Este normal sa fie asa.....
Re: Miscare volan fara motor pornit
Am avut o cazatura de Dacie 1300. Nici la aia nu puteam invarti de volan cand motorul era oprit si cheia scoasa din contact din motive de imobilizator.
-super topic asta! =D>
-super topic asta! =D>
Re: Miscare volan fara motor pornit
Forta de asistenta la sistemele hidraulice se aplica de obicei la nivelul cremalierei si nu solicita coloana de directie.
La Cee'd asistenta se aplica sus pe coloana.
In concluzie la sistemele hidraulice nu este "binevenita" actionarea fara presiune hidraulica, la cee'd nu este problema.
Joco
La Cee'd asistenta se aplica sus pe coloana.
In concluzie la sistemele hidraulice nu este "binevenita" actionarea fara presiune hidraulica, la cee'd nu este problema.
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
-
- Posts: 231
- Joined: 23 Jun 2008, 12:59
- Auto:
- Location: Timisoara
- Contact:
Re: Miscare volan fara motor pornit
Eventual Kia Cee'd face... supratensiune La Cee'd nu are ce suprapresiune sa faca, nu e hidraulica servodirectia, ci asistata electric.Bog1_7 wrote:(...) a dat afara lichidul de servo din vasul de expansiune.Deci nu rotiti ca face suprapresiune
Kia Cee'D SW Pyston Grey, 1.4 GSL Best
TM 74 KIA ODO +86.000 km
TM 74 KIA ODO +86.000 km
Probleme cu faza scurta
De ceva timp mi-am luat Philips Xtreme Power pe faza scurta si am fost in service sa mi le schimbe( mi-au dat farurile jos ca sa le schimbe, nu vasul din stanga si bateria ). E diferenta destul de mare intre becurile stock si aceste philips-uri. Toate bune si frumoase, dar am observat ca raza luminii nu este dreapta/uniforma( adica raza fiecarui bec e mai ridicata pe partea din dreapta- cum te uiti din masina , sper ca intelegeti ce zic )iar farul din stranga bate mai jos decat cel din dreapta. Care sa fie cauza? Becuirile Au o anumita pozitie in care se pun? Va rog ajutati-ma ca ma depaseste situatia, nu pot sa-mi dau seama dc bat stramb. Multumesc
Re: Probleme cu faza scurta
Cel din stanga bate mai jos decat cel din dreapta pentru a nu-i orbi pe cei din fata. Asa e standard. La masinile cu volan pe dreapta e invers.
Nu e un bug, e un feature.
Nu e un bug, e un feature.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Re: Probleme cu faza scurta
Akbhar are dreptate. Mai poti face o verificare singur si foarte simplu.
Pune masina in fata unui perete la cca 2-4 m ,de preferinta alb.
Dupa ce aprinzi farurile ,observa ca fiecare far are o distributie a luminii separata de o linie orizontala si una inclinata la cca 30 grd.
La farurile bine reglate trebuie ca liniile orizontale de demarcatie sa fie orizontale si in prelungire iar la ridicarea si coborirea lor din butonul de reglaj functie de incarcatura ,liniile orizontale nu trebuiesc sa se modifice prin decalare .
Este cea mai simpla verificare si corecta ( asa se face si in service )
Sin convins ca baietii au lucrat corect .Daca nu este asa ,prima data se verifica pozitia becului in soclu ( are o pozitie fixa ) apoi se verifica pozitia farului pe caroserie (mai ales ca au fost date jos) ,si mai sint si altele dar nu cred ca este asa de complicat.
Succes.
Pune masina in fata unui perete la cca 2-4 m ,de preferinta alb.
Dupa ce aprinzi farurile ,observa ca fiecare far are o distributie a luminii separata de o linie orizontala si una inclinata la cca 30 grd.
La farurile bine reglate trebuie ca liniile orizontale de demarcatie sa fie orizontale si in prelungire iar la ridicarea si coborirea lor din butonul de reglaj functie de incarcatura ,liniile orizontale nu trebuiesc sa se modifice prin decalare .
Este cea mai simpla verificare si corecta ( asa se face si in service )
Sin convins ca baietii au lucrat corect .Daca nu este asa ,prima data se verifica pozitia becului in soclu ( are o pozitie fixa ) apoi se verifica pozitia farului pe caroserie (mai ales ca au fost date jos) ,si mai sint si altele dar nu cred ca este asa de complicat.
Succes.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km
Re: Probleme cu faza scurta
Asa e normal sa bata farurile. Stai linistit.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4
Este normal sa fie asa.....
Am observat saptamana asta ca "sabotul" de cauciuc( sau cum ii spune) care tine motorul si amortizeaza miscarile lui pare a fi uzat/ros. La voi tot asa arata ca in fotografii?
Multumesc anticipat!
http://picasaweb.google.ro/nistoreugen/Kia#
Multumesc anticipat!
http://picasaweb.google.ro/nistoreugen/Kia#
Kia Cee'd 1.4 Best, Oil Blue.
Re: Problema sau nu?
Sincer, nu stiu cum e la mine insa am sa ma uit si am sa-ti spun.
Eu cred totusi ca nu e nici o problema.
Bafta
Eu cred totusi ca nu e nici o problema.
Bafta
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
Re: Problema sau nu?
@nes Acel suport de motor trebuie sa aiba (static) numai solicitare axiala. Daca sta stramb nu este bine.
Joco
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624
Re: Problema sau nu?
@nes
La fel este si la mine, IDENTIC. Habar nu am de ce este asa.
La fel este si la mine, IDENTIC. Habar nu am de ce este asa.
Re: Problema sau nu?
..este OK ! heiiii..sincer, cred ca iti faci probleme din ceva care nu esista !....just enjoy the drive
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
-
- fidelu'
- Posts: 649
- Joined: 01 Sep 2008, 14:48
- Auto: Kia Ceed 2018 si Sportage 2019
- Location: Tulcea
Re: Problema sau nu?
acum sa fim seriosi, ce facem ii cautam nod in papura masinii asteia,mai era un topic pe aici pe undeva care zicea ceva de genu ca capota nu e la fel de aliniata in dreapta ca in stanga!sa fim seriosi! Drumuri intinse
Dentist pasionat de mountainbike
JURNAL BORD:TL 08 SRS
*INSCRIE-TE AICI ...pentru Harta posesorilor de cee`d/ceed din Romania
,,La noi, dintii fac diferenta"
JURNAL BORD:TL 08 SRS
*INSCRIE-TE AICI ...pentru Harta posesorilor de cee`d/ceed din Romania
,,La noi, dintii fac diferenta"
Re: Problema sau nu?
Salutare
Multumesc pentru raspunsuri.
Neavand nici un cunoscut cu ceed am apelat la voi... Titlul are semnul " ? " nu " !" deci....... nu cautam noduri in papura . De ce mi-a atras atentia: modul in care este "sters" praful in jurul cauciucului nu este circular ci mai accentuat intr-o parte. Am tras concluzia ca socurile pe care trebuie sa le absoarba nu sunt repartizate uniform ci dezaxat . Nestiind cum arata de la inceput am pus o intrebare .
Dar daca si la voi este asa inseamna ca sunt toate defecte .
Multumesc pentru raspunsuri.
Neavand nici un cunoscut cu ceed am apelat la voi... Titlul are semnul " ? " nu " !" deci....... nu cautam noduri in papura . De ce mi-a atras atentia: modul in care este "sters" praful in jurul cauciucului nu este circular ci mai accentuat intr-o parte. Am tras concluzia ca socurile pe care trebuie sa le absoarba nu sunt repartizate uniform ci dezaxat . Nestiind cum arata de la inceput am pus o intrebare .
Dar daca si la voi este asa inseamna ca sunt toate defecte .
Kia Cee'd 1.4 Best, Oil Blue.
Re: Problema sau nu?
Daca e ros neuiniform poate fi dovada unui motor prins prost de sasiu. Asta inseamna zgomot in plus si trepidatii, mai ales la relanti. Nu zic mai multe, ca nu ma pricep. Dar n-as minimaliza o problema de genul asta. Asta pentru ca TOATE masinile de import sunt proiectate pentru conditii de drum mai bune decat cele de la noi. Romania nu se reduce la Bucuresti sau la Constanta, unde drumurile sunt cat de cat ok. Veniti in Iasi de exemplu - am ajuns sa avem drumuri mai proaste decat in Gheorghieni.
Am avut la Dacie lonjeron fisurat de la socurile din suspensii (nu era ruginit, doar fisurat). Prin urmare de ce sa va mire ca va sare motorul de pe sasiu?
Am avut la Dacie lonjeron fisurat de la socurile din suspensii (nu era ruginit, doar fisurat). Prin urmare de ce sa va mire ca va sare motorul de pe sasiu?
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto