circuit motorina
circuit motorina
stie cineva cate pompe de motorina are kia sorento , si unde sunt pozitionate?
eventual cum verific pe masina dc nu imi baga motorina etc
PS. am sunta la kei de la reprezentanta , si mi-au spus initial ca am o pompa de joasa presiune in rezervor , una de amorsare , si una de inalta presiune, care se pare ca e mecanica , acum am sunat din nou la ei si mi-au spus ca pompa de jaosa e incorporata in pompa de inalta....
Pate ma lamureste si pe mine din punct de vedere mecanic cum functioneaa masina
eventual cum verific pe masina dc nu imi baga motorina etc
PS. am sunta la kei de la reprezentanta , si mi-au spus initial ca am o pompa de joasa presiune in rezervor , una de amorsare , si una de inalta presiune, care se pare ca e mecanica , acum am sunat din nou la ei si mi-au spus ca pompa de jaosa e incorporata in pompa de inalta....
Pate ma lamureste si pe mine din punct de vedere mecanic cum functioneaa masina
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Pompa de motorina ar trebui sa se afle in rezervor, din cate stiu eu. Cealalta, de ii zic ei de inalta presiune e pompa de injectie.
Pentru pompa de motorina vezi care e traseul si desfa furtunul inainte ca acesta sa intre in motor, pune contactul si vezi daca iese ceva. In mod normal, de la pompa de motorina, cand pui contactul, se aude un zgomot discret, insa cel mai bine vezi daca'ti duce motorina pana la motor ...
La pompa de injectie nu stiu sa'ti dau sfaturi ... acolo un mecanic ar trebui sa se uite, mai degraba
Pentru pompa de motorina vezi care e traseul si desfa furtunul inainte ca acesta sa intre in motor, pune contactul si vezi daca iese ceva. In mod normal, de la pompa de motorina, cand pui contactul, se aude un zgomot discret, insa cel mai bine vezi daca'ti duce motorina pana la motor ...
La pompa de injectie nu stiu sa'ti dau sfaturi ... acolo un mecanic ar trebui sa se uite, mai degraba
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
am vb cu un mecanic de la kia acum , a zis ca pompa de joasa e monobloc cu pompa de inalta si sunt amandoua angrenate mecanic , si sa duc masina la ei sa o testeze ....problema e ca nu gasesc unde sa o testez , pt ca nu ma pot programa decat luna viitoare undeva (
stie cineva un service bun , unde sa ma pot duce in 2-3 zile.... nu intr-o luna
stie cineva un service bun , unde sa ma pot duce in 2-3 zile.... nu intr-o luna
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
am rezolvat ... sper , am vb la reprezentanta si deabia dupa 20 puteam sa fac programare , mi-au dat si alte 2 numere de telefon la 2 service-uri autorizate si cu putin noroc m-am programat deja pt maine dimineata , revin maine seara cu un feedback
PS. Am dat comanda si de o interfata OBD2 compatibila cu toate modelele de KIA o sa imi fie folositoare pe viitor
PS. Am dat comanda si de o interfata OBD2 compatibila cu toate modelele de KIA o sa imi fie folositoare pe viitor
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
sper sa fie de folos si altor persoane experienta mea
Am ajuns in sfarsit la kia , si am aflat problema pe care o am de fapt lipsa ECU , acesta se gaseste sub mochta de la pasager intr-o cutie metalica prinsa in 3 suruburi
Circuitul de motorina la kia sorento 2.5 crdi (2003-2006) este cam asa
sorb in rezervor
popma joasa presiune (integrata in pompa de inalta presiune , sunt monobloc)
pompa inalta presiune , care este prinsa de motor se recunoase dupa tevile ce se duc catre injector
Am ajuns in sfarsit la kia , si am aflat problema pe care o am de fapt lipsa ECU , acesta se gaseste sub mochta de la pasager intr-o cutie metalica prinsa in 3 suruburi
Circuitul de motorina la kia sorento 2.5 crdi (2003-2006) este cam asa
sorb in rezervor
popma joasa presiune (integrata in pompa de inalta presiune , sunt monobloc)
pompa inalta presiune , care este prinsa de motor se recunoase dupa tevile ce se duc catre injector
Adica iti lipsea ECU-ul?
PS: Pentru alte probleme iti pot recomanda site-ul http://www.kiatechinfo.com (iti creezi un cont gratuit). Acolo ai manualele de service pentru modelele Kia comercializate in SUA, o parte din informatii aplicandu-se si la cele din Europa. Pentru Sorento au doar motorul de 3.5l, benzina, dar accesoriile si celelate repere sunt la fel pentru toate modelele.
PS: Pentru alte probleme iti pot recomanda site-ul http://www.kiatechinfo.com (iti creezi un cont gratuit). Acolo ai manualele de service pentru modelele Kia comercializate in SUA, o parte din informatii aplicandu-se si la cele din Europa. Pentru Sorento au doar motorul de 3.5l, benzina, dar accesoriile si celelate repere sunt la fel pentru toate modelele.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
am de mult cont acolo , dar eu am un sorento 2.5 crdi , nu ma ajut f mult
ce m-ar ajuta ar fi mai multe info despre ecu , daca se poate lua de pe alta masina in cazul in care gasesc(cei de la reprezentanta zpun ca nu), in cazul in care se poate lua , unde gasesc unul , cine il poate reprograma etc.
Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu se poate lua unul sh , pentru ca nu se poate reprograma, trebuie doar nou adus direct de la ei si se programeaza in functie de masina , mie imi vine insa greu sa cred ca poti inlocui c vrei de pe masina mai putin ecu si se poate reprograma , dar daca vrei sa inlocuiesti ecu , ce ai pe masina nu se poate reprograma si iti trebuie ecu nou , dar ei asa pretind
Astept feedback de la cineva care a mai patit asa ceva , sau care se pricepe in domeniu
ce m-ar ajuta ar fi mai multe info despre ecu , daca se poate lua de pe alta masina in cazul in care gasesc(cei de la reprezentanta zpun ca nu), in cazul in care se poate lua , unde gasesc unul , cine il poate reprograma etc.
Cei de la reprezentanta mi-au spus ca nu se poate lua unul sh , pentru ca nu se poate reprograma, trebuie doar nou adus direct de la ei si se programeaza in functie de masina , mie imi vine insa greu sa cred ca poti inlocui c vrei de pe masina mai putin ecu si se poate reprograma , dar daca vrei sa inlocuiesti ecu , ce ai pe masina nu se poate reprograma si iti trebuie ecu nou , dar ei asa pretind
Astept feedback de la cineva care a mai patit asa ceva , sau care se pricepe in domeniu
Re: circuit motorina
nvm am rezolvat daca are cineva nevoie de detalii despre sorento as fi bucuros sa ii ajut am acces la toata reteaua tehnica kia inclusiv 2.5 crdi
Re: circuit motorina
E bine ca ai rezolvat problema. Ne poti spune care a fost buba?
Oricum, pe forum Sorento-urile sunt o 'rara avis', posesorii lor probabil prefera sa le scoata la plimbare, decat sa tasteze.
Oricum, pe forum Sorento-urile sunt o 'rara avis', posesorii lor probabil prefera sa le scoata la plimbare, decat sa tasteze.
Kia Cee'd 1.4 LX Best, Kompass Blue ODO: 135.000km+
Assumption is the mother of all fuckups
Assumption is the mother of all fuckups
Re: circuit motorina
la mine a fost alta treaba , intr-un service unde a stat masina inainte sa o cumpar a furat cineva ecu , l-am rezolvat acum si e ok , intre timp am avut probleme si cu turbina din cauza unui furtun taiat , pe scurt am desfacut aproape toata masina si am montat-o inapoi , acum am refacut-o , e un post mai sus despre alta, daca mai are cineva probleme cu masina as fi bucuros sa il ajut am si cva acces la manuale de service
-
- Posts: 35
- Joined: 25 Feb 2009, 21:01
- Auto:
- Location: oravita c-s
Re: circuit motorina
buna la toti,detin un kia sorento 2,5 crdi din 2004 103kw/140hp,si ma lovesc si eu de o problema,si suna in felul urmator;facut revizie completa la un service normal piese de schimb mann,dupa inlocuire pornea mai greu,adica invartea de vreo 5 ori ca sa porneasca,pana atunci pornea la sfert,dupa 100 de kilometri am cumparat alt filtru combustibil de la bosh in idea ca prinde aer(ie prost filtrul,ma rog)inlocuit filtru mann cu bosh acelasi lucru pornire greoaie,dupa o saptamana intro panta cu jumatate de rezervor sa oprit in mers pur si simplu,de atunci merg vreo 30-50 de kilometri si se opreste brusc in mers,datorita faptului ca din momentul efectuarii reviziei a inceput sa faca asa am zis sa iau o baterie pentru filtrul de combustibil cu pompa de amorsare noua pentru ca sar fi putut ovaliza,crapa,etc,schimbat cu nou aceasi problema,acum incep sa ma gandesc la pompa de inalta presiune,astept niste pareri daca a mai patit cineva acelasi lucru,si mai am o nedumerire daca ar putea posta cineva o poza in care sa se vada bine cum vin furtunele de la filtrul de motorina,sa nu cumva sa-mi fi pus desteptul de mecanic turul la retur si invers,stima,nu stiu ce sa mai cred totul a inceput de la o banala revizie.