Transmisia automata
-
- Phantom Touch
- Posts: 58
- Joined: 25 May 2008, 18:43
- Auto:
- Location: Bistrita, RO
- Contact:
Transmisia automata
n-am vazut decit putine chestiuni pe tema asta (sper sa nu ma insel!) si as fi curios sa aflu de la cine mai are AT - cum se comporta, daca or avut probleme, ce e bine de stiut, cum se "manipuleaza", etc.
...you cannot touch these phantoms...
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea
Ai incercat sa vezi cum merge mizeria sau ai facut numai comparati pe hirtie?catalin1984 wrote:Sincer tranmisia automata de pe ceed este o mizerie in comparatie cu ce transmisii fac altii (europeni,japonezi in nici un caz americanii) .
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- Phantom Touch
- Posts: 58
- Joined: 25 May 2008, 18:43
- Auto:
- Location: Bistrita, RO
- Contact:
Mercic; cred ca asta vroiam sa aud; ca tot benzinarul de 1.6 tre' sa vina si la mine;) ce nu mi-e mie inca tare clar e care e treaba cu D1-2-3Joco wrote:Eu am cutie automata pe 1,6 benzinar. Este OK! Functioneza impecabil. Cat despre manevrabilitate -:) nu sunt probleme de nici un fel.

Poate ma poti lamuri;)
...you cannot touch these phantoms...
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea
-
- Phantom Touch
- Posts: 58
- Joined: 25 May 2008, 18:43
- Auto:
- Location: Bistrita, RO
- Contact:
AT
@Arnold12 - eu sincer cred ca n-a-ncercat nimic:D
...you cannot touch these phantoms...
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea
"raducindrea"
Nu cred ca o sa ai probleme de utilizare, manevrare. In cartea de utilizare a masinii gasesti de altfel toate regulile de baza pentru utilizator. Si sunt convins, ca dupa prima zi de condus nu-ti vei mai dori altceva decat masina automata-:)
Ai practic doua pedale: una "mica" la apasarea careia motorul se supara tare-:)
si o pedala "mare" la a carei apasare se imblanzaste imediat-:)
Restul...e folclor-;)
Daca ai totusi orice nelamurire te ajut cu placere, chiar si in PM.
Felicitari pentru alegerea facuta!
Joco
Nu cred ca o sa ai probleme de utilizare, manevrare. In cartea de utilizare a masinii gasesti de altfel toate regulile de baza pentru utilizator. Si sunt convins, ca dupa prima zi de condus nu-ti vei mai dori altceva decat masina automata-:)
Ai practic doua pedale: una "mica" la apasarea careia motorul se supara tare-:)
si o pedala "mare" la a carei apasare se imblanzaste imediat-:)
Restul...e folclor-;)
Daca ai totusi orice nelamurire te ajut cu placere, chiar si in PM.
Felicitari pentru alegerea facuta!
Joco
Si eu iti spun ca ai facut o alegere inteleapta 

KIA CEED 2.0 GSL-143CP- ESP,Clima,Jante17'',Senzori parcare,etc
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
-
- Phantom Touch
- Posts: 58
- Joined: 25 May 2008, 18:43
- Auto:
- Location: Bistrita, RO
- Contact:
at
mercic 

...you cannot touch these phantoms...
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea
In conditiile actuale normele de poluare pot fi mentinute la nivele ma scazute cu mai multe trepte. Cum este de ex. cutia de tip DSG - OAM de 7 trepte la VW, cu ambreiaj uscat. In cazul nostru masina satisface toate normele de poluare in vigoare. Ca performanta in categoria compacta nu are de ce sa-i fie rusine fata de alte marci. Desigur costurile unei transmisii de tip DSG sunt mult mai mari, dar si costurile de reparatii pot fi considerabile cunoscand faptul ca DSG nu se repara! se schimba doar.
Joco
Joco
DSG-Direct Shift Gearbox dispune de 6 trepte iar mecanic utilizeaza dublul amnreiaj. Schimbarile treptelor de viteza se realizeaza mai rapid decat in cazul oricarei cutii de viteze manuale sau automate.
Comparativ cu cutiile clasice automate, DSG nu dispune de un convertor de cuplu si este un derivat al cutiei manuale robotizate utilizata pt modelul Lupo. Sistemul DSG functioneaza cu ajutorul a doua discuri umede de ambreiaj in baie de ulei si sunt actionate hidraulic. Primul disc de ambreiaj schimba treptele impare (1,3 si 5)precum si marsarierul, iar cel de-al doilea schimba treptele pare (2,4 si 6).
Ca principiu se poate discuta de doua cutii de viteza care lucreaza in paralel. DSG nu are intreruperi ale tractiunii in timpul schimbarii treptelor de viteza, ca in cazul cutiilor de viteza manuale robotizte.
Cele doua ambreiaje sunt gestionate de un sistem hidraulic si electric denumit "MECHATRONIC". Aceasta inconexiune permite ca treapta urmatoare sa fie preselectata si gata de a fi activata imediat. Procesul are loc in sutimi de secunda, iar treptele de viteza pot fi selectate si manual, in modul Tiptronic.
Cutia are echivalent si in cadrul marcilor Bugatti unde se prezinta cu 7 trepte sau Audi.
Comparativ cu cutiile clasice automate, DSG nu dispune de un convertor de cuplu si este un derivat al cutiei manuale robotizate utilizata pt modelul Lupo. Sistemul DSG functioneaza cu ajutorul a doua discuri umede de ambreiaj in baie de ulei si sunt actionate hidraulic. Primul disc de ambreiaj schimba treptele impare (1,3 si 5)precum si marsarierul, iar cel de-al doilea schimba treptele pare (2,4 si 6).
Ca principiu se poate discuta de doua cutii de viteza care lucreaza in paralel. DSG nu are intreruperi ale tractiunii in timpul schimbarii treptelor de viteza, ca in cazul cutiilor de viteza manuale robotizte.
Cele doua ambreiaje sunt gestionate de un sistem hidraulic si electric denumit "MECHATRONIC". Aceasta inconexiune permite ca treapta urmatoare sa fie preselectata si gata de a fi activata imediat. Procesul are loc in sutimi de secunda, iar treptele de viteza pot fi selectate si manual, in modul Tiptronic.
Cutia are echivalent si in cadrul marcilor Bugatti unde se prezinta cu 7 trepte sau Audi.
"Nu ne plecam sub nici o forma pt ca avem si noi mandria noastra. Daca vrea sa-i pupam in c*r, sa se urce pe scaun!" -CATAVENCU
-
- Phantom Touch
- Posts: 58
- Joined: 25 May 2008, 18:43
- Auto:
- Location: Bistrita, RO
- Contact:
posturi
Si eu am sesizat; lipsesc multe posturi din multe locuri:(
...you cannot touch these phantoms...
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea
________________________________________
Cee'd SW 1.6 GSL AT Style Piston Grey - B-91-SZV
Galerie: http://picasaweb.google.com/cindrea/CeeNDrea