7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
-
- Posts: 951
- Joined: 08 Oct 2017, 19:28
- Auto: Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT
- Location: Bucuresti
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Am postat cu cateva pagini mai in urma:
Thank you for contacting Kia Motors Ireland.
The design of our DCT transmission means it will disengage both clutches when the vehicle has come to a stop and the brake pedal remains pressed. When the driver goes to move the vehicle, the clutches then re-engage.
If you require more detail on the system, or a test drive of a vehicle equipped with it, please don’t hesitate in contacting a Kia dealer. Click here to find a list of Kia dealers across Ireland.
Joe Langan Customer Care
Kia Motors Ireland
Thank you for contacting Kia Motors Ireland.
The design of our DCT transmission means it will disengage both clutches when the vehicle has come to a stop and the brake pedal remains pressed. When the driver goes to move the vehicle, the clutches then re-engage.
If you require more detail on the system, or a test drive of a vehicle equipped with it, please don’t hesitate in contacting a Kia dealer. Click here to find a list of Kia dealers across Ireland.
Joe Langan Customer Care
Kia Motors Ireland
Sportage 1.6 T-GDI 7DCT 4x4 GT-LINE - Sand Track
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
@akeem - da, am citit, pot doar sa confirm si in romana aceeasi idee 
Consumul e mai mare cu AutoHold pentru ca asta necesita o forta suplimentara la plecare care per total se traduce in 0,5l/100km in medie

Consumul e mai mare cu AutoHold pentru ca asta necesita o forta suplimentara la plecare care per total se traduce in 0,5l/100km in medie
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
-
- Posts: 32
- Joined: 17 Aug 2010, 21:01
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salutare. Sunt fericitul posesor kia ceed 1.4 Tgdi dct
din aprilie 2019. Am trecut cu brio de prima revizie 15.000km fara probleme. Acum am 24.000km si de putin timp in trafic , in aglomeratia din Bucuresti la plecarea de pe loc imi temura masina. Adica la inaintarea lenta de 2-3 m in traficul din capitala doar ridic piciorul de pe frana sa plece masina si incepe sa tremura la plecare. Doar la cald se intampla acest lucru. Am inteles ca la cei de la Hyundai i 30 vin foarte multi pana in 30.000 km cu aceasi problema si le face un test ambreiaj si le schimba o piesa pe garantie
Am mai condus masini AT. Dar cred ca oricat de prost sofer ai fi nu poti strica un ambreiaj in 25.000km
A mai intalnit cineva aceasta problema?
din aprilie 2019. Am trecut cu brio de prima revizie 15.000km fara probleme. Acum am 24.000km si de putin timp in trafic , in aglomeratia din Bucuresti la plecarea de pe loc imi temura masina. Adica la inaintarea lenta de 2-3 m in traficul din capitala doar ridic piciorul de pe frana sa plece masina si incepe sa tremura la plecare. Doar la cald se intampla acest lucru. Am inteles ca la cei de la Hyundai i 30 vin foarte multi pana in 30.000 km cu aceasi problema si le face un test ambreiaj si le schimba o piesa pe garantie
Am mai condus masini AT. Dar cred ca oricat de prost sofer ai fi nu poti strica un ambreiaj in 25.000km
A mai intalnit cineva aceasta problema?
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab175699.gif[/img][/url]
[url=http://soft-reals.info]блог[/url] [url=http://nina-orf.info]сайт[/url]
[url=http://soft-reals.info]блог[/url] [url=http://nina-orf.info]сайт[/url]
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
La fel mi s-a intamplat si mie, au schimbat kitt-ul de ambreiaje pe garantie
Kia Sportage, GT-Line, 1.6T-GDI, AWD, DCT7, Sparkling Silver
-
- Posts: 32
- Joined: 17 Aug 2010, 21:01
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salut. Cati km aveai cand ai schimbat kit ambreaiaj?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab175699.gif[/img][/url]
[url=http://soft-reals.info]блог[/url] [url=http://nina-orf.info]сайт[/url]
[url=http://soft-reals.info]блог[/url] [url=http://nina-orf.info]сайт[/url]
- Alx03
- Posts: 481
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Si eu am inceput sa vad unele simptome...acuma nu stiu cat de devreme o sa devina problematice, dar masina nu are decat 10.000 km. Iar cand ridic piciorul fin de pe frana, apare un tremurat superficial, care nu imi amintesc sa il fi observat inainte.
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
L-am schimbat la 26.000km dar se manifesta deja ceva timp. Ezitari la schimbatul treptelor a avut inca de la inceput(am schimbat softul cutiei de vreo 3-4ori) iar tremuratul a inceput de pe la aprox 20.000km.
Kia Sportage, GT-Line, 1.6T-GDI, AWD, DCT7, Sparkling Silver
- Alx03
- Posts: 481
- Joined: 24 Jul 2019, 18:19
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 7DCT, GTLine
- Location: Cluj Napoca
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Well...se pare ca nu e tocmai cea mai reusita cutie, reiese. Dar macar isi asuma, deocamdata. Vreo vorba ca ambreiajul instalat ulterior ar avea vreo imbunatatire fata de cel original? Ca si rezistenta, sau ceva? Mie mi se pare ca prin soft-ul lor isi dau cu stangul in dreptul, la cum patineaza ambreiajul in a doua in multe situatii. Prea multe, dupa parerea mea.
- Ciprian Bivol
- Posts: 111
- Joined: 05 Nov 2019, 17:35
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 4x4 7DCT
- Location: Bucuresti
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Dar dupa ce s-a schimbat piesa respectiva sau kitul de ambreiaj, au mai fost probleme raportate?
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Momentan am vreo 5000km facuti cu noul ambreiaj, merge ok, nu mai tremura, nu mai are ezitari dar in iarna cand am vrut sa ies din niste zapada mai afanata a inceput sa miroasa a varza murata (nu stiu daca a fost ambreiajul cutiei sau al diferentialului)
Kia Sportage, GT-Line, 1.6T-GDI, AWD, DCT7, Sparkling Silver
-
- Posts: 8
- Joined: 04 Apr 2020, 19:56
- Auto: Kia Sportage
- Location: Buzau
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Salutare!
Am o problema la cutia DCT! La retrogradarea cu mai multe viteze odata, la cuplarea treptei de viteza a II-a, in jumatate din cazuri smuceste putin (uneori smuceste mai tare si se simte ca o lovitura). Daca retragradeaza si ramane in alta treapta decat a doua nu sunt probleme. Asa se manifesta de noua. Este ceva normal, la voi se manifesta problema respectiva? Ms!
Am o problema la cutia DCT! La retrogradarea cu mai multe viteze odata, la cuplarea treptei de viteza a II-a, in jumatate din cazuri smuceste putin (uneori smuceste mai tare si se simte ca o lovitura). Daca retragradeaza si ramane in alta treapta decat a doua nu sunt probleme. Asa se manifesta de noua. Este ceva normal, la voi se manifesta problema respectiva? Ms!
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
"Salutare!
Am o problema la cutia DCT! La retrogradarea cu mai multe viteze odata, la cuplarea treptei de viteza a II-a, in jumatate din cazuri smuceste putin (uneori smuceste mai tare si se simte ca o lovitura). Daca retragradeaza si ramane in alta treapta decat a doua nu sunt probleme. Asa se manifesta de noua. Este ceva normal, la voi se manifesta problema respectiva? Ms!"
La mine niciodata. Dar conteaza si motorizarea , io am 1.7 dsl, 4x2. poate spui si tu ce ai?
Am o problema la cutia DCT! La retrogradarea cu mai multe viteze odata, la cuplarea treptei de viteza a II-a, in jumatate din cazuri smuceste putin (uneori smuceste mai tare si se simte ca o lovitura). Daca retragradeaza si ramane in alta treapta decat a doua nu sunt probleme. Asa se manifesta de noua. Este ceva normal, la voi se manifesta problema respectiva? Ms!"
La mine niciodata. Dar conteaza si motorizarea , io am 1.7 dsl, 4x2. poate spui si tu ce ai?
- Ciprian Bivol
- Posts: 111
- Joined: 05 Nov 2019, 17:35
- Auto: Sportage 1.6 TGDI 4x4 7DCT
- Location: Bucuresti
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Schimbi pe manual?
-
- Posts: 183
- Joined: 24 Jul 2018, 15:43
- Auto: Sportage 2019,1.6L DSL,DCT
- Location: Bucharest
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Ahh...subiectul meu preferat si anume 7DCT.
Acum cu starea de urgenta terminata am inceput iar sa ies des cu masina in trafic si deja tremuratul cand faci crawling la semafor ma dispera ba chiar cred ca s-a accentuat in ultima perioada.
Daca faci crawling in panta un pic...zici ca merge in suturi si trage sa moara.
Poate cea mai slaba cutie din istoria brandului Kia e acest 7dct uscat pus pe facelift.
33.000 km si deja urasc cutia asta maxim.
Ma gandesc sa fac si un test de ambreiaj la MIT poate am probleme acolo de fapt insa nu e normal sa schimbi ambreiajele la 30-40k km.
Nu stiu cum pe voi nu va enerveaza smuciturile cand esti la semafor si mergi cu 2-3 km, cum stati calmi cand in panta masina pleaca de pe loc de zici ca e rasnita
Manuala e parfum va zic...ascultati un batran aici si evitati 7DCT uscat de la Kia.
Si cum ziceam si pe Facebook pe pagina Sportage: cine iubeste DCT in oras nu a mers deloc cu AT.
PS: vreau sa vad si eu un fan 7DCT din Bucuresti, dau un schimb de ulei daca imi explica si mie de ce e "normal" sa tremure masina in a I-a atunci cand pleaca incet de la semafor.
Recunoasteti baieti ca ne-am luat teapa cu acest "minunat" DCT si nu incercati sa va mintiti singuri
Acum cu starea de urgenta terminata am inceput iar sa ies des cu masina in trafic si deja tremuratul cand faci crawling la semafor ma dispera ba chiar cred ca s-a accentuat in ultima perioada.
Daca faci crawling in panta un pic...zici ca merge in suturi si trage sa moara.
Poate cea mai slaba cutie din istoria brandului Kia e acest 7dct uscat pus pe facelift.
33.000 km si deja urasc cutia asta maxim.
Ma gandesc sa fac si un test de ambreiaj la MIT poate am probleme acolo de fapt insa nu e normal sa schimbi ambreiajele la 30-40k km.
Nu stiu cum pe voi nu va enerveaza smuciturile cand esti la semafor si mergi cu 2-3 km, cum stati calmi cand in panta masina pleaca de pe loc de zici ca e rasnita

Manuala e parfum va zic...ascultati un batran aici si evitati 7DCT uscat de la Kia.
Si cum ziceam si pe Facebook pe pagina Sportage: cine iubeste DCT in oras nu a mers deloc cu AT.
PS: vreau sa vad si eu un fan 7DCT din Bucuresti, dau un schimb de ulei daca imi explica si mie de ce e "normal" sa tremure masina in a I-a atunci cand pleaca incet de la semafor.
Recunoasteti baieti ca ne-am luat teapa cu acest "minunat" DCT si nu incercati sa va mintiti singuri
Re: 7DCT - Probleme, mod de rezolvare si sfaturi privind utilizarea
Pai... cred ca scrie in manual, din ce țin minte, sa nu faci crawling
ori mergi, ori stai...
