Presiunea nu conteaza, pentru ca din cati bari ai in butelie in rampa de injectie exista lafel ca la benzina un regulator care trimite in mod constant la presiunea dorita. Daca presiunea este sub cea stabilita in soft instalatia afiseaza eroare si trece in benzina.
Daca schimbam pompa si calitatea gazului e lafel ca la schimbarea marcii de benizina, automat ecu face cateva adaptari in plaja lui de adaptabilitate, iar daca e ceva prea diferit afiseaza eroare in bord si eventual trece motorul intr-un program de protectie.
In comparatie cu raul pe care o instalatie reglata prost il face costul setarii la Racing Code este insignifiant. Costul este in jur de 500-700lei si in acest pret se ofera si fisa dyno benzina si fisa dyno LPG, pe cand repararea unui set motor...
Kia Sportage 2001 cu GPL
-
- Posts: 26
- Joined: 23 Nov 2008, 21:22
- Auto:
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: Kia Sportage 2001 cu GPL
Nu vreau sa schimb instalatia, voiam doar reglaj...! 

-
- Posts: 26
- Joined: 23 Nov 2008, 21:22
- Auto:
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: Kia Sportage 2001 cu GPL
Da, stiu, te inteleg.
Te rog sa ma crezi ca asta unul dintre "atuurile" oamenilor care "ajuta" ca tara asta sa mearga prost si nu ma refer la LPG.
Nu de mine faci misto ci te masina ta.
Te rog sa ma crezi ca asta unul dintre "atuurile" oamenilor care "ajuta" ca tara asta sa mearga prost si nu ma refer la LPG.
Nu de mine faci misto ci te masina ta.
-
- Posts: 1929
- Joined: 19 Jan 2017, 11:04
- Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
- Location: Bucuresti
Re: Kia Sportage 2001 cu GPL
Eu dau 200 lei pentru o geometrie, deci acel cost pt reglaj nu e exagerat.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Kia Sportage 2001 cu GPL
La geometrie iti atarna tot echipamentul pe masina, o ridica pe stand-ul ala special, se tavalesc aia pe sub ea, omul a cerut de trei ori pe atat sa infiga o mufa...
Asa e din cauza mea merge prost, sunt unii care trag tara inapoi!
Asa e din cauza mea merge prost, sunt unii care trag tara inapoi!
Re: Kia Sportage 2001 cu GPL
Axe, cu parere de rau, te contrazic si eu aici.
Stiu ca pare impresionanta aparatura aia de geometrie, dar costul de achizitie pt dyno si softurile necesare unei testari, resoftari si reglari ale unui motor este de cel putin doua ori mai mare.
Plus cunostintele necesare inginerului dyno sunt net superioare celor ale celui de la geometrie (nu subminez studiile necesare si cunostintele inginerilor de geometrie), pentru ca una e sa reglezi din cheie capetele de bara si barele stabilizatoare, si alta e sa umbli la softurile motoarelor si in ECU.
Nu, nu am actiuni la niciun atelier de resoftare, dar am fost tentat la un moment dat de un upgrade la Ceed si am cautat cateva detalii.
Sincer, merita din plin mai mult un reglaj perfect al motorului decat o geometrie perfecta (e si greu de obtinut dupa cativa ani de gropi romanesti).
Stiu ca pare impresionanta aparatura aia de geometrie, dar costul de achizitie pt dyno si softurile necesare unei testari, resoftari si reglari ale unui motor este de cel putin doua ori mai mare.
Plus cunostintele necesare inginerului dyno sunt net superioare celor ale celui de la geometrie (nu subminez studiile necesare si cunostintele inginerilor de geometrie), pentru ca una e sa reglezi din cheie capetele de bara si barele stabilizatoare, si alta e sa umbli la softurile motoarelor si in ECU.
Nu, nu am actiuni la niciun atelier de resoftare, dar am fost tentat la un moment dat de un upgrade la Ceed si am cautat cateva detalii.
Sincer, merita din plin mai mult un reglaj perfect al motorului decat o geometrie perfecta (e si greu de obtinut dupa cativa ani de gropi romanesti).
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
-
- Posts: 26
- Joined: 23 Nov 2008, 21:22
- Auto:
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: Kia Sportage 2001 cu GPL
Axe - clar nu sti despre ce vorbesti.
Macar mai citeste odata postul cu pretul.
Probabil ca daca ai sti sa faci pretul ai sti sa o si reglezi.
Mufa poti sa o bagi singur.
Chiar daca masina face 1500 euro sau mai putin pretul la reglaj este acelasi ca la una de 100000euro.
Asta e pretul nostru cine il vrea il accepta cine nu sa fie sanatos, noi nu bagam mana in buzunar la nimeni si nici datori nu avem. Oricum eu vorbeam de principiu si repede ai cerut pretul... daca nu iti permiti nu e problema noastra, iar daca faci comparatia fortata, stand de geometrie-stand dinamometric e ca si cum ai compara metru cu micrometru si nici macar atat, macar alea masoara lungimi.
Macar mai citeste odata postul cu pretul.
Probabil ca daca ai sti sa faci pretul ai sti sa o si reglezi.
Mufa poti sa o bagi singur.
Chiar daca masina face 1500 euro sau mai putin pretul la reglaj este acelasi ca la una de 100000euro.
Asta e pretul nostru cine il vrea il accepta cine nu sa fie sanatos, noi nu bagam mana in buzunar la nimeni si nici datori nu avem. Oricum eu vorbeam de principiu si repede ai cerut pretul... daca nu iti permiti nu e problema noastra, iar daca faci comparatia fortata, stand de geometrie-stand dinamometric e ca si cum ai compara metru cu micrometru si nici macar atat, macar alea masoara lungimi.