problema relanti
problema relanti
masina evident ceed 2 1.6 crdi de doar 24km si oada cu acesti minunati km a venit si prima problema, mai exact :
cand motorul este rece ( adica dimineata) pornesc intra putin socul ( totul ok) dupa ce merg cu ea 5-10 min in momentul in carerevine la relanti, acul turometrului oscileaza si odata cu acesta masina are un relanti oscilant (in valuri asa, intrerupt) , dupa ce mai merg si se incalzeste mai bine merge fara probleme, relantiul sta normal, a mai patit cineva sau are idee ce poate fi?
ms
cand motorul este rece ( adica dimineata) pornesc intra putin socul ( totul ok) dupa ce merg cu ea 5-10 min in momentul in carerevine la relanti, acul turometrului oscileaza si odata cu acesta masina are un relanti oscilant (in valuri asa, intrerupt) , dupa ce mai merg si se incalzeste mai bine merge fara probleme, relantiul sta normal, a mai patit cineva sau are idee ce poate fi?
ms
Re:
asta as vrea sa fac dar problema este ca nu face tot timpul asa, de ex azi nu a facut a mers ok masina, si nu stiu daca se vede pe tester.colin wrote:Fa un test la injectoare la reprezentanta
Trimis de pe al meu SM-T705 folosind Tapatalk
Re: problema relanti
@ICEMAN : Eu nu am diesel dar vezi ca mai era un coleg care nu prea o putea rezolva cu simptome asemanatoare.
S-a suspectat EGR-ul dar pana la urma a gasit un furtun sau o conducta de Aluminiu fisurata pe sub motor , parca de recirculare .
S-a suspectat EGR-ul dar pana la urma a gasit un furtun sau o conducta de Aluminiu fisurata pe sub motor , parca de recirculare .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re:
colin wrote:Injectorul ori e defect ori nu. Nu poate sa fie azi defect ai maine stricat
Trimis de pe al meu SM-T705 folosind Tapatalk
pai in cazul asta dc nu mai face nimic dupa ce se incalzeste ? si eu sunt de parere cu tine cat timp are ceva normal ar fii sa faca asa tot timpu adica si la rece si la cald nu ? mai ales ca nici nu face zilnic ( masina merge ok in rest nu are lipsa de putere sau consum crescut) doar ca are momente mai ales dupa pornire si mers 5 min cand la relanti merge intrerupt motorul si acul oscileaza.
Re: problema relanti
BAU wrote:@ICEMAN : Eu nu am diesel dar vezi ca mai era un coleg care nu prea o putea rezolva cu simptome asemanatoare.
S-a suspectat EGR-ul dar pana la urma a gasit un furtun sau o conducta de Aluminiu fisurata pe sub motor , parca de recirculare .
sincer nu stiu ce sa zic de EGR cand masina are 24km ..in rest nu am gasit nimic legat de acest sub pe aici
Re: problema relanti
si inca ceva....cum nu sa aprins nimic in bord , ramane ceva stocat in calculatorul masinii cum ca nu a mers in parametrii sau ceva de genul asta? ca poate o pun si degeaba pe tester
Re: problema relanti
Daca sunt injectoarele , ar trebui sa apara pe tester.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: problema relanti
revin cu ceva detalii, astazi am fost la mit unde am pus masina pe tester si...surpriza adica nimic, nici un fel de eroare stocata iar injectoarele sunt in parametrii normali...bine evident ca masina nu a mai prezentat nnici un fel de oscilatie sau ceva cand am ajuns la service ( se incalzise pe drum motorul).
deci concluzia finala a fost cam asa :
ori motorina este de vina
)) ( cu toate ca am pus de la 2 statii diferite ,rompetrol si omv)
sau ar mai putea fi din cauza filtrului de combustibil care maine il voi schimba sa vedem daca mai face,cu toate ca masinaare doar 24km deci dupa parerea mea slabe sanse sa fie asta motivul ( ma gandesc ca daca avea ceva filtrul, masina prezenta probleme si la rece si la cald nu numai dupa pornire).
masina este la service pana maine cand ma voi duce sa o pornesc la rece sa vedem daca mai are ceva oscilatii si voi sch filtru de motorina care este cam 210 ron.
deci concluzia finala a fost cam asa :
ori motorina este de vina

sau ar mai putea fi din cauza filtrului de combustibil care maine il voi schimba sa vedem daca mai face,cu toate ca masinaare doar 24km deci dupa parerea mea slabe sanse sa fie asta motivul ( ma gandesc ca daca avea ceva filtrul, masina prezenta probleme si la rece si la cald nu numai dupa pornire).
masina este la service pana maine cand ma voi duce sa o pornesc la rece sa vedem daca mai are ceva oscilatii si voi sch filtru de motorina care este cam 210 ron.
Re: problema relanti
sambata dimineata am fost iar am pornit masina si evident nimic...oricum dupa ceva concluzii si verificari am ramas la 2 variante :
1 masina a incercat sa isi faca regenerare si nu a reusit ( de aici poate si oscilatiile la relanti)
2 dupa verificari la injectoare,bujii etc, au gasit baietii ca a aparut un update ptr ECU pe care l am instalat.
concluzia :
dupa update este cu totul si cu totul alta masina ( cel putin pana acum) merge mult mai lin motorul ,nu mai am impresia aia de acceleratia mai agresiva asa cu tiate ca masina se duce tot asa de bine, relantiul este fara probleme, chiar mai bine fata de cum mergea cand era in parametrii. Nu stiu exact cum se numste sau ce versiune este ( ceva la final cu 401 in loc de 301) dar masina este foarte foarte ok acum.
1 masina a incercat sa isi faca regenerare si nu a reusit ( de aici poate si oscilatiile la relanti)
2 dupa verificari la injectoare,bujii etc, au gasit baietii ca a aparut un update ptr ECU pe care l am instalat.
concluzia :
dupa update este cu totul si cu totul alta masina ( cel putin pana acum) merge mult mai lin motorul ,nu mai am impresia aia de acceleratia mai agresiva asa cu tiate ca masina se duce tot asa de bine, relantiul este fara probleme, chiar mai bine fata de cum mergea cand era in parametrii. Nu stiu exact cum se numste sau ce versiune este ( ceva la final cu 401 in loc de 301) dar masina este foarte foarte ok acum.
Re: problema relanti
update ul la ecu era doar pentru modelele de după 2010?sau nu...
kia ceed 1.6 DSL HP city oil blue decembrie 2008(proprietar iulie 2010 )
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: problema relanti
era un update de ecu si pt modelele prefacelift care faceau masina mai lenesa (tubina se invartea la turatii mai mici decat normal ca sa nu crape) era un topic pe aici despre asta.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: problema relanti
da dupa 2010 ..dragosv wrote:update ul la ecu era doar pentru modelele de după 2010?sau nu...
Re: problema relanti
din ce am vazut era ceva legat de amestec si ceva sonde cred...oricum este bun adica cel putin pana acum masina este mult mai ok...sa vedem pe viitorquelloo wrote:era un update de ecu si pt modelele prefacelift care faceau masina mai lenesa (tubina se invartea la turatii mai mici decat normal ca sa nu crape) era un topic pe aici despre asta.