Am KIA CEED de aproximativ 3 ani. Recent am desfacut busonul de la ulei si am vazut ca are o "mazga" de consistenta si culoarea mustarului.N-am dat importanta atunci,l-am sters si am continuat sa merg cu masina.Zilele trecute am umblat din nou la buson si avea aceeasi depunere pe capac.
Stie cineva daca este normal si daca nu, ce pot face sau de la ce este.
probleme motor
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: probleme motor
La ultima intalnire clubkia si forumhyundai stiu ca s-a vorbit de treaba asta.
Pe ambele tipuri de masini (i30 si cee'd) s-au gasit urmele respective. Daca este o problema sau nu, toate prezinta acea "mazga".
Pe ambele tipuri de masini (i30 si cee'd) s-au gasit urmele respective. Daca este o problema sau nu, toate prezinta acea "mazga".
Re: probleme motor
Dupa cca 3 ani este normal sa apara asemenea fenomene .
Este vorba de un condens al substantelor volatile din ulei impreuna cu vaporii de apa, care vrem nu vrem se mai gasesc in carterul motor . Daca acea mizga capata o culoare spre alb este mai periculos deoarece contine multa apa.Fenomenul este mai pregnant iarna si mai ales daca se circula cu masina pe drumuri mai scurte cind motorul nu are timp sa se incalzeasca. Incearca sa folosesti un ulei de calitate cu putere mai mare de curatare (detergent) si bineinteles mers cu motorul citeva sute de km si cu el incalzit.
Atentie , la circuitul de recirculare al gazelor care se poate obtura in acest caz .
Este vorba de un condens al substantelor volatile din ulei impreuna cu vaporii de apa, care vrem nu vrem se mai gasesc in carterul motor . Daca acea mizga capata o culoare spre alb este mai periculos deoarece contine multa apa.Fenomenul este mai pregnant iarna si mai ales daca se circula cu masina pe drumuri mai scurte cind motorul nu are timp sa se incalzeasca. Incearca sa folosesti un ulei de calitate cu putere mai mare de curatare (detergent) si bineinteles mers cu motorul citeva sute de km si cu el incalzit.
Atentie , la circuitul de recirculare al gazelor care se poate obtura in acest caz .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km