mariusc wrote:Pai le-am echilibrat cand mi-au venit acum o luna si am stat cu ochii pe aparat.
Pai asa le-am avut si eu, numai ca in momentul montajului, astora de la service computerul le-a dat alte dimensiuni de plumbi. Plus de asta mi-au spus ca la jantele din aliaj nu e bine sa echilibrezi roata lipind plumb intrerupt. Adica tot plumbul trebuie sa fie pus intr-o linie, nu doua bucati sus, doua jos de exemplu (bine, nu exista jos si sus la o roata, ma refer la susul si josul jantei in momentul echilibrarii rotii). Asa le aveam eu echilibrate prost de unii din Ploiesti de unde am cuparat si rotile, mi se pare logica aceasta abordare si am acceptat refacerea echilibrarii - pana la urma erau dezechilibrate. Inteleg comoditatea, dar eu prefer sa las treaba asta in mana celor care se pricep cel mai bine. La Bucuresti am un service in care lasi masina si cheile, te pui la o cafea, au si tablete pe care poti sa stai pe net si baietii iti fac toata treaba. La sfarsit dai si tu un bacsis acolo si ai plecat acasa fara bataie de cap. Bine, eu nu pot sa stau la cafea in timp ce aia imi umbla pe la masina, stau acolo pe capul lor. Cu caratul am rezolvat, ca am lasat rotile de vara la ei, am facut o socoteala o sa ma coste cam 80 de ron pentru un sezon, nu e rau pentru speteala mea. Intr-adevar acum cand le-am scos din boxa m-au rupt, asudam ca un cal
