Performante motor 1.4
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Performante motor 1.4
greseala mea cu puterea (oricum am zis 105 nu 110)
http://new-car-model.com/volkswagen/gol ... di(14064)/
dar masa e de 1205 kg.
Oricum nu conteaza. E imposibil ca unu cu un aspirat de 1.4 si 137 nm la 5000 rpm sa se tina dupa unu cu 1.9 turbo diesel cu 240 nm de la 1800 rpm daca pe drum sunt si niste curbe (si cum nu suntem in America...).
http://new-car-model.com/volkswagen/gol ... di(14064)/
dar masa e de 1205 kg.
Oricum nu conteaza. E imposibil ca unu cu un aspirat de 1.4 si 137 nm la 5000 rpm sa se tina dupa unu cu 1.9 turbo diesel cu 240 nm de la 1800 rpm daca pe drum sunt si niste curbe (si cum nu suntem in America...).
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Performante motor 1.4
Tocmai acum cateva ore m-am alergat cu un golf 5 1.9 tdi si credeti-ma, e diferenta mare, pe reprize motorul TDI de pe golf se distreaza cu cel de 1.4 de pe ceed, doar daca pleci de la semafor o duci in 6000, a doua iarasi 6000 poate aveam sansa sa il fac. Era in spatele meu imi dadea flash-uri(la mica distanta), aveam 60 in treapta a 3-a, am calcat-o la fund si nu luam avans deloc fata de diesel, am dat-o pe a 2-a la 65 si ce credeti golfu ma depaseste in mare viteza pe contrasens, am incercat sa ma tin dupa el dar nici o sansa, luase avans.
Daca mai esti si incarcat(4 persoane in masina+ bagaje) si daca mai ai si AC-ul pornit LA REVEDERE putere. Trebuie sa o turezi de o ia dracii sa faci o depasire. E prost gandit motorul, au facut cuplul maxim la turatii prea mari. Credeti-ma ca nu sunt vreun bizon sa nu stiu sa merg sportiv sau sa schimb vitezele rapid, din contra o fac destul de repede insa motorasul nu ajuta. Per total sunt multumit, consuma rezonabil si asta ma incanta.Merg mai mult prin oras. Avand in vedere ca e cel mai slab motor din gama Ceed are performante ok(spere deosebire de golf 1.4 80cp)
Daca mai esti si incarcat(4 persoane in masina+ bagaje) si daca mai ai si AC-ul pornit LA REVEDERE putere. Trebuie sa o turezi de o ia dracii sa faci o depasire. E prost gandit motorul, au facut cuplul maxim la turatii prea mari. Credeti-ma ca nu sunt vreun bizon sa nu stiu sa merg sportiv sau sa schimb vitezele rapid, din contra o fac destul de repede insa motorasul nu ajuta. Per total sunt multumit, consuma rezonabil si asta ma incanta.Merg mai mult prin oras. Avand in vedere ca e cel mai slab motor din gama Ceed are performante ok(spere deosebire de golf 1.4 80cp)
Re: Performante motor 1.4
Cand afirmi ca e prost gandit motorul... stii ca vorbesti de un benzinar aspirat? Dimpotriva motorasul este unul foarte bine gandit si realizat. Daca tot spui ca te pricepi stii ca diferenta mare dintre motoarele pe benzina si cele diesel este cuplul sau momentul care este net favorabil diesel-ului incepand de la turatii relativ joase si care se intinde pe o plaja mare de turatii, spre deosebire de motorul Otto care are cuplul maxim la o turatie mare (vezi ceed 1,4 - 5000rpm) Daca vei compara graficele de cuplu a doua motoare Otto respectiv Diesel vei vedea ca diesel-ul are o curba de cuplu care creste brusc aproape de 2000 de rpm si care este aproape plata pana spre turatia maxima, pe cand un Otto are curba de cuplu ce urca nu foarte repede pana ajunge la un maxim la o turatie mare si apoi coboara. Motorasul de 1,4 are cvvt (deschiderea variabila continua a supapelor) tehnologie ce aplatizeaza cat de cat curba de cuplu, fara a reusi s-o aduca la forma unui diesel...djniki4 wrote:Tocmai acum cateva ore m-am alergat cu un golf 5 1.9 tdi si credeti-ma, e diferenta mare, pe reprize motorul TDI de pe golf se distreaza cu cel de 1.4 de pe ceed, doar daca pleci de la semafor o duci in 6000, a doua iarasi 6000 poate aveam sansa sa il fac. Era in spatele meu imi dadea flash-uri(la mica distanta), aveam 60 in treapta a 3-a, am calcat-o la fund si nu luam avans deloc fata de diesel, am dat-o pe a 2-a la 65 si ce credeti golfu ma depaseste in mare viteza pe contrasens, am incercat sa ma tin dupa el dar nici o sansa, luase avans.
Daca mai esti si incarcat(4 persoane in masina+ bagaje) si daca mai ai si AC-ul pornit LA REVEDERE putere. Trebuie sa o turezi de o ia dracii sa faci o depasire. E prost gandit motorul, au facut cuplul maxim la turatii prea mari. Credeti-ma ca nu sunt vreun bizon sa nu stiu sa merg sportiv sau sa schimb vitezele rapid, din contra o fac destul de repede insa motorasul nu ajuta. Per total sunt multumit, consuma rezonabil si asta ma incanta.Merg mai mult prin oras. Avand in vedere ca e cel mai slab motor din gama Ceed are performante ok(spere deosebire de golf 1.4 80cp)
Spre sfarsitul post-ului revii la realitate si compari motorul de pe ceed de 1,4 cu omologul aspirat de 1,4 de la VW.
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Performante motor 1.4
eu am 1.6 pe proceed si vreau sa zic ca in treapta 1 m-a facut un TICO
:)
Oricum, daca o ridic in 6400 ture,schimb a 2 a si cand dau drumul la ambreiaj scartaie rotile!
Ultima oara am 'comis-o' cu un Touareg de 2.0 si l-am luat clar, eu fiind si cu 5 in masina. Dar...6400 ture 1-2-3. Se uita ala la mine cu o fata cand m-a ajuns la urmatorul semafor....
Eu sunt foarte mutumit de demaraj... daca dau in ea rupe!

Oricum, daca o ridic in 6400 ture,schimb a 2 a si cand dau drumul la ambreiaj scartaie rotile!
Ultima oara am 'comis-o' cu un Touareg de 2.0 si l-am luat clar, eu fiind si cu 5 in masina. Dar...6400 ture 1-2-3. Se uita ala la mine cu o fata cand m-a ajuns la urmatorul semafor....
Eu sunt foarte mutumit de demaraj... daca dau in ea rupe!
SAAB 9-5
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Performante motor 1.4
bv eugen. dar nu cred ca era touareg. Mai degraba tiguan ca nu am auzit de motor de 2 litri la touareg. Oricum , avand in vedere cat de grea e masinuta aia era normal sa-l faci. bafta
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Performante motor 1.4
Ma, pot fi de acord ca motorasul de 1,4 face masina foarte fasneata si pot sa ma "iau in gura" daca e nevoie cu destui pe la semafoare, doar atata timp cat sunt doar eu in masina, cel mult 2 oameni. Deja cand sunt 3-5 + bagaje, adio. Si in depasiri trebuie sa am macar 1000rpm mai mult ca de obicei ca sa ma simt confortabil... Dar asta e, la 137Nm n-ai ce sa ceri mai mult.
Ca sa te lupti cu un tdi de 1,9 nu trebuie decat s-o calci zdravan si sa nu schimbi sub 6000. Si daca ala nu stie ce sa faca cu masina lui, il faci.
In schimb, ieri am vazut un Golf 6 de 1,6, cu o tipa buna la volan, la Unirii, inspre Alba Iulia. Ma manca in posterior sa vad daca poate ceva
. Vreau sa zic ca a plecat tipa intr-un mare fel de la semafor, eram in spatele ei, a crosetat rapid traficul si dusa a fost. Pacat ca transportam ceva sensibil in masina si a trebuit sa merg cam stramoseste pana acasa, ca as fi vrut sa vad daca ma tin sau nu dupa ea. Mare mirarea cand am vazut ca motorul ala nu are prea multi cai, nici foarte multi Nm, insa cred ca e etajata foarte bine cutia. Ciudat, ofera astia de la VW motoare de 1,4 pana la 160CP si motoare de 1,6 la doar 102CP?? Hmmm... oricum, respect pentru bruneta respectiva, mi-a placut cum s-a dus.
Ca sa te lupti cu un tdi de 1,9 nu trebuie decat s-o calci zdravan si sa nu schimbi sub 6000. Si daca ala nu stie ce sa faca cu masina lui, il faci.
In schimb, ieri am vazut un Golf 6 de 1,6, cu o tipa buna la volan, la Unirii, inspre Alba Iulia. Ma manca in posterior sa vad daca poate ceva

Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Re: Performante motor 1.4
Eu zic sa comparam benzina cu benzina, fiindca un diesel are avantajul cuplului iar benzinara cel al puterii.
Cum un cuplu motor este cel ce impinge masina inainte, demarajul unui tdi este net superior unei benzinare (nu ma refer aici la turbo benzina ci aspirat).
Caii de la benzinara ii asigura o viteza mai mare.
Daca e sa comparam cele 2, atunci faceti o liniuta de minim 1 km pe autostrada sau alt loc si vedeti atunci ce pateste diesel-ul. Pe distanta scurta, 100-200 m, un turbo diesel cam da de pamant cu aspiratele.
Cum un cuplu motor este cel ce impinge masina inainte, demarajul unui tdi este net superior unei benzinare (nu ma refer aici la turbo benzina ci aspirat).
Caii de la benzinara ii asigura o viteza mai mare.
Daca e sa comparam cele 2, atunci faceti o liniuta de minim 1 km pe autostrada sau alt loc si vedeti atunci ce pateste diesel-ul. Pe distanta scurta, 100-200 m, un turbo diesel cam da de pamant cu aspiratele.
- alexandruu
- Posts: 210
- Joined: 18 Oct 2008, 17:34
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
Re: Performante motor 1.4
sender78 daca cuplu conteaza asa mult dc, motoarele kia de 2.0 benzina respectiv disel au aceleasi performante , chiar daca diselul are cuplu de 320 iar benzina doar 190 ?:P mai conteaza si turatiile la care poate ajunge motorul
cu benzina te poti juca cat de des vrei la 6000 ture ca nu prea are ce sa pateasca, pe cand diselul daca il duci prea des la 4500 by bye turbina
eu nu cred ca da de pamant cu benzina, daca stii sa o conduci
eu de ex am facut un A4 model nou .. in oras, ( spre metro - cine e din iasi stie ) i am dat talpa amandoi de la 60-150 , si eu am avut un mic avans, nu stiu ce motor avea, dar oricum.. cel putin un 2.0 tdi.

eu nu cred ca da de pamant cu benzina, daca stii sa o conduci

POZE Pro`CEED 2.0 GLS 143 HP + Dayline : http://img153.imageshack.us/gal.php?g=p1050384.jpg
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Performante motor 1.4


Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
- alexandruu
- Posts: 210
- Joined: 18 Oct 2008, 17:34
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
Re: Performante motor 1.4
diselu e ok , eu am luat benzina pt ca nu vroiam o masina in 2 portiere cu sound de tractor
) pur si simplu cred ca masinile cu o forma cat de cat sport merita un motor pe benzina, macar pt sound . la fel mi se pare nepotrivita combinatia jeep + benzina. fiecare motor are avantaje. in USA de ex , unde benzina e ieftina , toti cumpara benzine de cilindree mare, in europa, in ultimii ani e la moda motorina. in special in ograda de la VW, unde TDI ul a devenit o legenda.

POZE Pro`CEED 2.0 GLS 143 HP + Dayline : http://img153.imageshack.us/gal.php?g=p1050384.jpg
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Performante motor 1.4
lasa ca acu nu-si mai cumpara nimic , ca nu mai au bani:D . ai dreptate intr-un fel dar, de, asta e. Fiecare cu gusturile lui.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Performante motor 1.4
azi am "concurat" pe soselele oradei cu un lexus GS, de la o intersectie, pe o strada dreapta de cca 1km cu 2 benzi, nu m-a depasit - desi in fata noastra nu au fost alte masini...dar am trecut in fata politiei (cladirea) si probabil s-a abtinut
sa apase pedala. La capatul strazii, in sensul giratoriu a intrat cu scartait de anvelope si m-a depasit pe dreapta, alunecandu-i rotile din spate la accelerare. Poate s-a enervat pe cee'd-ulica mea (1.6 DSL, 115CP)? 


cee'd 1.6 DSL 115 CP, 33.500 km fara probleme
http://picasaweb.google.ro/kriszta1503/ ... Mi9qYfwwwE#
http://kriszta15.mybrute.com

http://picasaweb.google.ro/kriszta1503/ ... Mi9qYfwwwE#
http://kriszta15.mybrute.com

Re: Performante motor 1.4
@ kriszta15
nu te supara dar daca imi spui ca ai concurat cu o masina ce are motoare incepand de la 3.0 l , V6, 300 cai si 371 Nm, care mai scoate si 0-100 in 5.7 sec, e putin cam mult.sa speram ca nu era un V8, pentru ca atunci poate ai vrut sa spui ca ala s-a distrat cu tine si ti-a dat impresia ca esti cu o masina puternica. este puternica kia, dar nu in comparatie cu o alta masina care costa minim 42.000 Eur.
eu propun sa vorbim de clasa noastra.
@ alexandruu
oricum ai face, un diesel are plecarea de pe loc mai rapida, avand cuplul mai mare. tine si de sofer, daca stie cand sa schimbe ca sa tina dieselul mereu in cuplu. daca reuseste, benzinara nu are vreo sansa pentru primii 200 m. abia dupa aceea isi revine aspirata.
nu te supara dar daca imi spui ca ai concurat cu o masina ce are motoare incepand de la 3.0 l , V6, 300 cai si 371 Nm, care mai scoate si 0-100 in 5.7 sec, e putin cam mult.sa speram ca nu era un V8, pentru ca atunci poate ai vrut sa spui ca ala s-a distrat cu tine si ti-a dat impresia ca esti cu o masina puternica. este puternica kia, dar nu in comparatie cu o alta masina care costa minim 42.000 Eur.
eu propun sa vorbim de clasa noastra.
@ alexandruu
oricum ai face, un diesel are plecarea de pe loc mai rapida, avand cuplul mai mare. tine si de sofer, daca stie cand sa schimbe ca sa tina dieselul mereu in cuplu. daca reuseste, benzinara nu are vreo sansa pentru primii 200 m. abia dupa aceea isi revine aspirata.
Re: Performante motor 1.4
@ alexandruu
cat despre liniuta cu A4, propun sa revenim cu picioarele pe pamant daca ala avea un 2.0 tdi, nu de alta dar cel mai slab model de la A4, 2.0 TDI are 120 cai si 290 cuplu, iar greutate 1460 kg. cel putin teoretic este cam greu sa-l lasi in urma, cel putin asa cred eu.
cat despre liniuta cu A4, propun sa revenim cu picioarele pe pamant daca ala avea un 2.0 tdi, nu de alta dar cel mai slab model de la A4, 2.0 TDI are 120 cai si 290 cuplu, iar greutate 1460 kg. cel putin teoretic este cam greu sa-l lasi in urma, cel putin asa cred eu.
Re: Performante motor 1.4
@sender78: alexandruu n-are 1.4, ci 2.0 benzina
GSL 2.0 143cp > TDI 2.0 120CP. Desi daca era modelul nou, TDI-ul de 2l ar trebui sa aiba tot 140cp, asa stiam...
si OT referitor la asta micu' de 1.4: motorul e OK, din pacate din cauza cuplului mic e penalizat serios cand in masina sunt > 2 persoane.
Comparat cu restul motoarelor de 1.4 aspirate chiar iese in fata.

GSL 2.0 143cp > TDI 2.0 120CP. Desi daca era modelul nou, TDI-ul de 2l ar trebui sa aiba tot 140cp, asa stiam...
si OT referitor la asta micu' de 1.4: motorul e OK, din pacate din cauza cuplului mic e penalizat serios cand in masina sunt > 2 persoane.
Comparat cu restul motoarelor de 1.4 aspirate chiar iese in fata.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat