http://clubc4.ro/viewtopic.php?f=21&t=2462
Ok, azi am vazut pe viu un soricico. Arata mult mai "built-for-kill" decit golf (fie el si GTI) si mai bine ca in poze. Prin ingustarea habitaclului si restringerea aripilor spate se creaza o senzatie de supra-lat in spate ceea ce accentueaza acel look built-for-kill de care spuneam mai devreme.
La interior... yet another caruta, pardon, masina popo'ului, pardon, volksvagen. Nimic impresionant, in afara de volanul patratit in partea de jos, total nepractic la orice alte masini in afara de cele de circuit/curse care au si mai putine grade cursa completa.
Performantele dinamice cel putin pe hirtie ar trebui sa fie net superioare oricarei versiuni de C4 coupe , iar asta s-ar putea sa aiba o suspensie mai sanatoasa de golf, nu acea moliciune cu caracter usor subvirator cu care ne-am obisnuit la golf 5. De asemenea este si mai usor decit un C4 coupe (nu cu mult, dar cit sa faca diferenta).
Latura practica este mai mult sau mai putin afectata de look-ul sportiv (portbagaj mic, nu am reusit sa vad cum e cu accesul la locurile din spate). Dar probabil cine vrea coupe trece foarte usor peste aceste neajunsuri.
Per total mi-a facut o impresie ok, si chiar daca nu mi-as lua niciodata o masina cu 4-5 locuri si 2-3 usi, poate deveni o optiune pentru cei ce vor coupe-uri (are plusuri si minusuri fata de c4, asta le va gasi fiecare si le va lua sau nu in considerare dupa cum si ce vrea de la masina).
Ar trebui facuta o comparatie intre cele doua masini, cu motorizari asemanatoare:
Scirocco 1,4 160 cp cu dotare standard: -22013 euro
Citroen C4 1,6 152 cp cu dotare standard: -16340 euro
Iata configuratiile :
Scirocco:
8 incinte acustice
Aer conditionat "Climatic"
Airbag cortina fata/spate,inclusiv airbaguri laterale fata
Airbag sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager
Antena Diversity
Caroserie 2 usi
Centuri de siguranta in 3 puncte pentru locurile din fata,cu sistem de pretensionare
Centuri de siguranta pentru locurile din spate
Claxon bitonal
Computer de bord
Conector multimedia
Culoare standard:B4-alb(candywhite)
Easy Entry
Faruri de ceata
Geamuri fata actionate electric
Geamuri termoizolante in tenta verde
Inchidere centralizata cu telecomanda
Instrumente de bord cu lumina alba si lumina rosie de noapte pentru butoane
Jante din aliaj usor 7 Jx17"Long Beach"cu suruburi antifurt si anvelope 225/45/R17
Oglinzi exterioare reglabile electric,incalzite
Oglinzi make-up dreapta iluminate integrate in parasolare
Oglinzi make-up stanga iluminate integrate in parasolare
Pachet fumatori :Bricheta fata si scrumiere fata/spate
Prindere Isofix pt. 2 scaune copil pe bancheta din spete
Priza pentru curent in portbagaj 12 V
Radio CD"RCD 310"cu MP3
Reglaj pe verticala al scaunelor fata
Rota de rezerva de uz temporar (16inch)
Scaune fata sport
Servodirectie elecromecanica ,reglabila in functie de viteza
Sistem electronic pentru mentinerea stabilitatii masinii -ESP(inclusiv ABS,ASR)
Stergator parbriz/ luneta cu temporizator
Tapiterie stofa "Merlin":negru titan(AZ)
Torpedou cu sistem racire interior
Triunghi reflectorizant
Trusa de scule si cric
Volan piele (3 spite)
Citroen C4:
Climatizare bi-zona
Oglinda retrovizoare electrocroma
Priza 12V
Volan imbracat in piele
Airbag-uri laterale si cortina
Parbriz acustic si atermic
Proiectoare ceata
Jante aluminiu 16"
Ornamente cromate proiectoare ceata
Tapiterie Maille X-Ray Mistral - gri inchis
Bancheta rabatabila asimetric
Computer de bord
Geamuri electrice fata
Inchidere centralizata cu telecomanda
Regulator / Limitator de viteza
Oglinzi electrice
Pregatire radio
Priza 12V
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Servodirectie cu volan reglabil pe 2 axe
Stergator luneta
Tablou de bord si turometru cu afisaj LCD
Volan cu comenzi centrale fixe
ABS + EBD
A treia lampa stop
Airbag-uri frontale (sofer + pasager)
Caroserie galvanizata
Centuri de siguranta pretensionate in 3 puncte
Sistem antifurt cu imobilizator electronic
Sistem de dezactivare airbag pasager fata
Tetiere fata-spate
Bandouri laterale in culoarea caroseriei
Bara fata spate in culoarea caroseriei
Capace roti
Tapiterie C&T Mixi Mistral - gri inchis
Radio CD cu functie MP3
Oglinzi exterioare incalzite
Proiectoare ceata
Tapiterie Maille Tryweb Mistral - gri inchis
ESP + ASR
Senzor de ploaie
Diferenta de dotari e nesemnificativa dar cea de pret este, aproape 6000 euro. Oare merita?
Aaloo da ce faceti toti vreti scirocco acum ? eeee nu ma mai joc atunci Oricum sa nu exageram totusi cu scirocco, nu a avut si nu va avea acelasi impact vizual ca c4 sau honda civic.E o masina tipic vw ceva mai shic, dar se incadreaza in limitele normalului.Cred ca e excelenta pt cineva care nu vrea nici prea mult dar nici prea putin si este cea mai reusita ca design de la vw.In preferintele mele de viitoare masina e pe locul 1, dar problema la care ma gandesc e fiabilitatea.
sa iti mai dau?
_________________
Mazda3 MPS - Vaca cu 6 viteze