Ceedu' al doilea a lu' Panzer
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
A venit si frigul. Telescoapele de la haion au aceeasi problema ca si la masina veche. Nu se mai ridica haionul ca pe caldura. Un issue pe care nu l-au rezolvat.
Un lucru bun pe care vroiam sa il mentionez. Am schimbat cauciucurile cu Nokian WR D4 iar consumul mediu a scazut pe 7000 km de la 7.3 pe stock la 7.1 relativ repede: in 3 saptamani si 1000 km. Rezulta ca gumele stock sunt prastie. E drept ca Nokian-urile sunt super soft si nici frig nu a fost, dar diferenta este notabila.
La schimbatul gumelor mi-au rupt un senzor de presiune. Spre surpinderea mea l-au cumparat ei (cei de la vulcanizare). Un plus, ne transformam incet incet in ceeace ar tb sa fim: o tara de oameni seriosi.
2 concluzii:
- Ceed Best nu arata exact pe ce roata e problema ci doar ca este o problema. Cf manualului ar tb sa arate pe indicatorul cel mai mic care roata are probleme similar cu ce usa este deschisa. Dar nu se intampla asa ci doar se aprinde pe bordul mare indicatorul de presiune in pneuri.
- Nu exista ca la alte masini un mod de a reseta senzorii din computerul de bord: tb doar sa mergi o perioada (cam 5-10 min) cu mai mult de 50km/h. Cam prost descrisa in carte.
Ca tot am ajuns la carte: exemplarul meu este f f prost facut. L-am rasfoit de cateva ori si se desprind foile din el f usor.
Un lucru bun pe care vroiam sa il mentionez. Am schimbat cauciucurile cu Nokian WR D4 iar consumul mediu a scazut pe 7000 km de la 7.3 pe stock la 7.1 relativ repede: in 3 saptamani si 1000 km. Rezulta ca gumele stock sunt prastie. E drept ca Nokian-urile sunt super soft si nici frig nu a fost, dar diferenta este notabila.
La schimbatul gumelor mi-au rupt un senzor de presiune. Spre surpinderea mea l-au cumparat ei (cei de la vulcanizare). Un plus, ne transformam incet incet in ceeace ar tb sa fim: o tara de oameni seriosi.
2 concluzii:
- Ceed Best nu arata exact pe ce roata e problema ci doar ca este o problema. Cf manualului ar tb sa arate pe indicatorul cel mai mic care roata are probleme similar cu ce usa este deschisa. Dar nu se intampla asa ci doar se aprinde pe bordul mare indicatorul de presiune in pneuri.
- Nu exista ca la alte masini un mod de a reseta senzorii din computerul de bord: tb doar sa mergi o perioada (cam 5-10 min) cu mai mult de 50km/h. Cam prost descrisa in carte.
Ca tot am ajuns la carte: exemplarul meu este f f prost facut. L-am rasfoit de cateva ori si se desprind foile din el f usor.
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
[quote="panzer"] Ceed Best nu arata exact pe ce roata e problema ci doar ca este o problema. Cf manualului ar tb sa arate pe indicatorul cel mai mic care roata are probleme similar cu ce usa este deschisa. Dar nu se intampla asa ci doar se aprinde pe bordul mare indicatorul de presiune in pneuri. /quote]
Eu am varianta 2015 si chiar arata pe indicatorul unde iti arata si usile deschise care roata are presiunea scazuta.
Eu am varianta 2015 si chiar arata pe indicatorul unde iti arata si usile deschise care roata are presiunea scazuta.
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
Și la mine arată. Mașina-i luată-n 2014.Viper wrote:Eu am varianta 2015 si chiar arata pe indicatorul unde iti arata si usile deschise care roata are presiunea scazuta.
Alex Dobrin
Jurnal
Jurnal
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
tot Best-uri aveti si voi sau sunt alta echipare?
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
ahapanzer wrote:2 concluzii:
- Ceed Best nu arata exact pe ce roata e problema ci doar ca este o problema.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
Eu am Best 2015.quelloo wrote:tot Best-uri aveti si voi sau sunt alta echipare?
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
bord supervision?
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
Mai baieti ma puneti sa deumflu o roata!
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
Nu are importanță, pentru că nu are legătură cu el.quelloo wrote:bord supervision?
Când o roată are probleme este evidențiată pe afișajul care anunță și deschiderea/închiderea ușilor din partea de sus a bordului (am atașat o poză, dar nu apare nicio roată pentru că nu aveam probleme cu presiunea în acel moment).
Dacă nu sunt roți cu probleme afișajul prezintă mașina fără roți.
Nici nu trebuie s-o desumfli de tot.panzer wrote:Mai baieti ma puneti sa deumflu o roata!
Redu presiunea la 1.8 sau 2 și ar trebui să se aprinde martorul în bord și să apară roata pe afișajul cu mașina.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Alex Dobrin
Jurnal
Jurnal
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
La mine anvelopele stock sunt Hankook Kinergy Eco K425 195/65 R15 91H care au clasele B - B ceea ce inseamna ca sunt mai bune la consum decat Nokian-urile care au clasele C - B. Cred ca e doar o impresie faza cu consumul, depinde si in ce conditii ai facut cei 1000 km...panzer wrote: Un lucru bun pe care vroiam sa il mentionez. Am schimbat cauciucurile cu Nokian WR D4 iar consumul mediu a scazut pe 7000 km de la 7.3 pe stock la 7.1 relativ repede: in 3 saptamani si 1000 km. Rezulta ca gumele stock sunt prastie. E drept ca Nokian-urile sunt super soft si nici frig nu a fost, dar diferenta este notabila.
Re: Ceedu' al doilea a lu' Panzer
@KiaUser - exact asa arata si la mine dupa ce am pus senzorul. Nici o roata nu avea probleme dar senzorul de pe bord (cel galben) era aprins.
Poate avea legatura cu faptul ca senzorul nu era deloc acolo: adica nu putea sa citeasca daca are sau nu presiunea buna sau rea pt ca nu citea deloc senzorul.
Dupa aprox 10 km s-a stins si martorul de pe bord.
@Viper - fix aceleasi gume de vara si aceeasi dimensiune le am si eu. Consumul este in aceleasi situatii, chiar un pic mai grele de trafic. Explicatia vine in opinia mea de la temperatura. Niste gume de vara la in plaja de temperatura 1-15 grade sunt mai casante si isi pierd din eficienta versus niste gume de iarna care in acelasi 1-15 grade sunt mult mai moi si eficiente, ele fiind facute sa fie sa opereze mult sub minus.
Clasele alea de consum sunt sigur ca sunt date la temperatura optima de functionare a cauciucului.
Poate avea legatura cu faptul ca senzorul nu era deloc acolo: adica nu putea sa citeasca daca are sau nu presiunea buna sau rea pt ca nu citea deloc senzorul.
Dupa aprox 10 km s-a stins si martorul de pe bord.
@Viper - fix aceleasi gume de vara si aceeasi dimensiune le am si eu. Consumul este in aceleasi situatii, chiar un pic mai grele de trafic. Explicatia vine in opinia mea de la temperatura. Niste gume de vara la in plaja de temperatura 1-15 grade sunt mai casante si isi pierd din eficienta versus niste gume de iarna care in acelasi 1-15 grade sunt mult mai moi si eficiente, ele fiind facute sa fie sa opereze mult sub minus.
Clasele alea de consum sunt sigur ca sunt date la temperatura optima de functionare a cauciucului.
- Caralumba
- Posts: 749
- Joined: 18 Aug 2012, 04:37
- Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
- Location: Bucuresti
Re:
Cred ca nu este vorba despre "cazut in cap" ci despre faptul ca nu mai au aceeasi elasticitate la deschidere ca varacolin wrote:.......... Si nu mai cade haionul in cap......
lucru care cred ca ni se intampla la majoritatea...dar deja a devenit ceva "normal".panzer wrote:A venit si frigul. Nu se mai ridica haionul ca pe caldura.

Fair day, be well !
