7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
-
- Posts: 61
- Joined: 19 Sep 2018, 12:04
- Auto: Opel Astra H 1.8 Ecotec 140 cp
- Location: Brasov
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
panzer, Am ținut cont si de sfatul tău referitor la 8AT, iar acum sunt convins de avantajele acestei transmisii. Mi-a dat de gândit si faptul ca anumiți "fraieri" din domeniul auto nu folosesc transmisii cu dublu ambreiaj, cum ar fi: Toyota, Volvo, Ford, Opel, Subaru, Mazda si mai sunt si alții. Aisin va avea un cuvânt important de spus. Daca Mazda va reuși sa scoată pe piata peste doi ani, acea motorizare X si se va dovedi ca este fiabila, puternica si cu un consum mic, cred ca va fi începutul unei revoluții in domeniu.
-
- Posts: 61
- Joined: 19 Sep 2018, 12:04
- Auto: Opel Astra H 1.8 Ecotec 140 cp
- Location: Brasov
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Doua întrebări:
1. Câți km avea masina noua la preluare?
2. Ce diferenta era intre cursul BNR si cursul Kia cand ați făcut plăti?
1. Câți km avea masina noua la preluare?
2. Ce diferenta era intre cursul BNR si cursul Kia cand ați făcut plăti?
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
1. in jur 5 sau ceva de genul, sub 10 cu certitudine
2. se plateste la cursul bancii unde se afla contul in care ti se va cere sa faci plata
2. se plateste la cursul bancii unde se afla contul in care ti se va cere sa faci plata
Kia Sportage, GT-Line, 1.6T-GDI, AWD, DCT7, Sparkling Silver
-
- Posts: 61
- Joined: 19 Sep 2018, 12:04
- Auto: Opel Astra H 1.8 Ecotec 140 cp
- Location: Brasov
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
criminus, Multumesc.
-
- Posts: 61
- Joined: 19 Sep 2018, 12:04
- Auto: Opel Astra H 1.8 Ecotec 140 cp
- Location: Brasov
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Nu vreau sa creez discutii in contradictoriu si nici sa blamez transmisia 7DCT, care își face treaba cu problemele cunoscute. Ieri am discutat cu doi mecanici specializați. Nu am spus nimic despre transmisia 7DCT, doar am întrebat ce sa aleg intre cele doua transmisii. Primul raspuns, fara ezitare, a fost sa merg pe 6AT sau 8AT. Al doilea raspuns, tot fara ezitare, a fost sa merg pe 8AT pentru ca se apropie ca si funcționare de ZF. Noua 8AT este o cutie automata clasica, cu convertizor de cuplu si ambreiaj hidraulic pentru blocarea treptei si se pretează ca si mod de funcționare, cel mai bine pentru 4x4.
Nicio șansa de TD cu 2.0 DSL EcoDinamic, am întrebat la mai mulți dealeri si au spus ca investiția este prea mare si nu își permit, iar importatorul nu pune masini la dispoziție. Așa ca aștept si părerile primului cumpărător, daca va posta aici. Totuși, poate Robert de la "turatii" va reuși sa o testeze.
Nicio șansa de TD cu 2.0 DSL EcoDinamic, am întrebat la mai mulți dealeri si au spus ca investiția este prea mare si nu își permit, iar importatorul nu pune masini la dispoziție. Așa ca aștept si părerile primului cumpărător, daca va posta aici. Totuși, poate Robert de la "turatii" va reuși sa o testeze.
-
- Posts: 40
- Joined: 10 Mar 2017, 12:06
- Auto: KIA Sportage 1.6T-GDI 7DCT AWD
- Location: Bucharest
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Pai pana la urma care sunt problemele cutiei? Ce s-a tot discutat pe aici nu sunt probleme, adica eu nu am vazut vreun comentariu de la un posesor de 7DCT care sa spuna ca e proasta cutia sau ca a fost nevoit sa o schimbe la Xkm sau ambreiajele. Au fost numai comentarii legate de comportamentul obisnuit al cutiei, adica ezitarile la crawling, dar ezitari conforme cu tehnologia, cu care poti sa traiesti si la care te poti adapta fara absolut nicio problema. 7DCT are si avantaje, consum mai redus decat o cutie cu convertizor, fara pierderile de putere normale ale unei cutii cu convertizor, schimbari foarte rapide (insesizabile), iar implementarea KIA pentru cutia cu dubla ambreiaj uscat nu e aceeasi cu cea pe care a avut-o VW la DSG-uri uscate, cele cu probleme, 7DCT are niste inovatii importante pentru KIA. Sunt de acord ca o automata cu convertizor e mai fiabila pe termen lung sau ca e mai potrivita pentru off-road sau pentru tractat, dar totusi Sportage nu e deloc o masina de off-road, si depinde pentru ce vrei masina.
Legat de comentariul tau cu producatorii care nu folosesc transmisii dublu ambreiaj, Ford foloseste - Powershift-ul e dublu-ambreiaj. Apoi mai sunt si altii care au diverse implementari unele dintre ele excelente VW, Mercedes, BMW, Nissan, Porsche etc.
In concluzie, sunt de acord cu tine ca o automata cu convertizor probabil ca nu are moarte, sau nu una usoara, dar si ea are avantaje si dezavantaje, la fel ca orice alta transmisie.
Legat de comentariul tau cu producatorii care nu folosesc transmisii dublu ambreiaj, Ford foloseste - Powershift-ul e dublu-ambreiaj. Apoi mai sunt si altii care au diverse implementari unele dintre ele excelente VW, Mercedes, BMW, Nissan, Porsche etc.
In concluzie, sunt de acord cu tine ca o automata cu convertizor probabil ca nu are moarte, sau nu una usoara, dar si ea are avantaje si dezavantaje, la fel ca orice alta transmisie.
-
- Posts: 61
- Joined: 19 Sep 2018, 12:04
- Auto: Opel Astra H 1.8 Ecotec 140 cp
- Location: Brasov
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
defman, Ai dreptate in tot ceea ce ai spus. Legat de avantajele, bine-nțeles si dezavantajele, dar in special fiabilitatea transmisiilor clasice cu convertizor de cuplu, am vrut sa scot in evidentă ca începând cu 2016, tot mai mulți producatori care au utilizat transmisia cu dublu ambreiaj, au început sa renunțe si tendința este de întoarcere la cele clasice cu CC si la cele VC., desigur modernizate. Concluzia asta am găsit-o intrun articol destul de recent. Ma bucur ca mi-ai raspuns, pentru ca astăzi am văzut un test de accelerației nou cu 2.0 ED+ 8AT unde de la 0-100 km/h ajunge in 10,1 s. Asta legat de răspunsul noii cutii, ceea ce spuneai si tu legat de viteza cu care schimba vitezele. Trag concluzia ca este axata in principal pe economie si pe schimbări line, dar nu rapide. Daca mai "apăs" un pic pe balanța, legat de ce ai spus tu despre 7DCT, iar se înclina către benzina si robotizată. Am crezut ca m-am hotărât, dar..., o sa-mi iasă peri albi pana la decizia finala.
-
- Posts: 40
- Joined: 10 Mar 2017, 12:06
- Auto: KIA Sportage 1.6T-GDI 7DCT AWD
- Location: Bucharest
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Nu stiu daca te-am intrebat sau daca ai mentionat pana acum, dar ai testat-o?
chiar sunt curios ce impresie ti-a lasat. Iar daca nu ai testat-o, incearc-o. Mai ales la viteze mici, mai ales pe decelerari si apoi accelaratii bruste etc. E adevarat, o poti testa si trecuta in sport si sa ii dai talpa, dar aia sigur o sa-ti placa
.


-
- Posts: 61
- Joined: 19 Sep 2018, 12:04
- Auto: Opel Astra H 1.8 Ecotec 140 cp
- Location: Brasov
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
defman, Nu am făcut încă TD, pentru ca aștept sa aducă MY2019, ca sa "împușc toți iepurii dintr-un foc". S-au făcut îmbunătățiri tehnice la direcție, la suspensie pentru GT-Line si la 7DCT(a fost revizuita). S-a îmbunătățit si timpul de la 0-100 km/h, de la 9.1s la 8.8s, informație găsită pe site-ul "kia.co.uk". Cum fac TD o sa-ți spun toate amănuntele.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
@defman: cati km ai cu DCT?
-
- Posts: 234
- Joined: 28 Jun 2017, 14:55
- Auto: Sportage2019 1.6 T-GDI GT Line
- Location: Popesti-Leordeni, Ilfov
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Eu am 17000 și pot sa spun fără regrete ca încă am zâmbetul pe buze când o conduc. Chiar dacă mai devreme am spus ca sunt și lucruri care nu îmi plac, dar sunt prea minore...si sunt și ușor de rezolvat o data ce ai înțeles cum funcționează.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Kia Sportage 2019 (1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE Red)
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
15000 am eu si sunt de aceiasi parere ca si m4rius, odata ce ai inteles-o numai de bine 

Kia Sportage, GT-Line, 1.6T-GDI, AWD, DCT7, Sparkling Silver
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Am 15k de Km o singura data cutia a fost confuza, am accelerat a trecut unu pe rosu am pus frana brusca si apoi vre-o 10 secunde abia s-a tarat dar nu am oprit motorul sau nimic altceva si-a revenit
1.6 TGDI 7DCT AWD Sportage 2017
-
- Posts: 1929
- Joined: 19 Jan 2017, 11:04
- Auto: Sportage2017 2DSL GTL4x4HP 6AT
- Location: Bucuresti
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Îmbunătățiri la suspensie!? Devin invidios 
Trimis de pe al meu AGS-L09 folosind Tapatalk

Trimis de pe al meu AGS-L09 folosind Tapatalk