Boicot la pompa

Întîlnirile clubului, activităţi (mai mult sau mai puţin organizate), pe cine am mai văzut...
Post Reply

Participi?

Da
78
74%
Nu
2
2%
Nu, dar sunt de acord in principiu.
25
24%
 
Total votes: 105

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Boicot la pompa

Post by eugenflorinmanea »

Hm...sa fi dat ceva rezultate boicotul?
http://www.zf.ro/companii/petrom-pretur ... pp-7917352

Imi place cau au tinut sa precizeze ca in Ro benzina e f ieftina comparativ cu alte tari.
Deci ceva ceva acolo..o sedinta...s-a intamplat! :)

Oricum- eu tot boicotez Petrom-OMV conform planului.
4 bani e praf in ochi
SAAB 9-5

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Boicot la pompa

Post by bubumisu »

eugenflorinmanea wrote: Oricum- eu tot boicotez Petrom-OMV conform planului.
4 bani e praf in ochi
Si de unde alimentezi? :mrgreen:
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

bogdan-alin
F.B.I
Posts: 778
Joined: 12 Nov 2008, 22:08
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Boicot la pompa

Post by bogdan-alin »

nici eu nu am mai alimentat de la astia si nici nu am de gand sa o fac prea curand.

@bubumisu doar nu exista numai Petrom-OMV

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Boicot la pompa

Post by bubumisu »

Pai logic, ar ramane benzinariiile rompetrol (nu mai am in oras :( )mol (am mai alimentat, e mai sprintena dar se duce mai repede parca benzina din rezervor) sau lukoil (o singura data am alimentat si nu-mi mai trebuie :roll: )
Mai sunt si altele? :mrgreen:
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Boicot la pompa

Post by virusvex »

sincer,de cand a venit unu la petrom cu masina pe rampa direct de la service cum ca ar avea combustibilul nisip,apa si asa mai departe nu mai bag petrom. eram de fata si tocmai pusesem mana pe pompa sa fac plinu cand l-am auzit pe ala cum injura ca la usa cortului si era cu un teanc de hartii in brate sa se duca hotarat la angajatii petrom mi-am dat seama ca are o prb ceva. in fine, am pus pompa la locul ei si am plecat direct la rompetrol dupa ce am asistat la un circ :)) de atunci bag numai efix si sincer e mai puternica benzina si imi pare bine ca am facut trecerea cand masina inca avea 15.000 km. sincer imi pare bine si nu plang deloc ca dau mai mult pe benzina cu 1 pana la 10 bani ( diferenta dintre cel mai mic si cel mai mare pret petrom-rompetrol la benzina 95)
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

User avatar
bondalicir
Posts: 1820
Joined: 02 Mar 2008, 02:56
Auto:
Location: Buftea
Contact:

Re: Boicot la pompa

Post by bondalicir »

eu de la petrom si lukoil nu mai pun ever... deci din punctul meu de vedere ii boicotez pe viata :) ... pun de la rompetrol efix primavara, vara si toamna si alto cand sunt temperaturi pe minus pt o pornire mai usoara... drumuri bune...
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Boicot la pompa

Post by bubumisu »

pai avand in vedere ca nu mai am rompetrol in oras nu-mi ramane decat varianta mol :?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Boicot la pompa

Post by eugenflorinmanea »

Preţul benzinei a fost majorat nejustificat, companiile nu reflectă câştigul-raport oficial
ieri, 18:06 Autor: Thomas Dinca
Preţul carburanţilor la pompă a fost majorat nejustificat pe parcursul anului 2010, fără a fi determinat de evoluţia cotaţiilor de bursă la ţiţei, cursul valutar şi taxele percepute de stat, iar aproape toate companiile au raportat pierderi semnificative, câştigurile nefiind reflectate corespunzător

Concluzia rezultă din raportul întocmit în cazul producătorilor şi distribuitorilor de benzină şi motorină, aflat pe masa premierului şi obţinut de MEDIAFAX.

Principalele companii care distribuie carburanţi în România sunt OMV Petrom (SNP), Rompetrol, LukOil, MOL şi OMV.

"Urmare analizelor de risc efectuate, a rezultat că, în perioada anului 2010, piaţa pe care operează producătorii şi distribuitorii de carburanţi a suferit mutaţii remarcabile concretizate în practicarea unor preţuri mari la pompă, în condiţiile în care categoriile de cheltuieli cu costurile de producţie şi distribuţie (cu excepţia TVA şi accize) au rămas relativ constante sau au prezentat evoluţii nesemnificative. Pe cale de consecinţă, în mod normal din punct de vedere fiscal, această situaţie ar fi trebuit să genereze profituri mult mai mari şi, prin urmare, impozit pe profit mai mare, precum şi TVA de plată majorată", se arată în document.

Verificările efectuate au indicat că, în cursul anului 2010, când preţul la pompă a urcat cu aproximativ 20%, au existat mai multe situaţii în care s-a declanşat o creştere semnificativă a acestuia, iar analiza efectuată a indicat că, în majoritatea cazurilor, scumpirile au fost efectuate concomitent, ca urmare a deciziilor consiliilor de administraţie, la nivelul tuturor companiilor verificate, preţurile de desfacere la pompă fiind aproape identice.

"Conform datelor prezentate de companiile petroliere, a rezultat că, în cursul anului 2010, ponderea taxelor în structura preţului la pompă a scăzut de la 52,5% la începutul anului la 49,8% la sfârşitul perioadei (inclusiv în contextul creşterii TVA la 24%), aspect de natură să certifice faptul că nivelul de creştere al preţurilor la pompă nu poate fi justificat din punct de vedere al unei poveri fiscale", se menţionează în document.

O altă constatare este că atât în cazul vânzărilor en-gros către diverşi clienţi, cât şi al vânzărilor cu amănuntul, prin staţii proprii, ponderea taxelor în preţul practicat în perioada 1 ianuarie-31 decembrie 2010 nu a crescut, ci, dimpotrivă, a avut o scădere cu trei procente, în cazul benzinei, şi cinci procente, în cazul motorinei.

În ceea ce priveşte evoluţia cotaţiilor de bursă pentru ţiţei, ca materie primă de bază, s-a constatat că, la începutul anului 2010, cotaţia de referinţă la New York a fost de 80 dolari pe baril, pentru ca la 15 decembrie 2010 petrolul să fie tranzacţionat la circa 90 dolari. "Faţă de aceste date, nici în acest caz nu se justifică creşterea de circa 20% a preţului la pompă", este concluzia Guvernului.

De asemenea, este menţionată şi o situaţie considerată "paradoxală", arătând că, în cursul anului 2009, preţul net al cotaţiilor a evoluat de la 470 dolari/tona benzină, la începutul anului, la 850 dolari/tona, la sfârşitul anului, iar preţul la pompă în România a crescut cu circa 50 bani/litru. În anul 2010 însă, în condiţiile în care cotaţiile au urcat de la 850 dolari/tonă, la începutul perioadei, la 980 dolari/tonă, la sfârşitul anului, preţul la pompă a crescut cu circa 1 leu/litru.

"Se constată astfel că, deşi creşterea cotaţiilor în 2009 a fost de aproape 100%, cu o creştere cu 380 dolari/tonă, preţul la pompă a urcat cu numai 50 bani/litru, iar în cursul anului 2010 creşterea cotaţiilor a fost de numai 130 dolari/tonă, în timp ce preţul la pompă în România a crescut cu 1 leu/litru", este o altă concluzie în documentul citat.

În ceea ce priveşte evoluţia raportului de schimb dolar/leu se arată că la 7 ianuarie 2010 cursul de schimb era 2,9089, iar la 13 ianuarie 2011 de 3,2350, rezultând "o creştere nesemnificativă, de natură să nu justifice creşterea de circa 20% a preţului la pompă".

Nici nivelul accizelor în structura preţului nu a cunoscut variaţii în cursul anului 2010, fiind stabilite la începutul anului în sumă fixă în lei la cursul de schimb euro/leu de la 1 octombrie 2010, respectiv 1,79 lei/litru la benzină cu plumb, 1,48 lei/litru la benzină fără plumb şi 1,25 lei/litru la motorină.

"Acciza la benzină a crescut doar cu 3% în 2011 faţă de 2010, astfel că, luând în calcul şi evoluţia cursului valutar, nu se justifica o creştere cu 20% a preţului la pompă", potrivit Guvernului.

Verificările autorităţilor relevă şi existenţa unor nereguli în ceea ce priveşte rezultatele financiare ale companiilor petroliere.

"Din verificările efectuate a rezultat că, la sfârşitul perioadei analizate, profiturile înregistrate de companii nu reflectă evoluţia veniturilor în raport cu evoluţia principalelor categorii de cheltuieli obiective. Astfel, dacă avem în calcul că, per ansamblu, preţurile de vânzare la pompă au crescut cu circa 20%, creştere concretizată în majorarea în egală măsură a veniturilor, coroborat cu faptul că, faţă de anii anteriori, nivelul principalelor categorii de cheltuieli a rămas relativ constant sau a cunoscut creşteri nesemnificative, rezultă că exerciţiile financiare trebuia să înregistreze o creştere proporţională a profiturilor şi, pe cale de consecinţă, a impozitului pe profit. Urmare constatărilor făcute de organele de control a rezultat că, în realitate, aceste companii nu numai că nu au înregistrat profit, dar situaţiile financiare contabile prezintă pierderi semnificative", se mai afirmă în document.

Compania OMV Petrom, controlată de grupul austriac OMV, este singura companie care a bugetat pentru 2010 un profit net, de 1,709 miliarde lei (413 milioane euro), aproape dublu faţă de câştigul de 860 milioane lei din 2009. Compania a înregistrat un profit net de 1,411 miliarde lei (337,2 milioane euro) după primele nouă luni, în creştere cu 46% faţă de perioada similară din 2009.

Verificările au fost declanşate de către autorităţi la începutul lunii ianuarie, după ce mai mulţi şoferi au început să plătească cu mărunţiş preţul carburantului, nemulţumiţi de preţul ridicat.
SAAB 9-5

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Boicot la pompa

Post by bubumisu »

"asa, si?" #-o
PS: exprimarea asta nu ma caracterizeaza, dar e foarte des utilizata :twisted:
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

User avatar
nova79
Posts: 117
Joined: 04 Jul 2009, 20:36
Auto:
Location: pitesti

Re: Boicot la pompa

Post by nova79 »

se pare ca protestul nostru sau ma rog a celor care sunt de acord cu asta, incepe sa aibe efect, deja au dat inapoi pretul benzinei, e adevarat insezizabil, dar este un inceput.
Am inteles ca ieri petrom a inceput o campanie prin care vrea sa arate ca nu ei sunt de vina ci statul bla, bla, bla, pentru cine vrea sa creada, atunci sa explice cum de au avut cel mai mare profit declarat din ultimii ani - niste nesimtiti.

Un singur lucru este clar daca suntem uniti nu are cum sa nu iasa ceva.
Kia Ceed SW-- motor-1.4 -- echipare - best-- alb -- septembrie 2008--ODO - 115000

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Boicot la pompa

Post by bubumisu »

Alimentat azi de la MOL cu 5.09 :roll:
Macar daca ar scadea sub "pragul psihologic" de 5.00 lei
Rezonabil ar fi sa scada macar pana la 4.5 #-o
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

patton
Posts: 647
Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Auto:

Re: Boicot la pompa

Post by patton »

ce rezonabil era prin noiembrie-decembrie 2008, 2.8-2.9 lei. ce vremuri, benzina era ieftina, euro mic, cu criza n-aveam treaba ...
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4

User avatar
Vincze Szilard
Posts: 1641
Joined: 23 Sep 2008, 13:43
Auto:
Location: Cluj
Contact:

Re: Boicot la pompa

Post by Vincze Szilard »

ce-a fost a fost si niciodata nu va mai fii
adevaru e ca ne meritam soarta, am vandut tot, sau am dat-o pe gratis, acuma petromu e privat pune ce pret vrea.
nici eu nu-s deacord dar asta e situatia.
noi nu stim sa facem nici macar o greva, nu suntem uniti si din cauza asta si alesii nostrii fac ce vor cu noi si fac la experimente de doamne feri.
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva

AlinC.
Posts: 399
Joined: 24 Jun 2008, 02:50
Auto:
Location: Iasi
Contact:

Re: Boicot la pompa

Post by AlinC. »

bubumisu wrote:Alimentat azi de la MOL cu 5.09 :roll:
Macar daca ar scadea sub "pragul psihologic" de 5.00 lei
Rezonabil ar fi sa scada macar pana la 4.5 #-o
Am alimentat ieri, first time ever, la Mol. 4.99/l motorina. Nu stiu cat era inainte, nu am mai calcat pe la astia.

In alta ordine de idei, aveti idee de ce nu mai e topicul sticky?
Pro_Cee'd 1.6 DSL HP Classic, Piston Gray
+ESP +alte optionale
ODO: ~40.000 km
B 92 AXF
Jurnal de bord
Need 4 Sticker:: magazin online de stickere auto

User avatar
bubumisu
Posts: 1763
Joined: 16 Jun 2009, 17:55
Auto: Kia cee'd SW
Location: Vaslui

Re: Boicot la pompa

Post by bubumisu »

AlinC. wrote: Am alimentat ieri, first time ever, la Mol. 4.99/l motorina. Nu stiu cat era inainte, nu am mai calcat pe la astia.
Off:Pai si care mai e scoaterea cu motorina? Cel putin in conditii de iarna, nu prea se cunoaste, decat poate la consum urban, cand resetezi AVG-ul dupa ce e incalzit motoru :mrgreen:

On: Nu are sens sa fac 4 km in plus pana la MOL sa constat ca au acelasi pret ca la OMV Petrom, cand OMV-ul e in fata blocului meu, peste giratoriu #-o (deci ma va costa mai scump benzina :mrgreen: )
Trebuia sa gandim in perspectiva si sa facem provizii in Octombrie 2008 de combustibil, adica ceva butoaie de alea mari, la multi litri volum :lol:
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget #-o )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium :wink: )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus

Post Reply

Return to “Întâlniri şi activităţi”