Revizie 20k la Diesel
Re: Revizie 20k la Diesel
Am facut si eu prima revizie de 20K
In Timisoaram la TIWA TERM
1,6 LP 90HP CRDI
PRETURI FARA TVA
Manopera - 55.93
Saiba Bus Baie Ulei - 3,5
Filtru ulei - 100
Filtru are - 110
Filtru Polen - 150
Ulei Halvoline 5W30 - 175
Antigel - 15
TOTAL - 553,5
TOTAL + TVA - 631,80 RON
Partea interesanta la inceput mi-au facut factura de 791,80 RON.
Nu am apucat sa ma uit ce era scris pe ea dar am facut scandal si am negociat factura asta de 631,80.
Si nu e prima data cind imi unfla baieti de la Tiwa Term Factura
Atentie celor care merg din Tm pe la ei !!!
In Timisoaram la TIWA TERM
1,6 LP 90HP CRDI
PRETURI FARA TVA
Manopera - 55.93
Saiba Bus Baie Ulei - 3,5
Filtru ulei - 100
Filtru are - 110
Filtru Polen - 150
Ulei Halvoline 5W30 - 175
Antigel - 15
TOTAL - 553,5
TOTAL + TVA - 631,80 RON
Partea interesanta la inceput mi-au facut factura de 791,80 RON.
Nu am apucat sa ma uit ce era scris pe ea dar am facut scandal si am negociat factura asta de 631,80.
Si nu e prima data cind imi unfla baieti de la Tiwa Term Factura
Atentie celor care merg din Tm pe la ei !!!
1,6 CDRI Black Pearl
Re: Revizie 20k la Diesel
la toate face asa eu am verificat la un ceed care avea doar 200 de km in bord si la fel face, ca sa nu mai faca schimbati vitezele mai sus de 2500 si scapati de stres
zafira b 1,6 ODO: 100 000 km....BR-12-CUB
KITURI XENON...OFERTE PT MEMBRI viewtopic.php?f=139&t=9254
http://www.xenonparavanturi.ro/
KITURI XENON...OFERTE PT MEMBRI viewtopic.php?f=139&t=9254
http://www.xenonparavanturi.ro/
Re:
la toate face asa eu am verificat la un ceed care avea doar 200 de km in bord si la fel face, ca sa nu mai faca schimbati vitezele mai sus de 2500 si scapati de stresmandr wrote:Salutare , nu v-am mai scris de mult, dar am facut ieri prima revizie la 13.500km la MIT MOTORS INTERNATIONAL si ma gandeam ca poate cineva easte interesat de tarife. Masina a fost gata intr-o ora si m-a costat 637 ron cu TVA . Mi-au schimbat : ulei + filtru; filtru aer si filtru polen. Total piese= 433ron,
Total manopera= 102 ron
Total TVA = 101 RON
Placutele de frana mi-au spus ca sunt impecabile, aproape noi. In urma defectiunilor reclamate de mine la completarea cererii de revizie, mi-au gasit joc in bieleta antiruliu stanga , pe care au comandat-o si va ajunge in aprox. 2 sapt. Intra pe garantie !
Hayonul trebuie reglat pentru ca partea din stanga este mult mai lasata decat dreapta si diferenta este vizibila . Nu merge reglata din bolturile din cauciuc care preseaza hayonul pe rama portbagajului. Trebuie facuta programare seaparata la cei de la tinichigerie !!!
Am o alta problema pe care cei de la service au spus ca este normal sa faca asa. Este vb. de plecarea dupa loc si schimbarea vitezei de la a 1-a la a 2-a si chiar si la a 3-a se aude ca un cloncanit cum ar fi un joc la cutia de viteze sau in planetare nu-mi dau seama. Cand stai la semafor sau in coloana si pleci dupa loc usor fara sa accelerezi ( dai drumul la ambreiaj ) , se aude foarte clar cloncanitul . A mai sesizat cineva zgomotul acesta ?
zafira b 1,6 ODO: 100 000 km....BR-12-CUB
KITURI XENON...OFERTE PT MEMBRI viewtopic.php?f=139&t=9254
http://www.xenonparavanturi.ro/
KITURI XENON...OFERTE PT MEMBRI viewtopic.php?f=139&t=9254
http://www.xenonparavanturi.ro/
Re: Revizie 20k la Diesel
Salutare tuturor!
Am masina de o luna si ceva ... si are ghinionul sa fie prima mea masina (am carnet de multa vreme dar nu am condus tot de atata vreme!). Am remarcat si eu un zgomot un pic ciudat la a mea, de fapt mai multe si le voi detalia. Cel mai ciudat e cel care cred ca vine de la frane, si nu se aude la franele foarte bruste - se aude atunci cand franez usor gen stat bara la bara in traficul minunat din Bucuresti. Ar trebui sa fac ceva in privinta asta? (chiar nu am idee!)
Al doilea zgomot ciudat se aude atunci cand folosesc ambreiajul (plecari in rampa etc) si incepe sa-mi vibreze volanul si tot bordul odata cu el. Pls nu radeti de mine ... chiar n-am idee ce si cum
In rest sunt tare happy de alegere, motorul ma ajuta mult la cum se merge in oras si sistemul audio e chiar ok. Ah si mai am o intrebare pentru cine si-a schimbat tapiteria la masina - if any... am inteles ca nu este recomandat din cauza diversilor senzori si airbaguri cortina, se poate face treaba asta safe sau nu?
Am masina de o luna si ceva ... si are ghinionul sa fie prima mea masina (am carnet de multa vreme dar nu am condus tot de atata vreme!). Am remarcat si eu un zgomot un pic ciudat la a mea, de fapt mai multe si le voi detalia. Cel mai ciudat e cel care cred ca vine de la frane, si nu se aude la franele foarte bruste - se aude atunci cand franez usor gen stat bara la bara in traficul minunat din Bucuresti. Ar trebui sa fac ceva in privinta asta? (chiar nu am idee!)
Al doilea zgomot ciudat se aude atunci cand folosesc ambreiajul (plecari in rampa etc) si incepe sa-mi vibreze volanul si tot bordul odata cu el. Pls nu radeti de mine ... chiar n-am idee ce si cum
In rest sunt tare happy de alegere, motorul ma ajuta mult la cum se merge in oras si sistemul audio e chiar ok. Ah si mai am o intrebare pentru cine si-a schimbat tapiteria la masina - if any... am inteles ca nu este recomandat din cauza diversilor senzori si airbaguri cortina, se poate face treaba asta safe sau nu?
A fost Pro'ceed CRDI 115 HP
Re: Revizie 20k la Diesel
Invisible;
1. se aude de la placutele noi si cand sunt reci.
2. subturezi masina. Da-i putin mai multa turatie motorului, pentru ca n-are forta (cuplu) destula sa urneasca masina de pe loc.
1. se aude de la placutele noi si cand sunt reci.
2. subturezi masina. Da-i putin mai multa turatie motorului, pentru ca n-are forta (cuplu) destula sa urneasca masina de pe loc.
Re: Revizie 20k la Diesel
@invisible
Eu am mai multi km ca tine si am observat acelasi fenomen la frina .(care este normal)
Este mai pregnant in panta sau rampa si se manifesta atit cind frinezi f usor la viteza mica cit si atunci cind ai luat piciorul de pe frina usor, lasind masina sa alunece. Pur si simplu este datorita vibratiei discului de frina prin alunecarea intre placutele de frina care au coeficientul de frinare f bun .(nu aluneca )
Fenomenul este identic ca atunci cind faci sa vibreze ("sa cinte ") un pahar cu picior cind treci degetul ud pe marginea lui .
Celalalt fenomen este clar cum zice SeKah : patineaza si vibreaza ambreiajul pentru ca pleci prea cu frica (o sa te obisnuiesti )
Eu am mai multi km ca tine si am observat acelasi fenomen la frina .(care este normal)
Este mai pregnant in panta sau rampa si se manifesta atit cind frinezi f usor la viteza mica cit si atunci cind ai luat piciorul de pe frina usor, lasind masina sa alunece. Pur si simplu este datorita vibratiei discului de frina prin alunecarea intre placutele de frina care au coeficientul de frinare f bun .(nu aluneca )
Fenomenul este identic ca atunci cind faci sa vibreze ("sa cinte ") un pahar cu picior cind treci degetul ud pe marginea lui .
Celalalt fenomen este clar cum zice SeKah : patineaza si vibreaza ambreiajul pentru ca pleci prea cu frica (o sa te obisnuiesti )
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Revizie 20k la Diesel
Ok cu franele am inteles. Daaar cu vibratul cred ca nu m-am exprimat eu prea bine, nu face masina urat cand plec de la semafor ... si trust me ca nu plec cu frica, daca as pleca incet m-ar ucide instaneu gramada de frustrati din trafic ). E vorba de faptul ca uneori vibreaza prea tare tot bordul si volanul si turata si neturata. Daca pun ambele maini pe volan devine mai ok, ideea e ca nu cred ca e normal sa se intample asta ...
Si daca tot veni vorba de ture, voi la cat schimbati pt randament optim? si aici ma refer numai la motoarele identice.
Si daca tot veni vorba de ture, voi la cat schimbati pt randament optim? si aici ma refer numai la motoarele identice.
A fost Pro'ceed CRDI 115 HP
Re: Revizie 20k la Diesel
In Bucale la unele semafoare s-au format "valuri" in asfalt de la franarile repetate combinate cu caldura verii.
Daca vibreaza la aceleasi semafoare, asta e cauza.
Daca vibreaza la aceleasi semafoare, asta e cauza.
Re: Revizie 20k la Diesel
@Invisible
Ai specificat mai sus ca vibratia are loc cind pleci in rampa . dar ai pus si un etc.
Daca este numai la plecarea in rampa este posibil sa nu lucrezi tu bine cu ambreiajul chiar daca pleci turat sau neturat .
Daca etc-ul se refera ca fenomenul se intimpla si la alte plecari de pe loc ,ar putea fi din placa de presiune care sa nu calce perfect pe discul de ambreiaj (sa "atace" discul doar pe o parte, initial )
Fenomenul este destul de rar si apare din slabirea sau ruperea unor arcuri tip lamela de otel ce leaga placa de presiune de arcul tip "soare " (oboseala de material )
Este doar o parere personala , ar insemna un defect destul de neobisnuit si prea rapid la o masina de genul acesta .
Fenomenul aparea destul de rar dupa cum am mai spus si de obicei la placile de presiune de Dacia, dupa citeva zeci de mii de km. ( eu l-am intilnit si la un Oltcit )
Eu numai 5 % as da ca problema de ambreiaj ,dar n-ar fi exclus .
Daca se repeta , si nu consideri ca este o problema de picior ,fugi la service si cere si parerea lor.
Ai specificat mai sus ca vibratia are loc cind pleci in rampa . dar ai pus si un etc.
Daca este numai la plecarea in rampa este posibil sa nu lucrezi tu bine cu ambreiajul chiar daca pleci turat sau neturat .
Daca etc-ul se refera ca fenomenul se intimpla si la alte plecari de pe loc ,ar putea fi din placa de presiune care sa nu calce perfect pe discul de ambreiaj (sa "atace" discul doar pe o parte, initial )
Fenomenul este destul de rar si apare din slabirea sau ruperea unor arcuri tip lamela de otel ce leaga placa de presiune de arcul tip "soare " (oboseala de material )
Este doar o parere personala , ar insemna un defect destul de neobisnuit si prea rapid la o masina de genul acesta .
Fenomenul aparea destul de rar dupa cum am mai spus si de obicei la placile de presiune de Dacia, dupa citeva zeci de mii de km. ( eu l-am intilnit si la un Oltcit )
Eu numai 5 % as da ca problema de ambreiaj ,dar n-ar fi exclus .
Daca se repeta , si nu consideri ca este o problema de picior ,fugi la service si cere si parerea lor.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Revizie 20k la Diesel
Aceleasi simptome pot aparea si in cazul in care discul de ambreiaj este deformat (tot greu de crezut la ceed ) sau atunci cind incerci sa pleci de pe loc si ceva se opune : ia vezi nu cumva frina de mina era ridicata putin ?
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 133.000 km
Re: Revizie 20k la Diesel
Dupa 14 000 de km am facut revizia( am 1 an) la Aviatorilor . Un servis de doi bani in comparatie cu alte servisuri( toyota wv)La inceput domnisoara de la receptie m-a intrebat daca masina are probleme,ii spun ca imi bazaie ceva in bord;ea imi raspunde :da muzica mai tare ca sa nu il mai aud,dupa care ii spun ca imi troncane ceva in fata posibil bieleta la care ea imi zice ca am citit pe forum(club kia ) si e normal,ca ce pretenti am la bani astia,in concluzie ce pretentii sa am la o kia ceed de 15 000 daca vrei kia sa nu zdrangane iti iei Kia Opirus 40 000 de euro.Dar hai sa va scriu cat ma costat revizia la Aviatorilor 768.91 ron din care;filtru ulei-71.53,filtru polen-109.41,filtru aer-71.88 ulei castrol edge5w30 6 L(51.30 litru) -307.80 manopera54.42,verificat instalatie electrica-31.10, PRETURILE SUNT FARA TVA total fara tva 646.14 + tva 122.77 = 768.91 in plus mecanicul mi-a murdarit scaunul si torpedoul ca asa se lucreaza la KIA cu salopeta murdara hop in masina pana si la Adras cand ma duceam cu vechea dacie mecanicul care lucra la ea punea o folie pe scaun dar asta e .... Am si eu o intrebare pentru cine cunoaste in motorul diesel intra 6 litri de ulei????
Kia'Ceed 1.6 crdi 115 hp.B-75-EHF ODORIZANTE CALIFORNIA SCENTS made in U.S.A 0724.58.69.70
Re: Revizie 20k la Diesel
Eu implinesc azi 1000 km ... deci nu stiu! Dar "imi bazaie ceva in bord" suna tare cunoscut! ... sa inteleg ca nu a interesat pe nimeni aspectul asta si acum tot asa e?
A fost Pro'ceed CRDI 115 HP
Re: Revizie 20k la Diesel
Ok ... se pare ca domnisoara de la receptie nu era foarte deplasata. Am avut un pic de timp in we sa las niste prieteni sa studieze masina si bazaitul/vibratul de care vorbeam mai sus de la bord/volan si am primit urmatorul raspuns: plasticul e de vina! mult prea mult plastic!!! si cand te gandesti ca masina asta cu ceva dotari pe ea se duce in 20.000 euro (!valy wrote:La inceput domnisoara de la receptie m-a intrebat daca masina are probleme,ii spun ca imi bazaie ceva in bord;ea imi raspunde :da muzica mai tare ca sa nu il mai aud,ca ce pretenti am la bani astia,in concluzie ce pretentii sa am la o kia ceed de 15 000 daca vrei kia sa nu zdrangane iti iei Kia Opirus 40 000 de euro.
A fost Pro'ceed CRDI 115 HP
Re: Revizie 20k la Diesel
hohooo, normal ca e mult plastic. ce sa fie altceva, aur? plastic se foloseste la toate masinile din ziua de azi pentru scaderea costurilor. n-are kia mai mult plastic in habitaclu decat alelalte masini din aceeasi gama de pret. si toate troznesc. totul depinde de cum sunt prinse si tot timpul se poate pune ceva intre ele ca sa taca.
stim ca sunt plastice care troznesc. stim de pe vremea cand se discuta pe-aici ce e mai bine sa pui intre bord si parbriz, o radiera sau un o.b. stim si noi, stiu si prietenii tai, acum stii si tu si putem sa-ti recomandam sa dai muzica mai tare, dar ea n-are voie. ea ocupa o pozitie oficiala acolo. ea trebuie sa puna pe un baiat sa ia tubul cu silicon si sa rezolve problema clientului ca din aia 12000 de euro pe care i-ai dat pe masina mananca ea timp de macar 3-4 luni. sau putea sa spuna ca o sa vada ce e de facut si in final sa nu faca nimic si sa spuna ca n-au gasit cauza. daca e vreo clema sarita? putea sa faca multe decat sa fie nesimtita si sa-ti zica sa ti-o bagi in fund acu ca ai luat gioarsa asta.
stim ca sunt plastice care troznesc. stim de pe vremea cand se discuta pe-aici ce e mai bine sa pui intre bord si parbriz, o radiera sau un o.b. stim si noi, stiu si prietenii tai, acum stii si tu si putem sa-ti recomandam sa dai muzica mai tare, dar ea n-are voie. ea ocupa o pozitie oficiala acolo. ea trebuie sa puna pe un baiat sa ia tubul cu silicon si sa rezolve problema clientului ca din aia 12000 de euro pe care i-ai dat pe masina mananca ea timp de macar 3-4 luni. sau putea sa spuna ca o sa vada ce e de facut si in final sa nu faca nimic si sa spuna ca n-au gasit cauza. daca e vreo clema sarita? putea sa faca multe decat sa fie nesimtita si sa-ti zica sa ti-o bagi in fund acu ca ai luat gioarsa asta.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
Re: Revizie 20k la Diesel
Am uitat sa va spun dupa ce mi-a facut factura ,am platit(780 ron) , (masina era parcata la intra de la receptie in service(cine a facut revizia la Aviatorilor stie)),ma urc in masina cheia era in contact dar pe unde sa ies trapa (usa) era inchisa ,a trebuit sa ma dau jos sa o deschid singur asa isi respecta clienti cei de la Aviatorilor cred ca data viitoare o sa-mi lase masina sus pe elevator..Cam asta a fost aventura mea la Service Aviatorilor cu siguranta la urmatoarea revizie o sa merg la alt service....
Kia'Ceed 1.6 crdi 115 hp.B-75-EHF ODORIZANTE CALIFORNIA SCENTS made in U.S.A 0724.58.69.70