ITP = inspectia tehnica periodica
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: ITP
Nu stiu cati dintre voi stiti si cati nu, dar inainte de ITP e recomandata o tura in forta cu masina. Dupa un timp de mers in turatii mai joase se mai depune cate una alta, fapt ce incurca extrem de tare la testul noxelor. Acelasi lucru e valabil si la RAR.
LE: Cand vorbim de diesel, din cauza depunerilor de calamina, fara o tura in forta inainte, s-ar putea sa iasa noxe de euro 2...
LE: Cand vorbim de diesel, din cauza depunerilor de calamina, fara o tura in forta inainte, s-ar putea sa iasa noxe de euro 2...
Re: ITP
Ma gandeam eu, o sa o forjez bine inainte de ITP, ca de altceva nu cred sa aiba de ce se lega.....deocamdata 

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ITP
Acolo unde am facut eu itp-ul nu sunt probleme cu noxele. Se pun senzorii pe masina care sta tot timpul la ralanti. Imi pare rau pentru repriza dinainte de itp ... Nu s-a insistat la nimic fara bruscari etc. La testul de frane deabea a piscat franele, la revizie zici ca erau la tocit cauciucuri viteza. Doar la frana de mana a avut o surpriza, ingheata frana de la primul dinte, la aruncat de pe banda 

Re: ITP
reformuleaza un pic partea asta ca nu prea am inteles, mai ales partea cu testu cu franele si reviziaOgy wrote:A. Imi pare rau pentru repriza dinainte de itp ... Nu s-a insistat la nimic fara bruscari etc. La testul de frane deabea a piscat franele, la revizie zici ca erau la tocit cauciucuri viteza. Doar la frana de mana a avut o surpriza, ingheata frana de la primul dinte, la aruncat de pe banda
si la partea cu frana de mana, cum e cu inghetatul de la primul dinte, la mine tre sa ma duc in panta pana la ultimul sau penultimul in cel mai bun caz, si am inteles ca de obicei kiutzele noatre stau cam prost la capitolul frana de mana
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ITP
Test frane.
Revizie
de la un 30km/h pana la 0
Itp
de la aceasi viteza la 15km/h trecut mai departe
La revizie se regleaza si frana de mana a.i. tine beton de cum incerci sa ridici de ea.
Revizie
de la un 30km/h pana la 0
Itp
de la aceasi viteza la 15km/h trecut mai departe
La revizie se regleaza si frana de mana a.i. tine beton de cum incerci sa ridici de ea.
Re: ITP
La care revizie ca la prima nu i-a interesat asa ceva
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: ITP
O sa le mentionez, si atunci era cam slaba, dar am uitat sa le zic
Si totusi, am inteles ca nu e indicat sa se stranga prea tare, e de preferat sa fie mai sus, ca sa nu se slabeasca ulterior, e adevarat?
Si totusi, am inteles ca nu e indicat sa se stranga prea tare, e de preferat sa fie mai sus, ca sa nu se slabeasca ulterior, e adevarat?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: ITP
Facut azi ITP la RATP Iasi (in tudor), pret 80 lei. "Problema" -1 bec numar spate nu functiona
. Am dat-o la pace cu domnul inginer
. ODO 51000, placute frana originale - fara probleme, franeaza ok.Bilete, bare ok.


KIA SPORTAGE 2021 Classic - 1.6 GDI - Infra Red
Renault CLIO IV - 2017
Ex: Cee`d 1.4 Best Lx Mt GSL 2008 - ODO: 185 000
Renault CLIO IV - 2017
Ex: Cee`d 1.4 Best Lx Mt GSL 2008 - ODO: 185 000
Re: ITP
Am avut astazi o aventura interesanta.
M'am dus la AutoCobalcescu langa Cismigiu sa fac ITP-ul. Sunasem in prealabil, ma rog, se apuca baietii de treaba sa verifice, si ghiciti ce!!!!!! Seria motor din carte nu coincidea cu seria de pe masina! PANICA TOTALA! A trebuit sa ma duc la RAR pe Grivitei sa modifice. Vezi Doamne trebuia sa sun sa fac programare, dar am intrat peste ei cu tupeu si surprinzator a mers. M'au bagat in fata si m'au rezolvat repede....insa cu pretul de 100Ron.
M'am intors la statia ITP, si tot nu am putut sa il fac deoarece nu s'a actualizat baza de date cu modificarile....sper sa reusesc maine.
Ce este foarte amuzant e ca anul trecut am fost cu ea la RAR la Ploiesti si nimeni nu a observat neregula acolo.
Una peste alta este vina KIA ROMAUTO deoarece ei au emis CI a masinii.
M'am dus la AutoCobalcescu langa Cismigiu sa fac ITP-ul. Sunasem in prealabil, ma rog, se apuca baietii de treaba sa verifice, si ghiciti ce!!!!!! Seria motor din carte nu coincidea cu seria de pe masina! PANICA TOTALA! A trebuit sa ma duc la RAR pe Grivitei sa modifice. Vezi Doamne trebuia sa sun sa fac programare, dar am intrat peste ei cu tupeu si surprinzator a mers. M'au bagat in fata si m'au rezolvat repede....insa cu pretul de 100Ron.
M'am intors la statia ITP, si tot nu am putut sa il fac deoarece nu s'a actualizat baza de date cu modificarile....sper sa reusesc maine.
Ce este foarte amuzant e ca anul trecut am fost cu ea la RAR la Ploiesti si nimeni nu a observat neregula acolo.
Una peste alta este vina KIA ROMAUTO deoarece ei au emis CI a masinii.
Re: ITP
eu am patit ca seria din baza de date rar sa fie cu o cifra mai putin decat cea de pe masina si din cartea masinii.am fost la rar unde nu am platit nimic si nu a trebuit sa stau la coada (am spus ce problema am si m-au condus la birourile care se ocupau cu asta).actualizarea s-a facut in cateva minute totul a fost in regula
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
Re: ITP
Pai si mie mi se parea normal sa nu platesc nimic pentru asa ceva, da nu am mai zis nimic, vroiam sa vad treaba rezolvata!Misu wrote:eu am patit ca seria din baza de date rar sa fie cu o cifra mai putin decat cea de pe masina si din cartea masinii.am fost la rar unde nu am platit nimic si nu a trebuit sa stau la coada (am spus ce problema am si m-au condus la birourile care se ocupau cu asta).actualizarea s-a facut in cateva minute totul a fost in regula
Re: ITP
Facut ITP la Nalba Galati, 80 ron.Fara probleme.Eficacitate frana de parcare = 90%, reglata anul trecut la revizie.17500km.
Kia Cee'd SW,Best,abyss blue/GL 10 UCU
ODO 150k/121k pe GPL
ODO 150k/121k pe GPL
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
ITP
Salut! Stiti cumva vreun centru ITP din Bucuresti care sa fie deschis sambata si unde pot trece Inspectia cu o mica 'atentie'?
Problema e ca am un stop un pic ciobit si nu am niciun chef sa imi imobilizez masina in service acum de sarbatori. (dc e sa o bag in service, trebuie sa ii repar si bara care e putin iesita si are si o urechiusa rupta, deci cred ca trebuie schimbata).
Poze cu stopul aici:
http://picasaweb.google.com/maneaeugen/StopSpart#
Multumesc
Problema e ca am un stop un pic ciobit si nu am niciun chef sa imi imobilizez masina in service acum de sarbatori. (dc e sa o bag in service, trebuie sa ii repar si bara care e putin iesita si are si o urechiusa rupta, deci cred ca trebuie schimbata).
Poze cu stopul aici:
http://picasaweb.google.com/maneaeugen/StopSpart#
Multumesc
SAAB 9-5