Dragii moshului,
Am depasit 7.200 km (in 10 luni). Masina merge perfect, motorul si-a mai dat drumul, consumul e si el in limite rezonabile (5,8-6,5% afara; cca. 8,2 % in oras). De la Valcea la Sinaia (205 km), prin Pitesti, Gaesti Targoviste, am scos consum de 5,8 (am mers relaxat-relaxat); apoi, pe traseul Sinaia-Rasnov-retur Sinaia-Brasov-Fagaras-Curtea de Arges (bai, frate, ce s-au facut Cee'd-urile pe Transfagarasan! am vazut cel putin 20, in cateva ore!)-Ramnicu-Valcea am avut consum de 6,6%.
Cu benzina OMV (ceea ce nu pot spune despre Petrom), masina are un sprint formidabil (accelerata cu simt de raspundere, se tureaza spre cuplul maxim si tzasneste... am remarcat de doua ori ca schimba de 3 la 4 abia pe la 160-170/h); rar de tot, knd ma grabesc undeva (cum s-a intimplat ieri), depasesc cam tot ce prind, fara probleme (cei mai intrigati

de pana acum mi s-au parut soferii de Octavia

; tot ieri am depasit in sprint excelent, pornind de pe la vreo 140/h, un focus benzinar care gafaia din greu, dar se ambitiona sa nu ma lase...; sa nu credeti ca alerg ca un nebun masinuta asta

, merg chiar "cuminte" - viteza medie nu e cu mult peste viteza minima legala in localitati... mi se pare foarte usor de condus si foarte stabila, inclusiv in curbe. ESP-ul mi-a intrat in functiune pe asfalt uscat o singura data, knd am luat prea in scurt o curba stransa la stanga; m-am si speriat ca mi-a luat volanul din mana... Pe zapada, ESP-ul mi-a intrat de mai multe ori, mai ales in urcare de panta cu gheatza... asta iarna (parca am mai scris) am franat violent la viteza mare pe gheata. M-am dus sanie, cu ABS-ul activat, doar cateva zeci de metri. N-a derapat deloc!
Contrar celor scrise mai demult, vizavi de dilema AT vs. manuala, n-am avut niciun moment in care "sa-mi tzatzaie fundul" ca nu schimba la timp. Accelerata knd trebuie si cum trebuie, AT-ul scoate la schimbare timpi mai buni decat cel mai "meserias" sofer cu manuala. Te obisnuiesti repede sa schimbi automat vitezele knd vrei tu, doar din acceleratie: in functie de cum apesi si slabesti pedala, simti knd cum schimba, in jos sau in sus.
Singurele nemultumiri de pana acum legate de masina n-au legatura cu masina, poate doar cu rezistenta tablei: de mai multe ori lateralele masinii mi-au fost lovite de usile unor boy, in parcari, si au ramas semne. Se pare ca tabla e destul de sensibila, se indoaie usor ...am consolarea ca nu se sare si vopseaua...
Toate bune, tuturor! =D>