Ceed vs. Fiat Linea
Ceed vs. Fiat Linea
Se lanseaza si-n Romania (http://www.masini.ro/stiri-detalii,3233 ... omania.htm), are preturi interesante, arata bine in poze, ma saracuta la dotari, dar, zic eu, va musca din piata Ceed-ului.
Voi ce ziceti?
Voi ce ziceti?
Ca design, nu arata rau insa motorizarile, cel putin la inceput, sunt slabe. Din ce am inteles, in RO, va fi disponibila o varianta de 1,4 benzina (in jur de vreo 80CP) si una de 1,3 diesel. In plus, masina e fabricata in Turcia. Personal, nu am deloc incredere in ce produc Turcii. Am ajuns la concluzia ca e singura tara care reuseste sa scoata pe piata produse mai slabe calitativ decat scoatem noi. Ca preturi, am inteles ca vor fi peste Ceed.
Rog un admin sa mute topicul la sectiunea versus.
Rog un admin sa mute topicul la sectiunea versus.
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994



Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
Nu cred ca e rezonabila o astfel de comparatie ...poate doar sa luam in considerare portbagajul si spatiul interior :lol:
Linea e o masina pentru tarile din est si fara prea mari pretentii, mai mult decat atat e facuta in Turcia, deci calitatea din start lasa de dorit. Cred ca si Logan e mult peste Linea ca si fiabiliate.
Linea nici macar nu e fabricata de Fiat, ci de un joint venture unde Tofas(o firma turceasca) are 50%
Fiat are si masini care se pot compara cu si care sigur depasesc c'eed in multe privinte(poate ca nu in toate) : Grande Punto(are un succes foarte mare in vest), noul Bravo etc
Linea e o masina pentru tarile din est si fara prea mari pretentii, mai mult decat atat e facuta in Turcia, deci calitatea din start lasa de dorit. Cred ca si Logan e mult peste Linea ca si fiabiliate.
Linea nici macar nu e fabricata de Fiat, ci de un joint venture unde Tofas(o firma turceasca) are 50%
Fiat are si masini care se pot compara cu si care sigur depasesc c'eed in multe privinte(poate ca nu in toate) : Grande Punto(are un succes foarte mare in vest), noul Bravo etc
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Preturi Linea:
1.4 77 CP Active CIP: 10.550 DDP: 12555
1.4 77CP Dynamic CIP: 11.300 DDP: 13.447
1.3 Multijet 90 CP Active CIP: 11.975 DDP: 14.250
1.3 Multijet 90 CP Dynamic CIP: 12.725 DDP: 15.143
1.3 Multijet 90 CP Emotion CIP: 13.775 DDP: 16.392
Dotari Linea
Active:
ABS
Airbag sofer + pasager (cu posibilitate de dezactivare)
Servodirectie
Aer conditionat
Inchidere centralizata
Volan reglabil in inaltime si axial
Scaun sofer reglabil in inaltime
Radio CD
Deschidere portbagaj din interior
Bare de protectie in culoarea caroseriei
Manere portiere de culoare neagra
Oglonzi exterioare cu carcasa neagra
Jante de otel 15" cu pneuri 185/65
Roata de rezerva de dimensiuni normale
Dynamic - in plus fata de Active
Radio CD + MP3
Comenzi radio pe volan
VOlan si schimbator de viteze in piele
Cotiera anterioara cu spatiu de depozitare
Bancheta rabatabila divizata 60/40
Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite
Telecomanda inchidere centralizata cu 3 butoane
Bandouri laterale si manere portiere in culoarea caroseriei
Emotion - in plus fata de Dynamic
Airbaguri anterioare laterale
Windowbag
Tetiere fata active
CLimatizare automata
Geamuri electrice spate
Proiectoare de ceata
Scaun sofer cu reglare lombara electrica
Cotiera posterioara
Sistem Blue & Me
Jaluzea luneta
Plansa de bord bicolora
Jante aliaj 16" cu pneuri de 195/55
1.4 77 CP Active CIP: 10.550 DDP: 12555
1.4 77CP Dynamic CIP: 11.300 DDP: 13.447
1.3 Multijet 90 CP Active CIP: 11.975 DDP: 14.250
1.3 Multijet 90 CP Dynamic CIP: 12.725 DDP: 15.143
1.3 Multijet 90 CP Emotion CIP: 13.775 DDP: 16.392
Dotari Linea
Active:
ABS
Airbag sofer + pasager (cu posibilitate de dezactivare)
Servodirectie
Aer conditionat
Inchidere centralizata
Volan reglabil in inaltime si axial
Scaun sofer reglabil in inaltime
Radio CD
Deschidere portbagaj din interior
Bare de protectie in culoarea caroseriei
Manere portiere de culoare neagra
Oglonzi exterioare cu carcasa neagra
Jante de otel 15" cu pneuri 185/65
Roata de rezerva de dimensiuni normale
Dynamic - in plus fata de Active
Radio CD + MP3
Comenzi radio pe volan
VOlan si schimbator de viteze in piele
Cotiera anterioara cu spatiu de depozitare
Bancheta rabatabila divizata 60/40
Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite
Telecomanda inchidere centralizata cu 3 butoane
Bandouri laterale si manere portiere in culoarea caroseriei
Emotion - in plus fata de Dynamic
Airbaguri anterioare laterale
Windowbag
Tetiere fata active
CLimatizare automata
Geamuri electrice spate
Proiectoare de ceata
Scaun sofer cu reglare lombara electrica
Cotiera posterioara
Sistem Blue & Me
Jaluzea luneta
Plansa de bord bicolora
Jante aliaj 16" cu pneuri de 195/55
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Va conta termenul de asteptare, poate de la turci va ajunge mai repede fiindca Romania va fi o piata prioritara. La Ceed se cam ingorasa gluma cu termenul de 3 luni. Omul nu-i prea dispus sa astepte.
In plus, motorul pe diesel are aceasi 90CP. Sunt curios de o stastitica, cam ce motoare se vand la Ceed. Cu siguranta 1.4 GSL si 1.6 DSL la 90CP.
N-am stat sa studiez atent dotarile pe versiuni. Mai trebuie luate in consideratie si balbaielile importatorului KIA legate de revizii si piese de rezerva. Toate pusa cap la coada va duce la scaderea vanzarilor Ceed. Eu ma bucur, fiindca asta cu siguranta va imbunatati atitudinea dealer-ilor KIA, care acum cu lanseara Ceed-ului se cred cei mai tari pe piata si-si cam bat joc de clienti.
In plus, motorul pe diesel are aceasi 90CP. Sunt curios de o stastitica, cam ce motoare se vand la Ceed. Cu siguranta 1.4 GSL si 1.6 DSL la 90CP.
N-am stat sa studiez atent dotarile pe versiuni. Mai trebuie luate in consideratie si balbaielile importatorului KIA legate de revizii si piese de rezerva. Toate pusa cap la coada va duce la scaderea vanzarilor Ceed. Eu ma bucur, fiindca asta cu siguranta va imbunatati atitudinea dealer-ilor KIA, care acum cu lanseara Ceed-ului se cred cei mai tari pe piata si-si cam bat joc de clienti.
Interesant e faptul ca motorul de 1,4 are cuplu mult mai jos fata de Ceed. In fisa tehnica, 1,4 are 77CP la 6000 rpm insa cuplul de 115 e disponibil la 3000rpm.
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994



Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Pai motorul de pe Linea e alta conceptie, nu este cu cvvt, de aceea si cuplul la turatie mai mica
Desi mai maer ca dimensiuni exterioare, Linea vad ca e mai usoara cu >100km decat Cee'd. Ma cam mira totusi latimea de aproape 2m care vad ca apare ptr Linea. Mi se pare mult fata de Cee'd, care are <1.8m (posibil sa fie la Linea masurat cu oglinzile desfacute, iar a Cee'd cu ele pliate?)
Desi mai maer ca dimensiuni exterioare, Linea vad ca e mai usoara cu >100km decat Cee'd. Ma cam mira totusi latimea de aproape 2m care vad ca apare ptr Linea. Mi se pare mult fata de Cee'd, care are <1.8m (posibil sa fie la Linea masurat cu oglinzile desfacute, iar a Cee'd cu ele pliate?)
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
"Continuous variable valve timing (CVVT) is an automotive technology that allows the intake and/or exhaust valve timing to be varied during engine operation, except there are no discrete stages for affected components."
Intr'o traducere libera, in functie de turatia si sarcina la care este supus motorul, supapele de admisie si/sau ecavuare pot fi deschise mai devreme sau mai tarziu decat normal, optimizand astfel consumul de carburant si ducand la o putere mai mare a motorului
Intr'o traducere libera, in functie de turatia si sarcina la care este supus motorul, supapele de admisie si/sau ecavuare pot fi deschise mai devreme sau mai tarziu decat normal, optimizand astfel consumul de carburant si ducand la o putere mai mare a motorului
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
In primul rand cvvt se pare ca e folosit pentru a obtine din aceeasi cilindree puteri mai mari. Insa la un regim de uz normal, ar trebui consumul sa se incadreze in limitele unui motor de aceeasi cilindree. insa puetre mai mica.
Ca la Cee'd deocamdata se pare ca e un consum mult prea mare, chiar si pentru cei 109 Cp ... asta e alta poveste ... trista
Ca la Cee'd deocamdata se pare ca e un consum mult prea mare, chiar si pentru cei 109 Cp ... asta e alta poveste ... trista

Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Subscriu si eu parerilor conform carora Linea n-are ce sa caute langa Ceed intr-o comparatie. Linea, la fel ca multe alte masini se vand doar pentru ca multi cumparatori nu se intereseaza cum trebuie sau au anumite idei fixe.
12555 pentru o masina cu 0 dotari, 0 performante si 0 garantie fara de Ceed e prea mult. Sper daor ca Ceed sa se dovedeasca un succes si din punct de vedere al fiabiltatii si din pct devedere al atitudinii dealerilor dupa vanzare
12555 pentru o masina cu 0 dotari, 0 performante si 0 garantie fara de Ceed e prea mult. Sper daor ca Ceed sa se dovedeasca un succes si din punct de vedere al fiabiltatii si din pct devedere al atitudinii dealerilor dupa vanzare