
Pret revizii....
Re: Pret revizii....
mergi la IMG.. ai o camera la etaj cu vedere direct in service.. acolo vezi tot ce misuna pe langa masinuta ta.. 

Kia Cee'd 1.4 GSL MT 109CP
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM
[b]ODO:[/b] 75.000+ KM
Kia Rio facelift 1.2 GSL MT 85CP
[b]ODO:[/b] 14.000+ KM
Re: Pret revizii....
eu unul nu inteleg ce vrei sa spui aici...SONIC3 wrote: la mine anul trecut au facturat 3L de ulei si cand am verifiat nivelu era ca si inainte adica 4,5L

LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI
- bogdan.citescu
- Posts: 463
- Joined: 11 Nov 2010, 15:37
- Auto: Cee'd FL 1.6, DSL, City ++
- Location: Sibiu
Re: Pret revizii....
Daca vrei sa stai chiar langa masina si sa vorbesti cu mecanicul mergi la Mit Aviatorilor.
Kia Cee'd Facelift 1.6L City, Dissel, Black Pearl, 115Cp + modificari
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#
poze: https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/MyKia?authkey=Gv1sRgCPOqgeXdqcGfAg#
Poze intalnire nationala Transalpina 2011 : https://picasaweb.google.com/108958111686639519693/IntalnireNationalaClubKIATransalpinaSiTransfagarasanIulie2011?authkey=Gv1sRgCNeL4Ze74PSr5QE#
Re: Pret revizii....
Efectuat astazi revizia a 4-a in Iasi, la Trendo.
Motor 1.6 benzina, an fabricatie 2009, 41521 Km in bord.
S-a inlocuit:
- lichid frina HBF4 / 20.48 lei;
- filtru aer / 61.68 lei;
- filtru benzina / 88.50 lei;
- consumabile / 15.28 lei;
- manopera / 179.68 lei;
Total: 365.62 lei
Uleiul si filtrul de ulei le-am adus eu.
Se va schimba pe garantie rulmentul de presiune, nu il aveau pe stoc.
Motor 1.6 benzina, an fabricatie 2009, 41521 Km in bord.
S-a inlocuit:
- lichid frina HBF4 / 20.48 lei;
- filtru aer / 61.68 lei;
- filtru benzina / 88.50 lei;
- consumabile / 15.28 lei;
- manopera / 179.68 lei;
Total: 365.62 lei
Uleiul si filtrul de ulei le-am adus eu.
Se va schimba pe garantie rulmentul de presiune, nu il aveau pe stoc.
KIA CEE'D 1.4 GSL, KOMPASS BLUE -comanda 4.08.2007 / seria 15.10.2007 / LIVRARE 12.11.2007 R.I.P.
KIA CEE`D 1.6 GSL, CASSA WHITE
KIA CEE`D 1.6 GSL, CASSA WHITE
Re: Pret revizii....
Sunt curios, filtru benzina sau filtru aer din rezervor? Si inca ceva, ce probleme ai semnalat, ca vor sa schimbe rulmentul de presiune?
Re: Pret revizii....
Filtru benzina, cel din rezervor, cod 319102H000.
Personal am reclamat oxidarea portierelor spate in partea superioara, pe interior si deteriorarea colantului negru de la portiere.
Ei m-au anuntat de rulment, personal nu am identificat zgomote suspecte sau functionare defectoasa.
Personal am reclamat oxidarea portierelor spate in partea superioara, pe interior si deteriorarea colantului negru de la portiere.
Ei m-au anuntat de rulment, personal nu am identificat zgomote suspecte sau functionare defectoasa.
KIA CEE'D 1.4 GSL, KOMPASS BLUE -comanda 4.08.2007 / seria 15.10.2007 / LIVRARE 12.11.2007 R.I.P.
KIA CEE`D 1.6 GSL, CASSA WHITE
KIA CEE`D 1.6 GSL, CASSA WHITE
Re: Pret revizii....
Revizia a 5-a, Mit Motors Aviatorilor, ieri 09.01.2013, 46.730 km.
Total cu TVA, 524 RON
Detaliat, preturi fara TVA:
- manopera 153
- filtru ulei 16,71
- filtru polen 76,52
- bujii 55,19
- ulei Mobil ESP 5w30, 3l pentru ca mai aveam un rest, 121, 62
Nu mi-au schimbat filtrul de aer, doar a fost curatat.
Placutele de frana ca aproape ca noi, 7 mm fata/spate.
Antigel -35 grade, nu s-a schimbat niciodata pana acum.
Lichidul de frana au spus ca nu-i necesar sa fie schimbat, desi scrie ca trebuie la 2 ani si au trecut 2 ani.
Bateria inca se tine bine, a iesit OK la test. Curios e ca anul trecut la revizia 4 mi-au spus ca e pe moarte. Si-a revenit spectaculos
Total cu TVA, 524 RON
Detaliat, preturi fara TVA:
- manopera 153
- filtru ulei 16,71
- filtru polen 76,52
- bujii 55,19
- ulei Mobil ESP 5w30, 3l pentru ca mai aveam un rest, 121, 62
Nu mi-au schimbat filtrul de aer, doar a fost curatat.
Placutele de frana ca aproape ca noi, 7 mm fata/spate.
Antigel -35 grade, nu s-a schimbat niciodata pana acum.
Lichidul de frana au spus ca nu-i necesar sa fie schimbat, desi scrie ca trebuie la 2 ani si au trecut 2 ani.
Bateria inca se tine bine, a iesit OK la test. Curios e ca anul trecut la revizia 4 mi-au spus ca e pe moarte. Si-a revenit spectaculos

Kia Ceed 1.4 LX + optionale, Kompass Blue, cumparata ianuarie 2008
Re: Pret revizii....
deci ai dat 1 milion pe o hartie indoita (care o gasesti si la 20 de lei) care opreste praful sa nu intre in masina, insa te-ai zgarcit la 40 de lei pentru un filtru de aer, la 20 de lei lichidul de frana, ca sa te poti baza pe frane, si ai preferat sa pui ulei desfacut de un an care acuma numai ulei nu mai e...poate o chestie imbranzita. (oricum cu 130 de lei cumparai 4 litri de ulei)
deci nu te intereseaza motorul si franele...hartia indoita e importanta...
deci nu te intereseaza motorul si franele...hartia indoita e importanta...
Re: Pret revizii....
Am stat langa mecanic la revizie, filtrul de polen era absolut negru, plin de insecte, praf, o hartie de 20 lei nu cred ca era eficienta
In schimb filtrul de aer era ca nou, mecanicul mi-a sugerat ca nu are rost sa-l schimb, e suficient sa-l curete. Nu cred ca n-aveau ei interesul sa-l schimbe.....Oricum la precedentele revizii l-am schimbat mereu si mereu l-au gasit ca nou, noroc ca le-am pastrat si le pun cand iese din garantie
La lichidul de frana nu m-am zgarcit, pentru ca il aveam deja in portbagaj, dar asa mi-a spus mecanicul, ca nu e necesar sa-l schimbe.
Despre ulei nu stiam ca expira daca il tii un an in bidon....o sa ma interesez, dar cred ca mi-ar fi spus daca era vreo problema, nu scapau ocazia sa-mi mai bage pe gat 1l de ulei...

In schimb filtrul de aer era ca nou, mecanicul mi-a sugerat ca nu are rost sa-l schimb, e suficient sa-l curete. Nu cred ca n-aveau ei interesul sa-l schimbe.....Oricum la precedentele revizii l-am schimbat mereu si mereu l-au gasit ca nou, noroc ca le-am pastrat si le pun cand iese din garantie

La lichidul de frana nu m-am zgarcit, pentru ca il aveam deja in portbagaj, dar asa mi-a spus mecanicul, ca nu e necesar sa-l schimbe.
Despre ulei nu stiam ca expira daca il tii un an in bidon....o sa ma interesez, dar cred ca mi-ar fi spus daca era vreo problema, nu scapau ocazia sa-mi mai bage pe gat 1l de ulei...
Kia Ceed 1.4 LX + optionale, Kompass Blue, cumparata ianuarie 2008
Re: Pret revizii....
Ieri am cerut de la MIT MOTORS Baneasa o estima pentru prima revizie la 1.6 CRDI:
720lei cu toate consumabilele de la ei si ulei Mobil1 5w30 ESP la bidon de 1l (6l ulei =398lei)
850 cu toate consumabilele lor si ulei Mobil1 5w30 ESP la butoi (5,3L ulei=269lei)
Estima manopera 145lei.
Au zis ca de pe 3 martie vor avea o promotie de reducere 15% la pretul reviziei, daca folosesti totul de la ei.Initial la receptie mi s-a zis ca trebuie sa platesc si consumabilele care nu se inlocuiesc ci doar se inspecteaza, pe care mi le dau acasa. Mi s-a parut ca nu este logic sa ma puna sa platesc niste filtre pe care nu le inlocuiesc, si dupa un schimb de cateva mailuri cu seful service Ion David au acceptat ca am dreptate.
Iar mi s-a parut ca nu e logic sa ma puna sa platesc 6l de ulei cand capacitatea maxima a baii de ulei este de 5,3l,stiind ca intre minim si maxim pe joja de ulei este 1l, deci ar fi destul sa puna 5l, ne mai tinand cont ca niciodata nu poate fi scurs tot uleiul, astfel ca adaugand 5l nivelul va fi aproape maxim. Astfel ei incearca sa mai incarce un pic factura de plata. Personal am mai schimbat de 3 ori uleiul (si filtrul) la o alta masina pe care o am (hyundai) care are acelasi motor si de fiecare data ,desi lasam cate o jumatate de ora sa se scurga uleiul,(motor cald), dupa adaugarea unui bidon de 5l nivelul ajungea la MAX.
Avand in vedere acestea am cerut sa fiu lasat la masina pe durata reviziei dar seful service m-a refuzat, asa ca voi cauta un alt service.
720lei cu toate consumabilele de la ei si ulei Mobil1 5w30 ESP la bidon de 1l (6l ulei =398lei)
850 cu toate consumabilele lor si ulei Mobil1 5w30 ESP la butoi (5,3L ulei=269lei)
Estima manopera 145lei.
Au zis ca de pe 3 martie vor avea o promotie de reducere 15% la pretul reviziei, daca folosesti totul de la ei.Initial la receptie mi s-a zis ca trebuie sa platesc si consumabilele care nu se inlocuiesc ci doar se inspecteaza, pe care mi le dau acasa. Mi s-a parut ca nu este logic sa ma puna sa platesc niste filtre pe care nu le inlocuiesc, si dupa un schimb de cateva mailuri cu seful service Ion David au acceptat ca am dreptate.
Iar mi s-a parut ca nu e logic sa ma puna sa platesc 6l de ulei cand capacitatea maxima a baii de ulei este de 5,3l,stiind ca intre minim si maxim pe joja de ulei este 1l, deci ar fi destul sa puna 5l, ne mai tinand cont ca niciodata nu poate fi scurs tot uleiul, astfel ca adaugand 5l nivelul va fi aproape maxim. Astfel ei incearca sa mai incarce un pic factura de plata. Personal am mai schimbat de 3 ori uleiul (si filtrul) la o alta masina pe care o am (hyundai) care are acelasi motor si de fiecare data ,desi lasam cate o jumatate de ora sa se scurga uleiul,(motor cald), dupa adaugarea unui bidon de 5l nivelul ajungea la MAX.
Avand in vedere acestea am cerut sa fiu lasat la masina pe durata reviziei dar seful service m-a refuzat, asa ca voi cauta un alt service.
Kia Pro Ceed 1.6 DSL Power(128hp) Cassa White
Re: Pret revizii....
Du-te la IMG. Acolo poti sa vezi printr-un geam de la etaj tot ce se intampla in service.
Eu am luat masina de la MIT Baneasa dar la ei la service am fost o singura data si nu imi mai trebuie.
Eu am luat masina de la MIT Baneasa dar la ei la service am fost o singura data si nu imi mai trebuie.
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Pret revizii....
Daca vrei fix 5.3 l de ce nu iei ulei Mobil 1 la butoi- si iti pun fix 5.3 l. Sper ca iti dai seama ca n-ai nicio sansa sa obtii de la un service sa iti factureze 5 l cand in carte scrie clar ca intra 5.3 l. In caz ca crapa motorul mecanicul va fi direct raspunzator ca nu a respectat manualul de service.marcelm wrote:Ieri am cerut de la MIT MOTORS Baneasa o estima pentru prima revizie la 1.6 CRDI:
720lei cu toate consumabilele de la ei si ulei Mobil1 5w30 ESP la bidon de 1l (6l ulei =398lei)
850 cu toate consumabilele lor si ulei Mobil1 5w30 ESP la butoi (5,3L ulei=269lei)
Estima manopera 145lei.
Au zis ca de pe 3 martie vor avea o promotie de reducere 15% la pretul reviziei, daca folosesti totul de la ei.Initial la receptie mi s-a zis ca trebuie sa platesc si consumabilele care nu se inlocuiesc ci doar se inspecteaza, pe care mi le dau acasa. Mi s-a parut ca nu este logic sa ma puna sa platesc niste filtre pe care nu le inlocuiesc, si dupa un schimb de cateva mailuri cu seful service Ion David au acceptat ca am dreptate.
Iar mi s-a parut ca nu e logic sa ma puna sa platesc 6l de ulei cand capacitatea maxima a baii de ulei este de 5,3l,stiind ca intre minim si maxim pe joja de ulei este 1l, deci ar fi destul sa puna 5l, ne mai tinand cont ca niciodata nu poate fi scurs tot uleiul, astfel ca adaugand 5l nivelul va fi aproape maxim. Astfel ei incearca sa mai incarce un pic factura de plata. Personal am mai schimbat de 3 ori uleiul (si filtrul) la o alta masina pe care o am (hyundai) care are acelasi motor si de fiecare data ,desi lasam cate o jumatate de ora sa se scurga uleiul,(motor cald), dupa adaugarea unui bidon de 5l nivelul ajungea la MAX.
Avand in vedere acestea am cerut sa fiu lasat la masina pe durata reviziei dar seful service m-a refuzat, asa ca voi cauta un alt service.
Eu 1 am fost foarte multumit de Mit Motors (dar si de IMG)
SAAB 9-5
Re: Pret revizii....
Nu au de ce sa refuze sa factureze 5 litri. Unele unitati service chiar pun doar 5 litri .Atata timp cat motorul este normal sa functioneze cu un nivel de ulei cuprins intre minim si maxim nu te pot obliga sa pui maxim. Nu este permis mai mult de maxim, dar nivelul este normal intre cele doua valori (ca doar de aceea exista cele doua valori de nivel pe joja de ulei) Motoarele sunt proiectate sa functioneze la fel de bine si cand uleiul este la nivelul minim, sub acel nivel existand riscuri. In fabrica, atunci cand este alimentat cu ulei prima oara vor intra 5,3 litri dar la urmatoarele schimburi de ulei nu va mai intra niciodata 5,3, tehnic va fi imposibil sa scurga uleiul din motor pana la ultima picatura. Oricum o suta sau doua sute de ml de ulei plus sau minus nu multa lume sesizeaza diferenta pe joja de ulei. Problema este ca de obicei in service incearca sa-ti bage pe gat cat mai multe, sa scoata cat mai multi bani de la clienti , profitand de necunoasterea unora, facand de multe ori overmaintenance. De obicei recomanda sa schimbi cat mai multe ,stiind ca oamenii tin mult la masinile lor si prefera sa dea un ban in plus decat sa aiba probleme. Sunt si exceptii, dar cam asta este regula.
Kia Pro Ceed 1.6 DSL Power(128hp) Cassa White
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact: