Pret distributie lant
Re: distributie sarita de la punct
Merci Bau.
Re: distributie sarita de la punct
vin si eu cu cateva note:
1. simeringul ala ia-l. la mine l-au refolosit si mi-am antifonat partea dreapta a podelei cu vreo 1.5l de ulei pe drumul bucuresti-craiova
2. se va da jos capacul de chiulasa dupa care verifici daca lantul e intr-adevar larg sau nu. daca nu e n-are rost sa schimbi distributia.
3. daca tot se da jos capacul de chiulasa nu vad de ce n-ai masura tachetii. faptul ca-i masori nu inseamna ca trebuie sa-i si schimbi tot atunci. cere masuratorile facute si codurile pentru tachetii noi. costurile suplimentare vin din 50-60 de lei de tachet nou.
4. patinele se inspecteaza vizual si se decide atunci daca trebuie schimbate.
5. la ce service ai de gand sa faci operatia?
1. simeringul ala ia-l. la mine l-au refolosit si mi-am antifonat partea dreapta a podelei cu vreo 1.5l de ulei pe drumul bucuresti-craiova
2. se va da jos capacul de chiulasa dupa care verifici daca lantul e intr-adevar larg sau nu. daca nu e n-are rost sa schimbi distributia.
3. daca tot se da jos capacul de chiulasa nu vad de ce n-ai masura tachetii. faptul ca-i masori nu inseamna ca trebuie sa-i si schimbi tot atunci. cere masuratorile facute si codurile pentru tachetii noi. costurile suplimentare vin din 50-60 de lei de tachet nou.
4. patinele se inspecteaza vizual si se decide atunci daca trebuie schimbate.
5. la ce service ai de gand sa faci operatia?
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
Re: distributie sarita de la punct
Salut sonty,
Merg in Bariera Valcii la Nordservice Hyundai, chestia este ca nu au piese pe stoc in service, spui ce vrei sa-ti repare si iti aduc piesele pe comanda, deci odata aduse eu nu mai dau inapoi. Daca tot o desface le schimb si gata.
Am comandat si simeringul ala, pana la urma nu-i asa scump.
Merg in Bariera Valcii la Nordservice Hyundai, chestia este ca nu au piese pe stoc in service, spui ce vrei sa-ti repare si iti aduc piesele pe comanda, deci odata aduse eu nu mai dau inapoi. Daca tot o desface le schimb si gata.
Am comandat si simeringul ala, pana la urma nu-i asa scump.
Re: distributie sarita de la punct
Maine este ziua cea mare
Abia pentru maine au reusit sa ma programeze.
Am o intrebare, la montarea capacului distributiei am vazut prin poze ca nu este garnitura este un silicon, intrebarea mea este daca cunoaste cineva timpul de intarire a acelui silicon.
Odata montat capacul il lasa peste noapte sa se intareasca siliconul ala, sau se poate proba imediat, ce riscuri sunt sa am scurgeri de ulei pe la capac.
Cu atat mai mult ca dupa montare nu prea mai am ce sa vad cu ochiul liber.

Abia pentru maine au reusit sa ma programeze.
Am o intrebare, la montarea capacului distributiei am vazut prin poze ca nu este garnitura este un silicon, intrebarea mea este daca cunoaste cineva timpul de intarire a acelui silicon.
Odata montat capacul il lasa peste noapte sa se intareasca siliconul ala, sau se poate proba imediat, ce riscuri sunt sa am scurgeri de ulei pe la capac.
Cu atat mai mult ca dupa montare nu prea mai am ce sa vad cu ochiul liber.
- Vincze Szilard
- Posts: 1641
- Joined: 23 Sep 2008, 13:43
- Auto:
- Location: Cluj
- Contact:
Re: distributie sarita de la punct
La mine cam după vreo 5 minute după ce au montat capacul au pus si uleiul, nu trebuie sa astepte, e ceva silicon in tub mic, ca de pasta de dinți, pasta de culoare neagra.
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva
ODO: 110 000 + ceva
Re: distributie sarita de la punct
Multumesc mult, sincer imi este putin teama ca daca e sa pice nu am cum sa vad, o sa se adune pe scut, iar pana va da afara din scut va dura.
Sigur am sa verific o perioada nivelul uleiului.
Sigur am sa verific o perioada nivelul uleiului.
Re: distributie sarita de la punct
In privinta garniturii de silicon nu-ti face probleme . Stratul este foarte subtire , etansarea se face perfect (capacul este aproape lipit).
Se astepta cateva minute pana ce stratul de silicon se usuca putin la suprafata apoi se strange capacul.
Daca este sa supureze ( in nici un caz sa curga ) iti vei da seama imediat.
Daca va ajunge sa se stranga ulei pe scut ,situatia va fi chiar grava , nu prea se intampla asa ceva . Nu este Dacie cu garnituri de pluta .
Se astepta cateva minute pana ce stratul de silicon se usuca putin la suprafata apoi se strange capacul.
Daca este sa supureze ( in nici un caz sa curga ) iti vei da seama imediat.
Daca va ajunge sa se stranga ulei pe scut ,situatia va fi chiar grava , nu prea se intampla asa ceva . Nu este Dacie cu garnituri de pluta .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: distributie sarita de la punct
ok - merci BAU
Re: distributie sarita de la punct
Va salut,
Am schimbat ieri distributia.
Lantul vechi era slabit cam un centimetru daca ridicam de el, mecanicul de acolo a spus ca in mers el se mai intinde si ca nu ar fi chiar asa de larg.
Interventia a durat de la ora 8.30 pana la ora 13.30 [cu pauza de masa la pranz a service-ului].
A lucrat destul de curat si ingrijit, mai mult timp a luat demontarea si montarea unei caciuli de suruburi.
Electromotorul s-a montat destul de greu.
Una peste alta lucrarea are garantie 2 ani.
Antigelul s-a pierdut si am reumplut cu altul nou [HEPU albastru].
Cu aceasta ocazie am inlocuit si rola accesorii si cureaua, rola veche era din metal si avea un pic de joc la rulment, rola noua este din plastic mult mai usoara si sper sa fie rezistenta in timp.
Toate piesele inlocuit au fost de hyundai respectiv kia.
Am cerut si inlocuirea surubului de scurgere antigel, am umblat eu anul trecut la el si l-am cam deformat la strangerea cu un patent. [pret 17 lei]
Lantul vechi este diferit ca zale fata de lantul nou [am sa pun si cateva poze]
Dupa ce au ajuns la umplerea cu ulei cativa baieti din atelier au luat foc ca ce ulei este Eneos ei nu au auzit de el si ca de nu-l pun pe cel original.
Original inseamna Shell pe care il aveau ei acolo si scria pe bidon ca este pentru Hyundai.
Mai mult dupa ce mecanicul a dat prima cheie a spus ca imi recomanda sa trec pe un ulei 5W40 eu acum am pus 5W30, recomandarea lui ar fi ca se aude mai incet motorul si ca la o uzura de peste 100.000 km este bine 5W40, habarnam - posibil sa mai ma informez despre asta.
O alta recomandare este sa nu merg cu uleiul asta mult ca eventualele mizerii scapate la demontare/montare sa le scot afara la inlocuirea uleiului, undeva prin toamna imi recomanda sa-l inlocuiesc.
Inainte de schimbarea distributie nu pot sa zic ca masina nu tragea, eu nu simt vreo diferenta la cum trage acum.
Insa inainte la acceleratii mai rapide turometrul crestea ca nebunul si viteza se marea mai incet, acum acul turometrului se misca mai usor [incet/lent] insa acul vitezometrului creste mai repede.
Mai pe romaneste prinde viteza mai repede la turatii mai mici, acum nu va inchipuiti ca este ca la Ferrari, insa exista chestia asta.
Ce nu imi place si nu stiu daca este corect, brusc la 4000 de ture zgomotul este altul decat cu lantul vechi. Mai ragusit si mai puternic, dar exact de la 4000 Rpm.
Posibil sa fie necesar un mic rodaj al lantului.
In rest pare ca pleaca mai usor din treapta intaia.
Cam astea le simt eu acum, insa repet sensibil diferit fata de mersul cu vechiul lant.
Revin cu codurile pieselor pentru cei interesati.
Pretul final a fost 1400 lei.
mai jos poze cu vechiul lant
Am schimbat ieri distributia.
Lantul vechi era slabit cam un centimetru daca ridicam de el, mecanicul de acolo a spus ca in mers el se mai intinde si ca nu ar fi chiar asa de larg.
Interventia a durat de la ora 8.30 pana la ora 13.30 [cu pauza de masa la pranz a service-ului].
A lucrat destul de curat si ingrijit, mai mult timp a luat demontarea si montarea unei caciuli de suruburi.
Electromotorul s-a montat destul de greu.
Una peste alta lucrarea are garantie 2 ani.
Antigelul s-a pierdut si am reumplut cu altul nou [HEPU albastru].
Cu aceasta ocazie am inlocuit si rola accesorii si cureaua, rola veche era din metal si avea un pic de joc la rulment, rola noua este din plastic mult mai usoara si sper sa fie rezistenta in timp.
Toate piesele inlocuit au fost de hyundai respectiv kia.
Am cerut si inlocuirea surubului de scurgere antigel, am umblat eu anul trecut la el si l-am cam deformat la strangerea cu un patent. [pret 17 lei]
Lantul vechi este diferit ca zale fata de lantul nou [am sa pun si cateva poze]
Dupa ce au ajuns la umplerea cu ulei cativa baieti din atelier au luat foc ca ce ulei este Eneos ei nu au auzit de el si ca de nu-l pun pe cel original.
Original inseamna Shell pe care il aveau ei acolo si scria pe bidon ca este pentru Hyundai.
Mai mult dupa ce mecanicul a dat prima cheie a spus ca imi recomanda sa trec pe un ulei 5W40 eu acum am pus 5W30, recomandarea lui ar fi ca se aude mai incet motorul si ca la o uzura de peste 100.000 km este bine 5W40, habarnam - posibil sa mai ma informez despre asta.
O alta recomandare este sa nu merg cu uleiul asta mult ca eventualele mizerii scapate la demontare/montare sa le scot afara la inlocuirea uleiului, undeva prin toamna imi recomanda sa-l inlocuiesc.
Inainte de schimbarea distributie nu pot sa zic ca masina nu tragea, eu nu simt vreo diferenta la cum trage acum.
Insa inainte la acceleratii mai rapide turometrul crestea ca nebunul si viteza se marea mai incet, acum acul turometrului se misca mai usor [incet/lent] insa acul vitezometrului creste mai repede.
Mai pe romaneste prinde viteza mai repede la turatii mai mici, acum nu va inchipuiti ca este ca la Ferrari, insa exista chestia asta.
Ce nu imi place si nu stiu daca este corect, brusc la 4000 de ture zgomotul este altul decat cu lantul vechi. Mai ragusit si mai puternic, dar exact de la 4000 Rpm.
Posibil sa fie necesar un mic rodaj al lantului.
In rest pare ca pleaca mai usor din treapta intaia.
Cam astea le simt eu acum, insa repet sensibil diferit fata de mersul cu vechiul lant.
Revin cu codurile pieselor pentru cei interesati.
Pretul final a fost 1400 lei.
mai jos poze cu vechiul lant
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: distributie sarita de la punct
si cu lantul cel nou
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: distributie sarita de la punct
Uleiul?!brusc la 4000 de ture zgomotul este altul decat cu lantul vechi.
Re: distributie sarita de la punct
Sa nu fie de la CVVT care optimizeaza umplerea cilindrilor astfel incat la turatii joase permite un cuplu mai mare iar la turatii inalte ,performante sporite .
Insa eu stiam ca de la 3500 rot/min incepe sa se simta efectul CVVT.
Insa eu stiam ca de la 3500 rot/min incepe sa se simta efectul CVVT.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: distributie sarita de la punct
Din service am plecat cu 3 litri de ulei, aseara am mai completat cei 300 ml si a tacut.
Posibil sa conteze atat de mult cei 300 ml, poate nu se facea ungerea corecta/completa.
Posibil sa conteze atat de mult cei 300 ml, poate nu se facea ungerea corecta/completa.
Re: distributie sarita de la punct
Cum se prezenta intinzatorul ,la al catelea dinte era din cei 7?
Re: distributie sarita de la punct
Mie mi-au spus ca nu era slabit, insa daca trageam un pic de lant ave o largime [miscare] de 1cm.
Au spus ca nu este nimic, ca la pornirea motorului se intinde.
Intinzatorul l-am vazut doar dupa ce l-au dat jos si atunci era deschis la maxim.
Au spus ca nu este nimic, ca la pornirea motorului se intinde.
Intinzatorul l-am vazut doar dupa ce l-au dat jos si atunci era deschis la maxim.