S-a dus omul cu mana in buzunar. Era greu sa care (masina) o sacosa cu ulei si filtre.adispan wrote:astia de la reprezentanta sunt fomisti rau de tot
Daca scazi filtrul de polen ajungi la o un pret de revizie normala.
S-a dus omul cu mana in buzunar. Era greu sa care (masina) o sacosa cu ulei si filtre.adispan wrote:astia de la reprezentanta sunt fomisti rau de tot
E drept ce spui, dar vezi acasa nu aveam nici o sacosa libera si nici ulei si filtreOgy wrote:S-a dus omul cu mana in buzunar. Era greu sa care (masina) o sacosa cu ulei si filtre.adispan wrote:astia de la reprezentanta sunt fomisti rau de tot
Daca scazi filtrul de polen ajungi la o un pret de revizie normala.
Stii un cod de filtru polen kia ceed 2? de ulei nu intreb ca nu are rost - discutia e lunga si nu prea ajung la nici o concluzie. Kia recomanda helix, la unele reprezentante pun Mobil 1, iar pe forum am vazut ca unii pun ulei high class mai scump sau mai multe schimburi pe an.Ogy wrote:Si atunci la ce mai e util forumul asta?!
Intr-un an de zile si aproape 15k km sigur ai trecut pe langa cel putin un magazin de piese auto.
Filtrul ala de polen de 170 lei in bucale cel putin dupa 6 luni e degeaba, ba mai mult incurca fluxul de aer.
Ceri un pret la adispan, automarkt etc aici pe forum si o sa vezi ca in banii aia schimbi 3-4 sau poate chiar mai multe in functie de calitate si model.
Dar ca sa stai linistit: si eu am cumparat primul filtru de la reprezentanta
nu ma pot abtine sorry .... da ce-i face? ii schimba motorul la revizie?crinamatei wrote:.... iar la un Sandero Stepway prima revizie a costat 950 lei.
filtru nu cred ca poate sa fie - nu e legat cu nici o conducta de rezervor, contra greutate s-ar putea, dar pentru ce ? sa fie raportul 50/50 perfect ?! )Ogy wrote:Dupa mine cred ca e filtrul de la rezervorul combustibil sau o contra-greutate.
da da reduce noxele ))Caralumba wrote:Hmmmm....... "cutia neagra" ciudata treaba