eugenflorinmanea, din punctul meu de vedere, este absolut o chestiune de gust. Mie imi place ca masina sa aiba directia moale in oras iar pe autostrada, daca e nevoie, o pun in modul sport si nu am nicio problema. Sportage este un SUV compact/crossover, o masina de familie pe care o conduce mama sau tata sau pentru tineri/seniori asezati, nu este pentru soferi care cauta directii tari si sportivitate! Pot sa iti spun insa ca nu este o masina pentru tine si in niciun caz nu cred ca asta e motivul pentru care tu nu iti cumperi un Sportage, ca are directia "adaptabila" pe cele 3 moduri

. Sa fim seriosi!
Cat despre alte masini conduse, pana acum nu am avut decat vreo cateva germane (skoda, vw, audi, mercedes), o americana (jeep grand cherokee), cateva frantuze (renault, peugeot) si cateva asiatice (hyundai, honda, kia, suzuki)... Deci nu ai nimerit-o cu mine...

Pot sa iti spun ca la toate marcile care se respecta exista optiuni (pentru care platesti bani grei!!!) pentru "slabirea" directiei. De exemplu la audi a4 ce l-am avut mi-am pus optiunea servotronic asistat si aveam o directie mai moale decat la Sportage, miscam volanul cu degetul mic. Sa nu mai vorbesc la mercedes... Ca idee, daca ai curiozitati de genul, poti sa incerci sa vezi cum e directia la Range Rover Evoque si ai sa intelegei ca asta inseamna o directie confortabila pentru SUV-uri compacte.
Mai mult, lupta intre producatori este sa faca directia cat mai adaptabila in functie de necesitati (urban/extraurban, viteza, conditii de rulare etc.) si in niciun caz sa faca o directie cat mai "tare"... Probabil ca la "anticele" saab de care vorbesti tu directia era mai tare deoarece nu era atata tehnologie pe ele
