Za car!
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
M-au sunat pe la 15:50 ca a sosit compresorul, am ajuns pe la 17:00. Mi l-au montat si pe la 17:30-17:40 am plecat. Programul lor e pana la 17:00. De apreciat totusi ca la strangerea surubului, au folosit o cheie cu clichet. Poate au mai invatat si ei ceva. Nu mi-am dorit sa stea dupa program (m-am scuzat pt asta) dar aveam copilul cu programul lui si ramasesem in cap cu alte ore de pe site-ul kia.
Maine sa reumplu instalatia cu agent de racire si sa vedem ce si cum. Ma declar NEMULTUMIT de munca prestata de MIT Baneasa-Aviatorilor,dinainte de a afla rezultatul de maine!
Maine sa reumplu instalatia cu agent de racire si sa vedem ce si cum. Ma declar NEMULTUMIT de munca prestata de MIT Baneasa-Aviatorilor,dinainte de a afla rezultatul de maine!
- alimos
- Posts: 1383
- Joined: 19 Apr 2008, 22:15
- Auto: cee'd 1.4 SW;sportage 1.6 GDI
- Location: Bacau
- Contact:
Re: Za car!
Acum am vazut ultima patanie cu cureaua.Spun cureaua si nu AC-ul, pentru ca distanta aia de 2 cm pe surubul de reglaj este UCIGATOARE pentru toate partile in miscare angrenate de acea curea. Cat despre partea cu kit-ul, din nou rusinica Baneasa. Am schimbat pe garantie fulie compresor, fara nimic altceva , pentru asa-zise zgomote,cu mainile de aur ale mecanicului de la Rodav, iar AC-ul merge de 3-4 ani cat au trecut de atunci, impecabil. Atunci nu era fulia,era tot cureaua. E foarte cu figuri cureaua asta...Am pus pana acum si Conti,si Gates,si tot cel mai bine se simte cu originala. Este mai rugoasa pe spate si nu produce scartaiala. Pe subiectul asta te pot ajuta cu sfaturi oricand, am experienta cu a mea, iar curelele le poti schimba singur in 4 minute cu o cheie de 14 pentru alternator si una de 10 pentru reglaj. Nu mai dati banii tuturor idiotilor pentru lucruri de diy, atat de simple!
Ceed 1.4 109 hp SW BEST,2008,Pewter Beige,ODO 190000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Iti dai seama ca NU MAI CALC prin reprezentanta!
Intradevar, cand am facut eu revizia, masina era inca in garantie si m-am gandit ca mecanicii din service de reprezentanta stiu cel mai bine masina. Ce au reusit astia in cateva zile, nu a reusit kia in 7 ani. Sa ma gandesc de doua ori inainte de a mai cumpara o masina cu garantie cat mai mare. Pacat de masina....
Le: robotelul pt a/c a efectuat toate operatiunile necesare (vidare, umplere agent si ulei, test compresie etc) si instalatia functioneaza chiar si in mers fara sa mai simt pierderea de putere. I-am sunat sa le spun ca functioneaza pe cei de la service-ul unde am facut "reparatiile".
Schimbat curea accesorii pret final 1000 lei (defalcat mai sus in posturi).
Atentie! Pretul nu include manopera inlocuirii si cureaua accesorii, astea au fost un "bonus" separat inclus in revizie (prezentat tot mai sus in posturi).
Timp alocat: 200km mers (continuu) fara a/c si cu 37 grade afara si cu copil de 2,5 ani in masina, 4 ore pierdute in service si 2 zile masina blocata in service.
Ce kkt de curea! =D>
Cine mai are probleme la cureaua accesorii sau are de schimbat ceva pe la compresorul a/c, oferim consultanta pe forum! Moca!
Intradevar, cand am facut eu revizia, masina era inca in garantie si m-am gandit ca mecanicii din service de reprezentanta stiu cel mai bine masina. Ce au reusit astia in cateva zile, nu a reusit kia in 7 ani. Sa ma gandesc de doua ori inainte de a mai cumpara o masina cu garantie cat mai mare. Pacat de masina....
Le: robotelul pt a/c a efectuat toate operatiunile necesare (vidare, umplere agent si ulei, test compresie etc) si instalatia functioneaza chiar si in mers fara sa mai simt pierderea de putere. I-am sunat sa le spun ca functioneaza pe cei de la service-ul unde am facut "reparatiile".
Schimbat curea accesorii pret final 1000 lei (defalcat mai sus in posturi).
Atentie! Pretul nu include manopera inlocuirii si cureaua accesorii, astea au fost un "bonus" separat inclus in revizie (prezentat tot mai sus in posturi).
Timp alocat: 200km mers (continuu) fara a/c si cu 37 grade afara si cu copil de 2,5 ani in masina, 4 ore pierdute in service si 2 zile masina blocata in service.
Ce kkt de curea! =D>
Cine mai are probleme la cureaua accesorii sau are de schimbat ceva pe la compresorul a/c, oferim consultanta pe forum! Moca!
Re: Za car!
Sfatul meu la faza asta e simplu. Apropo de ce mi.a zis un mecanic recent : Nu umbla la ceva ce merge bine ca s.ar putea sa.l strici! Deci va sfatuiesc lasa.ti curelele asa mult si bine... Stiu o sa ziceti dar ce e rau in asta ca am vrut binele masini..si faze destea... Da dar trebuie sa sti sa faci o diferenta intre ce este vital si necesar pt masina...si ce este asa...doar ca e trecut in manualul de mentenanta!
Deci eu unul o sa las cureaua asa mult si bine cca 10-15 ani ca nu are nimic. Pana nu vad crapatri serioase pe sa nu o schimb ca nu are ce sa se intample. Si daca mi se rupe...tot scap mai ieftin ca Ogy...ajung acasa sau la primul service pe baterie si fara SERVOdirectie si asta e tot. Si o sa o schimb la un mecanic de cartier care stiu eu ca a schimbat sute de curele la viata lui si nu au fost probleme....si nu in service Kia sau oricare altu care poate au elevi in practica...sau au angajat tineri absolventi de mecanica (pt ca au facilitati de la stat) si fac practica pe masina mea... Altfel nu se explica...sunt deja 2 cazuri de curele schimbate in service cu probleme @eugen curea prea slaba si @OGY curea prea stransa. Nice.
De curand am schimbat (la un prieten) cureaua la o corsa c din 2001 pt ca imi cedase pompa de apa si tot am umblat acolo si cureaua arata rau sa zic asa cu crapaturi groase...dar inca se tinea...si am presimtirea ca era cureaua originala..adica 14 ani!!
Daca vreti va tin la curent cand schimb eu benevol ( sau cand cedeaza) cureaua la o honda, care circul zilnic cu ea 100 km/zi si are 8 ani si 80k.cureaua arata f f bn si e cea originala. La ceed numai zic...la 7 ani si 40k..e ultimul lucru la care ma gandesc de schimbat.
Deci eu unul o sa las cureaua asa mult si bine cca 10-15 ani ca nu are nimic. Pana nu vad crapatri serioase pe sa nu o schimb ca nu are ce sa se intample. Si daca mi se rupe...tot scap mai ieftin ca Ogy...ajung acasa sau la primul service pe baterie si fara SERVOdirectie si asta e tot. Si o sa o schimb la un mecanic de cartier care stiu eu ca a schimbat sute de curele la viata lui si nu au fost probleme....si nu in service Kia sau oricare altu care poate au elevi in practica...sau au angajat tineri absolventi de mecanica (pt ca au facilitati de la stat) si fac practica pe masina mea... Altfel nu se explica...sunt deja 2 cazuri de curele schimbate in service cu probleme @eugen curea prea slaba si @OGY curea prea stransa. Nice.
De curand am schimbat (la un prieten) cureaua la o corsa c din 2001 pt ca imi cedase pompa de apa si tot am umblat acolo si cureaua arata rau sa zic asa cu crapaturi groase...dar inca se tinea...si am presimtirea ca era cureaua originala..adica 14 ani!!
Daca vreti va tin la curent cand schimb eu benevol ( sau cand cedeaza) cureaua la o honda, care circul zilnic cu ea 100 km/zi si are 8 ani si 80k.cureaua arata f f bn si e cea originala. La ceed numai zic...la 7 ani si 40k..e ultimul lucru la care ma gandesc de schimbat.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
E un sfat foarte bun si primit de doua ori azi... Prima data de la cel cu robotul pentru a/c.Deci eu unul o sa las cureaua asa mult si bine cca 10-15 ani ca nu are nimic. Pana nu vad crapatri serioase pe sa nu o schimb ca nu are ce sa se intample. Si daca mi se rupe...tot scap mai ieftin ca Ogy...ajung acasa sau la primul service pe baterie si fara SERVOdirectie si asta e tot.
La treaba cu tineri in practica poate pe la poro. Ala in practica nu face greselile astea. Inculpatii au in jur de 40...
-
- Posts: 251
- Joined: 30 Sep 2009, 23:57
- Auto: Kia pro ceed fl 1.6 diesel
- Location: Bucuresti
Re: Za car!
Cat e masina in garantie se merita sa mergi cu ea la repretentanta,dar dupa ce iese din garantie nu se mai merita sub nici o forma.Majoritatea repretentantelor auto nu mai au mecanici bun(mecanicii buni si-au facut service-uri particulare sau lucreaza independent acasa).Mecanici de la reprezentante sunt cei mai buni la revizii,cand dau de pb mai complexe la o masina nu mai stiu ce sa ii faca,noroc ca au programul original de diagnoza al masinii.Ogy wrote:Iti dai seama ca NU MAI CALC prin reprezentanta!
Intradevar, cand am facut eu revizia, masina era inca in garantie si m-am gandit ca mecanicii din service de reprezentanta stiu cel mai bine masina. Ce au reusit astia in cateva zile, nu a reusit kia in 7 ani. Sa ma gandesc de doua ori inainte de a mai cumpara o masina cu garantie cat mai mare. Pacat de masina....
Le: robotelul pt a/c a efectuat toate operatiunile necesare (vidare, umplere agent si ulei, test compresie etc) si instalatia functioneaza chiar si in mers fara sa mai simt pierderea de putere. I-am sunat sa le spun ca functioneaza pe cei de la service-ul unde am facut "reparatiile".
Schimbat curea accesorii pret final 1000 lei (defalcat mai sus in posturi).
Atentie! Pretul nu include manopera inlocuirii si cureaua accesorii, astea au fost un "bonus" separat inclus in revizie (prezentat tot mai sus in posturi).
Timp alocat: 200km mers (continuu) fara a/c si cu 37 grade afara si cu copil de 2,5 ani in masina, 4 ore pierdute in service si 2 zile masina blocata in service.
Ce kkt de curea! =D>
Cine mai are probleme la cureaua accesorii sau are de schimbat ceva pe la compresorul a/c, oferim consultanta pe forum! Moca!
Kia pro_ceed Facelift 2010 ,1.6 CRDI 115 cp,6MT,Cassa white,143 000 km.
Re: Za car!
Am avut eu o problema la 1.2 tsi de n-a rezolvat-o nici reprezentanta usor: se aprindea becul de temp. Nici un senzor busit, ventilatorul mergea. Pe comp nici o eroare.
Masina intra in protectie si mergeai cu 40km/h, plus sabia lui Damocles ca il calezi. 4 vizite la repezentanta pana au remediat-o.
Gaseste-mi te rog un service de cartier care sa imi spuna ce are motorul.
Sunt si gogomani la reprezentanta ca peste tot, dar exista pana la urma un inginer care poate sa sune la importator, care la randul lui poate sa sune la fabrica, etc. Nenea de la colt se pricepe bine unele lucruri si poate e mai constiincios ca stie ca doar calitatea o sa te faca sa revii dar in nici un caz nu este expert in toate problemele si in toate marcile.
In plus cum am mai spus: la reprezentanta ai 2 ani garantie parts and labor.
#ogy: imi pare rau de problema ta, dar tot as spune sa te duci peste ei sa le ceri banii daca problema a fost generata de manopera lor defectuoasa. Deranjul deja a fost facut, nu il mai poti recupera.
PS: sper sa nu imi mai dispara posturile cand spun asta. E problema lor, sa o repare daca au stricat-o.
Masina intra in protectie si mergeai cu 40km/h, plus sabia lui Damocles ca il calezi. 4 vizite la repezentanta pana au remediat-o.
Gaseste-mi te rog un service de cartier care sa imi spuna ce are motorul.
Sunt si gogomani la reprezentanta ca peste tot, dar exista pana la urma un inginer care poate sa sune la importator, care la randul lui poate sa sune la fabrica, etc. Nenea de la colt se pricepe bine unele lucruri si poate e mai constiincios ca stie ca doar calitatea o sa te faca sa revii dar in nici un caz nu este expert in toate problemele si in toate marcile.
In plus cum am mai spus: la reprezentanta ai 2 ani garantie parts and labor.
#ogy: imi pare rau de problema ta, dar tot as spune sa te duci peste ei sa le ceri banii daca problema a fost generata de manopera lor defectuoasa. Deranjul deja a fost facut, nu il mai poti recupera.
PS: sper sa nu imi mai dispara posturile cand spun asta. E problema lor, sa o repare daca au stricat-o.
-
- Posts: 251
- Joined: 30 Sep 2009, 23:57
- Auto: Kia pro ceed fl 1.6 diesel
- Location: Bucuresti
Re: Za car!
Reprezentantele au noroc ca au softul original de diagnoza,dar nici cu el nu dau de cap la pb mereu.Sa fii mecanic bun tre sa cunosti si tu meserie nu sa apelezi mereu la inginer.Eu nu consider mecanic persoana care stie sa fac doar revizii,ala se cheama schimbator de piese.panzer wrote:Am avut eu o problema la 1.2 tsi de n-a rezolvat-o nici reprezentanta usor: se aprindea becul de temp. Nici un senzor busit, ventilatorul mergea. Pe comp nici o eroare.
Masina intra in protectie si mergeai cu 40km/h, plus sabia lui Damocles ca il calezi. 4 vizite la repezentanta pana au remediat-o.
Gaseste-mi te rog un service de cartier care sa imi spuna ce are motorul.
Sunt si gogomani la reprezentanta ca peste tot, dar exista pana la urma un inginer care poate sa sune la importator, care la randul lui poate sa sune la fabrica, etc. Nenea de la colt se pricepe bine unele lucruri si poate e mai constiincios ca stie ca doar calitatea o sa te faca sa revii dar in nici un caz nu este expert in toate problemele si in toate marcile.
In plus cum am mai spus: la reprezentanta ai 2 ani garantie parts and labor.
#ogy: imi pare rau de problema ta, dar tot as spune sa te duci peste ei sa le ceri banii daca problema a fost generata de manopera lor defectuoasa. Deranjul deja a fost facut, nu il mai poti recupera.
PS: sper sa nu imi mai dispara posturile cand spun asta. E problema lor, sa o repare daca au stricat-o.
Nici mecanicii de cartier nu sunt toti buni(multi sunt carpaci),dar unii sunt bunii si lucreaza pe toate tipurile de masini.
Kia pro_ceed Facelift 2010 ,1.6 CRDI 115 cp,6MT,Cassa white,143 000 km.
Re: Za car!
Atentie. Si in GARANTIE eu consider ca e dreptul meu sa schimb ce vreau la masina si cand vreau, in cadrul reviziilor si pe banii mei. Si asa am facut si am gasit intelegere. Spun asta din 2 motive 1cartea de mentenanta e orientativa si poate fi interpretata diferit in functie de zona geografica stil de condus etc si 2 eu stiu cel mai bn cum merg cu masina si pe unde...nu ei. Daca ar fi dupa reprezentanta ai schimba franele din 2 in 2 revizii, uleiul la 10k etc ... Concret au vrut sa imi schimbe bujiile la revizia 3 si le.am zis nu...hai sa le mai lasam un an ca au decat 28k si le.am schimbat la revizia 4 si 32k. Filtru de aer de multe ori nu il schimbam dc? Pt ca tin masina in garaj, merg aproape numai noaptea cu ea si aproape doar la drum intins, niciodata pe drumuri neasfaltate, etc. A vreo 3 revizii le.am facut la 3k si plus ca sunt maniac si la max 2 luni verific filtru de aer aspir orice scama de acolo etc. Deci...
La ultima revizie am avut doar 1.5k si am schimbat doar uleiul cu filtru bineinteles!!! Cu toate ca ei vroiau sa ma comvinga si de filtre. Am zis nu. Le.am scuturat si probabil le schimb anu asta. La 42k cat am ma gandesc sa schimb extra filtru de benzina si de aer benzina...dar imi e cam frica... Antigelul mi l.am schimbat eu acasa...ca am pus ce am vrut eu si cum am vrut eu...doar lichidu de frana l.am lasat odata pe mana lor...si a iesit cu bine. Cureaua de accesorii e ultimu lucru la care ma gandesc sa il schimb, in reprezentanta sau nu, pt ca stiu sigur ca tine mult si bine, si mai ales ca ea (cureaua) iti spune singura cand trebuie schimbata nu cartea sau reprezentanta. Nu trebuie comfundata cu cureaua/lantul de distributie (care deja la kia e alta discutie). AC ul mi l.am verificat separat de 2 ori (deci nu la reprezentanta). Adica vreau sa spun ca trebuie sa ai idee putin despre o masina si sa sti ce e imp pt ea de facut la reprezentanta ce se face acasa si ce se face la mecanicul de cartier. Dupa garantie...chiar si eu sunt in mare dilema ce sa fac...o sa vad luna viitoare unde si cum fac revizia.
La ultima revizie am avut doar 1.5k si am schimbat doar uleiul cu filtru bineinteles!!! Cu toate ca ei vroiau sa ma comvinga si de filtre. Am zis nu. Le.am scuturat si probabil le schimb anu asta. La 42k cat am ma gandesc sa schimb extra filtru de benzina si de aer benzina...dar imi e cam frica... Antigelul mi l.am schimbat eu acasa...ca am pus ce am vrut eu si cum am vrut eu...doar lichidu de frana l.am lasat odata pe mana lor...si a iesit cu bine. Cureaua de accesorii e ultimu lucru la care ma gandesc sa il schimb, in reprezentanta sau nu, pt ca stiu sigur ca tine mult si bine, si mai ales ca ea (cureaua) iti spune singura cand trebuie schimbata nu cartea sau reprezentanta. Nu trebuie comfundata cu cureaua/lantul de distributie (care deja la kia e alta discutie). AC ul mi l.am verificat separat de 2 ori (deci nu la reprezentanta). Adica vreau sa spun ca trebuie sa ai idee putin despre o masina si sa sti ce e imp pt ea de facut la reprezentanta ce se face acasa si ce se face la mecanicul de cartier. Dupa garantie...chiar si eu sunt in mare dilema ce sa fac...o sa vad luna viitoare unde si cum fac revizia.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Deranjul mare a fost facut cand a picat a/c-ul pe vremea aia caniculara si eu cu familia aflati pe autostrada in camp. Singurul loc cu umbra a fost intr-o benzinarie la pompa (nu am alimentat ci am stat sa ne mai revenim). Celelalte locuri fiind ocupate.#ogy: imi pare rau de problema ta, dar tot as spune sa te duci peste ei sa le ceri banii daca problema a fost generata de manopera lor defectuoasa. Deranjul deja a fost facut, nu il mai poti recupera.
Ce sa recuperezi? Increderea, timpul sau banii?!
Se sterg doar posturile de la bursa care incalca regulamentul.PS: sper sa nu imi mai dispara posturile cand spun asta. E problema lor, sa o repare daca au stricat-o.
Re: Za car!
Ii poluam omului garajul. Era parca un topic despre reprezentante, putem dezbate acolo.
Increderea Ogy se castiga cel mai greu si se pierde cel mai usor. Noi in Bucuresti eram oarecum bine cu 3-4 service-uri de marca. Intai au inceput unii sa o dea in bara, apoi ceilalti... mai este Mit Baneasa - si de acolo a plecat seful de service.
Increderea Ogy se castiga cel mai greu si se pierde cel mai usor. Noi in Bucuresti eram oarecum bine cu 3-4 service-uri de marca. Intai au inceput unii sa o dea in bara, apoi ceilalti... mai este Mit Baneasa - si de acolo a plecat seful de service.

- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Nu ma deranjeaza, ca daca ma deranja, mutam posturile.
Din Baneasa am plecat si in Aviatorilor am ajuns...
M-am inteles bine si cu vechiul si cu actualul sef de service. Dar nu ei s-au ocupat de masina mea.
Din Baneasa am plecat si in Aviatorilor am ajuns...
M-am inteles bine si cu vechiul si cu actualul sef de service. Dar nu ei s-au ocupat de masina mea.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Za car!
Am verificat si eu nivelul la ulei de dimineata dupa vreo 7 ore de stationat, plan drept etc. Este peste F cu vreo 5-6 mm.
Cum?
La revizie s-a folosit un bidon de 5L si 1,5L-1,6L i-am dat mai departe lui Nesta, 200ml mi-am oprit de completare...
Ma gandesc, ca astia nu baga ulei in bidon, cum baga aia apa in bidoanele de apa.
Cum?
La revizie s-a folosit un bidon de 5L si 1,5L-1,6L i-am dat mai departe lui Nesta, 200ml mi-am oprit de completare...
Ma gandesc, ca astia nu baga ulei in bidon, cum baga aia apa in bidoanele de apa.

- brawnie
- Posts: 44
- Joined: 07 Sep 2012, 08:03
- Auto: kia cee'd sw 1.4 GSL
- Location: Cluj, Romania
- Contact:
Re: Za car!
Salut Ogy...ceva asemanator am patit si eu cu, cureaua de accesorii....dupa ce am schimbat-o la reprezentanta Kia in Baia Mare la cateva zile cand am pornit masina (cu A/C pornit) mi-a iesit fum de sub capota si miros de ars...am oprit masina si cand m-am uitat sub capota iesea fum din cureaua de accesorii, am pornit din nou sa vad ce e blocat si mergea totul ok...dupa circa 1 saptamana-doua mi s-a blocat compresorul de A/C...mort de-a binelea. Concluzia celor din service a fost compresor blocat e nevoie de altul...Ogy wrote:Iti dai seama ca NU MAI CALC prin reprezentanta!
Cine mai are probleme la cureaua accesorii sau are de schimbat ceva pe la compresorul a/c, oferim consultanta pe forum! Moca!
Tot 600 Ron e fi un compresor SH? sau nu se merita si sa il iau de nou?
[url=http://urls.su/flines][img]http://forum-lines.ru/rez/ab224104.gif[/img][/url]