noua kia ceed

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by swiss »

offtopic: Nu vreau sa se ajunga la polemizare kia vs vw, dar fata de generatia trecuta ceed vine cu motorizari ma potente (aka nu vedem vreun 2.0 sau vreun benzinar turbat). Toti europeni s-au reorientat catre turbo pe benzina si aici avantajele sunt evidente : taxa prima inmatriculare mai mica, asigurare mai mica, dinamica clar superioara(0-100, reprize, la turatii joase), consum mai mic teoretic si se poate tuna adevarat. Dezavantaj: nu se poate pune gpl. Un alt posibil dezavantaj poate fi fiabilitatea, dar sincer nu cred ca isi cumpara cineva benzina sa mearga cu ea 300.000km. Acum, eu personal nu imi cumpar masina doar sa merg din A in B, ca atunci aveam alternativa RATB, Metrorex, taxiu etc si nu mai pierdeam 6-7000e la o masina de 4 ani daca o vand(+benzina, asigurare, revizii). Masina o mai cumperi sa si simti niste senzatii cateodata. (un motiv de mandrie, sa te simti bine, etc). Motoarele aspirate in general sunt cam depasite daca ne gandim la cate avantaje au cele turbo.(vw are tsi inca din 2004-2005 cred iar in 2012 vine kia cu aspirat...e ca nuca in perete). Pai ca sa concurezi cu cineva trebuie sa fi competitiv, iar motorul este un element al masinii mult prea important sa-l neglijezi. Acest 1.6gdi nu poate fi comparat cu 1.4 tsi ci mai degraba cu 1.2 tsi. De ce? Pai vorbim pe cifre: 1.6gdi cuplu 165NM la 4850RPM, 1.2 tsi 175NM la 1550RPM. Bun alte date: coompar 2 masini cu mase similare ( elantra 1.6gdi vs golf 1.2tsi ( 0-100 10.7s elantra; 0-100 10.6 golf). Pana si bmw a inceput sa se reorienteze pe turbo( si sa fim seriosi ca ei sunt la un nivel de f ridicat cu aspiratele). Si acum logc vorbind 1.6 = 1.2 ? In viata reala 1.6 = 1.2? (cam ciudat,nu?) [-X Am aici niste date culese de pe un site profi.

Kia Cee´d 1,6 122 CP golf 5 1.4 tsi 122cp
0-100 km/h 10,73s ; 9,86s
60-100 km/h (2/3) 6,29s ; 5,47s
60-100 km/h (4) 10,90s ; 8,36s
80-120 km/h (3/4) 8,86s ; 7,40s

80-120km/h (4) 11,09s;
80-120 km/h (5) 15,59s;

Golful era incaltat cu gume de iarna ( dezavantaj)
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by swiss »

*fata de generatia trecuta ceed vine cu motorizari mai putin potente :oops:
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

DjFuN
Posts: 322
Joined: 26 Jul 2008, 11:04
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Re: noua kia ceed

Post by DjFuN »

Cel mai important este ca noi ne mandrim cu masinile noastre, eu sunt sunt mandru de masina mea...chiar daca nu are sub capota 200 de cai. Fata de alte masini are destula vlaga. Important este cum a zis colegu mai sus, sa ne simtit bine in masina pe care o conducem.
Kia Cee'd 1.4 Best, Kompass Blue
ODO: 66000Km,

- Car Alarm
- Xenon Philips 8000K
- Auto Sheet Llumar
- Sistem Follow Me Home
- Led Lights Positions 66Smd
- Led Lights Glove Compartment 12Smd
- Led Lights Ceiling 12Smd
- Led Lights Number Plate 6Smd
- Wheels Kia Type A 16 / Tires Dunlop FastResponse
- Tires Dunlop Winter Sport M3 R16

User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by swiss »

Nu am zis vreo clipa ca nu ma simt bine in masina pe care o detin. Doar am subliniat faptul ca daca ar fi sa fac o schimbare(tot compact hb) as trece pe ceva mai potent, daca tot pun iar vreo 10 000E pe langa ce mai scot pe asta, mi se pare evident. Adica nu o schimb de amorul artei, si mi-ar parea rau sa nu raman in marca.(c'eed-ul asta nou arata bine, dar la motorizare pe mine nu ma incanta. Nu ar avea rost sa scot inca 10 000 pt 1s in plus la demaraj.(ca sa fiu mai exact)
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by swiss »

Nu am zis vreo clipa ca nu ma simt bine in masina pe care o detin. Doar am subliniat faptul ca daca ar fi sa fac o schimbare(tot compact hb) as trece pe ceva mai potent, daca tot pun iar vreo 10 000E pe langa ce mai scot pe asta, mi se pare evident. Adica nu o schimb de amorul artei, si mi-ar parea rau sa nu raman in marca.(c'eed-ul asta nou arata bine, dar la motorizare pe mine nu ma incanta. Nu ar avea rost sa scot inca 10 000 pt 1s in plus la demaraj.(ca sa fiu mai exact)
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

User avatar
clrandrei
Posts: 556
Joined: 10 Apr 2011, 19:33
Auto:

Re: noua kia ceed

Post by clrandrei »

Sincer, motorul de la golf 1.2 tsi....e prea mic totusi pt golf...o fi el aspirat, super aspirat...dar e mic ..si chiar cand ai nevoie de el..nu face fata.
Eu am 1.4...si este in regula.

Depinde ce doresti de la masina ...vrei sa simti putere? sau vrei o masina care iti ofera siguranta iar cand ai nevoie sa depasesti ..o poti face intr-un mod decent si ...din nou ..in siguranta:)

Daca ar fi sa aleg ..as alege Kia Optima :D
B-812-ANW - Virginia :)
Kia Cee'd 1.6 CVVT 126CP
An fabricatie: 2010 Iunie - 47.000km
[url=https://picasaweb.google.com/Andreicalarasanu/Virginia06012013]Virginia's Pics[/url]
Working: [url=http://premiotravel.com/ro/]www.premiotravel.ro[/url]

User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by swiss »

Ca motor ma incanta la maxim 1.4tsi 160cp (de la vw). Problema e ca nu ma inteleg cu marca respectiva, nu prea imi place design-ul la ele si faptul ca le intalnesti peste tot. Are un prieten g6 cu aceasta motorizare, am reusit si eu sa-l conduc de cateva ori.( e greu de descris cand te infingi in pedala cum incepe sa se simta turbina si ce raspuns are, de te baga mereu in scaun cand o calci brusc si pe la viteze de 80-90-100. :evil: :evil: :evil: Tare mi-as dori sa vad o asa motorizare pe proceed. =P~ :D
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

quelloo
Posts: 4418
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: noua kia ceed

Post by quelloo »

clrandrei wrote:Sincer, motorul de la golf 1.2 tsi....e prea mic totusi pt golf...o fi el aspirat, super aspirat...dar e mic ..si chiar cand ai nevoie de el..nu face fata.
Eu am 1.4...si este in regula.

Depinde ce doresti de la masina ...vrei sa simti putere? sau vrei o masina care iti ofera siguranta iar cand ai nevoie sa depasesti ..o poti face intr-un mod decent si ...din nou ..in siguranta:)

Daca ar fi sa aleg ..as alege Kia Optima :D
tocmai... ca nu e aspirat .... e TURBO... :) si nu uita ca golful are masa mai mica decat ceedul... si ajuta si asta...

ar fi bine sa aibe proceedul un motor mai potent.. dar minim 200 de cai parerea mea... si cuplu pe masura :)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

User avatar
Nesta3
Moderator General
Posts: 5248
Joined: 17 Mar 2009, 05:31
Auto: Kia Sportage QL
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by Nesta3 »

Eu cred ca si un 1.6 benzina,160-180 cai ar fi de vis...
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best

EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE

2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition

User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by swiss »

Anul trecut se tot zvonea de un 1.2 t-gdi de vreo 130 cai...eu unul nu am mai auzit nimic de el( ma gandesc ca ceva nu era in regula de nu au auvansat cu el). Apropo veloster turbo 1.6 t-gdi o sa aiba mai nou 186cp si 275NM.(0-100 7,4s) Nu ar fi rau nici asta pe un proceed.(daca ar avea si un buton sport...la nevoie trec pe la dentist cu el, il duc pe la vreo 210 caluti(aliniati toti cand actionez butonul sport :twisted: ). Pai sa fie razboi nu?! =D> :lol:
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

User avatar
asdfgh
Posts: 488
Joined: 15 Jun 2007, 15:12
Auto:
Location: Bucuresti

Re: noua kia ceed

Post by asdfgh »

Ce ziceam mai sus este ca diferenta aia mare (pe care ma asteptam sa o vad si eu datorita cuplului mai mare) nu prea era. Cam greu sa nu stii "sa-i dai" cand e cuplu de la aprox 1500 pana la aprox 4500.
Am vazut ce inseamna un motor TSI cand am condus o jetta 1.4 tsi, 170cp cu dsg; ok, aia era altceva, dar 1.2tsi si 1.4 122 sunt niste motoare cu care "doar iti faci treaba" nu ai pretentii de sport - asa cum un 1.6 gdi o sa fie probabil. Nu cred ca se compara o masina turbo cu una aspirata la aceeasi putere, dar 122cp cu 135cp se pot compara si daca cea de 135 e mai ieftina e ok.
Eu privesc noul ceed din alta perspectiva - o masina mai matura - mai bine antifonata, mai bine finisata, mai confortabila, mai economica(aici n-as fi uimit daca 1.6gdi ar consuma mai putin decat faimosul 1.4 109)
Kia a anuntat ca are in plan un motor de 1.2 TGDI pt rio care probabil o sa ajunga si pe ceed; banuiesc eu ca de aia 1.4 nu a mai fost modificat.
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +

User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by swiss »

1. motorul de .1.4 se pastreaza din prisma pretului mai mult ( aka golf 1.4 80cp, leon, 1.4 85, civic 1.4 100cp)
2. motorul de 1.6 gdi nu se poate compara cu 1.4 tsi 122. Una e sa ai cuplu 200NM la 1550RPM pana la 4000RPM, si alta e sa ai cuplu max 164NM la 4850RPM. In plus puterea max la 1.6-le asta e la 6300RPM, adica fix unde iti taie gazul. La 1.4 tsi ai puterea max la 5600RPM. Gandeste asa: Daca faci o liniuta spre ex..la cat schimbi tu cu ceed-ul sa poti sa cazi in 4850 RPM?(adica cuplu max) pe cand la golf daca schimbi la 6000RPM e perfect...prinzi si 400RPM cu puterea max...la gdi..taie gazu' fix acolo. Iti mai dau o variabila: elantra cu 132 cp, 1236 kg, cx 0,28 vit max 200, golf tot cam atatea kg, cx clar mai mic (doar e hb) vit max 200 din 122cai. Care motor e mai performant? sa mai zic ca il urci cu 250E la 156cai?
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by swiss »

E ilogic sa nu aiba variante turbo pe benzina. Toti constructorii europeni au trecut pe supraalimentate. ( la golf intalnesti decat un aspirat, in rest 1.2 tsi(85;105) 1.4 (122;160) 2.0(211;275). La leon povestea se repeta. Megane vine si el cu 1.4 tce 130 cp(turbo), c4 1.6 THP (155cp). Opel astra (1.4TURBO ECOTEC 140cp; 1.6TURBO ECOTEC 180cp). Pe primele 2 locuri la vanzari in europa sunt nemtii: polo si golf. Numai asiaticii insista cu aspiratele. Pe de o parte inteleg ca profitul lor este mai mare pe partea de america (unde deh, americanii vor cilindree mare :shock: ca doar au tanculete pe acolo si benzina e de ras.PS(au si ce cara tanculetele ca doar majoritatea sunt obezi) ( de aia honda rupe la vanzari in america( si da e fiabila ca din 2.2 cdti scoate 150cp mai nou pe cand bmw scoate 184cp din numai 2.0). Daca stam stau si ma gandesc si acum vreo 20 de ani tot aspirate erau motoarele diesel, au pus turbina pe ele, a crescut performanta si nu e vreo problema. De ce sa fie probleme cu turbo pe benzina? Pai motorina e mult mai murdara decat benzina. Nu vad probleme cu injectoarele. Si de ce sa nu am un motor cu cilindree mai mica( inmatriculare mai ieftina, asigurare mai mica, consum mai mic, posibilitate tunning si pe deasupra mult mai performant?) Pai daca restul evolueaza eu de ce sa nu evoluez? (la design 10+) dar totusi traim in Europa si vino pe piata cu motorizari de Europa nu America. :!:
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

User avatar
swiss
Posts: 79
Joined: 22 Jan 2012, 17:37
Auto:
Location: Bucharest

Re: noua kia ceed

Post by swiss »

Noutati:

Toate motoarele vor avea transmisii manuale sau automate cu șase trepte. Printre celelalte modificări aduse de Kia pe noua generație a compactei coreene se numără un nou sistem de suspensii MacPherson pe față și multi-link pe spate, o direcție revizuită de la zero și un interior în care zgomotul la rulare a fost mult atenuat. Spațiul interior este și el mai mare în comparație cu generația precedentă, pasagerii din față și cei din spate având la dispoziție câțiva centimetri în plus la nivelul capului, al umerilor și al genunchilor. Portbagajul lui Cee’d ajunge la 380 de litri, cu 40 în plus față de vechiul model. Cee’d se prezintă și cu un coeficient aerodinamic de 0.30, unul dintre cele mai bune din segmentul compact. Modelul Kia va fi construit în aceeași fabrică slovacă din Zilina. Noul Cee’d va fi oferit în momentul lansării împreună cu patru motoare, două diesel și două pe benzină, derivate în cinci versiuni de putere, plus unul care va fi disponibil doar pe anumite piețe europene. Diesel-urile sunt un 1.4 WGT de 90 cp și un 1.6 VGT de 110 sau 128 CP. La capitolul motoare pe benzină, vorbim de un 1.4 MPI de 100 de cai și de un 1.6 GDI de 135 CP. Cel mai interesant motor dintre cele enumerate mai sus este dieselul de 1.6 liri care dezvoltă 128 CP, 260 Nm și vine cu un consum mediu mixt de 4.1 litri/100 km. Mai mult, în versiunile Kia EcoDynamics vorbim de un consum de doar 3.7 litri/100 km.
kia cee'd, Machine Silver 1.4 GSL 109 bhp ( 05/2008)
run, run, run...

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: noua kia ceed

Post by FLOPY »

Chiar daca au de gand sa vina si cu motoare turbo pe viitor ( sunt convins ca o vor face ), acest lucru se va intampla dupa o perioada de la lansare si nu imediat ( foarte multi constructori procedeaza astfel ).
swiss wrote:1. motorul de .1.4 se pastreaza din prisma pretului mai mult ( aka golf 1.4 80cp, leon, 1.4 85, civic 1.4 100cp)
2. motorul de 1.6 gdi nu se poate compara cu 1.4 tsi 122. Una e sa ai cuplu 200NM la 1550RPM pana la 4000RPM, si alta e sa ai cuplu max 164NM la 4850RPM. In plus puterea max la 1.6-le asta e la 6300RPM, adica fix unde iti taie gazul. La 1.4 tsi ai puterea max la 5600RPM. Gandeste asa: Daca faci o liniuta spre ex..la cat schimbi tu cu ceed-ul sa poti sa cazi in 4850 RPM?(adica cuplu max) pe cand la golf daca schimbi la 6000RPM e perfect...prinzi si 400RPM cu puterea max...la gdi..taie gazu' fix acolo. Iti mai dau o variabila: elantra cu 132 cp, 1236 kg, cx 0,28 vit max 200, golf tot cam atatea kg, cx clar mai mic (doar e hb) vit max 200 din 122cai. Care motor e mai performant? sa mai zic ca il urci cu 250E la 156cai?
La o liniuta schimbi vitezele la ambele masini aproape de limitare. Nu ti-ai gasit cel mai bun exemplu pt. a evidentia superioritatea motoarelor turbo. La liniuta conteaza foarte mult CP si mai putin Cuplul, in schimb la reprize gen 80-120Km/h in tr. a V-a cuplul este determinant. Degeaba are motorul 1.2 TSI 175Nm, pt. ca la o liniuta 1.6 122Cp de pe Cee'd ii da clasa.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

Post Reply

Return to “Generalităţi”