Pret revizii....
Re: Pret revizii....
Cam a 5-a sau a 6-a revizie...insa doar primele 2au fost la mit...filtrele deocamdaa nu le schimb k abia le-am schimbat anul trecut si la cati km am facut d atunci...., insa le pastram k este buna oferta....
- Caralumba
- Posts: 749
- Joined: 18 Aug 2012, 04:37
- Auto: Cee'd 1,4 BEST GSL,Piston Grey
- Location: Bucuresti
Re: Pret revizii....
Uleiul din oferta lor ....= in jur de 100 lei;mihaelai wrote: iar asta http://www.pieseauto365.ro/Pachet-reviz ... html#focus pare o oferta buna....?!
Filtru ulei original am luat eu cu 18 lei....iar niste filtre ( aer + polen ) no name....parca nu merita restul pana la 185 lei.
Este doar parerea mea, fiecare stie ce vrea sa faca.....

Fair day, be well !

Re: Pret revizii....
revizia de 150.000km(la 7 ani fara vreo 2 luni) 420RON la IMG:
* toate consumabilele lor (mai putin filtrul de aer) si manopera
+ 180ron schimbat o bieleta antirului pe fata;
se pare ca la urmatoarea revizie trebuie sa schimb discurile de frana ca s-au ovalizat si placutele, dar mi se pare ok...placutele le-am schimbat la 90.000 prima oara.
As fi curios daca pe intervalul asta de 150.000km costurile de intretinere pt un logan pe benzina cat ar fi. Ma gandesc ca la logan trebuie schimbata si distributia...
* toate consumabilele lor (mai putin filtrul de aer) si manopera
+ 180ron schimbat o bieleta antirului pe fata;
se pare ca la urmatoarea revizie trebuie sa schimb discurile de frana ca s-au ovalizat si placutele, dar mi se pare ok...placutele le-am schimbat la 90.000 prima oara.
As fi curios daca pe intervalul asta de 150.000km costurile de intretinere pt un logan pe benzina cat ar fi. Ma gandesc ca la logan trebuie schimbata si distributia...
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Pret revizii....
Revizie 104,700 la Mit Motors - Mitsubishi.
Filtru ulei + aer+ ulei mobil 1+ bujii+ manopera =565 RON.
La manopera bujii cica mi-au luat mai mult din cauza ca a trebuit scoasa rampa de injectoare GPL.
Filtrul polen il voi schimba eu.
Filtru ulei + aer+ ulei mobil 1+ bujii+ manopera =565 RON.
La manopera bujii cica mi-au luat mai mult din cauza ca a trebuit scoasa rampa de injectoare GPL.
Filtrul polen il voi schimba eu.
SAAB 9-5
- _devilson_
- Posts: 469
- Joined: 26 Mar 2012, 19:50
- Auto:
- Location: Bucuresti
Re: Pret revizii....
eugen, te-ai uitat atent dupa revizie la instalatia gpl? sa nu iti fi slabit/taiat vre-un furtun ceva..sau sa fi remontat prost rampa de injectoare.
Kia Ceed 1.4 - CITY
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Pret revizii....
pare montata OK. Oricum vine revizia de alti 20,000 km la gaz (eu o fac la 20,000- 30K mi se par cam multi) si ii rog pe cei de la Vernesti sa verifice.
SAAB 9-5
Re: Pret revizii....
Revizia 5 la FL 1.6 CRDi efectuata azi dimineata la IMG.
Cost (fara TVA)
Manopera: 1.40 adica 111.02 RON
Materiale (de la ei):
-3 L antigel = 36 RON
-Saiba = 2.5 RON
- filtru ulei = 47 RON
- 5 litri bidoane Mobil1 5w30 ESP = 175 RON
- lichid frana = 21 RON
Total materiale (fara TVA) = 281.5
Total (cu TVA) = 138 (manopera) + 349 (materiale) = ~487 RON
Preturile mi s-au parut okay - manopera ca de obicei peste service-urile normale (dar acceptabil zic eu), uleiul de motor la pret de magazin in schimb acelasi filtru de ulei la pret mare.
Am schimbat eu filtrele de aer inainte tocmai pentru a evita taxare suplimentara.
Mi s-a recomandat sa schimb filtru de motorina (schimbat la revizia a 3) dar am zis pas - ei il aveau la 185 RON ceea ce este cam dublu fata de ce se gaseste in comert. Ei zic ca se schimba la 30K, eu stiu ca la 60K. Sunt de acord sa-l schimb mai devreme (fiind RO, de prevenire, etc...) dar nu platind dublu - o sa vad unde il gasesc OEM ca sa nu existe discutii.
Bile albe:
- masina a intrat relativ rapid si s-au miscat relativ okay - nu au lalait-o.
- preturile sunt okay si per total, avand in vedere ca e reprezentanta, e bine zic eu.
Bile negre:
- ultima oara au schimbat lichidul de frana si a intrat aer (am verificat asta la Norauto si mi-au confirmat cu testerul). Le-am spus sa aeriseasca bine instalatia si sa-l schimbe - sa vedem cum se comporta.
- mi se intampla iarasi sa discut la telefon ceva (asta dupa 2 mailuri fara raspuns) si acolo sa fie invers. Respectiv am confirmat telefonic ca vin cu antigelul meu G12+ (Hepu) + apa distilata atat de amestecat cat si de curatat instalatia. E okay - sigur - ajuns acolo: nu se poate! Se pune doar albastru, daca puneti altceva se strica instalatia. Nu conteaza ca albastru e G11 si G12+ e peste G11 ba chiar se poate si amesteca cu el. Nu se poate asa ceva.
Asa ca am mers pe mana lor dar le-am spus ca am apa distilata si sa o foloseasca la spalatul instalatei. In final a fost folosit doar la amestec - au pus un antigel dintr-un bidon alb, cam no-name asa. Iar amestecu s-a facut intr-un bidon HEPU.
Tipul a pus initial prea mult antigel (a pus palnia in gura vasului si nivelul depasea bine vasul) si ulterior a iesit cu masina afara sa verifice daca sunt scurgeri de ulei (am cerut asta in fisa). Nu am fost de fata dar banuiesc ca a scos palnia pur si simplu si apoi a sters antigelul care a curs pe vas - o sa urmaresc cum se comporta in zilele urmatoare fiindca am impresia ca vasul e prea plin si nivelul nu este sub F, asa cum e recomandat in manual.
- am vb telefonic de schimbarea uleiului din cutia de viteze. Ei imi ofereau un ulei diferit de specificatie (75w90 GL5) care ataca nu este recomandat cutiilor GL-4 deoarece ataca sincroanele si de asemeni avand un strat mai subtire, accentueaza uzura. Mi s-a confirmat ca pot sa vin cu uleiul meu daca are specificatiile okay - am venit cu ulei GM 75w85 GL4 - nu e bine! Mai intai ca nu scrie specificatia pe cutie (GM are propriul cod dar se poate gasi usor ce reprezinta) si doi uleiul din cutia de viteze nu se schimba doar se completeaza.
"E pe viata!". Dupa atatea discutii (ba ca da, ba ca ba) si vazand reticenta lor cand vine de cutia de viteze, am lasat-o moarta.
- cat masina era in service, am fost sa vad noile modele - show room-ul era gol. Erau doar doua Sportage si atat - nimic altceva. Iar tipul care se ocupa de masini era tot timpul plecat.
- drumul de acces catre service s-a stricat bine fata de ultima data asa ca sa mergeti cu grija.
Nu inteleg "business-modelul" IMG. Daca clientul vreau sa schimbe lichidele, de ce nu ii faci o oferta okay? Uleiul de motor in afara de Mobil1 si cel la butoi (a carui marca se schimba constant) nu au. Antigelul mai bun canci iar uleiul din cutia de viteze e pur si simplu gresit.
Cum spunea un coleg mai sus - mi se pare amatorism din partea lor ca eu, client sa ajung sa stiu cum se combina antigelul si ce specificatie trebuie la propria masina iar cei de la reprezentanta nu.
Probabil ca din inertie si pentru a avea istoricul okay, urmatoarea revizie (a 6-a) o sa fac tot la ei dar a 7-a, la final de garantie, foarte probabil la un service RAR din apropiere (sector 3). Merg jumatate de Bucuresti ca sa platesc premium un schimbat de filtre si apoi sa imi schimb antigelul si uleiul care vreau la alt service, fiindca IMG nu vrea sa-mi ia banii.
Cost (fara TVA)
Manopera: 1.40 adica 111.02 RON
Materiale (de la ei):
-3 L antigel = 36 RON
-Saiba = 2.5 RON
- filtru ulei = 47 RON
- 5 litri bidoane Mobil1 5w30 ESP = 175 RON
- lichid frana = 21 RON
Total materiale (fara TVA) = 281.5
Total (cu TVA) = 138 (manopera) + 349 (materiale) = ~487 RON
Preturile mi s-au parut okay - manopera ca de obicei peste service-urile normale (dar acceptabil zic eu), uleiul de motor la pret de magazin in schimb acelasi filtru de ulei la pret mare.
Am schimbat eu filtrele de aer inainte tocmai pentru a evita taxare suplimentara.
Mi s-a recomandat sa schimb filtru de motorina (schimbat la revizia a 3) dar am zis pas - ei il aveau la 185 RON ceea ce este cam dublu fata de ce se gaseste in comert. Ei zic ca se schimba la 30K, eu stiu ca la 60K. Sunt de acord sa-l schimb mai devreme (fiind RO, de prevenire, etc...) dar nu platind dublu - o sa vad unde il gasesc OEM ca sa nu existe discutii.
Bile albe:
- masina a intrat relativ rapid si s-au miscat relativ okay - nu au lalait-o.
- preturile sunt okay si per total, avand in vedere ca e reprezentanta, e bine zic eu.
Bile negre:
- ultima oara au schimbat lichidul de frana si a intrat aer (am verificat asta la Norauto si mi-au confirmat cu testerul). Le-am spus sa aeriseasca bine instalatia si sa-l schimbe - sa vedem cum se comporta.
- mi se intampla iarasi sa discut la telefon ceva (asta dupa 2 mailuri fara raspuns) si acolo sa fie invers. Respectiv am confirmat telefonic ca vin cu antigelul meu G12+ (Hepu) + apa distilata atat de amestecat cat si de curatat instalatia. E okay - sigur - ajuns acolo: nu se poate! Se pune doar albastru, daca puneti altceva se strica instalatia. Nu conteaza ca albastru e G11 si G12+ e peste G11 ba chiar se poate si amesteca cu el. Nu se poate asa ceva.
Asa ca am mers pe mana lor dar le-am spus ca am apa distilata si sa o foloseasca la spalatul instalatei. In final a fost folosit doar la amestec - au pus un antigel dintr-un bidon alb, cam no-name asa. Iar amestecu s-a facut intr-un bidon HEPU.
Tipul a pus initial prea mult antigel (a pus palnia in gura vasului si nivelul depasea bine vasul) si ulterior a iesit cu masina afara sa verifice daca sunt scurgeri de ulei (am cerut asta in fisa). Nu am fost de fata dar banuiesc ca a scos palnia pur si simplu si apoi a sters antigelul care a curs pe vas - o sa urmaresc cum se comporta in zilele urmatoare fiindca am impresia ca vasul e prea plin si nivelul nu este sub F, asa cum e recomandat in manual.
- am vb telefonic de schimbarea uleiului din cutia de viteze. Ei imi ofereau un ulei diferit de specificatie (75w90 GL5) care ataca nu este recomandat cutiilor GL-4 deoarece ataca sincroanele si de asemeni avand un strat mai subtire, accentueaza uzura. Mi s-a confirmat ca pot sa vin cu uleiul meu daca are specificatiile okay - am venit cu ulei GM 75w85 GL4 - nu e bine! Mai intai ca nu scrie specificatia pe cutie (GM are propriul cod dar se poate gasi usor ce reprezinta) si doi uleiul din cutia de viteze nu se schimba doar se completeaza.
"E pe viata!". Dupa atatea discutii (ba ca da, ba ca ba) si vazand reticenta lor cand vine de cutia de viteze, am lasat-o moarta.
- cat masina era in service, am fost sa vad noile modele - show room-ul era gol. Erau doar doua Sportage si atat - nimic altceva. Iar tipul care se ocupa de masini era tot timpul plecat.
- drumul de acces catre service s-a stricat bine fata de ultima data asa ca sa mergeti cu grija.
Nu inteleg "business-modelul" IMG. Daca clientul vreau sa schimbe lichidele, de ce nu ii faci o oferta okay? Uleiul de motor in afara de Mobil1 si cel la butoi (a carui marca se schimba constant) nu au. Antigelul mai bun canci iar uleiul din cutia de viteze e pur si simplu gresit.
Cum spunea un coleg mai sus - mi se pare amatorism din partea lor ca eu, client sa ajung sa stiu cum se combina antigelul si ce specificatie trebuie la propria masina iar cei de la reprezentanta nu.
Probabil ca din inertie si pentru a avea istoricul okay, urmatoarea revizie (a 6-a) o sa fac tot la ei dar a 7-a, la final de garantie, foarte probabil la un service RAR din apropiere (sector 3). Merg jumatate de Bucuresti ca sa platesc premium un schimbat de filtre si apoi sa imi schimb antigelul si uleiul care vreau la alt service, fiindca IMG nu vrea sa-mi ia banii.
KIA cee'd FL 1.6 DSL 6MT EX HP, Machine Silver
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: Pret revizii....
nush exact cum e la FL dar la mine in carte zice ca se schimba la 30000. vezi ca au filtru OE la baietii din bazar (piese365) cu 75 de lei parca.gruj wrote: Mi s-a recomandat sa schimb filtru de motorina (schimbat la revizia a 3) dar am zis pas - ei il aveau la 185 RON ceea ce este cam dublu fata de ce se gaseste in comert. Ei zic ca se schimba la 30K, eu stiu ca la 60K. Sunt de acord sa-l schimb mai devreme (fiind RO, de prevenire, etc...) dar nu platind dublu - o sa vad unde il gasesc OEM ca sa nu existe discutii.
eu de la ei am luat si i-am pus pe ei in service sa-l schimbe.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: Pret revizii....
Pe deviz scrie sa fie inlocuit (R) din 3 ani/60K km. Dupa numarul de km puteam sa schimb filtrul acum nu la 3-a revizie. Oricum in final nu l-am schimbat datorita pretului nesimtit.
KIA cee'd FL 1.6 DSL 6MT EX HP, Machine Silver
Re: Pret revizii....
gata si revizia noastra....cum masina a inceput sa troncane...a trebuit sa schimb si bieletele antiruliu pe fata.
Costuri:
bielete (marca niparts) - 72 bucata
pachet: ulei mobil esp formula 5w30 (180 ron) + filtru ulei (original 35 ron) + filtru polen (25 ron) + filtru habitaclu (15 ron) = 255
manopera la bielete si schimbul de ulei - 77 ron
cost total - 404 ron
O zi placuta tuturor...
Costuri:
bielete (marca niparts) - 72 bucata
pachet: ulei mobil esp formula 5w30 (180 ron) + filtru ulei (original 35 ron) + filtru polen (25 ron) + filtru habitaclu (15 ron) = 255
manopera la bielete si schimbul de ulei - 77 ron
cost total - 404 ron
O zi placuta tuturor...

Re: Pret revizii....
Nu-i acelas filtru? ca nu prea ma pricep.mihaelai wrote: filtru polen (25 ron) + filtru habitaclu (15 ron)







http://picasaweb.google.com/BUNULE
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele! Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
Re: Pret revizii....



Re: Pret revizii....
cel din bord e filtrul de habitaclu (sau de polen)
cel de la motor e filtru de aer
cel de la motor e filtru de aer
Diverse chestii auto.
Re: Pret revizii....
Salut! Vad ca peste tot preturi mai mici ca in Iasi. Am sunat la Trado-Total si am intrebat de o revizia la 7 ani cat ar costa.-aaaaa pai la 7 ani e mai ieftin zic ei, in jur de 7-8-9 milioane.
Pana acum am facut la Trendo si ma costa in jur de 500-600 lei. A mai facut cineva la revizia la Trado?
Oricum masina a iesit din garantie.
O alta intrebare este , nu as putea face revizia si la un alt service de la alta marca de masina unde au niste preturi mai pamantesti? merci
Pana acum am facut la Trendo si ma costa in jur de 500-600 lei. A mai facut cineva la revizia la Trado?
Oricum masina a iesit din garantie.
O alta intrebare este , nu as putea face revizia si la un alt service de la alta marca de masina unde au niste preturi mai pamantesti? merci