Probleme livrare Kia Sportage
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Depinde si de dealer.
Am dat comanda in 9 martie la MIT Motors si azi am primit seria de sasiu.
Am dat comanda in 9 martie la MIT Motors si azi am primit seria de sasiu.
Kia C'eed BEST Kompass Blue B-56-CDM
Iunie 2008
Iunie 2008
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Azi am fost anunțat de către dealer că are confirmarea fabricării mașinii comandate în 19.01.2018 pe data de 13 iunie. Din păcate cred că voi intra în posesia ei la limita limitei perioadei de livrare (data limită ar fi pe 25.06.2019). Eu nu înțeleg cum onorează comenzile cei de la fabrică. Presupun că au oprit fabricarea motoarelor pe benzină aspirată în detrimentul celor turbo, mai ales că erau tare în urmă cu ceed-urile cu această motorizare. Dar de.... nerăbdarea mă mai face să caut motive și alte motive
.

Ex Cee'd 1.4 Best Machine silver
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Salut, in aceeasi situatie ma aflu si eu. Am platit avansul pentru 1.6 tgdi la jumatatea lunii februarie, insa dealerul din Cluj inca nu detine nici o informatie despre eventuala intrare in productie a modelului comandat. Nu ramane decat sa astept
)
Sent from my Moto G (5S) using Tapatalk

Sent from my Moto G (5S) using Tapatalk
-
- Posts: 521
- Joined: 11 Jan 2018, 09:34
- Auto: Sportage 1,7DSL, Style, 7DCT
- Location: BZ
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Asteptare usoara va doresc!!!
Sportage 1,7DSL, 7DCT, 4x2 Style, Canyon Silver, My 2018, primit pe 14.02.2018, 72000+ km.....
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Mulțumim crismcl313.
Apropo știe cineva dacă s-au plătit penalități pentru întârzierea livrării mașinii la KIA?
Apropo știe cineva dacă s-au plătit penalități pentru întârzierea livrării mașinii la KIA?
Ex Cee'd 1.4 Best Machine silver
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Azi, având ceva timp liber, am citit și subiectul „Termen de livrare depășit” Am văzut că au mai fost câteva cazuri ca ale mele. Ce nu înțeleg eu este faptul că la mine în contract cât și în anexe (condiții generale de livrare/predare și formularul de comandă) nu spune de când intră în vigoare cele 90 de zile calendaristice.
Mai concret:
- în contractatul de vânzare cumpărare la capitolul termen de livrare se precizează că livrarea se va face „în termen de 10 zile de la data confirmării achitării integrale a prețului contractului în contul Vânzătorului.”
- în „Condiții generale de vânzare/livrare” ale importatorului la termenul de livrare precizează: ”Livrarea va avea loc pe cât posibil la termenul de livrare stabilit în contract”, bineînțeles cu mențiunea că termenul poate fi prelungit cu până la 8 (opt) săptămâni pentru mașinile pe comandă.
- în formularul de comandă, la termenul de livrare precizează că aceasta este de „90 de zile calendaristice (21 de zile calendaristice din momentul încasării prețului integral în contul vânzătorului).
În rest nu scrie nimic despre data lansării comenzii către importator sau producător sau alte clauze cum am mai văzut pe la alți colegi. Nu reiese clar faptul că termenul de livrare este de 90 de zile calendaristice? La acestea se mai adaugă cele maxim 8 săptămâni (56 de zile) deci termenul maxim fiind de 146 de zile, deci pe 13 iunie ar fi ultima zi de livrare. Dar acest termen maxim este discutabil deoarece nu am primit decât o notificare telefonică prin care eram anunțat că pe luna aprilie se oprește producția la Sportage pe motiv că se trece la fabricarea modelelor cu an de fabricație 2019 adică 4 săptămâni (dacă este adevărat). Pentru celelalte 4 nu am fost notificat. Deci în cazul ăsta termenul limită ar fi pe 16 mai, caz în care ar trebui să cer penalități sau chiar să solicit rezilierea contractului. Dar la naiba, ca să nu zic altfel, chiar îmi doresc această mașină, dar nici să-și bată joc de mine.
Consilierul de vânzări de la Galați este o doamnă foarte de treabă, dar din păcate, după mai multe telefoane, mi-a spus că are confirmarea că mașina mea s-ar fabrica pe 13 iunie. Dar și în cazul celor 146 de zile se va depăși termenul de livrare.
Vă mulțumesc că ați avut răbdarea să citiți această postare mai lungă și vă rog să-mi spuneți dacă raționamentul este corect/greșit.
LE. Fără să vreau, am apăsat pe Submit în loc de Preview, fapt ce a dus la o postare parțial dublă. Rog adminii să șteargă postarea precedentă.
Mai concret:
- în contractatul de vânzare cumpărare la capitolul termen de livrare se precizează că livrarea se va face „în termen de 10 zile de la data confirmării achitării integrale a prețului contractului în contul Vânzătorului.”
- în „Condiții generale de vânzare/livrare” ale importatorului la termenul de livrare precizează: ”Livrarea va avea loc pe cât posibil la termenul de livrare stabilit în contract”, bineînțeles cu mențiunea că termenul poate fi prelungit cu până la 8 (opt) săptămâni pentru mașinile pe comandă.
- în formularul de comandă, la termenul de livrare precizează că aceasta este de „90 de zile calendaristice (21 de zile calendaristice din momentul încasării prețului integral în contul vânzătorului).
În rest nu scrie nimic despre data lansării comenzii către importator sau producător sau alte clauze cum am mai văzut pe la alți colegi. Nu reiese clar faptul că termenul de livrare este de 90 de zile calendaristice? La acestea se mai adaugă cele maxim 8 săptămâni (56 de zile) deci termenul maxim fiind de 146 de zile, deci pe 13 iunie ar fi ultima zi de livrare. Dar acest termen maxim este discutabil deoarece nu am primit decât o notificare telefonică prin care eram anunțat că pe luna aprilie se oprește producția la Sportage pe motiv că se trece la fabricarea modelelor cu an de fabricație 2019 adică 4 săptămâni (dacă este adevărat). Pentru celelalte 4 nu am fost notificat. Deci în cazul ăsta termenul limită ar fi pe 16 mai, caz în care ar trebui să cer penalități sau chiar să solicit rezilierea contractului. Dar la naiba, ca să nu zic altfel, chiar îmi doresc această mașină, dar nici să-și bată joc de mine.
Consilierul de vânzări de la Galați este o doamnă foarte de treabă, dar din păcate, după mai multe telefoane, mi-a spus că are confirmarea că mașina mea s-ar fabrica pe 13 iunie. Dar și în cazul celor 146 de zile se va depăși termenul de livrare.
Vă mulțumesc că ați avut răbdarea să citiți această postare mai lungă și vă rog să-mi spuneți dacă raționamentul este corect/greșit.
LE. Fără să vreau, am apăsat pe Submit în loc de Preview, fapt ce a dus la o postare parțial dublă. Rog adminii să șteargă postarea precedentă.
Ex Cee'd 1.4 Best Machine silver
-
- Posts: 230
- Joined: 26 Aug 2018, 18:26
- Auto: SPORTAGE Facelift 1.6 136DCT7
- Location: București
- Contact:
Re: Probleme livrare Kia Sportage
SE LASA FOARTE TARE ASTEPTATA MASINA ! Imi vine sa mor . Am primit mail azi de la dealer .
Ca urmare a restrictiilor de circulatie pe DN7 - Dealul Negru pentru masinile de tonaj mare, livrarea masinilor din Curtici catre dealeri se va prelungi cu inca 3 zile.
Va rog sa informati clientii despre aceasta prelungire temporara a termenului de livrare.
Ca urmare a restrictiilor de circulatie pe DN7 - Dealul Negru pentru masinile de tonaj mare, livrarea masinilor din Curtici catre dealeri se va prelungi cu inca 3 zile.
Va rog sa informati clientii despre aceasta prelungire temporara a termenului de livrare.
Re: Probleme livrare Kia Sportage
In data de 13 februarie am dat si eu comanda pt un Sportage Style 1.6 gdi cu ceva optionale in plus. Masina a ajuns in Brasov in 30 Iunie, ridicata in 31 Iunie. Initial termenul de asteptare era de 4 luni, a venit un pic mai repede. Cu ajutorul celor de la AutoKino Brasov am reusit sa o ridic seara, dupa program, au avut rabdare cu mine pt a fi sigur ca in weekend ma pot da cu ea. Pentru cei care inca asteapta, le doresc muuuultttaaaa rabdare, stiu ca este greu dar merita din plin. O sa deschid si un topic separat cu poze si pareri in curand.
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Este vorba de luna mai de fapt
nu de iunie 


Re: Probleme livrare Kia Sportage
Buna seara, am si eu o comanda din Ianuarie cu avans platit , si am primit informatia ca nu se stie nimic de data livrarii, mentionez ca e gt line 4x4 automata , hybrid. Mai este cine in situatia asta sau dealerul din Constanta e foarte indiferent, va multumesc
- BogdanMus
- Posts: 60
- Joined: 30 Aug 2022, 11:39
- Auto: Kia Sportage GT Line HEV 4x4
- Location: Bucuresti
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Salut,
Da, destul de multi in situatia ta pe aici printre care si eu
, tot gtline 4x4, at, hibrid, comandat la sf. de martie.
Discutia pentru livrari Sportage modelul 2022 este aici: viewtopic.php?f=93&t=26613.
Da, destul de multi in situatia ta pe aici printre care si eu

Discutia pentru livrari Sportage modelul 2022 este aici: viewtopic.php?f=93&t=26613.
Kia Sportage GT Line HEV 4x4
Mazda CX-5 Takumi e-Skyactiv G194 AWD
Mazda CX-5 Takumi e-Skyactiv G194 AWD
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Ramas-bun, Kia!
Din pacate, se pare ca atat a fost experienta mea cu aceasta marca. Drumul nostru se incheie aici, la fel ca la multi altii. Ca sa raspund unor intrebari puse mai sus, am semnat un act aditional la contract prin care partile convin sa inceteze amiabil contractul impreuna cu restituirea sumei platite in avans. Persoana de contact a fost de mare bun simt (tot respectul!) si cu pareri de rau de ambele parti.
Nu comentez restul. La prima vedere e trist ca se intampla asa, am asteptat 5 luni iar la final m-am trezit ca am ramas in aer cu totul (stiu, se poate si mai rau, altii au primit aceasta veste dupa mult mai multe luni). Dar totusi, poate a fost mai bine asa pentru ca am revenit la bunele si cunoscutele europene, alta marca, alta finete, etc..
Si pentru ca imi facusem temele constiincios in asteptarea masinii, am ramas cu cateva produse comandate in avans pe care la vand acuma la pretul de achizitie, in ambalajul original, nefolosite (evident!
. Sper ca altcineva sa le foloseasca cu bine. Eu chiar nu mai am ce face cu ele acuma.
Mai multe detalii gasiti aici:
viewtopic.php?f=140&t=26781
Din pacate, se pare ca atat a fost experienta mea cu aceasta marca. Drumul nostru se incheie aici, la fel ca la multi altii. Ca sa raspund unor intrebari puse mai sus, am semnat un act aditional la contract prin care partile convin sa inceteze amiabil contractul impreuna cu restituirea sumei platite in avans. Persoana de contact a fost de mare bun simt (tot respectul!) si cu pareri de rau de ambele parti.
Nu comentez restul. La prima vedere e trist ca se intampla asa, am asteptat 5 luni iar la final m-am trezit ca am ramas in aer cu totul (stiu, se poate si mai rau, altii au primit aceasta veste dupa mult mai multe luni). Dar totusi, poate a fost mai bine asa pentru ca am revenit la bunele si cunoscutele europene, alta marca, alta finete, etc..
Si pentru ca imi facusem temele constiincios in asteptarea masinii, am ramas cu cateva produse comandate in avans pe care la vand acuma la pretul de achizitie, in ambalajul original, nefolosite (evident!

Mai multe detalii gasiti aici:
viewtopic.php?f=140&t=26781
Re: Probleme livrare Kia Sportage
Am uitat sa mentionez faptul ca alternativa era un nou contract cu termen de livrare Decembrie + 8 luni. Avand in vedere ca discutia a avut loc in Octombrie, asta insemna practic aproape inca un an de asteptat insa fara nici o garantie ca nu as ajunge in aceeasi situatie. A fost destul de firesc sa renunt si sa ma gandesc la alternative. Probabil cei mai multi au facut la fel. Oricum, numarul de comenzi anulate este foarte mare..Trist. Eram dispus sa astept fara nici o problema insa ca sa anulezi comanda, sa schimbi pret, conditii si termen de livrare cu inca un an este, totusi, prea mult.