Mi-e clar ca e diferenta intre motoarele astea si intrebarea am adresat-o celor cu crdi care au scris ca e in a cincea la 80 la ora... ceea ce mi se pare aiurea din moment ce masina mea la 80 la ora e undeva la 3000 si un pic in viteza a 3 ... si ajunge la 120 undeva pana in 5000 (tot in viteza a treia).rayman wrote:@Invisible: s-o fi dus la 6000 acul din... inertie n-ar trebui sa se poata. Ai facut ceva modificari la motor?
Vorbesc pentru benzina, am explicat mai sus de ce uneori eu o tin intr-a 5-a la 80-85/h. Exemplu: am un drum pana in Ploiesti pe DN1, nu ma grabeste nimeni, merg cu 80-90. De ce as tine-o intr-a 4-a cu un consum mai mare cand pot sa merg mai ieftin si mai relaxat?.. Nu se pune problema "tasnitului" in conditiile alea. Practic nu vad de ce as vrea dintr-o data sa o 'calc'. Schimbari bruste de personalitate n-am
In alta ordine de idei, am dus-o si eu la 120 intr-a 3-a, pe la 6000 rpm. Deci.. e superb felul in care accelereaza liniar...
Eu inclin sa cred ca n-am avut halucinatii cand am vazut acul aproape de 6000 si habar n-am ce viteza aveam pentru ca s-a intamplat foarte repede si (da, am fost "bizoanca") eram in oras. Sincer ... n-as vrea sa repet experimentul pentru ca imi place prea mult masinuta mea