circuit motorina

Forum cu de toate despre Sorento
Post Reply
sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

circuit motorina

Post by sefmars »

stie cineva cate pompe de motorina are kia sorento , si unde sunt pozitionate?

eventual cum verific pe masina dc nu imi baga motorina etc


PS. am sunta la kei de la reprezentanta , si mi-au spus initial ca am o pompa de joasa presiune in rezervor , una de amorsare , si una de inalta presiune, care se pare ca e mecanica , acum am sunat din nou la ei si mi-au spus ca pompa de jaosa e incorporata in pompa de inalta....


Pate ma lamureste si pe mine din punct de vedere mecanic cum functioneaa masina :?:

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Pompa de motorina ar trebui sa se afle in rezervor, din cate stiu eu. Cealalta, de ii zic ei de inalta presiune e pompa de injectie.

Pentru pompa de motorina vezi care e traseul si desfa furtunul inainte ca acesta sa intre in motor, pune contactul si vezi daca iese ceva. In mod normal, de la pompa de motorina, cand pui contactul, se aude un zgomot discret, insa cel mai bine vezi daca'ti duce motorina pana la motor ...

La pompa de injectie nu stiu sa'ti dau sfaturi ... acolo un mecanic ar trebui sa se uite, mai degraba
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sefmars »

am vb cu un mecanic de la kia acum , a zis ca pompa de joasa e monobloc cu pompa de inalta si sunt amandoua angrenate mecanic , si sa duc masina la ei sa o testeze ....problema e ca nu gasesc unde sa o testez , pt ca nu ma pot programa decat luna viitoare undeva :((


stie cineva un service bun , unde sa ma pot duce in 2-3 zile.... nu intr-o luna

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Pai vezi ezac cand luna viitoare, ca azi e deja 30 ... Poate totusi ai noroc sa se miste si ei mai rapid ...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sefmars »

am rezolvat ... sper , am vb la reprezentanta si deabia dupa 20 puteam sa fac programare , mi-au dat si alte 2 numere de telefon la 2 service-uri autorizate si cu putin noroc m-am programat deja pt maine dimineata , revin maine seara cu un feedback

PS. Am dat comanda si de o interfata OBD2 compatibila cu toate modelele de KIA :D o sa imi fie folositoare pe viitor

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Mie se pare enorm de mult ca pentru o programare intr'un service oarecare sa stai 3 saptamani ... si din cate am inteles, nu doar la Kia e situatia asta ...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sefmars »

sper sa fie de folos si altor persoane experienta mea


Am ajuns in sfarsit la kia , si am aflat problema pe care o am de fapt lipsa ECU , acesta se gaseste sub mochta de la pasager intr-o cutie metalica prinsa in 3 suruburi


Circuitul de motorina la kia sorento 2.5 crdi (2003-2006) este cam asa

sorb in rezervor
popma joasa presiune (integrata in pompa de inalta presiune , sunt monobloc)
pompa inalta presiune , care este prinsa de motor se recunoase dupa tevile ce se duc catre injector

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Post by Akbhar »

Adica iti lipsea ECU-ul?

PS: Pentru alte probleme iti pot recomanda site-ul http://www.kiatechinfo.com (iti creezi un cont gratuit). Acolo ai manualele de service pentru modelele Kia comercializate in SUA, o parte din informatii aplicandu-se si la cele din Europa. Pentru Sorento au doar motorul de 3.5l, benzina, dar accesoriile si celelate repere sunt la fel pentru toate modelele.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sefmars »

am de mult cont acolo , dar eu am un sorento 2.5 crdi , nu ma ajut f mult


ce m-ar ajuta ar fi mai multe info despre ecu , daca se poate lua de pe alta masina in cazul in care gasesc(cei de la reprezentanta zpun ca nu), in cazul in care se poate lua , unde gasesc unul , cine il poate reprograma etc.


Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu se poate lua unul sh , pentru ca nu se poate reprograma, trebuie doar nou adus direct de la ei si se programeaza in functie de masina , mie imi vine insa greu sa cred ca poti inlocui c vrei de pe masina mai putin ecu si se poate reprograma , dar daca vrei sa inlocuiesti ecu , ce ai pe masina nu se poate reprograma si iti trebuie ecu nou , dar ei asa pretind

Astept feedback de la cineva care a mai patit asa ceva , sau care se pricepe in domeniu

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by sefmars »

exista vreun electrician bun pe forum , sau cineva care se pricepe cat de cat la sorento?

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: circuit motorina

Post by sefmars »

nvm am rezolvat daca are cineva nevoie de detalii despre sorento as fi bucuros sa ii ajut am acces la toata reteaua tehnica kia inclusiv 2.5 crdi

Akbhar
Posts: 1356
Joined: 27 May 2007, 18:09
Auto:
Location: Ploiesti/Bucuresti
Contact:

Re: circuit motorina

Post by Akbhar »

E bine ca ai rezolvat problema. Ne poti spune care a fost buba?
Oricum, pe forum Sorento-urile sunt o 'rara avis', posesorii lor probabil prefera sa le scoata la plimbare, decat sa tasteze.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups

sefmars
Posts: 217
Joined: 25 Jul 2008, 13:26
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: circuit motorina

Post by sefmars »

la mine a fost alta treaba , intr-un service unde a stat masina inainte sa o cumpar a furat cineva ecu , l-am rezolvat acum si e ok , intre timp am avut probleme si cu turbina din cauza unui furtun taiat , pe scurt am desfacut aproape toata masina si am montat-o inapoi , acum am refacut-o , e un post mai sus despre alta, daca mai are cineva probleme cu masina as fi bucuros sa il ajut am si cva acces la manuale de service

fuerteventura
Posts: 35
Joined: 25 Feb 2009, 21:01
Auto:
Location: oravita c-s

Re: circuit motorina

Post by fuerteventura »

buna la toti,detin un kia sorento 2,5 crdi din 2004 103kw/140hp,si ma lovesc si eu de o problema,si suna in felul urmator;facut revizie completa la un service normal piese de schimb mann,dupa inlocuire pornea mai greu,adica invartea de vreo 5 ori ca sa porneasca,pana atunci pornea la sfert,dupa 100 de kilometri am cumparat alt filtru combustibil de la bosh in idea ca prinde aer(ie prost filtrul,ma rog)inlocuit filtru mann cu bosh acelasi lucru pornire greoaie,dupa o saptamana intro panta cu jumatate de rezervor sa oprit in mers pur si simplu,de atunci merg vreo 30-50 de kilometri si se opreste brusc in mers,datorita faptului ca din momentul efectuarii reviziei a inceput sa faca asa am zis sa iau o baterie pentru filtrul de combustibil cu pompa de amorsare noua pentru ca sar fi putut ovaliza,crapa,etc,schimbat cu nou aceasi problema,acum incep sa ma gandesc la pompa de inalta presiune,astept niste pareri daca a mai patit cineva acelasi lucru,si mai am o nedumerire daca ar putea posta cineva o poza in care sa se vada bine cum vin furtunele de la filtrul de motorina,sa nu cumva sa-mi fi pus desteptul de mecanic turul la retur si invers,stima,nu stiu ce sa mai cred totul a inceput de la o banala revizie.

Post Reply

Return to “Generalităţi”