Pro Grey 115 Ponei
Re: Pro Grey 115 Ponei
Daca nu te superi, si nu consideri ceva plictisitor, poti sa-mi spui cu aproximatie, cam cat ai la ora cand schimbi in trepte superioare de viteza, incepand cu a 3-a, de exemplu?
Daca te-a interesat vreodata sau ai urmarit, bineinteles
Daca te-a interesat vreodata sau ai urmarit, bineinteles
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
-
- Posts: 95
- Joined: 30 Sep 2009, 16:33
- Auto:
- Location: Bucharest
Re: Pro Grey 115 Ponei
Am o rugaminte catre Dvs...
NU MUTATI TOPICUL DESPRE CONSUM AICI!
Multumesc anticipat!
PS. Consider jurnalul de bord o exprimare despre o masina, privita in mod subiectiv de catre proprietar si atat!Eventual ceva discutii din partea utilizatorului cu diverse persoane care au ceva nelamuriri.
PS2: @bubumisu - no ofense, urmaresc de ceva vreme cum iti exprimi parerea despre anumite lucruri si din cate mi-am dat eu seama ai zis atatea lucruri de nici nu le mai tii minte despre consum...so...
NU MUTATI TOPICUL DESPRE CONSUM AICI!
Multumesc anticipat!
PS. Consider jurnalul de bord o exprimare despre o masina, privita in mod subiectiv de catre proprietar si atat!Eventual ceva discutii din partea utilizatorului cu diverse persoane care au ceva nelamuriri.
PS2: @bubumisu - no ofense, urmaresc de ceva vreme cum iti exprimi parerea despre anumite lucruri si din cate mi-am dat eu seama ai zis atatea lucruri de nici nu le mai tii minte despre consum...so...
Pro'ceed 1.6 CRDI(115 ponei), Grey ORIGINAL, Style ORIGINAL, ODO(11k)-cat mai multi fara probleme!
http://picasaweb.google.com/callmevaly
http://picasaweb.google.com/callmevaly
- bondalicir
- Posts: 1820
- Joined: 02 Mar 2008, 02:56
- Auto:
- Location: Buftea
- Contact:
Re: Pro Grey 115 Ponei
scuze. dupa cate observi nu am mai postat aici am discutat pe pm. scuze pentru poluare, un admin poate sa mute sau chiar sa stearga posturile noastre din acest jurnal.
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
Re: Pro Grey 115 Ponei
Pai am zis pentru ca de ceva vreme urmaresc si eu consumurile scoase de altii, inclusiv de tine, daca tot am intrat pe topicul tau. Si fac si eu teste in continuu, asa din placere.callmevaly wrote: PS2: @bubumisu - no ofense, urmaresc de ceva vreme cum iti exprimi parerea despre anumite lucruri si din cate mi-am dat eu seama ai zis atatea lucruri de nici nu le mai tii minte despre consum...so...
No ofense, dar tot ce am zis legat de consum, in ceea ce ma priveste inca tin minte.
Scuze ca am cam prelungit discutia cu bondalicir, aici ai dreptate.
PS:Si daca imi exprim parerea, o fac doar in cunostinta de cauza, unde nu ma pricep declar asta si urmaresc si punctul de vedere al altora (sau deschid subiecte interesante care trebuie abordate, parerea mea).
PS: Oricum, ma simt flatat ca imi urmaresti de ceva vreme posturile.
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
-
- Posts: 95
- Joined: 30 Sep 2009, 16:33
- Auto:
- Location: Bucharest
Re: Pro Grey 115 Ponei
Am trecut de 10.000 km...n-am fost atent si m-am trezit pe la 10.002...deci fara poza deocamdata ...astept 11111
Motorul incepe sa-si arate forta, banuiesc ca dupa vreo 20-30 k va fi la potentialul maxim.
No problems, bani de motorina sa fie...
Drumuri faine si fara evenimente!
Motorul incepe sa-si arate forta, banuiesc ca dupa vreo 20-30 k va fi la potentialul maxim.
No problems, bani de motorina sa fie...
Drumuri faine si fara evenimente!
Pro'ceed 1.6 CRDI(115 ponei), Grey ORIGINAL, Style ORIGINAL, ODO(11k)-cat mai multi fara probleme!
http://picasaweb.google.com/callmevaly
http://picasaweb.google.com/callmevaly
Re: Pro Grey 115 Ponei
Multi km iti doresc fara evenimente majore
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget )
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium )
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
-
- Posts: 95
- Joined: 30 Sep 2009, 16:33
- Auto:
- Location: Bucharest
Re: Pro Grey 115 Ponei
Update 12k.
Problema cu exfolierea vopselei de pe spoiler nu a putut fi incadrata pe garantie, conform reprezentantilor MIT. La fel cum le-am spus si lor, acum astept de la o pietricica sarita (cat un varf de cui) sa mi se exfolieze tot spoilerul in timp. Nu e corect (din punct de vedere al calitatii), dar nici nu am ce face, ramane casco cand voi avea timp.
Problema cu exfolierea vopselei de pe spoiler nu a putut fi incadrata pe garantie, conform reprezentantilor MIT. La fel cum le-am spus si lor, acum astept de la o pietricica sarita (cat un varf de cui) sa mi se exfolieze tot spoilerul in timp. Nu e corect (din punct de vedere al calitatii), dar nici nu am ce face, ramane casco cand voi avea timp.
Pro'ceed 1.6 CRDI(115 ponei), Grey ORIGINAL, Style ORIGINAL, ODO(11k)-cat mai multi fara probleme!
http://picasaweb.google.com/callmevaly
http://picasaweb.google.com/callmevaly
-
- Posts: 95
- Joined: 30 Sep 2009, 16:33
- Auto:
- Location: Bucharest
Re: Pro Grey 115 Ponei
Update 15k.
Nimic notabil in ultima vreme...doar prima revizie efctuata la MIT Baneasa...cost 570 Lei (consumabilele lor), 2 h 30 min asteptare. A venit frigul...si un fapt ciudat, mi-a scazut consumul, nu mai inteleg nimic, dar nu cred ca este cazul sa ma stresez.
Drumuri bune si fara polei va doresc!
Nimic notabil in ultima vreme...doar prima revizie efctuata la MIT Baneasa...cost 570 Lei (consumabilele lor), 2 h 30 min asteptare. A venit frigul...si un fapt ciudat, mi-a scazut consumul, nu mai inteleg nimic, dar nu cred ca este cazul sa ma stresez.
Drumuri bune si fara polei va doresc!
Pro'ceed 1.6 CRDI(115 ponei), Grey ORIGINAL, Style ORIGINAL, ODO(11k)-cat mai multi fara probleme!
http://picasaweb.google.com/callmevaly
http://picasaweb.google.com/callmevaly
- Cioranu Adelin
- Posts: 12
- Joined: 06 Feb 2011, 23:30
- Auto:
- Location: Tulcea
- Contact:
Re: Pro Grey 115 Ponei
Pai ti-a scazut consumul ca a schimbat filtrul de aer si uleiul, k daca filtrul e imbaxit motorul trage mai greu aer si consuma mai mult. mie inainte de revizia de la 2 ani (25.000km) imi consuma 9 - 10 l/100km in oras. Dupa revizie imi consuma 7.
Kia Cee'd Sporty Wagon 1.4 Best 109 Cai - Piston Grey , geamuri fumurii + multe optiuni :D
-
- Posts: 95
- Joined: 30 Sep 2009, 16:33
- Auto:
- Location: Bucharest
Re: Pro Grey 115 Ponei
un update la jurnalul meu:
45.000 km, fara probleme majore, cu o exceptie. Am avut "placerea" sa constat, impreuna cu cei din service, blocarea tamburului de placute (dreapta fata); acest lucru a dus la tocirea (0) a placutelor de frana(dreapta) si implicit a pierderii capacitatii de franare.
S-a reusit deblocarea tamburului, inlocuirea placutelor de pe fata (contra cost, e normal) si "asteptam" sa vedem daca functioneaza ok. Sa zicem ca inteleg principiul, o sa fac un drum mai lung w/e asta si o sa merg in service luni.
Am totusi o nelamurire, poate cineva care a mai trecut prin asa ceva, sau cineva care cunoaste stapanteste mai bine detalii tehnice:
1. Tamburul s-a blocat/intepenit din x cauze posibile care nu au legatura cu mine, cu utilizatorul masinii. Ma gandesc ca asta reprezinta o situatie de luat in calcul/reparat/inlocuit pe GARANTIE.
2. Dupa logica mea, rezulta ca tocirea placutelor s-a realizat din cauza unui defect care trebuia trecut pe garantie, deci nu ar fi trebuit sa platesc.
Nu ma intelegeti gresit, sunt constient ca trebuia sa inlocuiesc placutele peste cateva X mii de km (la revizia de anul trecut aveam 7mm ramasi pe stanga si 8 mm pe dreapta) dar eram curios de principiu, daca a fost corect cum s-a procedat.
Multumesc!
45.000 km, fara probleme majore, cu o exceptie. Am avut "placerea" sa constat, impreuna cu cei din service, blocarea tamburului de placute (dreapta fata); acest lucru a dus la tocirea (0) a placutelor de frana(dreapta) si implicit a pierderii capacitatii de franare.
S-a reusit deblocarea tamburului, inlocuirea placutelor de pe fata (contra cost, e normal) si "asteptam" sa vedem daca functioneaza ok. Sa zicem ca inteleg principiul, o sa fac un drum mai lung w/e asta si o sa merg in service luni.
Am totusi o nelamurire, poate cineva care a mai trecut prin asa ceva, sau cineva care cunoaste stapanteste mai bine detalii tehnice:
1. Tamburul s-a blocat/intepenit din x cauze posibile care nu au legatura cu mine, cu utilizatorul masinii. Ma gandesc ca asta reprezinta o situatie de luat in calcul/reparat/inlocuit pe GARANTIE.
2. Dupa logica mea, rezulta ca tocirea placutelor s-a realizat din cauza unui defect care trebuia trecut pe garantie, deci nu ar fi trebuit sa platesc.
Nu ma intelegeti gresit, sunt constient ca trebuia sa inlocuiesc placutele peste cateva X mii de km (la revizia de anul trecut aveam 7mm ramasi pe stanga si 8 mm pe dreapta) dar eram curios de principiu, daca a fost corect cum s-a procedat.
Multumesc!
Pro'ceed 1.6 CRDI(115 ponei), Grey ORIGINAL, Style ORIGINAL, ODO(11k)-cat mai multi fara probleme!
http://picasaweb.google.com/callmevaly
http://picasaweb.google.com/callmevaly
-
- Posts: 95
- Joined: 30 Sep 2009, 16:33
- Auto:
- Location: Bucharest
Re: Pro Grey 115 Ponei
PS: tambur...etrier...ce-o fi el (n-am inteles cum se numea acea piesa) - un surub de cca. 8-10cm.
Pro'ceed 1.6 CRDI(115 ponei), Grey ORIGINAL, Style ORIGINAL, ODO(11k)-cat mai multi fara probleme!
http://picasaweb.google.com/callmevaly
http://picasaweb.google.com/callmevaly
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5235
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Pro Grey 115 Ponei
Profesionistii din service trebuiau sa se autosesizeze cand ti-au masurat grosimea placutelor si sa faca ceva cu diferenta de 1mm sau cat era...se desfacea etrierul,se gresa pistonul ala si job done...in nici un caz nu se impunea schimbarea placutelor la grosimea aia...e aberant....
Eu am facut de 2 ori Itp-ul din cauza unui etrier blocat pe spate care nu dadea rezultatele dorite pe bancul de proba,problema expusa de 2 ori in service inaintea inspectiei,dar tratata cu indiferenta...
Ie greu rau.....
Eu am facut de 2 ori Itp-ul din cauza unui etrier blocat pe spate care nu dadea rezultatele dorite pe bancul de proba,problema expusa de 2 ori in service inaintea inspectiei,dar tratata cu indiferenta...
Ie greu rau.....
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Pro Grey 115 Ponei
culmea ca la ITP am avut si eu saptamana trecuta probleme.. am frana de mana gripata pe stanga (cablul sau cv de genul) din cauze fireste, necunoscute.. a fost nevoie de o mica atentie pentru a o ajuta usor cu frana de picior cat sa treaca testul de pe bancul de probe.. ma gandesc ca si problema asta tot la garantie trebuie sa intre.. de ce mi s'ar gripa daca eu nu folosesc frana de mana decat cand e in parcare? iar acolo oricum nu sta pe loc mai mult de o zi, doua..
Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM
-
- Posts: 95
- Joined: 30 Sep 2009, 16:33
- Auto:
- Location: Bucharest
Re: Pro Grey 115 Ponei
Am fost la Service, etrierul functioneaza, cat, nimeni nu stie sa-mi spuna...
Probabil o sa-mi fac o programare pentru schimbarea lui (cu tot angrenajul) undeva in jurul reviziei.
Nelamurirea mea, tot activa, se pare ca n-au fost oameni amatori de sfaturi in w/e care a trecut.
Probabil o sa-mi fac o programare pentru schimbarea lui (cu tot angrenajul) undeva in jurul reviziei.
Nelamurirea mea, tot activa, se pare ca n-au fost oameni amatori de sfaturi in w/e care a trecut.
Pro'ceed 1.6 CRDI(115 ponei), Grey ORIGINAL, Style ORIGINAL, ODO(11k)-cat mai multi fara probleme!
http://picasaweb.google.com/callmevaly
http://picasaweb.google.com/callmevaly
Re: Pro Grey 115 Ponei
Cred ca singura alternativa pentru a fi sigur ca nu se repeta e inlocuirea ansamblului , asa ca fa-ti programare fara sa mai astepti
Legat de cele 2 :
1. Tamburul s-a blocat/intepenit din x cauze posibile {...} cel mai probabil garniturile de protectie deteriorate au lasat apa sa intre , deci rugina a parut si inevitabil culisarea incompleta a pistonasului . Ar mai fi posibilitatea "lipsei de aerisire"
( temperaturi mari care au dus la fierberea lichidului de frana favorizand genul asta de eveniment ) dar e mai mult o fantasmagorie, zic eu .
2.Placutele uzate sunt consumabile chiar daca s-au tocit din cauza etrierului
( identic se procedeaza daca motorul se reface pe garantie , uleiul il platesti tu )
Nici eu nu-s de acord cu asta , dar asa e prevazut in conditiile de garantie
Legat de cele 2 :
1. Tamburul s-a blocat/intepenit din x cauze posibile {...} cel mai probabil garniturile de protectie deteriorate au lasat apa sa intre , deci rugina a parut si inevitabil culisarea incompleta a pistonasului . Ar mai fi posibilitatea "lipsei de aerisire"
( temperaturi mari care au dus la fierberea lichidului de frana favorizand genul asta de eveniment ) dar e mai mult o fantasmagorie, zic eu .
2.Placutele uzate sunt consumabile chiar daca s-au tocit din cauza etrierului
( identic se procedeaza daca motorul se reface pe garantie , uleiul il platesti tu )
Nici eu nu-s de acord cu asta , dar asa e prevazut in conditiile de garantie
Posibil posesor de Cee'd