Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
Frumos din partea lor ca chiar fac tot ce trebuie.
Da-le si numele, pentru ca merita!
Da-le si numele, pentru ca merita!
Kia Cee'd 1.4 best
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
1. Cu 10 posturi mai sus am scris ca trebuie sa primiti un formular cu ce s-a efectuat la revizia respectiva.paullvb wrote:timpul alocat unei revizii (2-2.5h) nu cred ca ar mai deranja pe nimeni daca la revizie s-ar verifica, cu adevarat masina (nu dau numele altei marci) - care asa face: de la lumini - asta presupunand si verificare reglaj faruri (nu reglare pe inaltimeci le verifica cu un aparat), instalatia spalare/stergere parbriz, verificare eficienta instalatie incalzire/AC, geometrie directie si altele decat doar "schimbare filtre si scuturat de roti". am ramas uimit ca au si gresat balamalele usilor. Dupa ce vezi cum decurge o astfel de revizie chiar nu te mai gandesti ca ai platit 2.5h manopera in loc de 1.5h.
@Cristi H - nu ar trebui sa primim in urma reviziei un formular in care se spune explicit ce s-a verificat la masina? eu nu am primit decat devizul cu pretul pe filtre si manopera.
- din cate stiu, la revizie putem duce noi uleiul dar nu inteleg de ce ar trebui sa fie o problema cu filtrele mai ales daca sunt originale. te rog sa ne lamuresti cu privire la acest aspect. Multumesc.
2. Puteti aduce la revizie tot ce vreti. Dealerul va mentiona acest lucru in carnetul de service. Iar daca apar probleme cu motorul datorate calitatii filtrului de ulei/aer si uleiului nu mai aveti garantie pe motor.
3. Da, la revizie se regleaza si farurile utilizand aparatul de reglat faruri.
4. Da, trebuie verificata si eficienta sistemului de climatizare.
4. Geometria directiei nu se verifica la revizie ci ori de cate ori este cazul. Dupa o serie de borduri/gropi directia poate fi afectata. Costul operatiunii este suportat de client. Faptul ca la alte marci e parte integranta din revizie - poate, dar cat costa? Nu apare in deviz ca operatiune independenta?
Va recomand ca in perioada de garantie sa folositi consumabilele livrate de service. Daca se intampla ceva cu masina beneficiati din plin de garantie. Iar acum e promotie, reduceri de 15% la piese si manopera.

Undercover Kia Dealer
procee'd 1.6 DSL HP
procee'd 1.6 DSL HP
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
Sa zic ca inteleg si poate chiar sunt deacord cu filtrul de aer si cel de ulei , dar filtrul de polen cum poate duce la pierderea garantiei ?Cristi H wrote: 2. Puteti aduce la revizie tot ce vreti. Dealerul va mentiona acest lucru in carnetul de service. Iar daca apar probleme cu motorul datorate calitatii filtrului de ulei/aer si uleiului nu mai aveti garantie pe motor.
KIA CEE`D 1.4 LX BEST KOMPASS BLUE
ODO 15000+ Km
BV 29 TCC
ODO 15000+ Km
BV 29 TCC
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
@titisor
Poate se "polenizeaza" conducta de aer si mai creste una
Sa fim seriosi, dealerul nu are niciun motiv sa scrie ceva in carnetul de service pt ca in primul rand nu exista ulei Kia Cee'd care sa aiba specificatii ce nu sunt intalnite la niciun alt tip de ulei.
Cat despre filtre, vor mentiona ceva in carnet daca acesta nu este conform specificatiilor date de constructor altfel nu are de ce sa scrie.
Am mai spus ca niciun vanzator nu poate, prin dispozitiile cadrului legislativ in vigoare, sa-si conditioneze serviciile de un anumit produs si aici ma refer la marca si nu la specificatii tehnice.
Oricum nu exista un singur ulei care sa fie folosit de toate service-urile din europa sau romania, cum vreti voi ca arie geografica.
Asa ca sfatul meu este, nu lasati sa se scrie absolut nimic in carnet atata timp cat uleiul adus de voi sau alte componente corespund cerintelor producatorului.
Poate se "polenizeaza" conducta de aer si mai creste una

Sa fim seriosi, dealerul nu are niciun motiv sa scrie ceva in carnetul de service pt ca in primul rand nu exista ulei Kia Cee'd care sa aiba specificatii ce nu sunt intalnite la niciun alt tip de ulei.
Cat despre filtre, vor mentiona ceva in carnet daca acesta nu este conform specificatiilor date de constructor altfel nu are de ce sa scrie.
Am mai spus ca niciun vanzator nu poate, prin dispozitiile cadrului legislativ in vigoare, sa-si conditioneze serviciile de un anumit produs si aici ma refer la marca si nu la specificatii tehnice.
Oricum nu exista un singur ulei care sa fie folosit de toate service-urile din europa sau romania, cum vreti voi ca arie geografica.
Asa ca sfatul meu este, nu lasati sa se scrie absolut nimic in carnet atata timp cat uleiul adus de voi sau alte componente corespund cerintelor producatorului.
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
@sender78, eu sunt FOARTE serios. Daca imi vine clientul de acasa cu uleiul si filtrele eu notez acest lucru in carnetul de garantii. Cata vreme piata colcaie de filtre "originale" fabricate pe vapor pentru toate marcile, la 2 lei/kg, eu nu cred ca exista un dealer, indiferent de marca , la care sa fie acceptate la revizie consumabilele aduse de client si sa nu mentioneze acest lucru in carnetul de garantii! Asta nu inseamna ca imi conditionez serviciile, stimate domn! Eu zic ca ar fi mai bine sa nu dam impresia de flame, OK? Garantia de 7 ani sau 150.000 km se acorda in anumite conditii, specificate in carnetul de garantii si in manualul de utilizare. De la conditiile respective pana la caterinca pseudo-legala e cale lunga !
Pentru ceilalti:
- profitati de promotie la revizii
- solicitati fisa cu operatiunile
- pentru ORICE probleme de natura tehnica utilizati mijloacele legale, incepand cu registrul de reclamatii de la dealer si terminand cu mail la importator. Sunt obligati sa va raspunda concret.
Bafta.
Pentru ceilalti:
- profitati de promotie la revizii
- solicitati fisa cu operatiunile
- pentru ORICE probleme de natura tehnica utilizati mijloacele legale, incepand cu registrul de reclamatii de la dealer si terminand cu mail la importator. Sunt obligati sa va raspunda concret.
Bafta.
Undercover Kia Dealer
procee'd 1.6 DSL HP
procee'd 1.6 DSL HP
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
Fara sa te superi nu era nimic pseudo-legal in ce spuneam, cu atat mai putin caterinca.
Haide sa aduc o mica lamurire juridica:
Legea privind codul consumului, legea nr. 296/2004, republicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 224 din 24.03.2008:
Art. 10
Este interzisa conditionarea vanzarii catre consumator a unui produs, de cumpararea unei cantitati impuse sau de cumpararea concomitenta a unui alt produs sau serviciu. De asemenea, este interzisa prestarea unui serviciu catre consumator, conditionata de prestarea altui serviciu sau de cumpararea unui produs.
Pseudeo sau nu, las pe altii sa decida, eu doar mentionez o dispozitie mai putin cunoscuta.
In concluzie, atata timp cat uleiul este prezentat impreuna cu o factura aferenta achizitionarii acestuia, iar specificatiile tehnice ale acestui produs corespund exact cerintelor specificate de producator in manualul masinii, care este dispozitia ce ii va da dreptul unui reprezentant al unei marci auto sa faca mentiuni diferite in carnetul de service? Personal daca imi spuneai, si vreau sa ma intelegi ca nu am nimic cu tine dar mie nu imi plac deloc fitele si aerele unor asa zisi sefi de service care nici macar nu au invatat ce inseamna cei 7 ani de acasa (fara o legatura cu cei 7 ani aferenti garantiei), ca vrei sa imi mentionezi ceva in plus in carnetel, fata de cel care a luat un produs vandut de service, crede-ma ca nu stateam ca fraieru sa ma uit la tine si sa iti si multumesc, sefule.
Acum, daca tot am ajus la scris cu bold si cu litere mari, care este logica de a scrie ceva in carnetul de service daca nu exista un ulei original Kia, iar la filtre mi-e greu sa cred ca toate service-urile pun un filtru de ulei ce are inscriptionat Kia pe el.
Haide sa aduc o mica lamurire juridica:
Legea privind codul consumului, legea nr. 296/2004, republicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 224 din 24.03.2008:
Art. 10
Este interzisa conditionarea vanzarii catre consumator a unui produs, de cumpararea unei cantitati impuse sau de cumpararea concomitenta a unui alt produs sau serviciu. De asemenea, este interzisa prestarea unui serviciu catre consumator, conditionata de prestarea altui serviciu sau de cumpararea unui produs.
Pseudeo sau nu, las pe altii sa decida, eu doar mentionez o dispozitie mai putin cunoscuta.
In concluzie, atata timp cat uleiul este prezentat impreuna cu o factura aferenta achizitionarii acestuia, iar specificatiile tehnice ale acestui produs corespund exact cerintelor specificate de producator in manualul masinii, care este dispozitia ce ii va da dreptul unui reprezentant al unei marci auto sa faca mentiuni diferite in carnetul de service? Personal daca imi spuneai, si vreau sa ma intelegi ca nu am nimic cu tine dar mie nu imi plac deloc fitele si aerele unor asa zisi sefi de service care nici macar nu au invatat ce inseamna cei 7 ani de acasa (fara o legatura cu cei 7 ani aferenti garantiei), ca vrei sa imi mentionezi ceva in plus in carnetel, fata de cel care a luat un produs vandut de service, crede-ma ca nu stateam ca fraieru sa ma uit la tine si sa iti si multumesc, sefule.
Acum, daca tot am ajus la scris cu bold si cu litere mari, care este logica de a scrie ceva in carnetul de service daca nu exista un ulei original Kia, iar la filtre mi-e greu sa cred ca toate service-urile pun un filtru de ulei ce are inscriptionat Kia pe el.
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
Nu ma supar
!
Si daca ma supar, nu spun nimanui !
Nici eu, nici colegii din retea nu conditionam prestarea unui serviciu ! Inca o data, eu fac revizia si cu ce-mi aduce clientul, ca doar incasez manopera, nu? Am specificat acest lucru si in posturile anterioare.
Referitor la consumabilele aduse de client : INTOTDEAUNA vor fi consemnate in carnetul de garantii. Chiar daca vin cu factura si certificat de calitate. De ce? Simplu, pentru ce vand eu - consumabile cumparate de la importator-producator - am o garantie. Daca ceva nu este in regula, apar probleme la motor si se poate dovedi stiintific (SI SE POATE) ca de vina este filtrul de ulei sau uleiul, reparatia este:
- gratuita pentru client
- decontata de producator pentru dealer (adica nu lucrez gratis)
Daca de vina este filtrul de ulei sau uleiul adus de client nu este problema producatorului/importatorului/dealerului. Este o problema intre client si furnizorul de consumabile care NU intra sub incidenta garantiei date de producator. Si sa-l vad eu pe vanzatorul de filtre no-name care e de acord sa repare un motor ! Poate o face, dar dupa . . . cat timp/stres/procese ?
Procedura de garantii la Kia este simpla, clara si transparenta.
Sorry pentru fite si ca n-am 7 ani de-acasa, da' asta-s eu. Si culmea, nu-s sef de service !
PS - Service-urile care folosesc in perioada de garantie filtre after-market o fac PE RISCUL LOR. Dar nu e riscul clientului. Clientul poate dovedi faptul ca a fost de buna-credinta prezentand carnetul de service si devizele reviziilor efectuiate.
O seara placuta tuturor.

Si daca ma supar, nu spun nimanui !

Nici eu, nici colegii din retea nu conditionam prestarea unui serviciu ! Inca o data, eu fac revizia si cu ce-mi aduce clientul, ca doar incasez manopera, nu? Am specificat acest lucru si in posturile anterioare.
Referitor la consumabilele aduse de client : INTOTDEAUNA vor fi consemnate in carnetul de garantii. Chiar daca vin cu factura si certificat de calitate. De ce? Simplu, pentru ce vand eu - consumabile cumparate de la importator-producator - am o garantie. Daca ceva nu este in regula, apar probleme la motor si se poate dovedi stiintific (SI SE POATE) ca de vina este filtrul de ulei sau uleiul, reparatia este:
- gratuita pentru client
- decontata de producator pentru dealer (adica nu lucrez gratis)
Daca de vina este filtrul de ulei sau uleiul adus de client nu este problema producatorului/importatorului/dealerului. Este o problema intre client si furnizorul de consumabile care NU intra sub incidenta garantiei date de producator. Si sa-l vad eu pe vanzatorul de filtre no-name care e de acord sa repare un motor ! Poate o face, dar dupa . . . cat timp/stres/procese ?
Procedura de garantii la Kia este simpla, clara si transparenta.
Sorry pentru fite si ca n-am 7 ani de-acasa, da' asta-s eu. Si culmea, nu-s sef de service !

PS - Service-urile care folosesc in perioada de garantie filtre after-market o fac PE RISCUL LOR. Dar nu e riscul clientului. Clientul poate dovedi faptul ca a fost de buna-credinta prezentand carnetul de service si devizele reviziilor efectuiate.
O seara placuta tuturor.
Undercover Kia Dealer
procee'd 1.6 DSL HP
procee'd 1.6 DSL HP
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
Nu am nimic personal cu tine, asa cum am mentionat si nici nu am avut intentia sa spun ca ai fite. Ma refeream la sefii de service care majoritatea au impresia ca lucreaza la NASA.
Ma rog, nu asta e neaparat subiectul discutiei.
Spuneai ceva legat de garantie, mai precis "consumabile cumparate de la importator-producator".
Spune-mi si mie te rog, care este uleiul (marca) cumparat de la importator-producator si mai ales daca fiecare service este obligat sa foloseasca aceeasi marca de ulei.
Nu contest ca se poate dovedi ca un motor s-a stricat din cauza uleiului sau a altor componente, ma rog exceptie cred ca face un filtru de polen, nu?
dar parerea despre "polenizare" cred ca ai citit-o deja.
Raman la opinia conform careia nu ai niciun motiv sau o acoperire normativa, care sa iti dea dreptul sa scrii ceva in carnetel daca nu exista o singura marca recomandata de producator.
De asemenea, crede-ma ca daca un service ar refuza sa presteze manopera reviziei fiindca eu in calitate de client nu sunt de acord sa existe un tratament diferit/discriminatoriu intre diferiti clienti in functie de comerciantul de la care au cumparat consumabilele, acel service ar avea instant anumite explicatii de dat si iti las imaginatia sa isi faca treaba.
Uite ca mai am o intrebare pentru tine : un service are un ulei marca X ( nu conteaza care) la un pret Y care este dublu fata de pretul Z al aceluiasi produs X pe care eu il cumpar din alta parte.
Poti sa imi spui ca imi scrii in carnetel ca am venit cu marfa mea, care este identica cu ce ai tu in service? Daca o faci, care sunt argumentele care ar fi in favoarea unei diferente de calitate ale aceluiasi produs care nu a fost cumparat de la service ci din alt magazin unde patronul are bunul simt sa vanda la o marja rezonabila de profit.
De fapt, inducerea unei temeri conform unei presupuse idei ca in service exista un ulei magic ce este adus direct de la importator-producator, si acest ulei este mai bun decat un Mobil1, Castrol, Valvoline sau alta marca consacrata, ce prezinta specificatiile API, ILSAC si este un 5W30 (in cazul unei benzinare) asa cum este cerut de producator, doar inducerea acestei idei care este materializata prin mentiunile din carnetel este susceptibila de practici comerciale abuzive.
Un mic indiciu legat de ultima afirmatie pe care am facut-o "Impresiile inselatoare cu privire la drepturile consumatorilor" si dispozitiile normative europeene legate de practicile comerciale neloiale
Ma rog, nu asta e neaparat subiectul discutiei.
Spuneai ceva legat de garantie, mai precis "consumabile cumparate de la importator-producator".
Spune-mi si mie te rog, care este uleiul (marca) cumparat de la importator-producator si mai ales daca fiecare service este obligat sa foloseasca aceeasi marca de ulei.
Nu contest ca se poate dovedi ca un motor s-a stricat din cauza uleiului sau a altor componente, ma rog exceptie cred ca face un filtru de polen, nu?
dar parerea despre "polenizare" cred ca ai citit-o deja.
Raman la opinia conform careia nu ai niciun motiv sau o acoperire normativa, care sa iti dea dreptul sa scrii ceva in carnetel daca nu exista o singura marca recomandata de producator.
De asemenea, crede-ma ca daca un service ar refuza sa presteze manopera reviziei fiindca eu in calitate de client nu sunt de acord sa existe un tratament diferit/discriminatoriu intre diferiti clienti in functie de comerciantul de la care au cumparat consumabilele, acel service ar avea instant anumite explicatii de dat si iti las imaginatia sa isi faca treaba.
Uite ca mai am o intrebare pentru tine : un service are un ulei marca X ( nu conteaza care) la un pret Y care este dublu fata de pretul Z al aceluiasi produs X pe care eu il cumpar din alta parte.
Poti sa imi spui ca imi scrii in carnetel ca am venit cu marfa mea, care este identica cu ce ai tu in service? Daca o faci, care sunt argumentele care ar fi in favoarea unei diferente de calitate ale aceluiasi produs care nu a fost cumparat de la service ci din alt magazin unde patronul are bunul simt sa vanda la o marja rezonabila de profit.
De fapt, inducerea unei temeri conform unei presupuse idei ca in service exista un ulei magic ce este adus direct de la importator-producator, si acest ulei este mai bun decat un Mobil1, Castrol, Valvoline sau alta marca consacrata, ce prezinta specificatiile API, ILSAC si este un 5W30 (in cazul unei benzinare) asa cum este cerut de producator, doar inducerea acestei idei care este materializata prin mentiunile din carnetel este susceptibila de practici comerciale abuzive.
Un mic indiciu legat de ultima afirmatie pe care am facut-o "Impresiile inselatoare cu privire la drepturile consumatorilor" si dispozitiile normative europeene legate de practicile comerciale neloiale
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
Da, cateodata si seful meu de service lucreaza la NASA !
Da' nimeni nu-i perfect !
Cum e noapte si tarziu, vreau sa lamuresc faptul ca uleiul NU se cumpara de la importator ci de la furnizori recomandati. Importanta este specificatia uleiului, si nu brand-ul.
Si daca tot imi vine clientul cu toate cele aduse de acasa, de ce sa nu consemnez acest lucru in carnetul de garantii ? (pe langa faptul ca este obligatia mea contractala cu importatorul !)
Chiar nu inteleg intrebarea, daca tot vii cu ulei+filtre la x% din pretul oferit de dealer, si ai incredere in furnizor (pe care eu-dealer/importator/producator nu-l cunosc/nu-l agreez), de ce nu consideri NORMAL sa mentionez acest lucru in carnetul de garantii pe care eu-dealer/importator/producator l-am tiparit/completat/eliberat in anumite conditii? Ce este abuziv in asta?
Deci chiar nu vreau sa induc nici un fel de temeri ! Si de-aia nu-mi promovez firma/serviciile ca-s "undercover"
! Dar vreau sa va previn, amical, ca e pacat sa va jucati cu o garantie cum altii NU ofera. OK, de acord cu filtrul de polen (da' nu mai spuneti la nimeni
) dar despre restul . . . am mai discutat .
So, my dear sender, eu sunt de acord sa ma pui la zid cu "Impresiile inselatoare cu privire la drepturile consumatorilor" cu conditia sa-mi spui de ce tu, ca si client de buna-credinta si care a fost informat de conditiile in care se acorda garantia, NU ESTI DE ACORD sa fie mentionat in carnetul de service faptul ca ai adus de acasa toate consumabilele.
Just asking, nu ca nu as mentiona acest lucru in carnet.

Da' nimeni nu-i perfect !

Cum e noapte si tarziu, vreau sa lamuresc faptul ca uleiul NU se cumpara de la importator ci de la furnizori recomandati. Importanta este specificatia uleiului, si nu brand-ul.
Si daca tot imi vine clientul cu toate cele aduse de acasa, de ce sa nu consemnez acest lucru in carnetul de garantii ? (pe langa faptul ca este obligatia mea contractala cu importatorul !)
Chiar nu inteleg intrebarea, daca tot vii cu ulei+filtre la x% din pretul oferit de dealer, si ai incredere in furnizor (pe care eu-dealer/importator/producator nu-l cunosc/nu-l agreez), de ce nu consideri NORMAL sa mentionez acest lucru in carnetul de garantii pe care eu-dealer/importator/producator l-am tiparit/completat/eliberat in anumite conditii? Ce este abuziv in asta?
Deci chiar nu vreau sa induc nici un fel de temeri ! Si de-aia nu-mi promovez firma/serviciile ca-s "undercover"



So, my dear sender, eu sunt de acord sa ma pui la zid cu "Impresiile inselatoare cu privire la drepturile consumatorilor" cu conditia sa-mi spui de ce tu, ca si client de buna-credinta si care a fost informat de conditiile in care se acorda garantia, NU ESTI DE ACORD sa fie mentionat in carnetul de service faptul ca ai adus de acasa toate consumabilele.
Just asking, nu ca nu as mentiona acest lucru in carnet.
Undercover Kia Dealer
procee'd 1.6 DSL HP
procee'd 1.6 DSL HP
-
- JUCATORUL
- Posts: 524
- Joined: 25 Oct 2008, 15:53
- Auto: kia ceed 1.4 benzina+gpl(brc)
- Location: bucuresti
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
asta vroiam sa aud
,urmaream cu interes discutia.....si nu mai spun la nimeni aici...............decat la intilniri 


kia ceed 1.4 best pewter beige 14oct.2008 GPLodo 230000km +kia ceed gt line 1.6crdi 2017 97000km
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
@mrs
OK, am inteles ca @sender e avocat, dar tu esti procuror ?
Cine m-a pus sa raspund la provocari?
My bad !
OK, am inteles ca @sender e avocat, dar tu esti procuror ?

Cine m-a pus sa raspund la provocari?

My bad !

Undercover Kia Dealer
procee'd 1.6 DSL HP
procee'd 1.6 DSL HP
-
- JUCATORUL
- Posts: 524
- Joined: 25 Oct 2008, 15:53
- Auto: kia ceed 1.4 benzina+gpl(brc)
- Location: bucuresti
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
sunt unu care nu prea are bani de revizie 

kia ceed 1.4 best pewter beige 14oct.2008 GPLodo 230000km +kia ceed gt line 1.6crdi 2017 97000km
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
La intrebarea de ce nu vreau eu sa imi scrii ceva in carnet raspunsul meu este unul foarte simplu:
- pentru ca nu ai niciun drept sa o faci si eu nu sunt de acord
Personal, ca orice alt client din service, sunt un tert in relatia contractuala dintre tine si importator/producator, asa ca nu am nicio legatura si niciun interes in obligatiile la care ai spus ok atunci cand ai semnat contractul.Pur si simplu nu ma intereseaza si nu ai niciun drept sa ma obligi la ceva la care eu nu am fost parte contractanta.
Ai mentionat ca aveti un ulei agreat, iar eu am atunci o intrebare: de ce nu este acelasi ulei la toate service-urile?
De asemenea, ai spus ca nu e importanta marca ci specificatiile. Din nou intreb : ce drept ai tu sa mentionezi ceva in carnetul de service atata timp cat eu am adus un ulei cu specificatiile cerute?
E carnetul meu, ca proprietar al masinii si nu vreau eu sa scrii ceva in el atata timp cat specificatiile sunt indeplinite.
Mai mult decat atat, de ce exista un tratament discriminatoriu intre clienti in functie de locatie de la care acestia au achizitionat produsul X, in cazul de fata ulei, mai ales atunci cand acest ulei este exact marca comercializata de service?
Este putin ilogic, nu crezi?
Eu inteleg ca vreti sa va vindeti produsele, dar daca ati avea un simt al raspunderii care sa va traga de manecuta si sa va spuna ca nu e necesar un adaos de 150 % ca sa aveti profit, as cumpara de la voi, dar pana atunci......
- pentru ca nu ai niciun drept sa o faci si eu nu sunt de acord
Personal, ca orice alt client din service, sunt un tert in relatia contractuala dintre tine si importator/producator, asa ca nu am nicio legatura si niciun interes in obligatiile la care ai spus ok atunci cand ai semnat contractul.Pur si simplu nu ma intereseaza si nu ai niciun drept sa ma obligi la ceva la care eu nu am fost parte contractanta.
Ai mentionat ca aveti un ulei agreat, iar eu am atunci o intrebare: de ce nu este acelasi ulei la toate service-urile?
De asemenea, ai spus ca nu e importanta marca ci specificatiile. Din nou intreb : ce drept ai tu sa mentionezi ceva in carnetul de service atata timp cat eu am adus un ulei cu specificatiile cerute?
E carnetul meu, ca proprietar al masinii si nu vreau eu sa scrii ceva in el atata timp cat specificatiile sunt indeplinite.
Mai mult decat atat, de ce exista un tratament discriminatoriu intre clienti in functie de locatie de la care acestia au achizitionat produsul X, in cazul de fata ulei, mai ales atunci cand acest ulei este exact marca comercializata de service?
Este putin ilogic, nu crezi?
Eu inteleg ca vreti sa va vindeti produsele, dar daca ati avea un simt al raspunderii care sa va traga de manecuta si sa va spuna ca nu e necesar un adaos de 150 % ca sa aveti profit, as cumpara de la voi, dar pana atunci......
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
Fa repede 5.000 km pana in 30.06.2009 si iesi pana in 500 lei cu revizia !
Iar de bani - ce sa mai zic, crezi ca eu am?
Traim vremuri nasoale !
Da' trecem cumva si peste asta, nu !
Noi sa fim sanatosi, ca trece si criza economica mondiala ! [-o<

Iar de bani - ce sa mai zic, crezi ca eu am?

Traim vremuri nasoale !
Da' trecem cumva si peste asta, nu !

Noi sa fim sanatosi, ca trece si criza economica mondiala ! [-o<
Undercover Kia Dealer
procee'd 1.6 DSL HP
procee'd 1.6 DSL HP
Re: Nemultumiri -pret revizii (piese, manopera etc)
Sau cumpara cel putin uleiul si filtru de polen din alta parte, platesti doar manopera si filtru de ulei si aer la service, si iesi la un pret total de 400.
Daca iti iei si filtrele din alta parte, iesi la un maxim 350.
Nu, Cristi H?
Daca iti iei si filtrele din alta parte, iesi la un maxim 350.
Nu, Cristi H?