pt fanii Liqui Moly
Re: pt fanii Liqui Moly
Acum am citit pe site-ul producatorului ca e pt "gasoline engines" iar cei de la emag au scris in descriere ca e pt motoare diesel.
Re: pt fanii Liqui Moly
Da
Multe uleiuri moderne sunt facut si pt diesel si pt benzina
Asa e si molygen
Inovația acestui ulei e ca se folosesc particule de tungsten pt stabilitate si reducerea fricțiunii si ca la rece e foarte eficient si rapid in ungere
Multe uleiuri moderne sunt facut si pt diesel si pt benzina
Asa e si molygen
Inovația acestui ulei e ca se folosesc particule de tungsten pt stabilitate si reducerea fricțiunii si ca la rece e foarte eficient si rapid in ungere
Re: pt fanii Liqui Moly
Ieri l-am cumpărat
Nu pot incarca poza din cauza limitarii dimensiunii pozelor
Are bifat si diesel si benzina pe partea din fata a flaconului
E multiefect
Va anunt despre impresia in uz dupa ce il pun
Nu pot incarca poza din cauza limitarii dimensiunii pozelor
Are bifat si diesel si benzina pe partea din fata a flaconului
E multiefect
Va anunt despre impresia in uz dupa ce il pun
Re: pt fanii Liqui Moly
Uleiurile cu API SL,SM,SN si cu ILSAC GF 4 ,GF 5 sunt pentru benzina ,
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: pt fanii Liqui Moly
poftim clasificari si explicatii
https://xado.ro/files/Ghid-pentru-alege ... -motor.pdf
https://xado.ro/files/Ghid-pentru-alege ... -motor.pdf
Re: pt fanii Liqui Moly
Daca ar fi scris ca respecta norma API SN dar si un Cx ar fi fost si pentru Diesel . Dar daca este doar pentru API SN este pentru benzina .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: pt fanii Liqui Moly
Scrie.....
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: pt fanii Liqui Moly
API SN-pt benzină
API CF-pt diesel
Deci e pt amândouă
API CF-pt diesel
Deci e pt amândouă
Re: pt fanii Liqui Moly
Daca este asa cum spui tu ai dreptate .
Dar CF scrie pe site-ul de la eMag si pe bidonul din reclama lor, bidon de 4 l
Eu m-am uitat pe bidonul din fotografia postata cu 8 posturi mai sus , bidon de 1 l , ultimul rand de jos , scris cu galben : Scrie API SN , ILSAC GF 5 .
Pentru ca nu am incredere in comerciantii nostri si in etichetele lor , pentru ca nu vad unde apare CF , iau de buna ce scrie pe bidonul de 1 l. Eu nu l-as folosi decat la motor pe benzina .
Dar CF scrie pe site-ul de la eMag si pe bidonul din reclama lor, bidon de 4 l
Eu m-am uitat pe bidonul din fotografia postata cu 8 posturi mai sus , bidon de 1 l , ultimul rand de jos , scris cu galben : Scrie API SN , ILSAC GF 5 .
Pentru ca nu am incredere in comerciantii nostri si in etichetele lor , pentru ca nu vad unde apare CF , iau de buna ce scrie pe bidonul de 1 l. Eu nu l-as folosi decat la motor pe benzina .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: pt fanii Liqui Moly
Bidonul este deja in posesia mea si are bifat o pictogramă cu benzin/diesel si jos la specificatii scrie normele ACEA C2/C3, API SN, apoi diferite marci auto
Atat!
Ce a scris E-mag e probabil preluat de pe site-ul LM
Atat!
Ce a scris E-mag e probabil preluat de pe site-ul LM
Re: pt fanii Liqui Moly
Dupa cum vad, cam exact la fel apare si pe Shell, uleiul promovat, recomandat si folosit in reprezentatele Kia
Vezi in atasament
Vezi in atasament
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: pt fanii Liqui Moly
Asta e uleiul pe care l-am comandat si primit de pe emag(ma rog, de la un partener emag)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Qalex21
- Moderator
- Posts: 535
- Joined: 13 Feb 2014, 09:41
- Auto: XCeed 1.5 T-GDi 48V 7DCT
- Location: Voluntari
Re: pt fanii Liqui Moly
Nu este acelasi ulei cu asta:
https://products.liqui-moly.com/molygen ... edia-modal
Tu ai luat C2/C3, care este recomandat pentru Ceed diesel. KIA recomanda A5/B5 pentru benzina Ceed II, care ce este mai apropiat de uleiul din link.
https://products.liqui-moly.com/molygen ... edia-modal
Tu ai luat C2/C3, care este recomandat pentru Ceed diesel. KIA recomanda A5/B5 pentru benzina Ceed II, care ce este mai apropiat de uleiul din link.
Re: pt fanii Liqui Moly
cam ai dreptate..............
Re: pt fanii Liqui Moly
Am folosit LM molygen 5w-30 cu norma ILSAC GF5.....la multe porniri , vara sau iarna, motorul se tura la 1300-1400 , dar dupa ce se incalzea si ajungea la temperatura de lucru, era foarte silențios...lucru remarcat de multi colegi la munca... aproape nu auzeai motorul mergând...acceleratie buna, se simtea ca e ulei subtire....la 9000 km s-a consumat cca 2-300 grame
Am trecut pe LM top tec 4200, 5w-30, norma Api SN, C3....am deja 500 km cu el...
Pornire ok, nu trece de 1100 rpm la rece, acceleratie mai slaba, se simte ca e mai vascos...problema e ca imediat dupa ce l-am pus am sesizat ca motorul vibreaza mai tare...simt in toata masina...nu suna mai tare dar clar vibreaza mult mai tare si e deranjant
Stiu ca 4200 e mai vascos, un ulei universal si varf de gama la LM, cu Htts mai mare si deci protectia a mult mai buna, dar vibratiile ma ingrijoreza...
Sa il mai las, sa il schimb....un sfat pls...
Am trecut pe LM top tec 4200, 5w-30, norma Api SN, C3....am deja 500 km cu el...
Pornire ok, nu trece de 1100 rpm la rece, acceleratie mai slaba, se simte ca e mai vascos...problema e ca imediat dupa ce l-am pus am sesizat ca motorul vibreaza mai tare...simt in toata masina...nu suna mai tare dar clar vibreaza mult mai tare si e deranjant
Stiu ca 4200 e mai vascos, un ulei universal si varf de gama la LM, cu Htts mai mare si deci protectia a mult mai buna, dar vibratiile ma ingrijoreza...
Sa il mai las, sa il schimb....un sfat pls...