail-ul compus...

Eu unul sunt adeptul OZeurilor doar pe jenti ce depasez 17''. Am vazut modelul preferat de tine din gama OZ pe f multe masini si datorita marimii jantei sub 17 mie unul mi se pare ca nu da bine deloc. Parerea mea :)

Dotz intradevar sunt super frumoase si dau fff bine pe Cee'd. Mi se par "turnate" odata cu masina.

In rest iti pot recomanda un tip care se pricepe destul de bine la aceste valori...
I`m just a toy so ...don`t play with me !

lookas
Posts: 71
Joined: 21 Nov 2007, 14:22
Auto:
Location: Timisoara

Re: Jenti pentru ceed

Post by lookas »

@ady85btz
Daca ar fi la propriu mai "tari" decat Togue sau Tacana, azi as face comanda de OZ Ultraleggera... dar asta e problema mea cea mai mare, ca par firave, si nu vreau sa fie un cadou de un singur sezon...

@Jucarieee
http://picasaweb.google.com/lookas.tm.r ... neri_jante#
Am urcat 3 poze cu Ultraleggera de 15" pe un Logan, si chiar arata rau... nu am gasit inca poze reale pe 16", dar mai caut...
Oricum, e valabil cam la toate modelele cu spite subtiri... nu dau bine pe jante cu diametrul mic...
Dar aspectul e pe plan secund. Ma intereseaza in primul rand fiabilitatea lor si confortul.
Kia Cee'd [06.2008] | 1.4GSL Start + opt. | Pewter beige | ODO 24500
< Album foto > | < Jurnal >

Post Reply

Return to “Styling, exterior şi interior”