Anul trecut am fost lovit putin in spate, in stanga. La constatare s-a hotarat sa se inlocuiasca bara si suportul ei.
Azi am vazut niste crapaturi ciudate in bara NOUA fara ca masina sa fi fost implicata in vreo ciocnire si fara ca bara sa fi fost supusa vreunei lovituri sau presiuni.
Ce ziceti, e plastic sau chit in crapatura?
plastic sau chit
plastic sau chit
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
C-Apostrophe-D SW 1,6 crdi piston grey
Re: plastic sau chit
Crezi ca mai conteaza ce este ?
In primul rind , cind a trebuit sa schimbi bara , tot in acel loc a fost sparta ?
Daca da , mai putin conteaza ce este pus acolo , inseamna ca nu a fost schimbata si au incercat o reparatie superficiala . Daca bara a fost schimbata pe CASCO iar nu prea mai conteaza . Daca a fost schimbata pe bani , este grav , ar trebui facut scandal .
Poti incerca singur sa vezi ce este acolo.
Cu o surubelnita daca materialul se sfarma m sau se sparge ca o sticla este posibil sa fie chit . Daca materialul este elastic , s-a incercat lipirea ce nu a tinut.
In primul rind , cind a trebuit sa schimbi bara , tot in acel loc a fost sparta ?
Daca da , mai putin conteaza ce este pus acolo , inseamna ca nu a fost schimbata si au incercat o reparatie superficiala . Daca bara a fost schimbata pe CASCO iar nu prea mai conteaza . Daca a fost schimbata pe bani , este grav , ar trebui facut scandal .
Poti incerca singur sa vezi ce este acolo.
Cu o surubelnita daca materialul se sfarma m sau se sparge ca o sticla este posibil sa fie chit . Daca materialul este elastic , s-a incercat lipirea ce nu a tinut.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 140.500 km
Re: plastic sau chit
Eu am fost lovit in coltul din stanga. Acum au aparut crapaturile astea in coltul din dreapta. Deci e alta bara. Bara a fost inlocuita pe RCA-ul vinovatului.Am obtinut in seara asta confirmarea de la ASIROM ca s-a platit bara noua.
De racait sau umblat la crapaturi nu se pune problema. Nu ma ating de locul ala inainte sa ajung la IMG.
De racait sau umblat la crapaturi nu se pune problema. Nu ma ating de locul ala inainte sa ajung la IMG.
C-Apostrophe-D SW 1,6 crdi piston grey
Re: plastic sau chit
In aceasta situatie ori s-a schimbat bara cu una reconditionata ori bara a fost lovita in colt .
Nu era nevoie s-o lovesti tu , poate a fost lovita intr-o parcare ( impinsa fara sa ramana urme ) .
Cred ca dupa ce s-ar da bara jos , in interior s-ar vedea daca si cum a fost reparata .
Daca s-a inlocuit pe RCA cu o bara reconditionata atunci ai fost pagubit serios + asiguratorul deoarece sunt convins ca s-a decontat o bara noua .
Nu era nevoie s-o lovesti tu , poate a fost lovita intr-o parcare ( impinsa fara sa ramana urme ) .
Cred ca dupa ce s-ar da bara jos , in interior s-ar vedea daca si cum a fost reparata .
Daca s-a inlocuit pe RCA cu o bara reconditionata atunci ai fost pagubit serios + asiguratorul deoarece sunt convins ca s-a decontat o bara noua .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 140.500 km
Re: plastic sau chit
Desi sunt destul de revoltat incerc sa raman obiectiv. Crapaturile alea mi se par foarte ciudate si nu cred ca pot sa apara in plastic. Nu cred ca a fost cazul de presiuni pt ca am folosit masina putin in ultimul timp iar in parcarea de acasa partea dreapta este destul de protejata. Chiar si asa mi-e greu sa accept ca toata presiunea s-ar fi concentrat pe muchia aceea si absolut nici o urma nu ar fi ramas pe bara.
C-Apostrophe-D SW 1,6 crdi piston grey
Re: plastic sau chit
Nu cred ca a fost defect de fabricatie . Nu apar tensiuni sub forma aceasta in plastic . Cred ca s-ar vedea ce s-a intimplat , la interior, la demontare.
Tensiuni sub forma aceasta , cu crapaturi fara urme, apar cind fortezi bara intr-un morman de zapada .
Tensiuni sub forma aceasta , cu crapaturi fara urme, apar cind fortezi bara intr-un morman de zapada .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 140.500 km