![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Revizia normala este cam 220 lei, restul a fost pentru Antigel, Curea si diagnosticarea sistemului electric. Decent avand in vedere ca masina a stat 2h in service si nu i-am vazut stand pe nici unul dintre cei 2 mecanici care au lucrat la ea.
panzer wrote:Diferenta intre total si piese: ~350 lei.![]()
Revizia normala este cam 220 lei, restul a fost pentru Antigel, Curea si diagnosticarea sistemului electric. Decent avand in vedere ca masina a stat 2h in service si nu i-am vazut stand pe nici unul dintre cei 2 mecanici care au lucrat la ea.
eugenflorinmanea wrote:Masina mai are garantie la cutie si motor!
Eu 1 pentru 100 lei diferenta nu mi-as da masina pe mana unui mecanic de cartier nici mort! Am mai fost eu la service uri de-astea de cartier (totusi mai mari nu chiar pe marginea drumului) si isi dadeau corijenta pe masina (normal ca nu cu a mea, am fost cu un Polo al unei prietene)- adica se vedea clar ca aveau problem serioase in a dibui suruburile ce trebuie desfacute pentru o banala revizie- .
La distributie stiam ca iti trebuie niste chei speciale care sa masoare nu stiu ce diferente- in speta cat de tensionata este cureaua de distributie. Sa nu imi zici ca acel mecanic de cartier avea asa ceva...sau a facut o din ochi?
Daca te gandesti asa de mult deja la modificari: gaz, audio usi... nu vei avea probleme legate de garantie in caz ca ... si ce sistem audio vrei sa pui, renunti la bluetooth-ul actual, comenzi vocale etc.?panzer wrote:Am platit avansul pentru a doua masina KIA: Ceed 2, 1.4 Spring + bluetooth + pilot + nimicurile dealer-ului!
Productie ar tb sa fie Mai, livrarea undeva pe 10 Iunie. And now we wait!
Noul Ceed nu va inlocui vechiul Ceed ci vor ramane amandoua in familie.
Am tot comentat procesul de alegere mai ales la topicul de Test Drive. Am ramas pe Ceed din afectiune pt marca (fata de i30), din cauza costurilor si mai ales din speranta ca noul Ceed va fi la fel de fiabil ca si vechiul Ceed.
Mi-as fi dorit clima dar mi-a placut mult mai mult interiorul de best (negru tot clasic) in locul interiorului plin de crom si butoane colorate de la versiunile superioare. Am ales 1.4 in locul lui 1.6 GDI din cauza ca masina va face intre 20-30 k / an si deci va primi gaz intr-un viitor bine definit.
Imediat ce vine masina ne ocupam de noul ei sistem audio.Isonorizare usi si boxele intr-o prima faza!
Intradevar boxele de pe spate sunt naspa cele de pe fata mai merg, dar per ansamblu eu personal nu as desface masina doar pentru a schimba boxele si pentru insonorizare, cel putin nu acum, la a mea dupa un an, nu schartie nimic si parca prefer sa ramana asa cum a venit din fabrica cat se poate de mult.panzer wrote:Hehehe. Nici o masina pe care am avut-o pana acum n-a ramas cu sistemul ei original. Nici asta noua nu va face exceptie.
Uite aici cum arata boxele originale. Niste cartonase fara magnet. Un schimb super simplu cu asa ceva fara umblat deloc in bord schimba lucrurile la interior chiar si pt un necunoscator. Intr-adevar va fi f greu de schimbat unitatea centrala si daca nu are iesire Line Out amplificarea nu prea isi are rostul.
Sunt niste actiuni care imi place sa le fac la masini noi parte din pretul de achizitie practic:
- set nou de jante pentru iarna sau vara dupa caz. (sa nu mai schimb pneurile)
- isonorizarea tuturor usilor. Cam 400 lei materialele + 1 weekend + 2 sticle de vin. Chiar daca nu se schimba boxele ajuta la isonorizare, usa se inchide "premium".
Gazul este o chestie pe termen lung. Ne mai gandim, punem in balanta. Oricum renunt doar la garantia la motor. Dar cum acest 1.4 gsl il am deja nu cred sa fie vreo problema cu motorul.