@cmihai: 10x pt pont.
Facut azi ITP-ul, m-au trecut chiar si cu pozitia dreapta arsa. Eu chiar NU am reusit sa schimb becul ala imputit, si doar am degete finute de clapetar.
ITP-ul a fost 100 RON si 20 de minute. Maine ma duc si cu cealalta masina.
Bisisica
Re: Bisisica
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
Re: Bisisica
Sambata am plecat in delta, ne-am intors ieri seara.
4 persoane + bagaje, consum: 8.1% e drept ca n-am menajat-o deloc, am ajuns si la 170/h cand rulam peste dealurile din dobrogea.
4 persoane + bagaje, consum: 8.1% e drept ca n-am menajat-o deloc, am ajuns si la 170/h cand rulam peste dealurile din dobrogea.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
-
- Posts: 166
- Joined: 29 Aug 2007, 21:46
- Auto: Kia Cee'd 1.4 Best So Red
- Location: Bucuresti (originar din Fetesti)
- Contact:
Re: Bisisica
Ador drumul acela peste dealurile Dobrogei. Cand merg pe acolo si sunt singur pe sosea o ard si eu pana in 180 (sotia mea chiar si la viteza asta doarme M-as duce pana la Tulcea pe drumul acela doar pt a conduce. Mi se pare cel putin atat de frumos (ca peisaj si ca sosea) ca BV-Fagaras-Sibiu.
Kia Cee'd 1.4 GSL BEST So Red din aprilie 2008 (~200 000 km); instalație GPL STAG montată la Progaz Vernești; nr 6 in coloana de la BV 21.02.2009, nr 44 in Marea Coloana de la BV 10.10.2009
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Re: Bisisica
Oai, nu-mi vine sa cred ca a trecut aproape un an de cand n-am mai scris...
Acum 2 zile s-au implinit 3 ani de cand eu si Bisisica facem echipa buna si in jur de 78000 km s-au adunat pana acum.
Anul ce-a trecut n-am mai facut drumuri lungi, n-am avut concediu, nici la mare n-am fost, nici la munte, nici poze n-am mai facut, nimic. Cred ca ar trebui s'o iau mai usor cu viata in general. Ma simt mai batran si (chiar deloc) mai intelept.
Mai nou, m-am apucat de scoala pentru vehicule cu 2 roti si ghidon. Probabil ca masinuta s-a suparat pe mine, si crezand ca o parasesc a decis sa-mi aduca aminte ca exista... ieri dupa ce am terminat ora la poligon m-am oprit sa-mi iau tigari dintr-o benzinarie si la plecare abia am urnit-o. Electromotorul invartea, dar motorul nu vroia sa porneasca. Cred ca mi-au trebuit vreo 5 incercari luungi, ca imi era frica sa nu descarc bateria de tot. Pana la urma am reusit sa o pornesc, mergea rotund, totul ok. Dupa ce am ajuns acasa am lasat-o cam 1h si am incercat iar, tot n-a vrut. Am lasat-o in pace. Insa in dimineata asta a luat-o la sfert... Ma gandeam ca poate a prins vreun gunoi, dar ciudat e ca in mers se comporta 100% normal, nu da in nas, accelereaza cum trebuie, etc.
Daca iar face figuri ma programez in service, fix pentru asta n-aveam timp acum... Dar nu sunt suparat. Altii bat carare pana in service inca din primul an cu tot felul de probleme, eu inca sunt de parere ca am nimerit o copie (destul de) buna.
Cheers!
Acum 2 zile s-au implinit 3 ani de cand eu si Bisisica facem echipa buna si in jur de 78000 km s-au adunat pana acum.
Anul ce-a trecut n-am mai facut drumuri lungi, n-am avut concediu, nici la mare n-am fost, nici la munte, nici poze n-am mai facut, nimic. Cred ca ar trebui s'o iau mai usor cu viata in general. Ma simt mai batran si (chiar deloc) mai intelept.
Mai nou, m-am apucat de scoala pentru vehicule cu 2 roti si ghidon. Probabil ca masinuta s-a suparat pe mine, si crezand ca o parasesc a decis sa-mi aduca aminte ca exista... ieri dupa ce am terminat ora la poligon m-am oprit sa-mi iau tigari dintr-o benzinarie si la plecare abia am urnit-o. Electromotorul invartea, dar motorul nu vroia sa porneasca. Cred ca mi-au trebuit vreo 5 incercari luungi, ca imi era frica sa nu descarc bateria de tot. Pana la urma am reusit sa o pornesc, mergea rotund, totul ok. Dupa ce am ajuns acasa am lasat-o cam 1h si am incercat iar, tot n-a vrut. Am lasat-o in pace. Insa in dimineata asta a luat-o la sfert... Ma gandeam ca poate a prins vreun gunoi, dar ciudat e ca in mers se comporta 100% normal, nu da in nas, accelereaza cum trebuie, etc.
Daca iar face figuri ma programez in service, fix pentru asta n-aveam timp acum... Dar nu sunt suparat. Altii bat carare pana in service inca din primul an cu tot felul de probleme, eu inca sunt de parere ca am nimerit o copie (destul de) buna.
Cheers!
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
Re: Bisisica
wow.
la 3 si jumatate dimineata mi-am recitit tot jurnalul de bord. Ultima postare e din 2011.
Cata pasiune cat umblam, faceam poze... Intre timp m-a invins viata, sau ceva de genul asta.
Masinuta are 145000km. E o babuta ascultatoare. Nu mai e asa sprintena ca acum 7 ani, vopseaua s-a mai matuit, parbrizul e crapat, are ciupituri pe ici, pe colo, are si alte probleme, chiar si rugina a aparut... dar ma duce.
Am avut grija de ea, i-am facut reviziile la timp si de la o vreme incerc sa evit sa trec peste 4000rpm.
Mă gândeam că dacă o să o mai țin, in primavara asta sau in vara sa o bag intr-o revizie generala.
O revizie care nu are treaba cu indicatiile coreenilor.
Lucruri la care m-am gandit:
- schimb discuri + placute (pare ca franeaza in hopuri)
- verificat tacheti (tacane ori mi se pare mie)
- lant distributie?...
- Articulatii - de verificat la sange tot
- Amortizoare - de facut testul, eventual schimbat.
- schimbat lichid frana (niciodata schimbat pana acum din cat imi aduc aminte)
- schimbat lichid racire (la fel ca mai sus)
- uleiul din cutie poate ar trebui si el inlocuit.
- alte bujii, pe astea vreau sa le schimb eu.
Acum 2 ani mi-am schimbat rezervorul. Avea o gaura in partea de sus undeva, am facut un plin cu o pompa mai lenesa si m-am trezit cu benzina târâș pe sub mașină. Urât din partea celor de la MIT că le spusesem că miroase a benzină de 4 ori înainte și mereu m-au aburit că au verificat și nu au găsit nicio problemă.
Apoi cu ocazia schimbării mi-au stricat nu știu ce soi de valvă care lasă aerul să intre în rezervor. Acum se face vid și din când în când îmi oferă câte un ”PONG!” - un sunet de tablă flexată (rezervorul). Trebuie să o schimb pe banii mei pentru că la cât de amețit sunt am tot găsit eu diverse explicații pentru sunetul ăsta și nu m-am dus înapoi repede după inlocuire. Eh...
Mi s-a ars și lampa de stop de pe haion (centrală). Mi-au cerut vreo 400 ron pe un plastic amărât și niște led-uri. O să o caut la dezmembrări.
Chichițe mai are. Ba nu se ridică un geam, ba nu pornește din prima... Cam papă becuri de fază scurtă. Schimbătorul s-a cojit urât, mă înțepa în palmă. Am rugină pe prinderea scaunului șoferului.
Mă gândesc uneori că ar trebui să o mărit. Chiar dacă o personific eu, încerc să nu fiu vreun sentimental. Și-a cam trăit traiul și mi-a mâncat mălaiul.
Și eu aș cam pofti la alte sigle deși ca să fiu sincer de când am A-ul am fantezii cu roți mai puține.
Sau fuck it, să o țin până își dă duhul... să mă las și eu să mă boșorogesc... nu știu, nu sunt sigur ce vreau.
Deocamdată mai merge.
Și eu.
~T.
la 3 si jumatate dimineata mi-am recitit tot jurnalul de bord. Ultima postare e din 2011.
Cata pasiune cat umblam, faceam poze... Intre timp m-a invins viata, sau ceva de genul asta.
Masinuta are 145000km. E o babuta ascultatoare. Nu mai e asa sprintena ca acum 7 ani, vopseaua s-a mai matuit, parbrizul e crapat, are ciupituri pe ici, pe colo, are si alte probleme, chiar si rugina a aparut... dar ma duce.
Am avut grija de ea, i-am facut reviziile la timp si de la o vreme incerc sa evit sa trec peste 4000rpm.
Mă gândeam că dacă o să o mai țin, in primavara asta sau in vara sa o bag intr-o revizie generala.
O revizie care nu are treaba cu indicatiile coreenilor.
Lucruri la care m-am gandit:
- schimb discuri + placute (pare ca franeaza in hopuri)
- verificat tacheti (tacane ori mi se pare mie)
- lant distributie?...
- Articulatii - de verificat la sange tot
- Amortizoare - de facut testul, eventual schimbat.
- schimbat lichid frana (niciodata schimbat pana acum din cat imi aduc aminte)
- schimbat lichid racire (la fel ca mai sus)
- uleiul din cutie poate ar trebui si el inlocuit.
- alte bujii, pe astea vreau sa le schimb eu.
Acum 2 ani mi-am schimbat rezervorul. Avea o gaura in partea de sus undeva, am facut un plin cu o pompa mai lenesa si m-am trezit cu benzina târâș pe sub mașină. Urât din partea celor de la MIT că le spusesem că miroase a benzină de 4 ori înainte și mereu m-au aburit că au verificat și nu au găsit nicio problemă.
Apoi cu ocazia schimbării mi-au stricat nu știu ce soi de valvă care lasă aerul să intre în rezervor. Acum se face vid și din când în când îmi oferă câte un ”PONG!” - un sunet de tablă flexată (rezervorul). Trebuie să o schimb pe banii mei pentru că la cât de amețit sunt am tot găsit eu diverse explicații pentru sunetul ăsta și nu m-am dus înapoi repede după inlocuire. Eh...
Mi s-a ars și lampa de stop de pe haion (centrală). Mi-au cerut vreo 400 ron pe un plastic amărât și niște led-uri. O să o caut la dezmembrări.
Chichițe mai are. Ba nu se ridică un geam, ba nu pornește din prima... Cam papă becuri de fază scurtă. Schimbătorul s-a cojit urât, mă înțepa în palmă. Am rugină pe prinderea scaunului șoferului.
Mă gândesc uneori că ar trebui să o mărit. Chiar dacă o personific eu, încerc să nu fiu vreun sentimental. Și-a cam trăit traiul și mi-a mâncat mălaiul.
Și eu aș cam pofti la alte sigle deși ca să fiu sincer de când am A-ul am fantezii cu roți mai puține.
Sau fuck it, să o țin până își dă duhul... să mă las și eu să mă boșorogesc... nu știu, nu sunt sigur ce vreau.
Deocamdată mai merge.
Și eu.
~T.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
Re: Bisisica
Vazind cit de rar ai scris in ultima perioada mi-am inchipuit ca ai emigrat =D> =D> =D> =D> =D>
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km