Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
Post Reply
vali40
Posts: 189
Joined: 12 Jul 2007, 11:35
Auto:
Location: Ramnicu-Valcea

Post by vali40 »

Clipotas, usa portbagajului se inchide perfect numai daca o lasi sa cada de la o inaltime ceva mai mare. Nu trebuie sa o trantesti. Ii dai drumul imediat ce ai invins (prin apasare) rezistenta telescoapelor de sustinere a ei. Daca o eliberezi prea jos, prea aproape de pozitia inchis, nu are destula fortza sa se inzavorasca si ramane semi-inchisa. In acest caz, nu poti incuia usile masinii din telecomanda: apesi pe buton si semnalizatoarele clipesc de 5 ori, sa te avertizeze ca masina nu e incuiata si nu o poti lasa asa. La fel se intimpla si daca una dintre portiere nu e inchisa suficient. Cel mai bun mijloc sa verifici daca masina s-a incuiat e sa privesti unul dintre semnalizatoare in momentul in care apesi butonul telecomenzii. Daca va clipi doar o data, toate usile sunt inchise bine iar masina se incuie.
Daca ai masina in leasing si ai primit o singura cheie-briceag, vezi sa n-o uiti inauntru (in habitaclu sau portbagaj). Masina mea se incuie automat in circa 40 de secunde de la trantirea ultimei usi, si e foarte probabil sa faca si a ta la fel. Grija mare, sa nu fii nevoit sa spargi un geam sa intri inauntru! 8)

P.S.: foloseste pers. a II-a la singular, nu la plural :twisted:
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .

vali40
Posts: 189
Joined: 12 Jul 2007, 11:35
Auto:
Location: Ramnicu-Valcea

Post by vali40 »

Am ajuns abia la 5000 de km si am conchis singur ca masina si-a cam facut rodajul, in sensul ca motorul si-a dat drumul bine de tot si parca are draci in el, asa e de vioi. Week-end-ul trecut, mult dupa miezul noptii, cand Valea Oltului era aproape pustie :twisted: i-am dat putzina talpa. Doar pana pe la vreo 170km/h. Am avut surpriza sa constat ca mi-a schimbat dintr-a treia intr-a patra tocmai pe la 160/h, e drept, in accelerare violenta. Din nefericire, pentru eram foarte concentrat la drum - pe care il stiti, probabil, cat e de periculos - n-am observat si ce turatie aveam in momentul schimbarii de la 3 la 4. Am constatat cu placere ca dupa ce s-a dus intr-a patra avea inca destul demaraj si am evaluat ca puteam ajunge lejer la 200/h. A schimbat cineva, la manuala, din 3 in 4 sau din 4 in 5, la 160/h?
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .

clipotas
Posts: 12
Joined: 22 Mar 2008, 16:38
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by clipotas »

Tocmai m-am intors din Muntii Vrancei unde printre altele am facut si traseul Lepsa- Targul Secuiesc care cel mai bine s-ar parcurge cu elicopterul, insa samanta s-a comportat exemplar. Am folosit toate celelate posibilitati ale cutiei AT (3,2, 1) care s-au dovedit foarte utile, in 3 la coborari abrupte frana tine foarte bine , e cea mai puternica iar acceleratia mai slaba, la urcari treptele 2 sau 1 dezvolta o forta care te scoate din orice situatie, singura problema mi s-a parut pe astfel de drumuri garda foarte joasa , in concluzie sunt foarte multumit de alegerea facuta.
SW, 1.6 AT,GSL, ESP

vali40
Posts: 189
Joined: 12 Jul 2007, 11:35
Auto:
Location: Ramnicu-Valcea

Post by vali40 »

clipotas wrote: Am folosit toate celelate posibilitati ale cutiei AT (3,2, 1) care s-au dovedit foarte utile, in 3 la coborari abrupte frana tine foarte bine , e cea mai puternica iar acceleratia mai slaba, la urcari treptele 2 sau 1 dezvolta o forta care te scoate din orice situatie
:twisted: :twisted: :twisted: :lol: 8) :roll: :shock: :D

Stiu cum e ... e bine ...rau sa nu mesteci incontinuu cu schimbatorul si sa accelerezi ori prea mult ori prea putin, in treapta prea mica sau prea mare...
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .

Joco
Posts: 709
Joined: 14 Feb 2008, 00:06
Auto:

Post by Joco »

Cineva spunea c? transmisia automat? este ca ?i vinul bun pe care-l bei:

La ?nceput nu sim?i nimic, dar sigur te ajunge din urm?-:)
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624

vali40
Posts: 189
Joined: 12 Jul 2007, 11:35
Auto:
Location: Ramnicu-Valcea

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by vali40 »

Dragii moshului,
Am depasit 7.200 km (in 10 luni). Masina merge perfect, motorul si-a mai dat drumul, consumul e si el in limite rezonabile (5,8-6,5% afara; cca. 8,2 % in oras). De la Valcea la Sinaia (205 km), prin Pitesti, Gaesti Targoviste, am scos consum de 5,8 (am mers relaxat-relaxat); apoi, pe traseul Sinaia-Rasnov-retur Sinaia-Brasov-Fagaras-Curtea de Arges (bai, frate, ce s-au facut Cee'd-urile pe Transfagarasan! am vazut cel putin 20, in cateva ore!)-Ramnicu-Valcea am avut consum de 6,6%.
Cu benzina OMV (ceea ce nu pot spune despre Petrom), masina are un sprint formidabil (accelerata cu simt de raspundere, se tureaza spre cuplul maxim si tzasneste... am remarcat de doua ori ca schimba de 3 la 4 abia pe la 160-170/h); rar de tot, knd ma grabesc undeva (cum s-a intimplat ieri), depasesc cam tot ce prind, fara probleme (cei mai intrigati :lol: de pana acum mi s-au parut soferii de Octavia :( ; tot ieri am depasit in sprint excelent, pornind de pe la vreo 140/h, un focus benzinar care gafaia din greu, dar se ambitiona sa nu ma lase...; sa nu credeti ca alerg ca un nebun masinuta asta [-X , merg chiar "cuminte" - viteza medie nu e cu mult peste viteza minima legala in localitati... mi se pare foarte usor de condus si foarte stabila, inclusiv in curbe. ESP-ul mi-a intrat in functiune pe asfalt uscat o singura data, knd am luat prea in scurt o curba stransa la stanga; m-am si speriat ca mi-a luat volanul din mana... Pe zapada, ESP-ul mi-a intrat de mai multe ori, mai ales in urcare de panta cu gheatza... asta iarna (parca am mai scris) am franat violent la viteza mare pe gheata. M-am dus sanie, cu ABS-ul activat, doar cateva zeci de metri. N-a derapat deloc!
Contrar celor scrise mai demult, vizavi de dilema AT vs. manuala, n-am avut niciun moment in care "sa-mi tzatzaie fundul" ca nu schimba la timp. Accelerata knd trebuie si cum trebuie, AT-ul scoate la schimbare timpi mai buni decat cel mai "meserias" sofer cu manuala. Te obisnuiesti repede sa schimbi automat vitezele knd vrei tu, doar din acceleratie: in functie de cum apesi si slabesti pedala, simti knd cum schimba, in jos sau in sus.
Singurele nemultumiri de pana acum legate de masina n-au legatura cu masina, poate doar cu rezistenta tablei: de mai multe ori lateralele masinii mi-au fost lovite de usile unor boy, in parcari, si au ramas semne. Se pare ca tabla e destul de sensibila, se indoaie usor ...am consolarea ca nu se sare si vopseaua...
Toate bune, tuturor! =D>
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .

clipotas
Posts: 12
Joined: 22 Mar 2008, 16:38
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by clipotas »

A inceput sa ninga la Constanta! E prima iarna pe care o prinde ceed-ul meu si implicit eu ca sofer. Se poate niste sfaturi legate de AT, de cele trei trepte suplimentare?
Va urez un an bun tuturor!
SW, 1.6 AT,GSL, ESP

Joco
Posts: 709
Joined: 14 Feb 2008, 00:06
Auto:

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by Joco »

Sfaturi...? nimic special. Vei vedea, ca transmisia automata este o splendoare si iarna.
O singura chestie poate: utilizeaza frana de motor prin comutare in treptele inferioare si
vei constata cat de fin tine masina, fara alunecari fara bruscari. Este o placere.

Drum intins :)
Joco
1,6GLS/AT+opționale MARS RED CV 04 PCL
comanda pe 16 ianuarie, mașina sosită în țară pe 5 martie, certificat provizoriu completat pe 13 martie, mașina livrată pe 20 martie....de ce?
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=1598&p=97624#p97624

vali40
Posts: 189
Joined: 12 Jul 2007, 11:35
Auto:
Location: Ramnicu-Valcea

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by vali40 »

Corect, Joco!
Ma apropii de 10.000 km, am facut revizia de un an si masina merge din ce in ce mai bine - doar a intrat deja in a doua iarna!!!... =D>
In ce priveste condusul pe zapada nu mi se pare aproape nicio diferenta ... D si cel mult 3 - desigur, daca ai si ESP - cred ca sunt suficiente ...rar de tot, poate numai la pante si rampe cu inclinatie mare sa fie nevoie de 2 ... de 1 eu nu am avut nevoie niciodata (bine, nici n-am remorcat nimic si nici nu intentionez).
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .

vali40
Posts: 189
Joined: 12 Jul 2007, 11:35
Auto:
Location: Ramnicu-Valcea

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by vali40 »

11.000 km fara probleme! Masina luata in 3.11.2007...
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .

Troyager
Posts: 29
Joined: 13 Nov 2008, 10:05
Auto:
Location: Ploiesti
Contact:

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by Troyager »

Un an jumate 11000 km .Da vad ca o menajezi :)... Cat mai multi km in continuare fara probleme :D
natural choice, no preservatives!
Kia Cee'd Hatcback 1.6 GLS MT City Mars Red
http://picasaweb.google.com/sporis.miha ... 0273419186

vali40
Posts: 189
Joined: 12 Jul 2007, 11:35
Auto:
Location: Ramnicu-Valcea

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by vali40 »

Mercik, Troyager. N-o menajez deloc, mititica ... dar atat am nevoie si atat pot merge cu ea (am joburi profund "stationare"). De cand am luat-o merg cotidian cu ea la serviciu (2-3 km/zi) si o calaresc din joi in Pasti mergand prin judet ori la tzara (numai asfalt, mai rarutz "coclauri") :(
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .

crispisu
Membru Fondator
Posts: 1630
Joined: 31 May 2007, 22:01
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by crispisu »

Inseamna ca trebuie sa o mai scoti la plimbare din cand in cand :D . De exemplu Arieseni :D, Iasi :D , Bucuresti :D

faazd
Posts: 3
Joined: 15 Jun 2009, 17:14
Auto:

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by faazd »

vali40 wrote:... am remarcat de doua ori ca schimba de 3 la 4 abia pe la 160-170/h
cam care este turatia la 160 in a 3-a? ..... si ai intrebat in alt post despre cum schimbi la manuala si la ce viteze .... pot sa spun ca la un vw golf 5, cutie automata, la 200km\h mi-a schimbat din a 6-a in a 7-a (vb de un DSG), moment in care nu am mai apasat pe acceleratie si am mers linistit cu 150 (se intampla pe autostrada)

oricum mersi de posturi si povestiri ca si eu ma gandesc foarte serios sa achizitionez o masina care sa aive cutie automata si ma gandeam si la ceed datorita pretului si garantiei care o ofera .... cutiile automate care sunt acum pe ceed sunt tot in 4 trepte?

vali40
Posts: 189
Joined: 12 Jul 2007, 11:35
Auto:
Location: Ramnicu-Valcea

Re: Cee'd 1,6 automatic cu ESP

Post by vali40 »

Nu stiu exact cat e turatia, n-o alerg decat rar si aproape mereu o las sa schimbe in ritmul ei ...n-am unde merge atat de tare sa schimbe din 3 in 4 la 160 km/h (nu fac nici "liniute", desi sunt provocat frecvent la semafor, de pustani. [-X )
Ultima data cand mi-am dat "in stamba" am facut din Bucuresti (Sala Palatului) pana la Ramnicu Valcea o ora si 45 min, dar nu mi-a trecut prin cap sa ma uit la cat schimba, ca nu a fost nevoie sa accelerez salbatic; atunci a fost singura data cand am mers cu 190 km/h cu cee'd-ul.
Ce tin minte cand am facut "experimentele" alea citate de tine e ca m-am uitat doar la vitezometru, nu si la turometru, si ca schimbarea din 3 in 4 la viteza de 160 km/ a fost in accelerare violenta. Accelerand lin, stiu sigur ca schimba de la 3 la 4 si sub 2500 rot/min, de multe ori o fac eu sa schimbe =D>
Cutia mea are 4 trepte si cred ca asa au toate de pe cee'd.
Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”