bloggerx2013 wrote:Comparam asa, nu inteleg care e greseala??? E acelasi an!panzer wrote: 2012 - Mazda 3 Second Generation face lift.
2012 - Ceed second generation.
Nu e nici o greseala. Doar ca Ceed 2 n-a facut aceeasi impresie nici printre noi; nu la fel ca Ceed 1. Plus pretul in plus. Nici la test drive cu Ceed 2 nu prea ne-am ingramadit.
Sunt prea putini care s-au gandit la Ceed 2 cand discuta pe aici. Majoritatea vor discuta prin prisma Ceed 1.
Eu judecand Ceed 1 FL vandut cu 11800 anul trecut si 7 ani garantie din bara in bara - nu as lua nimic altceva in considerare. Mai ales Mazda.
Daca as vrea o noua compacta fix cum am mai spus:
- criteriul buget: noul i30 sau Logan MCV Diesel noua. Depinde de starea de spirit.
- criteriul performanta: noul Civic.
bloggerx2013 wrote: Nu era Golf 7 pe 1 noiembrie cand am luat Mazda. Am comparat cu Focus. Oricum, cine e dispus acum sa dea pretul de Golf 7 poate sa isi ia linist o masina din clasa superioara.
Nu cred ca e cazul sa te cramponezi in generatii, conteaza cat de buna e masina, nu ca e generatia 7 de Golf, 3 de Focus si 2 de Mazda3
Nu e chiar asa. Sunt diferente majore intre generatii. Cea mai mare am simtit-o la Civic (care este pe lista scurta la mine pe viitor - daca castig la loto). Generatia noua nu are nimic in comun cu cea veche, decat numele si motorul aspirat de 1.8 pe care astia de la Honda cred ca il vor produce si in 2030. Cea veche era sport, suspensie tare, asta noua e mult mai echilibrata.
Ca idee (ca este destul de lung postul deja si am cam luat-o pe aratura toti) de ce te cramponezi atat de ce cred toti ceilalti? Felicitari pentru achizitie. Ramai printre noi - mai discutam de masinile pe care le indragim. Poate vii si la o intalnire si sa pipaim si noi Mazda.
Doar sa nu mai pornesti un alt topic Benzina vs Diesel vs GPL.