In pret nu a intrat decat pretul manoperei si filtru de ulei. Filtrul de polen il aveam eu, de asemeni si uleiul cumparat 3 l de la Ena Galati cu OMV Bixxol Special C3 5W30 cu pretul de 38RON/l. Mai aveam de la prima revizie cam 500ml din care a completat acum pana la nivel, desi nivelul ca si la prima revizie este peste full. Filtru de aer nu l-au schimbat, s-au uitat la el si cica e curat nici macar suflat desi i-am intrebat daca nu trebuie suflat.
Am mai reclamat problema cu intratul greu in marche arrier sau cu iesitul din el cand dau cu spatele-au uns nush ce furca de la ambreiaj cu spray-ul si desigur in service cu motorul cald mergea perfect, greierele de la bulbul din partea dreapta a bordului care ma sacaie vara pe drum denivelat - nu l-am putut reproduce caci iarna nu se aude - deci nu s-a remediat, o alta problema: mersul innecat cand motorul este rece in trepte inferioare pana in 3000 de turatii cam 500 m-bagat pe calculator - nu sunt erori.
Totodata am facut si ITP-ul tot la ei in curte cu 60 RON, rezolvat f. prompt.
Per ansamblu sunt f. multumit de pret, dar nemultumit de atentia acordata, nu s-a verificat nimic din lista de revizie, nimic in plus de ce am reclamat, iar cele reclamate au ramas nerezolvate, si am oarece dubii privind neschimbarea filtrului de aer motor la revizia 2 caci din ce am la revizia a II-a majoritatea l-au schimbat. Mai este cineva cu filtrul din fabrica pe masina dupa revizia a II-a?
O alta ciudatenia este ca mi-au gasit codul VIN intr-un lot cu rechemare in service pentru niste probleme cu garniturile lampii de stop-frana si cele 2 lampi de luminare numar spate, care cica trebuiesc inlocuite pentru a preintampina o eventuala coroziune a tablariei

