Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
Pentru Diesel sint bune uleiurile ce protejeaza catalizatorul si filtrul de particule ( cu continut scazut de fosfor ,sulf si cenusa) , Mobil ESP, Castrol EDGE,SHELL Helix Ultra EXTRA si mai sint si altele.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
- bondalicir
- Posts: 1821
- Joined: 02 Mar 2008, 02:56
- Auto:
- Location: Buftea
- Contact:
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
am inteles. eu nu am filtru de particule. asa ca am pus econergy. data viitoare o sa incerc power racing v300 5w30. ca am intrebat la service si cica totusi nu au TBS ca ar merge si 5w40, ca eu l-as fi incercat pe ala...
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
Am descarcat din Autodata cateva detalii despre motoarele 1,4 de ceed...bujii,ulei, etc...fisierul este in attach
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Ceed (2008) 1,4 GSL - BEST culoare: Black Pearl
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
Engine oil classification API/ACEA SL/A1 ?, Manualul zice ca sa fie ACEA A3. Eu la revizia trecuta am bagat A1 fara sa-mi dau seama dar nu s-a intamplat nimic nasol. Inca...ionutz wrote:Am descarcat din Autodata cateva detalii despre motoarele 1,4 de ceed...bujii,ulei, etc...fisierul este in attach
Kia Cee'd 1.4 GSL Best, Machine Silver
Comanda la Mit Motors Tg. Mures: 16 Iulie 2008
Proforma cu Serie Sasiu: 17 Iulie 2008
Livrata: 2 August 2008
ODO: 32000 Km
Comanda la Mit Motors Tg. Mures: 16 Iulie 2008
Proforma cu Serie Sasiu: 17 Iulie 2008
Livrata: 2 August 2008
ODO: 32000 Km
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
Pe bidonul de Super 3000 FE 5W-30, scrie Fully Sintetic.sender78 wrote:Mobil 1 Super 3000 FE 5W-30 este un ulei semi-sintetic nu sintetic, de unde rezulta o mai mica performanta a acestuia.
In rest specificatiile sunt ok, se poate si mai bine dar merge.
Kia Cee'd 1.4 GSL Best, Machine Silver
Comanda la Mit Motors Tg. Mures: 16 Iulie 2008
Proforma cu Serie Sasiu: 17 Iulie 2008
Livrata: 2 August 2008
ODO: 32000 Km
Comanda la Mit Motors Tg. Mures: 16 Iulie 2008
Proforma cu Serie Sasiu: 17 Iulie 2008
Livrata: 2 August 2008
ODO: 32000 Km
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
A pus cineva pe masina filtru de ulei MANN?
Kia Cee'd 1.4 GSL Best, Machine Silver
Comanda la Mit Motors Tg. Mures: 16 Iulie 2008
Proforma cu Serie Sasiu: 17 Iulie 2008
Livrata: 2 August 2008
ODO: 32000 Km
Comanda la Mit Motors Tg. Mures: 16 Iulie 2008
Proforma cu Serie Sasiu: 17 Iulie 2008
Livrata: 2 August 2008
ODO: 32000 Km
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
bbarlea wrote:A pus cineva pe masina filtru de ulei MANN?
eu am folosit la ultimele doua revizii filtru mann. nici o problema...
[color=#FF0000]KIA pro_ceed 1.4 Best[/color]
[color=#00FF00]GPL[/color] , [color=#00FFFF]Jante OZ ultraleggera 16"
[/color]
[color=#00FF00]GPL[/color] , [color=#00FFFF]Jante OZ ultraleggera 16"
[/color]
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
La ultimele doua revizii am folosit Metabond LLX 5w30 + aditiv ulei Metabond M
multumit. si am observat ca vascozitatea s-a pastrat perfect si dupa 12000km .
o observatie ar fi ca sunetul motorului s-a schimbat. parca este o idee mai silentios.
Metabond LLX 5w30
Descriere:
Ulei de motor produs cu tehnologie sintetica, multigrad, cu proprietati exceptionale "low SAPS" pentru motoare Euro4;
- Cu folosirea acestui ulei se prelungeste considerabil viata filtrului de particule, se micsoreaza emisia de CO, se pot prelungi cu acordul producatorilor duratele de schimb de ulei chiar pana la 50.000km.
Agremente:
- ACEA:2004 A3/B4;
- VW 504.00/507.00 si 503.01
Mod de utilizare:
-Se va tine cont de prescriptia producatorului masinii privind intervalul de schimb de ulei.
Domenii de utilizare:
-Se foloseste conform cerintelor cele mai riguroase la lubrifierea motoarelor de mare randament benzina, diesel si turbodiesel in special VW cu filtru de particule.
Vascozitate 40C: 71,2 mm2/s
Vascozitate 100C: 11,8 mm2/s
Index de vascozitate: 161
Punct de aprindere, Cleveland: 234C
Punct de curgere: -45C
TBN: 5,8 mgKOH/g
METABOND M nu este un aditiv, este ceva cu totul nou: un agent de innobilare a suprafetelor metalice supuse frecarilor.
Sub actiunea presiunii si temperaturii normale de functionare, METABOND M intra in reactie chimica cu metalele, formând pe suprafetele expuse solicitarilor un nou compus metalo chimic la nivel molecular de penetratie microscopica, care are efectul unui „ecran protector”, fara a se modifica cotele pieselor tratate.
Datorita duritatii si netezimii sale extraordinare acest strat protejeaza suprafata metalica prevenind defectiunile, deteriorarile care s-ar produce datorita frecarii, chiar si in cazul solicitarilor extreme, deoarece asigura lubrifiantilor conditii ideale de ungere (separarea ideala cu film omogen de ulei a suprafetelor in contact).
Avantaje tehnico-economice in urma folosirii produsului METABOND M:
• Se amesteca cu orice tip de lubrifiant, uleiuri sintetice si naturale fara a le modifica propietatile fizico-chimice;
• Continând produse de curatire reduce la minim colmatarea uleiurilor cu produse de ardere si impuritati metalice;
• Protejeaza metalele impotriva uzurii, durata de viata ramasa a masinilor se dubleaza, iar a celor noi se tripleaza;
• Temporar asigura o protectie in cazul lipsei de ulei ;
• Creste toleranta la sarcini a motoarelor, mareste puterea, randamentul lor cu 7-10%;
• Reduce in mod spectaculos frecarea interioara a mecanismelor (40-60%);
• Datorita reducerii frecarii, motoarele vor functiona la o temperatura mai scazuta, cu zgomot mai mic si cu caracteristici dinamice mai bune;
• Datorita reducerii frecarii, vâscozitatea si calitatile uleiului se pastreaza pe o perioada mai lunga, astfel se dubleaza intervalul dintre schimburile obligatorii de ulei;
• Motoarele vor consuma cantitati mai mici de carburanti (aceeasi putere este obtinuta printr-un consum mai mic de energie), ceea ce duce la o economie anuala insemnata; totodata se mareste perioada dintre revizii, reconditionari; se reduc astfel cheltuielile de intretinere;
• Se reduc considerabil uzurile specifice la porniri si in mod special la temperaturi scazute, când ungerea este deficitara;
• Se reduc cu 20-30% noxele din gazele de evacuare;
• Se protejeaza interiorul instalatiilor impotriva coroziunii si se asigura curatire in timpul functionarii de produsele de ardere (calamine, gume);
• Se poate utiliza la orice tip de masina, motor, instalatie indiferent ca ele sunt noi sau vechi, cu conditia ca sa se incadreze in parametri normali de functionare;
• Se garanteaza ca nu se produce nici o deformare sau deteriorare daunatoare, deci nu apare nici un dezavantaj in urma utilizarii produsului!
Domeniile de utilizare al produsului METABOND M :
În orice loc, unde exista ungere fortata sau cu baie de ulei si se doreste reducerea frecarii: motoarele in patru timpi, pe benzina, diesel sau turbo, cutii de viteze (cu exceptia celor automate), transmisii, diferentiale,in domenii diverse
ale industriei cum ar fi de exemplu transportul feroviar, naval si aerian, centrale electrice, masini de cusut industriale; sisteme de actionare, scule si masini din industria prelucratoare, etc.
Mod de utilizare:
Utilizarea lui nu necesita calificare si unelte speciale. Se adauga direct in lubrifiant in proportie de 5% (la un litru de ulei 50ml), preferabil la schimbul de ulei. Reducerea zgomotului se observa dupa 1-3 minute, celelalte avantaje vor fi sesizabile dupa 150-300 km. Nu se va aplica numai o singura data. Se recomanda folosirea lui la fiecare schimb de ulei, iar de la al doilea schimb deja doar in proportie de 2,5% pentru intretinerea suprafefetei tratate.
Evident, la motoarele care nu necesita schimb de ulei, nu trebuie completat nici METABOND-ul.
METABOND, verificat si controlat permanent de TÜV Rheinland (Institutul German de Verificare a Produselor Tehnice), Va garanteaza avantajele enumerate mai sus.
multumit. si am observat ca vascozitatea s-a pastrat perfect si dupa 12000km .
o observatie ar fi ca sunetul motorului s-a schimbat. parca este o idee mai silentios.
Metabond LLX 5w30
Descriere:
Ulei de motor produs cu tehnologie sintetica, multigrad, cu proprietati exceptionale "low SAPS" pentru motoare Euro4;
- Cu folosirea acestui ulei se prelungeste considerabil viata filtrului de particule, se micsoreaza emisia de CO, se pot prelungi cu acordul producatorilor duratele de schimb de ulei chiar pana la 50.000km.
Agremente:
- ACEA:2004 A3/B4;
- VW 504.00/507.00 si 503.01
Mod de utilizare:
-Se va tine cont de prescriptia producatorului masinii privind intervalul de schimb de ulei.
Domenii de utilizare:
-Se foloseste conform cerintelor cele mai riguroase la lubrifierea motoarelor de mare randament benzina, diesel si turbodiesel in special VW cu filtru de particule.
Vascozitate 40C: 71,2 mm2/s
Vascozitate 100C: 11,8 mm2/s
Index de vascozitate: 161
Punct de aprindere, Cleveland: 234C
Punct de curgere: -45C
TBN: 5,8 mgKOH/g
METABOND M nu este un aditiv, este ceva cu totul nou: un agent de innobilare a suprafetelor metalice supuse frecarilor.
Sub actiunea presiunii si temperaturii normale de functionare, METABOND M intra in reactie chimica cu metalele, formând pe suprafetele expuse solicitarilor un nou compus metalo chimic la nivel molecular de penetratie microscopica, care are efectul unui „ecran protector”, fara a se modifica cotele pieselor tratate.
Datorita duritatii si netezimii sale extraordinare acest strat protejeaza suprafata metalica prevenind defectiunile, deteriorarile care s-ar produce datorita frecarii, chiar si in cazul solicitarilor extreme, deoarece asigura lubrifiantilor conditii ideale de ungere (separarea ideala cu film omogen de ulei a suprafetelor in contact).
Avantaje tehnico-economice in urma folosirii produsului METABOND M:
• Se amesteca cu orice tip de lubrifiant, uleiuri sintetice si naturale fara a le modifica propietatile fizico-chimice;
• Continând produse de curatire reduce la minim colmatarea uleiurilor cu produse de ardere si impuritati metalice;
• Protejeaza metalele impotriva uzurii, durata de viata ramasa a masinilor se dubleaza, iar a celor noi se tripleaza;
• Temporar asigura o protectie in cazul lipsei de ulei ;
• Creste toleranta la sarcini a motoarelor, mareste puterea, randamentul lor cu 7-10%;
• Reduce in mod spectaculos frecarea interioara a mecanismelor (40-60%);
• Datorita reducerii frecarii, motoarele vor functiona la o temperatura mai scazuta, cu zgomot mai mic si cu caracteristici dinamice mai bune;
• Datorita reducerii frecarii, vâscozitatea si calitatile uleiului se pastreaza pe o perioada mai lunga, astfel se dubleaza intervalul dintre schimburile obligatorii de ulei;
• Motoarele vor consuma cantitati mai mici de carburanti (aceeasi putere este obtinuta printr-un consum mai mic de energie), ceea ce duce la o economie anuala insemnata; totodata se mareste perioada dintre revizii, reconditionari; se reduc astfel cheltuielile de intretinere;
• Se reduc considerabil uzurile specifice la porniri si in mod special la temperaturi scazute, când ungerea este deficitara;
• Se reduc cu 20-30% noxele din gazele de evacuare;
• Se protejeaza interiorul instalatiilor impotriva coroziunii si se asigura curatire in timpul functionarii de produsele de ardere (calamine, gume);
• Se poate utiliza la orice tip de masina, motor, instalatie indiferent ca ele sunt noi sau vechi, cu conditia ca sa se incadreze in parametri normali de functionare;
• Se garanteaza ca nu se produce nici o deformare sau deteriorare daunatoare, deci nu apare nici un dezavantaj in urma utilizarii produsului!
Domeniile de utilizare al produsului METABOND M :
În orice loc, unde exista ungere fortata sau cu baie de ulei si se doreste reducerea frecarii: motoarele in patru timpi, pe benzina, diesel sau turbo, cutii de viteze (cu exceptia celor automate), transmisii, diferentiale,in domenii diverse
ale industriei cum ar fi de exemplu transportul feroviar, naval si aerian, centrale electrice, masini de cusut industriale; sisteme de actionare, scule si masini din industria prelucratoare, etc.
Mod de utilizare:
Utilizarea lui nu necesita calificare si unelte speciale. Se adauga direct in lubrifiant in proportie de 5% (la un litru de ulei 50ml), preferabil la schimbul de ulei. Reducerea zgomotului se observa dupa 1-3 minute, celelalte avantaje vor fi sesizabile dupa 150-300 km. Nu se va aplica numai o singura data. Se recomanda folosirea lui la fiecare schimb de ulei, iar de la al doilea schimb deja doar in proportie de 2,5% pentru intretinerea suprafefetei tratate.
Evident, la motoarele care nu necesita schimb de ulei, nu trebuie completat nici METABOND-ul.
METABOND, verificat si controlat permanent de TÜV Rheinland (Institutul German de Verificare a Produselor Tehnice), Va garanteaza avantajele enumerate mai sus.
[color=#FF0000]KIA pro_ceed 1.4 Best[/color]
[color=#00FF00]GPL[/color] , [color=#00FFFF]Jante OZ ultraleggera 16"
[/color]
[color=#00FF00]GPL[/color] , [color=#00FFFF]Jante OZ ultraleggera 16"
[/color]
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
bbarlea wrote:
Engine oil classification API/ACEA SL/A1 ?, Manualul zice ca sa fie ACEA A3. Eu la revizia trecuta am bagat A1 fara sa-mi dau seama dar nu s-a intamplat nimic nasol. Inca...
Asa scrie...si eu am ramas surprins cand am citit si am vazut diferenta intre datele din Autodata si Manualul autoturismului!Eu personal folosesc ulei Aral SuperTronic LongLife III SAE 5W-30(ACEA A3/B3, A3/B4, C3 • VW Norm 504 00 und 507 00 •), insa inainte am folosit(ulei folosit de cei de la Kia Pitesti) Aral HighTronic F SAE 5W-30(ACEA A1/B1, A5/B5 • API SL/CF)
poti aruca o privire aici http://www.aral-lubricants.com/lubrican ... 285%29.pdf pt uleiuri marca Aral(sunt fabricate in Germania)
La bujii pot spune ca cele care sunt in Autodata(NGK), vin sigur in echiparea masinii din fabrica(eu le-am schimbat si exact acelea erau NGK Type ZFR5F-11)
Kia Ceed (2008) 1,4 GSL - BEST culoare: Black Pearl
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
Pentru schimb ulei la o Ceed 1.4 - 2008 - 90000km - benzina si Gpl pot folosi: MOBIL 1 NEW LIFE 0W-40? dar Mobil 1 Super 3000 XE 5w 30?
Pana acum am folosit 5 w 30, Esp Formula 5w 30 si de 10000 km am Liqui-Moly Top Tec 4200 SAE 5W 30. Ar trebui sa schimb 5w 30 cu o alta specificatie? Multumesc anticipat!
Pana acum am folosit 5 w 30, Esp Formula 5w 30 si de 10000 km am Liqui-Moly Top Tec 4200 SAE 5W 30. Ar trebui sa schimb 5w 30 cu o alta specificatie? Multumesc anticipat!
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
Ramai pe 5W-30 pana pe la 200.000 km.
Personal nu as cumpara MOBIL 1 NEW LIFE 0W-40 sau Mobil 1 Super 3000 XE 5w 30.
Daca te-ai saturat de Mobil 1 sau Liqui Moly poti merge pe un Shel Helix Ultra, Pennzoil, Yacco, spre exemplu.
Personal nu as cumpara MOBIL 1 NEW LIFE 0W-40 sau Mobil 1 Super 3000 XE 5w 30.
Daca te-ai saturat de Mobil 1 sau Liqui Moly poti merge pe un Shel Helix Ultra, Pennzoil, Yacco, spre exemplu.
Re:
Ajax26 wrote:http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_ ... prod_id=30
Ce parere aveti? A mai cumparat cineva de la astia ? Ei spun ca sunt importatori din SUA ..
mersi de informare. O sa ma duc direct la magazin sa vad ce au pe stoc. f bune preturile...cel putin pe site si sper sa fie si calitatea normala. ms
- bondalicir
- Posts: 1821
- Joined: 02 Mar 2008, 02:56
- Auto:
- Location: Buftea
- Contact:
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
Va recomand cu caldura si motul. Sunt foarte multumit. Il folosesc de 100000km.
kia ceed FL 1,6dsl Hp SW galben dakar , Style, 6MT, EcoDynamics ODO 258.000
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
kia proceed FL 1,6dsl Hp white, Style, Pachet sport ODO 142.000
Kia Sportage 1.6 TGDI 7DCT GT Line New Infrared 43.000
Probleme cu laptopul? incearca aici : http://www.depanarelaptop.ro
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
si eu ...de 3 schimburi si sunt si eu f multumitbondalicir wrote:Va recomand cu caldura si motul. Sunt foarte multumit. Il folosesc de 100000km.
kia ceed 1.6 DSL HP city oil blue decembrie 2008(proprietar iulie 2010 )
Re: Ce ulei se "potriveste' motoarelor de CEED?
Si eu folosesc motul 5w30 eco energy de 50.000km si sunt f multumit!
Kia Ceed (2008) 1,4 GSL - BEST culoare: Black Pearl
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal
Kia Sportage (2018) FL 1,6 T-GDI, AT 4x4, GT-Line culoare :Penta Metal