Este normal sa fie asa.....

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Miscare volan fara motor pornit

Post by SeKAh »

Am avut o cazatura de Dacie 1300. Nici la aia nu puteam invarti de volan cand motorul era oprit si cheia scoasa din contact din motive de imobilizator.

-super topic asta! =D>

Joco
Posts: 709
Joined: 14 Feb 2008, 00:06
Auto:

Re: Miscare volan fara motor pornit

Post by Joco »

Forta de asistenta la sistemele hidraulice se aplica de obicei la nivelul cremalierei si nu solicita coloana de directie.
La Cee'd asistenta se aplica sus pe coloana.
In concluzie la sistemele hidraulice nu este "binevenita" actionarea fara presiune hidraulica, la cee'd nu este problema.

Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624

BogdanTimisoara
Posts: 231
Joined: 23 Jun 2008, 12:59
Auto:
Location: Timisoara
Contact:

Re: Miscare volan fara motor pornit

Post by BogdanTimisoara »

Bog1_7 wrote:(...) a dat afara lichidul de servo din vasul de expansiune.Deci nu rotiti ca face suprapresiune
Eventual Kia Cee'd face... supratensiune :D La Cee'd nu are ce suprapresiune sa faca, nu e hidraulica servodirectia, ci asistata electric.
Kia Cee'D SW Pyston Grey, 1.4 GSL Best
TM 74 KIA ODO +86.000 km

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Probleme cu faza scurta

Post by djniki4 »

De ceva timp mi-am luat Philips Xtreme Power pe faza scurta si am fost in service sa mi le schimbe( mi-au dat farurile jos ca sa le schimbe, nu vasul din stanga si bateria ). E diferenta destul de mare intre becurile stock si aceste philips-uri. Toate bune si frumoase, dar am observat ca raza luminii nu este dreapta/uniforma( adica raza fiecarui bec e mai ridicata pe partea din dreapta- cum te uiti din masina , sper ca intelegeti ce zic )iar farul din stranga bate mai jos decat cel din dreapta. Care sa fie cauza? Becuirile Au o anumita pozitie in care se pun? Va rog ajutati-ma ca ma depaseste situatia, nu pot sa-mi dau seama dc bat stramb. Multumesc

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Re: Probleme cu faza scurta

Post by Akbhar »

Cel din stanga bate mai jos decat cel din dreapta pentru a nu-i orbi pe cei din fata. Asa e standard. La masinile cu volan pe dreapta e invers.

Nu e un bug, e un feature.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

L P
Posts: 156
Joined: 22 Sep 2007, 19:05
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Probleme cu faza scurta

Post by L P »

Akbhar are dreptate. Mai poti face o verificare singur si foarte simplu.
Pune masina in fata unui perete la cca 2-4 m ,de preferinta alb.
Dupa ce aprinzi farurile ,observa ca fiecare far are o distributie a luminii separata de o linie orizontala si una inclinata la cca 30 grd.
La farurile bine reglate trebuie ca liniile orizontale de demarcatie sa fie orizontale si in prelungire iar la ridicarea si coborirea lor din butonul de reglaj functie de incarcatura ,liniile orizontale nu trebuiesc sa se modifice prin decalare .
Este cea mai simpla verificare si corecta ( asa se face si in service )

Sin convins ca baietii au lucrat corect .Daca nu este asa ,prima data se verifica pozitia becului in soclu ( are o pozitie fixa ) apoi se verifica pozitia farului pe caroserie (mai ales ca au fost date jos) ,si mai sint si altele dar nu cred ca este asa de complicat.

Succes.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km

patton
Posts: 647
Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Auto:

Re: Probleme cu faza scurta

Post by patton »

Asa e normal sa bata farurile. Stai linistit.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4

nes
Posts: 57
Joined: 18 Feb 2008, 09:48
Auto:
Location: Botosani

Este normal sa fie asa.....

Post by nes »

Am observat saptamana asta ca "sabotul" de cauciuc( sau cum ii spune) care tine motorul si amortizeaza miscarile lui pare a fi uzat/ros. La voi tot asa arata ca in fotografii?
Multumesc anticipat!
http://picasaweb.google.ro/nistoreugen/Kia#
Kia Cee'd 1.4 Best, Oil Blue.

User avatar
psystem
Geologu'
Posts: 1776
Joined: 16 May 2007, 13:53
Auto:
Location: Focsani

Re: Problema sau nu?

Post by psystem »

Sincer, nu stiu cum e la mine insa am sa ma uit si am sa-ti spun.

Eu cred totusi ca nu e nici o problema.

Bafta
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km

Joco
Posts: 709
Joined: 14 Feb 2008, 00:06
Auto:

Re: Problema sau nu?

Post by Joco »

@nes Acel suport de motor trebuie sa aiba (static) numai solicitare axiala. Daca sta stramb nu este bine.

Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Problema sau nu?

Post by djniki4 »

@nes

La fel este si la mine, IDENTIC. Habar nu am de ce este asa.

ida01ro
Carcotas Sef
Posts: 1720
Joined: 11 Jun 2007, 19:05
Auto:
Location: bacau
Contact:

Re: Problema sau nu?

Post by ida01ro »

..este OK ! heiiii..sincer, cred ca iti faci probleme din ceva care nu esista !....just enjoy the drive :wink:
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?

singlecrys
fidelu'
Posts: 649
Joined: 01 Sep 2008, 14:48
Auto: Kia Ceed 2018 si Sportage 2019
Location: Tulcea

Re: Problema sau nu?

Post by singlecrys »

acum sa fim seriosi, ce facem ii cautam nod in papura masinii asteia,mai era un topic pe aici pe undeva care zicea ceva de genu ca capota nu e la fel de aliniata in dreapta ca in stanga!sa fim seriosi! Drumuri intinse
Dentist pasionat de mountainbike
JURNAL BORD:TL 08 SRS
*INSCRIE-TE AICI ...pentru Harta posesorilor de cee`d/ceed din Romania
,,La noi, dintii fac diferenta"

nes
Posts: 57
Joined: 18 Feb 2008, 09:48
Auto:
Location: Botosani

Re: Problema sau nu?

Post by nes »

Salutare
Multumesc pentru raspunsuri.
Neavand nici un cunoscut cu ceed am apelat la voi... Titlul are semnul " ? " nu " !" deci....... nu cautam noduri in papura :lol: . De ce mi-a atras atentia: modul in care este "sters" praful in jurul cauciucului nu este circular ci mai accentuat intr-o parte. Am tras concluzia ca socurile pe care trebuie sa le absoarba nu sunt repartizate uniform ci dezaxat . Nestiind cum arata de la inceput am pus o intrebare :D.
Dar daca si la voi este asa inseamna ca sunt toate defecte :lol:.
Kia Cee'd 1.4 Best, Oil Blue.

AlinC.
Posts: 399
Joined: 24 Jun 2008, 02:50
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: Problema sau nu?

Post by AlinC. »

Daca e ros neuiniform poate fi dovada unui motor prins prost de sasiu. Asta inseamna zgomot in plus si trepidatii, mai ales la relanti. Nu zic mai multe, ca nu ma pricep. Dar n-as minimaliza o problema de genul asta. Asta pentru ca TOATE masinile de import sunt proiectate pentru conditii de drum mai bune decat cele de la noi. Romania nu se reduce la Bucuresti sau la Constanta, unde drumurile sunt cat de cat ok. Veniti in Iasi de exemplu - am ajuns sa avem drumuri mai proaste decat in Gheorghieni.

Am avut la Dacie lonjeron fisurat de la socurile din suspensii (nu era ruginit, doar fisurat). Prin urmare de ce sa va mire ca va sare motorul de pe sasiu?
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto

Post Reply

Return to “Generalităţi”