Baterie
Re: Baterie moarta
Varaianta a fost aceasta
http://magazinulmeuauto.ro/acumulator-c ... 55-ah.html
219 lei +acumulatorul vechi la schimb
http://magazinulmeuauto.ro/acumulator-c ... 55-ah.html
219 lei +acumulatorul vechi la schimb
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Baterie moarta
Nu merge link`ul. Da`ne detalii.
Sportage 1.6GDI Style+
Ex.Ceed best - kompass blue
CT 12 BNK
Ex.Ceed best - kompass blue
CT 12 BNK
Re: Baterie moarta
Acumulator Caranda Fortza 55 AH
Bateriile auto Caranda din gama FORTZA sunt realizate cu aliaje Plumb/Calciu/Calciu si sunt sigilate.
- Sistem cu capac dublu care asigura etansarea completa a bateriei capabil sa indeplineasca cerintele prevazute de "Automotive Specification" pentru testele antiscurgere a electrolitului (bateria poate sa fie intoarsa cu capacul in jos pentru o scurta perioada de timp)
- Ochi magic pentru a facilita vizualizarea gradului de incarcare
- Absolut fara intretinere. Nu necesita adaugarea de apa pe toata durata de viata a bateriei
Utilizare:
Autoturisme pe benzina pana la 1800 cm
Caracteristici constructive
- Bacuri din polipropilena-copolimer (PPCo) de culoare rosie.
- Maner pentru manipulare usoara
- Indicator stare de incarcare "ochi magic"
- Gabarit redus si densitate de energie marita cu pana la 16%
- Gratare pentru placile negative si pozitive din aliaj plumb-calciu, metal expandat
Greutate: 13,1kg
Dimensiuni(W x D x H mm): 207 X 175 X 190
Garantie: 24 luni
Durata de viata: 4-5 ani
Curent de demaraj la -18C: 510A
Bateriile auto Caranda din gama FORTZA sunt realizate cu aliaje Plumb/Calciu/Calciu si sunt sigilate.
- Sistem cu capac dublu care asigura etansarea completa a bateriei capabil sa indeplineasca cerintele prevazute de "Automotive Specification" pentru testele antiscurgere a electrolitului (bateria poate sa fie intoarsa cu capacul in jos pentru o scurta perioada de timp)
- Ochi magic pentru a facilita vizualizarea gradului de incarcare
- Absolut fara intretinere. Nu necesita adaugarea de apa pe toata durata de viata a bateriei
Utilizare:
Autoturisme pe benzina pana la 1800 cm
Caracteristici constructive
- Bacuri din polipropilena-copolimer (PPCo) de culoare rosie.
- Maner pentru manipulare usoara
- Indicator stare de incarcare "ochi magic"
- Gabarit redus si densitate de energie marita cu pana la 16%
- Gratare pentru placile negative si pozitive din aliaj plumb-calciu, metal expandat
Greutate: 13,1kg
Dimensiuni(W x D x H mm): 207 X 175 X 190
Garantie: 24 luni
Durata de viata: 4-5 ani
Curent de demaraj la -18C: 510A
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Pare baterie buna. Trebuie sa afli si dispozitia bornelor (+ in stanga sau dreapta).
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
Re: Baterie moarta
Am montat-o deja. Bornele sunt invers fata de cea originala, dar merge montata .Dimensiunile sunt identice cu a celei originale .
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Ai rezolvat o problema dezbatuta pe alte topicuri. Deci poate fi montata orice baterie, cu conditia sa aiba gabaritul necesar. Multumesc pentru feedback.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
Re: Baterie moarta
Spune-ne cum invirte motorul la cei 510 A.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: Baterie moarta
Cam asa arata
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Baterie moarta
Salut.
Astazi in timp ce o imi asteptam sotia intr-o parcare, juniorul s-a jucat la geamuri, ventilatie asta cu contactul pus si pozitiile aprinse.
Sa va mai spun ce s-a intamplat?????? Noroc ca langa mine a aparut un tip care avea si cabluri la el.
Inainte sa studiez zic sa vad daca lichidul este la nivel. Cu putin efort am reusit sa dau capacul afara, lichidul este la nivel dar acum cu ce lipesc capacul???? Am incercat cu picatura dar se pare ca nu prinde.....am sa incerc sa pun niste silicon poate, poate.....
Oricum cred ca e cazul sa iau o baterie noua....asta a tinut destul, o am din aprilie 2008.
Sa vad ce oferte gasesc la mine in oras.....
Astazi in timp ce o imi asteptam sotia intr-o parcare, juniorul s-a jucat la geamuri, ventilatie asta cu contactul pus si pozitiile aprinse.
Sa va mai spun ce s-a intamplat?????? Noroc ca langa mine a aparut un tip care avea si cabluri la el.
Inainte sa studiez zic sa vad daca lichidul este la nivel. Cu putin efort am reusit sa dau capacul afara, lichidul este la nivel dar acum cu ce lipesc capacul???? Am incercat cu picatura dar se pare ca nu prinde.....am sa incerc sa pun niste silicon poate, poate.....
Oricum cred ca e cazul sa iau o baterie noua....asta a tinut destul, o am din aprilie 2008.
Sa vad ce oferte gasesc la mine in oras.....
Cee'd 1,4 GSL MT Best
Re: Baterie moarta
Pentru a lipi capacul incearca cu adeziv ptr. plastic dur. Se gaseste cam in fiecare supermarket . Eu folosesc BISON Plastic Adhesive , la tub de 25 ml. Am reparat multe obiecte casnice , carcase de laptop-uri , s.a.
Dar incearca sa cureti bine tot ce ai folosit anterior (Picatura, Silicon)
Dar incearca sa cureti bine tot ce ai folosit anterior (Picatura, Silicon)
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Ia bateria in casa si pune letconul pe marginile capacului in asa fel incat sa se lipeasca de corpul bateriei. E de munca dar scapi repede 

Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
Re: Baterie moarta
Revin cu o completare legata de finalul ultimului tau post. Eu am bateria pe masina din 2007 ( inceputul iernii). Anul trecut pe vremea aceasta , un mecanic dintr-un service mi-a spus ca bateria este terminata si ar trebui sa-mi iau alta. Intre timp a mai trecut un an , peste baterie a mai trecut o iarna si inca functioneaza foarte bine . Asa ca nu te grabi s-o schimbi inca , incarc-o la maximum pe un redresor si ia-ti alta cind este terminata de tot ( cind la pornire, dupa o stationare de cca. 12 ore, roteste prea incet motorul ).
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: Baterie moarta
Cred ca o sa incerc un Bison plastic.....e mai eleganta aceasta solutie decat cea cu letconul....
O sa am grija de acum de consumatori la rece....pana nu cedeaza definitiv nu o schimb.
La mine mai e si problema cu drumurile scurte neavand timp bateria sa se incarce complet.....
Multumesc mult pentru sfaturi.
O sa am grija de acum de consumatori la rece....pana nu cedeaza definitiv nu o schimb.
La mine mai e si problema cu drumurile scurte neavand timp bateria sa se incarce complet.....
Multumesc mult pentru sfaturi.
Cee'd 1,4 GSL MT Best
Re: Baterie moarta
@chit: Cu scuzele de rigoare imi retrag sfatul . Am verificat pe bateria mea. Este carcasa din platic dur dar este un plastic gen bachelita (cam inert chimic) ce nu este atacat de solutia Bison .Se pare ca cel mai bine s-ar lipi cu ultrasunete. In lipsa de asa ceva, chiar daca este inestetic , nu ramine decit sa aplici sfatul lui Dannyboy . Tot letconul este de baza 

1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP