Salut!
DragosKia - Iti multumesc ca ai cumparat de la mine si pentru mesaj!
A, uitasem, vezi ca daca lipesti bine bandourile ai doi ani garantie impotriva dezlipirii. Evident, nu in cazul "evenimentelor" in trafic (fereasca sfantu'... )
Din cate spune producatorul (vezi si instructiunile din pachet) cel mai important este modul de pregatire a suprafetei pe care urmeaza a fi lipite.
Te rog sa-mi pastrezi numarul de telefon, pentru ca pot sa-ti dau si cate un element daca se intampla ceva nedorit. Nu pun raul in fata, dar stii ca (oricat de grijuliu ai fi) in trafic sunt multi prosti...
Multumesc inca o data pentru ca ne recomanzi prietenilor tai!
Arnold12 - Hmm, ceea ce spui este deosebit de cinstit, corect si conform realitatii ...
Pana ai facut comanda ti-am raspuns la 10 (!) post-uri si ti-am trimis (nu mai stiu -1-2 PM-uri). Prin urmare, dupa parerea ta, cred ca meritam sa-mi spui ca nu-mi place sa raspund la intrebari... Dupa cate explicatii ti-am dat si dupa modul respectuos in care am facut-o, este cinstit sa spui ca "trebuie sa vii cu lectia invatata", asa-i? Fair, nu?
Este dreptul tau sa intrebi, este
obligatia mea sa iti raspund! Daca n-as fi inteles acest lucru nu m-as fi apucat de relatii cu clientii.
In optica mea, tine de bunul simt elementar!
Pe de alta parte, te inteleg. Nu am cum sa interpretez atitudinea ta altfel decat ca "autoconservare": nu doar tu, ci toti suntem obisnuiti ca cei din jurul nostru sa incerce sa ne pacaleasca, sa ne fure, sa ne insele intr-un fel sau altul. In asa un mediu (tara) traim, incat nu suntem departe de a da in paranoia...
Tu pornesti de la premisa ca eu asta urmaresc!
Ei bine, in cazul de fata te-ai inselat... Pentru mine cuvantul spus inseamna mai mult decat hartiile. E greu de inteles si de crezut?
Ei bine, explicatia este totusi una rationala, nu tine doar de bun simt : daca eu te-as minti pe tine sau pe oricine altcineva, in loc sa-mi mearga vestea in cuvinte de bine, mi-ar merge vestea in sens rau (mai ales ca suntem pe un forum, nu in targ, nu?) Dupa cum spuneam, noi pe asta mizam: un client multumit, care sa-ti aduca un altul s.a.m.d.
Vei vedea ca peste cativa ani (depinde de noi cati ani...) si la noi se va generaliza optica asta, iar cei care nu se orienteaza spre client si spre calitate vor disparea, indiferent ca va fi vorba despre comert sau politica, despre politie sau informatica, despre frizer sau primar.
Imi spui despre lege, despre 6 luni garantie si altele. Te inseli putin...: exista ordonanta 449/2003 cu aplicare din 2007 care spune ca trebuie sa existe garantie la orice produs, dar nu specifica si cat... Legi ca la noi!
Ei bine, eu o interpretez cinstit (o ignor...) si iti dau mult mai mult!
Iti dau 2 ani (exista producatori de masini care nu-ti dau atat!), in plus daca ajunge produsul la tine si nu esti multumit cum se potriveste poti sa mi-l trimiti inapoi in 2-3 zile (evident, nedeteriorat si bine ambalat). - stii multi care iti acorda posibilitatea asta?
Crezi ca am libertatea de a risca viitorul afacerii mele? Crezi ca vreau sa vand 5-6 luni si dup-aia sa dispar de frica sa nu vii tu (...) sa-mi spui ca a aparut defect de material la tavita? Nimic din astea nu se va intampla!
Anyway, ca un corolar: "Pohta ce-ai pohtit": Azi pleaca spre tine prin posta un plic cu garantia. Daca nu esti multumit de modul in care se potriveste tavita in portbagajul tau (lucru de care ma indoiesc avand in vedere feedback-ul de la alti cumparatori...), te rog sa mi-o trimiti inapoi pana inclusiv in 09.05 (ai primit-o in 06.05).
In legatura cu feedback-ul: ti-am spus ca am (in scopuri "stiintifice", de comparatie) si cateva tavite din alea "ieftine", iar comparatia ma face doar mai mandru de ceea ce vand...

Astept cu interes parerea ta si sunt convins ca va fi una "la rece".
Consider (ca de altfel si pana cum) ca ti-am raspuns exhaustiv si fara a lasa vreun posibil semn de intrebare.
Inchei rugandu-te sa gandesti despre mine in termeni de SUSTENABILITATE, perspectiva si onestitate, nu in termeni de Vitan si smenari...
Cu respect,
Mircea