Are cineva idee cat poate urca puterea si cuplul unui motor 1,6 CVVT benzina 112 CP?
A facut cineva? S-ar simti vreo imbunatatire doar prin resoftare? Alte beneficii?
Multumesc tuturor celor care imi pot raspunde.
Resoftare motor 1.6 benzina
-
- Blue Shadow
- Posts: 158
- Joined: 31 May 2007, 14:58
- Auto:
- Location: Bucuresti / Aviatiei
- Contact:
Resoftare motor 1.6 benzina
Toata lumea iti vrea binele... nu lasa pe nimeni sa ti-l ia!
Kia RIO Sedan 1.6 CVVT Dynamic Polar Silver
Album
Kia RIO Sedan 1.6 CVVT Dynamic Polar Silver
Album
Re: Resoftare motor 1.6 benzina
La motoarele aspirate, castigul e de 10 - 15 % in cele mai bune cazuri dar la o utilizare normala nu cred ca e vizibila aceasta imbunatatire. Parerea mea ca nu se merita.yrandreia wrote:Are cineva idee cat poate urca puterea si cuplul unui motor 1,6 CVVT benzina 112 CP?
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
-
- Blue Shadow
- Posts: 158
- Joined: 31 May 2007, 14:58
- Auto:
- Location: Bucuresti / Aviatiei
- Contact:
Dar nu ajuta oricum... am intrebat si teoretic sunt de generatii diferite. Softurile nu-s compatibile
Toata lumea iti vrea binele... nu lasa pe nimeni sa ti-l ia!
Kia RIO Sedan 1.6 CVVT Dynamic Polar Silver
Album
Kia RIO Sedan 1.6 CVVT Dynamic Polar Silver
Album
-
- Posts: 19
- Joined: 19 May 2008, 21:42
- Auto:
- Location: Bucuresti
Salut !! Treaba cu cipul nu cred ca este suficienta pentru a simti un surplus de putere. Eu de exemplu prefer sa-mi cumpar Pro_Cee'd 1.6 GSL cu 122CP si 154Nm/spm si sa-l duc la cel putin 200 Nm/rpm cu turbo-suflanta. La cip nu cred ca o sa umblu pentru ca pot aparea complicatii si un cip nou costa mult. Daca pun turbo singura problema o sa fie desigur consum mai mare . Si dupa o sa shimb evacuarea adica complet cu tot cu galeria evacuare (saxofon) . Asa se scoate performanta adevarata. Prin modificarea setarilor din cip nu faceti decat sa mariti putin debitul de benzina/si aer. Aparent este o solutie ieftina dar poate avea efect negativ si bineinteles pierderea garantiei la motor. Kia va avea in lista de motoare si unele turbo probabil ca din 2009 . Pe la sfarsitul anului Kia va prezenta un nou model SUV si sper ca si un motor turbo . Ar fi frumos ca cei de la Kia sa ofere si o astfel de optiune .
Voi cumpara in toamna: Kia pro_cee'd 1.6 GSL MT STYLE + cateva optiuni: Geamuri fumurii, Jante si anvelope - 225/45 R17W, parbriz-geam cu protectie UV, presuri interioare tip carpeta, senzor parcare, culoare alba(Casa White).
Foarte frumos ce zici si intradevar asa poti scoate performante notabile dar ai idee ce inseamna sa instalezi turbo pe un motor care nu a fost gandit sa suporte asa ceva? Daca faci modificari, prima problema o sa fie garantia.Alexzander wrote: Eu de exemplu prefer sa-mi cumpar Pro_Cee'd 1.6 GSL cu 122CP si 154Nm/spm si sa-l duc la cel putin 200 Nm/rpm cu turbo-suflanta. La cip nu cred ca o sa umblu pentru ca pot aparea complicatii si un cip nou costa mult. Daca pun turbo singura problema o sa fie desigur consum mai mare . Si dupa o sa shimb evacuarea adica complet cu tot cu galeria evacuare (saxofon) . Asa se scoate performanta adevarata.
Resoftarea, desi nu aduce multi CP in plus e mai safe pentru motoare, bineinteles daca e facuta cu cap.
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
Iti dai seama ca daca pui turbina trebuie schimbate si hartile in injectie, adica chip-ul? Asta ca sa nu mai vorbim de modificarea pistoanelor/blocului motor pentru scaderea compresiei, a galeriei de admisie si de evacuare, care si ele sunt scumpe. Mai ieftin iesi daca schimbi direct motorul cu unul cu turbina.Alexzander wrote:Salut !! Treaba cu cipul nu cred ca este suficienta pentru a simti un surplus de putere. Eu de exemplu prefer sa-mi cumpar Pro_Cee'd 1.6 GSL cu 122CP si 154Nm/spm si sa-l duc la cel putin 200 Nm/rpm cu turbo-suflanta. La cip nu cred ca o sa umblu pentru ca pot aparea complicatii si un cip nou costa mult. Daca pun turbo singura problema o sa fie desigur consum mai mare . Si dupa o sa shimb evacuarea adica complet cu tot cu galeria evacuare (saxofon).
In momentul de fata, daca vrei maximum de performanta la Cee'd, cumperi motorul de 2l diesel si il resoftezi la 170Cp. Altceva nu prea poti face. (Bine, mai ai si varianta de doar 140Cp din motorul de 1.6 CRDi HP)
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups