Dupa asteptari lungi (approx 3 luni) a ajuns si la mine masina, cu un timing perfect, cu doar o zi innaintea aniversarii noastre (6 ani de casnicie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Am ales Ceed-ul pentru ca era singura masina care imi inspira incredere ca poate sa fie folosita pe termen lung (min 10 ani). Pe lista scurta a fost si I30 dar a fost descalificat pentru ca nu puteam sa ii pun ce optionale doream, si ma costa mai mult versiunea superioara.
Despre masina:
Motor: 1.0 T-GDI
Cilindree: 998 cmc
Putere maxima: 120/6000 CP/rpm
Cuplu maxim: 172/1500-4000 Nm/rpm
Dotari:
Exterior:
Roată de rezervă din oţel de dimensiuni reduse.
Oglinzi exterioare în culoarea caroserieiJante și anvelope - oțel - 15" capace roți de dimensiuni normale
Faruri halogenAnvelope HankookGeamuri față și parbriz cu tentă
Mânere exterioare portiere în culoarea caroseriei
Grilă radiator - negru mat cu ornamente cromateProiectoare de ceață
Lumini pe timp de zi LEDSpoiler spate cu a treia lampă stop LED
Lămpi de poziție LED
Oglinzi exterioare cu acționare electrică şi încălzite
Bandouri în culoarea caroseriei
Geamuri spate și lunetă cu tentă
Sistem de aprindere automată lumini pe timp de zi
Interior:
Lampă citire faţă cu suport pentru ochelari
Lampă iluminare portbagajBanchetă spate cu spătar fracţionat 60%-40%
Bluetooth
Scaun şofer reglabil pe înălţime
Volan îmbrăcat în piele
Tapițerie scaune - stofă
Tweetere
Cotieră centrală cu spaţiu de depozitare
Parasolar şofer şi pasager cu oglindă
Capac portbagaj
Cârlige pentru bagaje în portbagaj
Difuzoare faţă şi spate
Geamuri electrice faţă şi spateSchimbător de viteze îmbrăcat în piele ecologică
Comenzi audio pe volan
USB
Siguranta
Cheie pliabilă cu închidere/deschidere de la distanţă
Claxon bitonalTPMS (High Line Indirect Type)
Computer de bordÎnchidere centralizată
Pilot automatPachet 7DCT - Radio RDS + DAB display de 8.0"
Senzor parcare spate
Încărcător tip USB
Cameră video pentru marșarier
Bluetooth cu recunoaștere vocală și Voice recognitionSelectare mod rulare
Avertizare scaune spate - Rear Seat Aalert (fără senzor)
Suport pentru pahare faţă
Sistem de limitare a vitezei (MSLA - MANUAL SPEED LIMIT ASSIST)
Indicator nivel scăzut lichid de parbriz
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sistem de imobilizare
Sistem de asistare pentru menţinerea benzii de rulare (LKA - Lane Keeping Assist)
Discuri de frana (spate) - 14"
Coloana de direcție reglabila pe înălțime și adâncimePriză pe consola centrală
Aer condiţionat manual
Sistem monitorizare şi avertizare atenţie şofer (DAW cu avertizare pornire vehicul anterior)
Servodirecție (MDPS - Motor Driven Power Steering)
Izolaţie capotă
Apărători noroi
Sistem de asistare pentru evitarea coliziunii frontale cu automobilul sau pietonul din faţă (FCA - Forward Collision-Avoidance Assist) (sistem bazat doar pe cameră)
Discuri de frână (față) - 15"
Sistem asistare fază lungă (HBA - High Beam Assist)
Airbag-uri față pentru șofer și pasagerISG + AMS (standard pentru motorizările Hybrid Electric)
Airbag-uri laterale (pentru scaunele față) și tip cortină (pentru scaunele față și spate)ISG+AMS2ABS
Toata masina 17.000€ - 1.500€ (Rabla) = 15.500€
Asigurari (am luat legatura cu Andrei de aici)
RCA (ALLIANZ-TIRIAC) : 535.00 lei (cu decontare directa)
CASCO (GROUPAMA): 1869.68lei
Masina am luat-o de la MIT motors (Baneasa)
Primul drum: Bucuresti - Pitesti
Masina anterioara pe care am condus-o 14.5 ani a fost un Matiz.
Primul drum a fost foarte obositor pentru mine.
Foarte silentioasa, nu stiam cand sa schimb vitezele, haosul de vineri din minunata capitala europeana,
Ceva probleme la inceputul calatoriei cu setarea Android Auto (aveam si suportul ptr telefon in caz ca nu reuseam
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dupa ce am ajuns pe autostrada am ramas uimit de cat de bine sta pe sosea si cat de silentioasa e. Pe autostrada am mers batraneste cu viteze in tre 90 si 110 km/h.
Consumul pe primii 150 km a fost 5.9l/100km
Cam atat deocamdata. O sa fac un post mai tarziu cu primul drum (Pitesti - Horezu) unde o sa imi povestesc aventurile.
Cateva poze din ziua ridicarii (in parcarea de la Dedeman)