jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
-
- Posts: 108
- Joined: 11 Jul 2016, 22:21
- Auto: sportage 2016 17 clasic
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
peste chestia cu navigația încet încet o să trecem cu vederea.
Nu asta e cea mai mare problemă. Sper să mă obișnuiesc cu treaba legată de direcție pe viraje mari( curbe destul de strânse) că aici e ceva ciudat
și am mai avut mașini( dacie, tico, espero,logan peugeot 406, 307, passat 2011
Nu asta e cea mai mare problemă. Sper să mă obișnuiesc cu treaba legată de direcție pe viraje mari( curbe destul de strânse) că aici e ceva ciudat
și am mai avut mașini( dacie, tico, espero,logan peugeot 406, 307, passat 2011
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
....dar niciodata SUV...
Daca vei compara stabilitatea unei berline-passat cu stabilitatea unui SUV-sportage, iti va da mereu cu virgula.Inclinarea e mai mare la SUV, de aici si senzatia de a pierde masina.Dar nu e asa, Sportage-ul asta chiar sta bine pe curbe,pana la o anumita limita,bineinteles.
Daca vei compara stabilitatea unei berline-passat cu stabilitatea unui SUV-sportage, iti va da mereu cu virgula.Inclinarea e mai mare la SUV, de aici si senzatia de a pierde masina.Dar nu e asa, Sportage-ul asta chiar sta bine pe curbe,pana la o anumita limita,bineinteles.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
- ceappone
- Posts: 96
- Joined: 29 May 2016, 12:27
- Auto: Kia Sportage GT LINE 1.6 T-GDI
- Location: München
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
si eu am avut acelasi sentiment la inceput , acum m-am obisnuit , nu cred ca o sa ai probleme
.... oricum la sistemele AWD , chiar daca te gasesti in situatia sa tragi initial mai putin de volan , parca am senzatia ca directia se intareste un pic odata ce intra sistemul de mentinere a trasei in curba ... ca in cazul masinilor cu optiune sport , standard sau eco ...in modul sport directia se intareste si masina devine un pic supraviratoare fata de celalate optiuni ... la Kia pare ca se intareste (directia) numai atunci cand e cazul

-
- Posts: 108
- Joined: 11 Jul 2016, 22:21
- Auto: sportage 2016 17 clasic
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
Merci nesta si tuturor pentru informatii
Si eu m-am gandit ca e ceva specific suv-ului
Parca incepem sa ne mai obisnuim incet incet daroricum masina nu trebuie fortata in viraje stranse
Si eu m-am gandit ca e ceva specific suv-ului
Parca incepem sa ne mai obisnuim incet incet daroricum masina nu trebuie fortata in viraje stranse
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
La varianta 4x4, în virajele strânse se simte cum intervine tracțiunea și pe roțile din spate care corectează.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
-
- Posts: 108
- Joined: 11 Jul 2016, 22:21
- Auto: sportage 2016 17 clasic
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
si la cele care nu au tractiune integrala?
-
- Posts: 108
- Joined: 11 Jul 2016, 22:21
- Auto: sportage 2016 17 clasic
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
am ajuns si la 3000 km dupa cateva drumuri in concediu
alte constatari la masina:
aceeasi senzatie foarte ok pe autostrada(parca aici ii place cel mai mult)
placutele par a se toci foarte repede, mult mai repede ca la o berlina(este normal) sunt destul de mrdare gentile din fata din cauza placutelor, la fel si cauciucurile fata se vede putina uzura fata de cele din spate chiar si la 3000 de km
consum 7,5 per total
ne-am mai obisnuit si cu virajele mai stranse(adica intram cu mai putina forta in ele, asta e)
o mica problema cu stergatorul de la sofer lasa o urma la jumatatea parbrizului
alte constatari la masina:
aceeasi senzatie foarte ok pe autostrada(parca aici ii place cel mai mult)
placutele par a se toci foarte repede, mult mai repede ca la o berlina(este normal) sunt destul de mrdare gentile din fata din cauza placutelor, la fel si cauciucurile fata se vede putina uzura fata de cele din spate chiar si la 3000 de km
consum 7,5 per total
ne-am mai obisnuit si cu virajele mai stranse(adica intram cu mai putina forta in ele, asta e)
o mica problema cu stergatorul de la sofer lasa o urma la jumatatea parbrizului
-
- Posts: 108
- Joined: 11 Jul 2016, 22:21
- Auto: sportage 2016 17 clasic
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
pe drumuri cu 1 singură bandă unde mai apar depăşiri este o mica problemă
adică depăşirile trebuie calculate puţin , nu prea poţi să te bagi oricum că te scoate masina ca la o masina cu multi cai gen (140 cp ww passat, audi a6 180 cp, bmv 520 184cp masini conduse de mine)
poate 2,0 crdi se comportă mai bine nu ştiu dar eu la drive test nu prea am sesizat foarte mare diferenţă intre ele dar nici nu am condus foarte mult
maşina se conduce bine şi pe astfel de drumuri cu o singură bandă dacă nu te grăbeşti. Problema apare dacă te grăbeşti şi vrei să dai un pic în maşină că nu prea ai în ce da (adica nu prea te poti băga cu ea)
adică depăşirile trebuie calculate puţin , nu prea poţi să te bagi oricum că te scoate masina ca la o masina cu multi cai gen (140 cp ww passat, audi a6 180 cp, bmv 520 184cp masini conduse de mine)
poate 2,0 crdi se comportă mai bine nu ştiu dar eu la drive test nu prea am sesizat foarte mare diferenţă intre ele dar nici nu am condus foarte mult
maşina se conduce bine şi pe astfel de drumuri cu o singură bandă dacă nu te grăbeşti. Problema apare dacă te grăbeşti şi vrei să dai un pic în maşină că nu prea ai în ce da (adica nu prea te poti băga cu ea)
- zaboss
- Posts: 1181
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
Eu la automată am schimbat plăcuțele față la revizia de 20.000.
În depășiri nu ar trebui să ai probleme dacă retrogradezi. Și 1,7 are cuplu rezonabil, care ar trebui să fie suficient pentru o depășire din scurt. Ținând cont, însă, că vorbești de mașini de 180 CP, este posibil ca sentimentul să fie altul.
În depășiri nu ar trebui să ai probleme dacă retrogradezi. Și 1,7 are cuplu rezonabil, care ar trebui să fie suficient pentru o depășire din scurt. Ținând cont, însă, că vorbești de mașini de 180 CP, este posibil ca sentimentul să fie altul.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
Mda...automata solicita franele si daca mergi urban mai mult, se explica uzura placutelor la 20000km.
Eu la Sportage3, am ajuns la 60 de mii cu cele originale, masina frecata mai mult extraurban insa.
Eu la Sportage3, am ajuns la 60 de mii cu cele originale, masina frecata mai mult extraurban insa.
Kia Sportage 2016 4x4 1.6T-GDI GTLine-vandut!
----------------------------------------
Vand bare Thule Sportage 3 sau 4-link in Bazar :!:
----------------------------------------
Vand bare Thule Sportage 3 sau 4-link in Bazar :!:
-
- Posts: 108
- Joined: 11 Jul 2016, 22:21
- Auto: sportage 2016 17 clasic
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
Pai cam asta este tehnica
In depasiri trebuie sa fii pregatit cu trepta de viteza potrivita pentru demaraj dar oricum se simte diferenta fata de masinile de care vorbeam inainte
Asteptam acest raspuns sa vad daca mai procedeaza cineva asa
Oricum cu indicatiile computerului de bord privind treptele de viteza te cam prinde mereu subturat
Eu am renuntat sa mai merg dupa acele indicatii dupa peimele 200 km dar tentatia este sa mergi la inceput potrivit indicatiilor computerului
Si inca ceva la 1.7 se cunoaste la mers si demaraj daca esti fara aerul conditionat .Si la consum deasemenea , scade aproape un litru
In depasiri trebuie sa fii pregatit cu trepta de viteza potrivita pentru demaraj dar oricum se simte diferenta fata de masinile de care vorbeam inainte
Asteptam acest raspuns sa vad daca mai procedeaza cineva asa
Oricum cu indicatiile computerului de bord privind treptele de viteza te cam prinde mereu subturat
Eu am renuntat sa mai merg dupa acele indicatii dupa peimele 200 km dar tentatia este sa mergi la inceput potrivit indicatiilor computerului
Si inca ceva la 1.7 se cunoaste la mers si demaraj daca esti fara aerul conditionat .Si la consum deasemenea , scade aproape un litru
-
- Posts: 108
- Joined: 11 Jul 2016, 22:21
- Auto: sportage 2016 17 clasic
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
cine foloseste navigatia in bulgaria să o foloseasca cu mare grija ca este cam subtire pe acolo
eu am testat-o si prin romania cu telefonul atat cu google maps și cu waze si din pacate este mult sub acestea chiar și in romania
strazile le gaseste dar nu are toate numerele de strazi și nu este actualizată(spre exemplu pe langa academia militara se fac lucrari ceva pe acolo și drumul este blocat iar treaba asta mi se spunea pe telefon, pe google maps, pe navigatia masinii nimic. Chiar am vrut sa fac o proba si am mers dupa indicatiile masinii care m-a dus direct in blocaj, am intors și am mers dupa telefon care spunea de blocaj de vreo 5-6 minute
pe centura bucuresti dinspre baneasa spre pipera-tunari imediat dupa ce cobori podul erau niste chestii din plastic cu alb si rosu care separau benzile pe care navigatia nu le vedea și imi spunea sa fac stanga direct prin acele separatoare dintre benzi
Senzatia este ca navigatia devine pe zi ce trece ceva de decor, frumos in bord dar prefer telefonul ca să fii sigur
poate fii folosita și ea dar mai mult ca gidaj, eu zic ca nu poți pune 100 la suta baza pe ea
eu am testat-o si prin romania cu telefonul atat cu google maps și cu waze si din pacate este mult sub acestea chiar și in romania
strazile le gaseste dar nu are toate numerele de strazi și nu este actualizată(spre exemplu pe langa academia militara se fac lucrari ceva pe acolo și drumul este blocat iar treaba asta mi se spunea pe telefon, pe google maps, pe navigatia masinii nimic. Chiar am vrut sa fac o proba si am mers dupa indicatiile masinii care m-a dus direct in blocaj, am intors și am mers dupa telefon care spunea de blocaj de vreo 5-6 minute
pe centura bucuresti dinspre baneasa spre pipera-tunari imediat dupa ce cobori podul erau niste chestii din plastic cu alb si rosu care separau benzile pe care navigatia nu le vedea și imi spunea sa fac stanga direct prin acele separatoare dintre benzi
Senzatia este ca navigatia devine pe zi ce trece ceva de decor, frumos in bord dar prefer telefonul ca să fii sigur
poate fii folosita și ea dar mai mult ca gidaj, eu zic ca nu poți pune 100 la suta baza pe ea
-
- Posts: 108
- Joined: 11 Jul 2016, 22:21
- Auto: sportage 2016 17 clasic
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
eu adopt un stil de condus destul de prudent și merg cu aceasta masina în special in concedii, de asta am luat și masina noua pentru a fi tot timpul linistit in ceea ce priveste functionalitatea ei(mergand cu sotia și 2 copii)
dar dupa drumuri lungi de concediu( multe pe autostrada unde merge super) e frustant ca sa ajungi la noi in tara și sa iti apara in fata niste super nova și solenta din alea vechi și sa stai sa calculezi in ce viteza esti poti depasi, nu poti, adica sentimentul este a nu te baga din prima(apare un stai mai bine să ma mai asigur putin), pe cand la ww passat ca să nu mai zic de audi a6 sau bmv 520 nici nu miroseai super nova sau solenta( astea nici nu stiau ce a trecut pe langa ele), te bagai direct cu tot cu copii si sotie in masina fara a te simtii in pericol vreo secunda
la mine este o prea mare diferenta intre mersul pe autostrada și mersul pe drumuri cu o singura banda
si pe dn cu 2 benzii se descurca excelent, problema apare pe drumuri cu o singura bandă
dar dupa drumuri lungi de concediu( multe pe autostrada unde merge super) e frustant ca sa ajungi la noi in tara și sa iti apara in fata niste super nova și solenta din alea vechi și sa stai sa calculezi in ce viteza esti poti depasi, nu poti, adica sentimentul este a nu te baga din prima(apare un stai mai bine să ma mai asigur putin), pe cand la ww passat ca să nu mai zic de audi a6 sau bmv 520 nici nu miroseai super nova sau solenta( astea nici nu stiau ce a trecut pe langa ele), te bagai direct cu tot cu copii si sotie in masina fara a te simtii in pericol vreo secunda
la mine este o prea mare diferenta intre mersul pe autostrada și mersul pe drumuri cu o singura banda
si pe dn cu 2 benzii se descurca excelent, problema apare pe drumuri cu o singura bandă
- cyrax_val
- Posts: 160
- Joined: 16 May 2016, 15:01
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI HEV 6AT GT
- Location: Bucuresti
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
Nu prea ai cum sa pretinzi de la navigatie sa detecteze blocaje de genul asta. Pentru asta ar trebui sa ai conexiune activa catre un server de la care sa ia aceste informatii (ce face Google Maps). Nu cred ca noi avem asa ceva.vasile costin wrote:cine foloseste navigatia in bulgaria să o foloseasca cu mare grija ca este cam subtire pe acolo
eu am testat-o si prin romania cu telefonul atat cu google maps și cu waze si din pacate este mult sub acestea chiar și in romania
strazile le gaseste dar nu are toate numerele de strazi și nu este actualizată(spre exemplu pe langa academia militara se fac lucrari ceva pe acolo și drumul este blocat iar treaba asta mi se spunea pe telefon, pe google maps, pe navigatia masinii nimic. Chiar am vrut sa fac o proba si am mers dupa indicatiile masinii care m-a dus direct in blocaj, am intors și am mers dupa telefon care spunea de blocaj de vreo 5-6 minute
pe centura bucuresti dinspre baneasa spre pipera-tunari imediat dupa ce cobori podul erau niste chestii din plastic cu alb si rosu care separau benzile pe care navigatia nu le vedea și imi spunea sa fac stanga direct prin acele separatoare dintre benzi
Senzatia este ca navigatia devine pe zi ce trece ceva de decor, frumos in bord dar prefer telefonul ca să fii sigur
poate fii folosita și ea dar mai mult ca gidaj, eu zic ca nu poți pune 100 la suta baza pe ea
Cea mai buna solutie ar fi ceva de genul Android Auto, insa...cine stie cand o sa avem .
-
- Posts: 108
- Joined: 11 Jul 2016, 22:21
- Auto: sportage 2016 17 clasic
Re: jurnal de bord kia sportage 2016 1,7 clasic cu optiuni
Asta am spus si eu de la primul contact cu masina de lipsa androidului
Problema este ca nu o sa avem niciodata din cate am inteles ca androidul auto este numai pt usa si canada si ca propriu-zis este alta unitate de navigatie
Problema este ca nu o sa avem niciodata din cate am inteles ca androidul auto este numai pt usa si canada si ca propriu-zis este alta unitate de navigatie