MyCEED GT FL 2022
MyCEED GT FL 2022
Salutări! După lungi așteptări (5 luni), mi-a venit și mie mașina.
Detalii tehnice
Lungime, Latime, Inaltime (mm): 4.325 x 1.800 x 1.442
Ampatament (mm): 2.650
Volum portbagaj (litri): 39
Capacitate cilindrica: 1.591
Cuplu maxim (Nm / rpm): 265/1.500~4.500
Transmisie: 7DCT - Automata cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteze
Putere maxima (CP / rpm): 204 / 6.000
Putere maxima (kw / rpm): 150 / 6.000
Dotările sunt cele de pe Ceed GT, la care am adăugat eu:
Scaune încălzite față (momentan doar eu și soția călătorim);
Volan încălzit;
Navigația de 10.25;
Sistem JBL (diferența este uriașă între sistemul normal și acesta);
Faruri full LED, faruri ceață LED;
Padele volan (a fost musai pentru mine dotarea asta);
Geamuri spate și lunetă fumurii;
Am făcut zilele astea primii 980 de kilometri. Impresiile sunt foarte bune spre extrem de bune. Mărturisesc că eu ținteam spre ceva motor mai potent, dar am ajuns la acest compromis, și nu-mi pare deloc rău. Mașina sună chiar drăguț (mai ales pe modul Sport), trage exemplar și e liniștită și comodă pe drumuri asfaltate în regulă. Consumul mediu în acești 980 de km este undeva la 8,3-8-6, nu mai țin minte exact. Nici rău, nici bun, poate mai coboară, dar nu mă interesează neapărat. Semnalizările sunt dinamice, voi reveni zilele astea cu ceva înregistrare.
Detalii tehnice
Lungime, Latime, Inaltime (mm): 4.325 x 1.800 x 1.442
Ampatament (mm): 2.650
Volum portbagaj (litri): 39
Capacitate cilindrica: 1.591
Cuplu maxim (Nm / rpm): 265/1.500~4.500
Transmisie: 7DCT - Automata cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteze
Putere maxima (CP / rpm): 204 / 6.000
Putere maxima (kw / rpm): 150 / 6.000
Dotările sunt cele de pe Ceed GT, la care am adăugat eu:
Scaune încălzite față (momentan doar eu și soția călătorim);
Volan încălzit;
Navigația de 10.25;
Sistem JBL (diferența este uriașă între sistemul normal și acesta);
Faruri full LED, faruri ceață LED;
Padele volan (a fost musai pentru mine dotarea asta);
Geamuri spate și lunetă fumurii;
Am făcut zilele astea primii 980 de kilometri. Impresiile sunt foarte bune spre extrem de bune. Mărturisesc că eu ținteam spre ceva motor mai potent, dar am ajuns la acest compromis, și nu-mi pare deloc rău. Mașina sună chiar drăguț (mai ales pe modul Sport), trage exemplar și e liniștită și comodă pe drumuri asfaltate în regulă. Consumul mediu în acești 980 de km este undeva la 8,3-8-6, nu mai țin minte exact. Nici rău, nici bun, poate mai coboară, dar nu mă interesează neapărat. Semnalizările sunt dinamice, voi reveni zilele astea cu ceva înregistrare.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: MyCEED GT FL 2022
S-o stăpânești sănătos! 5 luni nu e mult deloc în vremurile actuale.
Re: MyCEED GT FL 2022
Sa o stapaniti sanatosi!
Re: MyCEED GT FL 2022
Mulțumim mult! N-o fi chiar așa mult, dar eu am făcut prostia să-mi vând mașina (un Superb 3 din 2018) chiar fix când am dat comanda, deși mă bazam că o să stea puțin la vânzare. Așa că toată vara am închiriat mașini cel puțin incomode , față de cum era Skoda aia.
Urmează schimb de cauciucuri săptămâna viitoare. Voi ce recomandați?
Urmează schimb de cauciucuri săptămâna viitoare. Voi ce recomandați?
Re: MyCEED GT FL 2022
Eu 2 ierni am avut pe XCeed pe 18" niște Dunlop Winter Sport 5. Au fost ok, dar nu m-au dat pe spate, așa că le-am vândut.
Acum am Bridgestone Blizzak LM005. Am făcut doar câteva sute de km cu ele, dar am prins ud (ploaie mocănească toată ziua), inclusiv pe serpentine, și mă declar foarte încântat de ele. O impresie coerentă voi avea abia la primăvară, după toată iarna, dar momentan par superioare Dunlop-ului, cel puțin pe ud.
Altceva n-am încercat recent.
Acum am Bridgestone Blizzak LM005. Am făcut doar câteva sute de km cu ele, dar am prins ud (ploaie mocănească toată ziua), inclusiv pe serpentine, și mă declar foarte încântat de ele. O impresie coerentă voi avea abia la primăvară, după toată iarna, dar momentan par superioare Dunlop-ului, cel puțin pe ud.
Altceva n-am încercat recent.
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5235
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: MyCEED GT FL 2022
E alta masina in echipare GT.Felicitări!
Bridgestone LM-005 îți recomand și eu.
Bridgestone LM-005 îți recomand și eu.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
-
- Posts: 60
- Joined: 30 Nov 2020, 17:00
- Auto: Xceed
- Location: Brasov
Re: MyCEED GT FL 2022
@Crishix Salutări și sincere felicitări pentru GT. O masină care arată ca o alegere foarte bună în clasa ei S-o stăpânești sănătos!
Versiunea după facelift arată fenomenal în special partea frontală. Stopurile spate nu știu ce să zic arată cam ciudat aspectul acela de fagure.
Legat de cauciucuri de iarnă și eu tot Bridgestone LM-005 am comandat acum câteva zile la recomandarea colegiilor pentru Xceed-ul meu.
Versiunea după facelift arată fenomenal în special partea frontală. Stopurile spate nu știu ce să zic arată cam ciudat aspectul acela de fagure.
Legat de cauciucuri de iarnă și eu tot Bridgestone LM-005 am comandat acum câteva zile la recomandarea colegiilor pentru Xceed-ul meu.
- ionutp
- Admin
- Posts: 994
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: MyCEED GT FL 2022
Uaaa, liniile rosii de pe barele fata.spate, cusatorile de pe volan si scaune si stopurile mi se par superbe. Chiar arata bine.
Felicitari si drumuri bune!
Felicitari si drumuri bune!
Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
Re: MyCEED GT FL 2022
Mulțumesc tuturor! Legat de stopuri, nici eu nu eram foarte sigur de acest aspect de tip fagure, dar recunosc că am o mare slăbiciune pentru semnalizările dinamice, și când am văzut că vine cu ele, nu m-au mai deranjat deloc. Mersi pentru recomandare de cauciuc, o să dau comandă zilele astea. În Cluj sunt momentan încă 18 grade în timpul zilei
Re: MyCEED GT FL 2022
Sa o stapanesti sanatos.
Cat a fost cu discounturi ?
Cat a fost cu discounturi ?
Re: MyCEED GT FL 2022
Mulțumesc! Am plătit 26.500 (și puțin, nu mai știu exact). Am avut discount Rabla (cam 1100 euro, am plătit eu tichetul 400 de euro) și reducerea lor de 1000 euro. Fără reduceri, prețul de listă afișat cu dotările mele era aproape 29.000.
Re: MyCEED GT FL 2022
Mulțumesc! Am plătit 26.500 (și puțin, nu mai știu exact). Am avut discount Rabla (cam 1100 euro, am plătit eu tichetul 400 de euro) și reducerea lor de 1000 euro. Fără reduceri, prețul de listă afișat cu dotările mele era aproape 29.000.
Re: MyCEED GT FL 2022
Salutări! Mic update: mașina a ajuns la 2000 de kilometri, dintre care aproape 1900 sunt făcuți extra urban.
Consum mediu: 8.2. Sunt încrezător că va mai scădea, nu că ar conta foarte mult, dar ca idee. Chiar ieri am venit Bran-CJ cu 7.0-7.2 tot drumul.
PRO:
- Mașina foarte fâșneață, stă bine pe curbe, te împinge s-o forțezi puțin.
- Destul de bine antifonată, e relativ liniște în mașină la viteze legale pe autostradă.
- Scaune chiar comode.
- Sistemul JBL este un mare plus.
CON:
- Mi se pare că în Sport vibrează lucruri prin mașină, cel mai probabil din bord. Nu încă foarte tare, dar momentan e destul de sesizabil. Pe Normal nu face așa.
- Farurile cu reglaj manual sunt un dezavantaj uneori enervant. În general le las pe 1, și aia e.
- Cutia pe modul Sport tinde uneori să se agațe prea mult de viteze, mai ales când retrogradează. Eu rezolv cu padelele, și se întâmplă rar. E foarte în regulă în general.
Urmează într-o lună drum de 1100 de kilometri.
Consum mediu: 8.2. Sunt încrezător că va mai scădea, nu că ar conta foarte mult, dar ca idee. Chiar ieri am venit Bran-CJ cu 7.0-7.2 tot drumul.
PRO:
- Mașina foarte fâșneață, stă bine pe curbe, te împinge s-o forțezi puțin.
- Destul de bine antifonată, e relativ liniște în mașină la viteze legale pe autostradă.
- Scaune chiar comode.
- Sistemul JBL este un mare plus.
CON:
- Mi se pare că în Sport vibrează lucruri prin mașină, cel mai probabil din bord. Nu încă foarte tare, dar momentan e destul de sesizabil. Pe Normal nu face așa.
- Farurile cu reglaj manual sunt un dezavantaj uneori enervant. În general le las pe 1, și aia e.
- Cutia pe modul Sport tinde uneori să se agațe prea mult de viteze, mai ales când retrogradează. Eu rezolv cu padelele, și se întâmplă rar. E foarte în regulă în general.
Urmează într-o lună drum de 1100 de kilometri.
Re: MyCEED GT FL 2022
Mișto mașinuța!
Și anvelopele de iarnă sunt forță. Sunt cele mai bune de pe piață la momentul actual.
Am o întrebare totuși. Nu era disponibil display-ul digital pentru instrumentarul de bord sau ai vrut tu ceasuri analogice?
Și anvelopele de iarnă sunt forță. Sunt cele mai bune de pe piață la momentul actual.
Am o întrebare totuși. Nu era disponibil display-ul digital pentru instrumentarul de bord sau ai vrut tu ceasuri analogice?
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5235
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: MyCEED GT FL 2022
Îți recomand o insonorizare așa cum am făcut și eu la a mea.Se reduce considerabil zgomotul extern și al rulajului mașinii.
ai detalii aici:
viewtopic.php?p=274057#p274057
ai detalii aici:
viewtopic.php?p=274057#p274057
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition