KIA SPORTAGE IARNA
Re: KIA SPORTAGE IARNA
Astea cred ca sunt toate de la rusi. Astia sunt nebuni de legat oricum, sportage-ul o fi ea cu abilitati de off-road, insa nu este o masina de off-road prin definitie, asa ca nu inteleg de ce ai vrea sa faci chestiile astea cu saraca masina. Pusese cineva pe forumul asta cum a iesit din zapada de 50 cm cu sportageul, uite ca nu mai gasesc filmuletul. E foarte misto cum se comporta.
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: KIA SPORTAGE IARNA


Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: KIA SPORTAGE IARNA
pai da... era proaspata ... ninsese peste noapte si omu cand s-a trezit nu avea ce sa faca, a trebuit sa forteze trecerea spre sosea...quelloo wrote:era proaspata ca daca era inghetata nu iesea nici cu defenderul de acolo
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: KIA SPORTAGE IARNA
not my point....
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Kia Sportage pe zapada
Pentru ca tot a nins cat pentru 2 luni in Romania, cu precadere in sud, va propun sa impartasiti impresiile despre cum se comporta Sportage-ul pe zapada. Unde stau eu in Bucuresti am doua alei si o strada secundara pe care trebuie sa o iau ca sa ajung intr-o strada principala. Am iesit weekendul asta de vreo doua ori si azi o data. Sambata pe la pranz nici macar nu am simtit ca am 10 cm de zapada prin care trec. Duminica a fost mai greu. Azi dimineata a fost insa cel mai greu, pe alocuri cred ca am trecut si prin 15-20 de cm de zapada, poate si mai mult. Cu toate astea, masina s-a comportat foarte bine, fara alunecari intr-o parte prea mari. Nu am ramas nicio clipa blocat in zapada. Am cuplat AWD tot timpul si chiar mi-a placut cum a mers. Bineinteles ca vecinii mei nici nu au catadicsit sa iasa sa dea zapada macar din dreptul locului lor de parcare, deci imaginati-va ca aleile alea erau 70% fara prea multa zapada data la o parte, numai ce trecusera vreo 2 SUV-uri.
- rammstein01
- Posts: 18
- Joined: 17 May 2013, 14:52
- Auto: Sportage
Re: Kia Sportage pe zapada
Parca este altceva, nu mai am senzatia aia de barca pe sleaurile din spatele blocurilor. Oricum, ieri am asistat la un eveniment în premiera. In spatele blocului meu a aparut un plug care a adunat cat de cat zapada. Masina se comporta ff bine in trafic pe zapada, in plus rezolvi ceva mai usor problema cu parcarile inzapezite. Sunt foarte multumit de masina si cred ca-mi ofera cam tot ce vreau.
-
- Posts: 35
- Joined: 25 Aug 2007, 17:27
- Auto: KIA Sportage III 2.0 DSL AWD
Re: Kia Sportage pe zapada
Eu m-am numarat printre cei care nu s-au obosit sa-si dea zapada la o parte de pe locul de parcare, din simplul motiv ca n-am nicio problema cu masinuta asta. Daca as fi dat zapada la o parte cu siguranta s-ar fi proptit careva pe locul meu de parcare, iar in perioada asta politia nu face nimic cu cei care parcheaza aiurea pe motiv ca nu se vede marcajul.
In rest masina s-a comportat exemplar in perioada asta, a avut momente mai dificile dar s-a descurcat.
In rest masina s-a comportat exemplar in perioada asta, a avut momente mai dificile dar s-a descurcat.
Re: KIA SPORTAGE IARNA
a 3-a iarna fara probleme si fara 4x4,cu sportage
..inclusiv cu parcari in locuri mai greu accesibile.
E adevarat,n-am ce cauta pe alei/stradute cu zapada de 20-25 cm,in rest se comporta perfect - probabil in mare masura si din cauza anvelopelor ( un profil mai "cramponat",poate usor mai galagios - dar impecabil in conditii de iarna)
Ce m-a surprins neplacut zilele acestea,eu circuland in fiecare zi ( inclusiv duminica cu prima ninsoare), a fost sa-i vad pe cativa colegi cu sportage 4wd pe strazile capitalei demarand in tromba de la semafor sau forjand-o cu peste 80 prin zone cu zapada/gheata pe jos....parerea mea e ca-i pacat sa afle prea tarziu ca pe zapada/gheata si la 80-90 pe ora poti avea si 6x4,daca-ti aluneca cineva in fata sau dai peste un imprudent...poti pune frana franelor ,de motor sau de orice,ca nu te opresti

E adevarat,n-am ce cauta pe alei/stradute cu zapada de 20-25 cm,in rest se comporta perfect - probabil in mare masura si din cauza anvelopelor ( un profil mai "cramponat",poate usor mai galagios - dar impecabil in conditii de iarna)
Ce m-a surprins neplacut zilele acestea,eu circuland in fiecare zi ( inclusiv duminica cu prima ninsoare), a fost sa-i vad pe cativa colegi cu sportage 4wd pe strazile capitalei demarand in tromba de la semafor sau forjand-o cu peste 80 prin zone cu zapada/gheata pe jos....parerea mea e ca-i pacat sa afle prea tarziu ca pe zapada/gheata si la 80-90 pe ora poti avea si 6x4,daca-ti aluneca cineva in fata sau dai peste un imprudent...poti pune frana franelor ,de motor sau de orice,ca nu te opresti
CX 30 Skyactiv x 186/MT
ex: Sportage III, 1.7 crdi, clyde blue
ex: Sportage III, 1.7 crdi, clyde blue
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: KIA SPORTAGE IARNA
lasa ca am intalnit si eu cativa colegi cu sportage care zici ca mergeau pe reductor
- acum in weekend in drum de la voineasa la vidra cei mai lenti soferi de pe sosea erau pe crossovere 4x4 (sportage, evoque, CRV si un quashquai) tineau in spate inclusiv dube si autobuze. 


Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: KIA SPORTAGE IARNA
eu ma refeream la cu totul altceva.
cele spuse de tine fac parte din realitatea romaneasca... asta e senzatia cand unii merg prudent sau conduc preventiv..poate aveau grija de ei si conduceau in limite legale
...noi insa ne-am obisnuit sa ne enervam si prin munti,ca-n oras..ca nu-i da ala din fata viteza mai repede;)
cele spuse de tine fac parte din realitatea romaneasca... asta e senzatia cand unii merg prudent sau conduc preventiv..poate aveau grija de ei si conduceau in limite legale

CX 30 Skyactiv x 186/MT
ex: Sportage III, 1.7 crdi, clyde blue
ex: Sportage III, 1.7 crdi, clyde blue
Re: KIA SPORTAGE IARNA
ce noutati se anunta sezonul asta, de iarna?
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
Re: KIA SPORTAGE IARNA
hai sa incep eu.
un prim test cu anvelope de iarna pt suvuri.
http://www.autobild.de/artikel/winterre ... 67858.html
un prim test cu anvelope de iarna pt suvuri.
http://www.autobild.de/artikel/winterre ... 67858.html
masina familie Kia SPORTAGE 2.0 DSL 4wd CITY
-
- Posts: 234
- Joined: 13 May 2014, 21:56
- Auto: Kia Sportage 2.0D, 6MT, 184hp
- Location: Bucuresti
Re: KIA SPORTAGE IARNA
Marketing, marketing si iar marketing. Bullshit, mai pe romaneste 

-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: KIA SPORTAGE IARNA
deci. tu ai impresia ca cele mai ieftine anvelope no name de pe piata au aceleasi proprietati ca cele mai scumpe anvelope de firma?
sorry to dissapoint dar diferentele exista. Firmele alea mari de anvelope investesc sume mari in dezvoltarea anvelopelor de aici creste si pretul dar si performantele anvelopei. Acelasi producator poate avea mai multe modele de anvelope de iarna la preturi diferite si care au si performante diferite.
Chiar daca performatele unei anumite clase de anvelope testate de la mai multi producatori sunt foarte apropiate diferente mici chiar exista (nivelul de zgomot si durabilitate imi vin in minte acum ca fiind cele mai evidente)
sorry to dissapoint dar diferentele exista. Firmele alea mari de anvelope investesc sume mari in dezvoltarea anvelopelor de aici creste si pretul dar si performantele anvelopei. Acelasi producator poate avea mai multe modele de anvelope de iarna la preturi diferite si care au si performante diferite.
Chiar daca performatele unei anumite clase de anvelope testate de la mai multi producatori sunt foarte apropiate diferente mici chiar exista (nivelul de zgomot si durabilitate imi vin in minte acum ca fiind cele mai evidente)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
-
- Posts: 234
- Joined: 13 May 2014, 21:56
- Auto: Kia Sportage 2.0D, 6MT, 184hp
- Location: Bucuresti
Re: KIA SPORTAGE IARNA
Nu e vorba de cele mai ieftine anvelope no name. Nu duce lucrurile in extrem. E vorba de firme mari, cu renume international, care vand produse similare la preturi diferite.
R&D (research&develpoment) fac mai toate firmele internationale cu volum foarte mare de vanzari. Si Kumho si Hankook fac r&d, fii sigur. Daca te uiti pe cifrele lor anuale privind cheltuielile cu investitiile vei vedea ca acestea sunt chiar mai mari decat cele ale unor companii de renume din Europa de Vest sau SUA.
Sigur, povestea pentru cumparatori este aceasta, ca vezi domne' se baga bani multi in cercetare/dezvoltare. Si in unele domenii (cum ar fi cel farmaceutic, medical, masini sau IT, de exemplu) chiar este adevarat pana la un anumit punct. In alte domenii insa, care au preluat povestea si o vand foarte frumos`ambalata, lucrurile stau putin diferit. Daca te documentezi putin vei vedea ca, in ceea ce priveste anvelopele, acum 30-40 de ani nemtii, de exemplu, foloseau cauciucuri de iarna cu performante mult mai bune, mai longevive ca rezistenta si culmea, le cumparau si la un pret mult mai mic decat cele actuale de pe piata!
In alta ordine de idei, hai sa iti zic eu (care lucrez in marketing de vreo 10 ani de zile) de ce platesti un pret dublu pentru o pasta de dinti Colgate "supershine, superwhite, superclean" lansata de curand si in urma "unor ani intregi de activitati de cercetare in laboratoare" fata de un Colgate "Total" ceva mai vechi. Pentru ca tu, consumatorul, cumparatorul final, cumperi si crezi povestea asta cu R&D-ul. Si pentru ca au fost bagati bani multi in promovarea ei iar acestia, indirect, i-au crescut costul. Peste 1 an, cand vibe-ul va trece, Colgate iti va vinde pasta cea noua si atat de potrivita nevoilor tale, in urma cercetarilor lor de ani de zile, la 30% din pret.
) Desigur, insa, ca tu la acel moment vei cumpara o alta pasta de dinti noua, lansata de curand, tot in urma unor "ani buni de r&d in laboratoarele companiei"... 
In alta ordine de idei, toate companiile mari fac PR pentru produse si imagine. Revistele/publicatiile on-line de specialitate se intretin din aceste sume uriase care se baga in PR si, in consecinta, publica articole care avantajeaza companiile platitoare si, logic, dezavantajeaza concurenta...
Asta doar asa, ca idee...
Pe principiul: intre Sportage si Tiguan, aleg cu ochii inchisi Sportage. O masina mai buna, care poate mai mult, mai frumoasa, mai fiabila, cu garantie mai mare si la un pret mai mic!
Desigur ca daca ma uit pe review-uri in revistele germane, majoritatea imi vor spune sa aleg Tiguan ca e mai bun, mai fiabil, mai frumos. Dar sa-i cred? No way...
R&D (research&develpoment) fac mai toate firmele internationale cu volum foarte mare de vanzari. Si Kumho si Hankook fac r&d, fii sigur. Daca te uiti pe cifrele lor anuale privind cheltuielile cu investitiile vei vedea ca acestea sunt chiar mai mari decat cele ale unor companii de renume din Europa de Vest sau SUA.
Sigur, povestea pentru cumparatori este aceasta, ca vezi domne' se baga bani multi in cercetare/dezvoltare. Si in unele domenii (cum ar fi cel farmaceutic, medical, masini sau IT, de exemplu) chiar este adevarat pana la un anumit punct. In alte domenii insa, care au preluat povestea si o vand foarte frumos`ambalata, lucrurile stau putin diferit. Daca te documentezi putin vei vedea ca, in ceea ce priveste anvelopele, acum 30-40 de ani nemtii, de exemplu, foloseau cauciucuri de iarna cu performante mult mai bune, mai longevive ca rezistenta si culmea, le cumparau si la un pret mult mai mic decat cele actuale de pe piata!

In alta ordine de idei, hai sa iti zic eu (care lucrez in marketing de vreo 10 ani de zile) de ce platesti un pret dublu pentru o pasta de dinti Colgate "supershine, superwhite, superclean" lansata de curand si in urma "unor ani intregi de activitati de cercetare in laboratoare" fata de un Colgate "Total" ceva mai vechi. Pentru ca tu, consumatorul, cumparatorul final, cumperi si crezi povestea asta cu R&D-ul. Si pentru ca au fost bagati bani multi in promovarea ei iar acestia, indirect, i-au crescut costul. Peste 1 an, cand vibe-ul va trece, Colgate iti va vinde pasta cea noua si atat de potrivita nevoilor tale, in urma cercetarilor lor de ani de zile, la 30% din pret.


In alta ordine de idei, toate companiile mari fac PR pentru produse si imagine. Revistele/publicatiile on-line de specialitate se intretin din aceste sume uriase care se baga in PR si, in consecinta, publica articole care avantajeaza companiile platitoare si, logic, dezavantajeaza concurenta...
Asta doar asa, ca idee...

Pe principiul: intre Sportage si Tiguan, aleg cu ochii inchisi Sportage. O masina mai buna, care poate mai mult, mai frumoasa, mai fiabila, cu garantie mai mare si la un pret mai mic!
