KIA CEED 1.6 DSL LP @ 90cp vs 1.6 DSL HP @ 115cp Diferente
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
KIA CEED 1.6 DSL LP @ 90cp vs 1.6 DSL HP @ 115cp Diferente
Ce stiti? sunt diferente constructive intre aceste 2 modele? sau difera doar serarile electronice?
Din ce am citit pe alte forum-uri ambele au common rail de generatie 2, si ambele au geometrie variabila.
Diferenta ar consta in faptul ca motorul HP ar avea turbina cu geometrie complet variabila pe cand cel LP ar avea-o mai putin variabila
O alta diferenta ar fi injectoarele mai mari in cazul motorului de 90cp.
Informatiile le-am citid de pe un forum german tradus cu google translate.
Ca aspect se poate observa ceva la deschiderea capotei?
In momentul cand iau masina sa stiu si eu daca mi-a venit 90cp sau 115cp
PS: Mi se pare un subiect interesant care cere lamuriri.
Intre timp mai bobinez si eu ...
Din ce am citit pe alte forum-uri ambele au common rail de generatie 2, si ambele au geometrie variabila.
Diferenta ar consta in faptul ca motorul HP ar avea turbina cu geometrie complet variabila pe cand cel LP ar avea-o mai putin variabila
O alta diferenta ar fi injectoarele mai mari in cazul motorului de 90cp.
Informatiile le-am citid de pe un forum german tradus cu google translate.
Ca aspect se poate observa ceva la deschiderea capotei?
In momentul cand iau masina sa stiu si eu daca mi-a venit 90cp sau 115cp
PS: Mi se pare un subiect interesant care cere lamuriri.
Intre timp mai bobinez si eu ...
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Pardon... cel de 115cp ar avea injectoarele mai mari. Nu stiu la ce ma gandeam .
Oare asa sa fie? doar soft? hmmm ...
Citat tradus de google:
"
Edit: I have checked… according to Kia possesses 115 HP of CRDi turbochargers also full-variable turbine geometry, 90 HP of variant against it only simply variable turbochargers, and the Injectoren of the Common Rail of system is larger with 115 HP the model.
MFG Kester
"
Sursa
Oare asa sa fie? doar soft? hmmm ...
Citat tradus de google:
"
Edit: I have checked… according to Kia possesses 115 HP of CRDi turbochargers also full-variable turbine geometry, 90 HP of variant against it only simply variable turbochargers, and the Injectoren of the Common Rail of system is larger with 115 HP the model.
MFG Kester
"
Sursa
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Aici spune altceva:
http://www.mavel.com/Text/Mavel-KiaCeed_20070315.pdf
Sincer nu cred ca e acelasi motor doar resoftat, fara intercooler si turbina adaptate ...
Inca mai caut.
http://www.mavel.com/Text/Mavel-KiaCeed_20070315.pdf
Sincer nu cred ca e acelasi motor doar resoftat, fara intercooler si turbina adaptate ...
Inca mai caut.
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Iti spun dupa ce imi vine masina
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
toate semintele au transmisie pe lant, verifica topicul dedicat, cu poze si schemeGOvidiu wrote:Atat dieselul de 2.0 cat si benzinarul de 2.0 sunt pe curea.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
@Gogu ai dreptate.
Si ca sa lamurim si problema asta (daca tot nu mai functioneaza site-ul ala), toti posesorii de ceed de pana acum pot sa se uite in manualul masinii la maintenance si vor vedea la motoarele de 2.0 diesel si benzina ca la 90.000 km (sau 48 luni) se verifica cureaua de distributie, iar la 135.000 km (sau 72 luni) se inlocuieste.
Si ca sa lamurim si problema asta (daca tot nu mai functioneaza site-ul ala), toti posesorii de ceed de pana acum pot sa se uite in manualul masinii la maintenance si vor vedea la motoarele de 2.0 diesel si benzina ca la 90.000 km (sau 48 luni) se verifica cureaua de distributie, iar la 135.000 km (sau 72 luni) se inlocuieste.
Kia Cee'd 1,4 base+ Piston grey
Dauna totala 2010
Dauna totala 2010
-
- Posts: 314
- Joined: 13 Jun 2007, 20:33
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
Si pe mine ma intereseaza daca upgrade-ul de la LP la HP este numai software , si din pacate se pare ca asa e .
Nu dati cu pietre , va spun cum e la Golf IV 1.9 TDI intre 90 CP si 110 CP : cel de 11o are in plus :
*injectoare marite
*capul hidraulic din pompa de injectie marit
*turbina cu geometrie variabila ( pt unele modele , pana in 2002 parca , dupa asta au avut si cele de 90 variabila )
* intercooler mai mare
Diferente de consum nu sunt , cel putin in datele oficiale nu apare asa ceva . Cuplu e f putin crescut la HP , si este maxim incepand cu 1750 (LP) vs 1900 ( HP ). Diferenta de 20 NM&25 CP obtinuta in plus nu cred ca este obtinuta numai din software , cel putin un producator serios , nu ar face asta .
Nu dati cu pietre , va spun cum e la Golf IV 1.9 TDI intre 90 CP si 110 CP : cel de 11o are in plus :
*injectoare marite
*capul hidraulic din pompa de injectie marit
*turbina cu geometrie variabila ( pt unele modele , pana in 2002 parca , dupa asta au avut si cele de 90 variabila )
* intercooler mai mare
Diferente de consum nu sunt , cel putin in datele oficiale nu apare asa ceva . Cuplu e f putin crescut la HP , si este maxim incepand cu 1750 (LP) vs 1900 ( HP ). Diferenta de 20 NM&25 CP obtinuta in plus nu cred ca este obtinuta numai din software , cel putin un producator serios , nu ar face asta .