Revizie 20k la Diesel

Inclusiv campaniile de rechemări
mihai_u
Posts: 41
Joined: 19 Mar 2008, 05:19
Auto:
Contact:

garantie

Post by mihai_u »

Am vb cu cei de la kia, si mi-au spus ca nu este nici o problema cu garantia.
Daca nu stiati si la ei se poate face aceasta resoftare, insa nu va recomand.

Stiu pe cineva care si-a facut-o acolo... si nu a fost deloc multumit.

Pe masina veche o resoftase unde am facut-o si eu, si nici nu se compara.

Pentru cei din Buzau :D

www.buzz-net.ro

Scuze pentru reclama, insa sunt multi care au nevoie de serviciile pe care le oferim
Kia Cee'd 1,6 HP 115 -> 143 (realy HP), full+xenoane

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

ma gandesc, daca totusi motorul de 90cp e identic cu cel de 115cp, merge facut chip tunning de la 90 cp la 143 cp? ce parere aveti?
ex: Kia cee'd 1.6 CRDi 115 CP Best; Vmax = 205 km/h; machine silver; ODO 212.000 km.

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

DragosKIA wrote:
dre_andrei wrote:ma gandesc, daca totusi motorul de 90cp e identic cu cel de 115cp, merge facut chip tunning de la 90 cp la 143 cp? ce parere aveti?
Daca ii schimbi si turbina, care la HP iti ofera o plaja mai mare de ,,caluti''
deci zici tu ca turbina la 90cp e diferita fata de cea la 115cp? eu zic k e numai o diferenta de soft intre cele 2 motoare..
ex: Kia cee'd 1.6 CRDi 115 CP Best; Vmax = 205 km/h; machine silver; ODO 212.000 km.

sik81
sleepy beast
Posts: 190
Joined: 21 Feb 2008, 12:16
Auto:

Post by sik81 »

eu zic ca e vorba de tubina; geometrie fixa sau variabila, cele de 115 au geometrie variabila, insa se bulesc m repede ca celelalte

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

sik81 wrote:eu zic ca e vorba de tubina; geometrie fixa sau variabila, cele de 115 au geometrie variabila, insa se bulesc m repede ca celelalte
daca mi-aduc aminte bine, a mai fost pe forum o discutie, si concluzia finala a fost ca ambele motoare au geometrie variabila (VGT) si diferenta e doar de soft.
ex: Kia cee'd 1.6 CRDi 115 CP Best; Vmax = 205 km/h; machine silver; ODO 212.000 km.

Razica
Posts: 294
Joined: 11 Nov 2007, 19:30
Auto: ceed 1.4 TGDI
Location: Berceni-bucuresti

Post by Razica »

asa parca tin si yo minte :o
cee'd 1.6 crdi pewter beige
Hyundai I30 Facelift 1.6 GSL - ex
Ceed 1.4 TGDI

sik81
sleepy beast
Posts: 190
Joined: 21 Feb 2008, 12:16
Auto:

Post by sik81 »

poate ma insel eu, insa tare as vrea sa vad cum arata diagramele de putere la cele 2 motoare sa ma pot convinge 100%

mihai_u
Posts: 41
Joined: 19 Mar 2008, 05:19
Auto:
Contact:

Post by mihai_u »

nu e vb doar de soft.
cand vroiam sa-mi iau eu masina.. inca nu aparuse cea de 115 cai
Si am luat un catalog de la model (confidential) si am vazut diferentele.
Nu mai pot sa va spun eu exact care era diferenta. Sigur diferenta era la turbina, insa nu mia stiu exact la ce.

Sa vedeti ce frumos face turbina acum resoftata... :D zici ca e super TIR :D

Merita toti bani.... ;)

Apropo... am demaraj mai frumos decat cel de 140 de cai. Diferenta o face cutia de viteza (la mine n-am decat 5 trepte, si raportul la trepte este mai bun)

Va salut cu respect,
fratele vostru Mihai
Kia Cee'd 1,6 HP 115 -> 143 (realy HP), full+xenoane

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Ce anume au schimbat in cei 650 ron?
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by SeKAh »

Mda, interesant:
rapoarte CV pentru diesel de 90 si 115 CP respectiv diesel 2.0 cu 6 trepte:
1- 3,631 respectiv 3.615
2- 1.962 ............. 1.794
3- 1.189 .............. 1.542
4- 0.844 ............. 1.176
5- 0.660 ............. 0.921
6- ------ ............. . 0.732
Raport final
3.941 respectiv 4.063 (tr 1,2)/2.955 (3,4,5,6,R)

Ciudat mi se pare raportul final pentru cutia cu 6 trepte: de fapt sunt 2 rapoarte! Treptele 1,2 beneficiaza de raport final mai "scurt" iar celelalte sunt mai "lungi".
Care ar fi explicatia?

mihai_u
Posts: 41
Joined: 19 Mar 2008, 05:19
Auto:
Contact:

salutare

Post by mihai_u »

azi am bagat masina in service pentru reparatie (a fost busita)

si dupa bunul plac al celor de la MIT MOTORS, o sa dureze foarte mult...:(

O sa va tin la curent cu ce o sa se intample, si cum o sa se miste cei de la Service.

Va salut cu respect,
Mihai
Kia Cee'd 1,6 HP 115 -> 143 (realy HP), full+xenoane

dre_andrei
Posts: 355
Joined: 10 Jun 2007, 23:08
Auto:
Location: Galati / Bucuresti
Contact:

Post by dre_andrei »

SeKAh wrote:Mda, interesant:
rapoarte CV pentru diesel de 90 si 115 CP respectiv diesel 2.0 cu 6 trepte:
1- 3,631 respectiv 3.615
2- 1.962 ............. 1.794
3- 1.189 .............. 1.542
4- 0.844 ............. 1.176
5- 0.660 ............. 0.921
6- ------ ............. . 0.732
Raport final
3.941 respectiv 4.063 (tr 1,2)/2.955 (3,4,5,6,R)

Ciudat mi se pare raportul final pentru cutia cu 6 trepte: de fapt sunt 2 rapoarte! Treptele 1,2 beneficiaza de raport final mai "scurt" iar celelalte sunt mai "lungi".
Care ar fi explicatia?
dupa parerea mea (nu-s specialist) rapoartele pentru 1 si 2 sunt mai scurte pentru a beneficia de un demaraj mai "in forta" iar celelalte sunt mai lungi pentru ca la aceleasi turatii ca si motorul de 1.6 , masina echipata cu motor de 2.0 sa aiba o viteza mai mare. si se poate asta pentru ca motorul e mai puternic.
ex: Kia cee'd 1.6 CRDi 115 CP Best; Vmax = 205 km/h; machine silver; ODO 212.000 km.

mihai_u
Posts: 41
Joined: 19 Mar 2008, 05:19
Auto:
Contact:

re

Post by mihai_u »

asta asa e.
Ideea este ca demarajul este mai bun decat cel de 2 litri
Viteza maxima cu care am navigat a fost 198-200 (prinsi intra-adevar mai greu decat motorul de 2 litri)

Si la turatii mult mai mari decat am vazut la colegul nostru intr-un topic anterior (vb de filmulet...;) ) - bine, e vb de cu totul alt motor, insa aici este vb de cutie de viteza.

Deci, pana la 150 kph nu cred ca face fata cel de 2 litri, insa dupa... se duce departe... foarte departe:D

Insa sincerc, recomand un motor de 2 litri pentru cine are bani dispusi pentru diferenta din doua motive.

Nu este asa de fortat, ca cel resoftat
Iar daca-l resoftezi.... vb de cu totul alta masina.

Apropo, am vazut intr-un topic mai vechi cand se vorbea de resoftare
Intr-adevar motorul resoftat scoate mai mult fum, adica asta am obs, cum i-am lasat pe cei care-mi dau flash-uri aiurea, sau claxoane (i-am lasat complet in fum...)

Arnold12 - la tine face la fel???
(spunene si cate ceva de motorul tau, ca din cate vad ai ceva experienta, si ai ce sa ne impartasesti....)

Cu stima,
Mihai
Kia Cee'd 1,6 HP 115 -> 143 (realy HP), full+xenoane

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Garantii, revizii ... ce legatura are resoftarea si demarajul cu astea? :shock:
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

mihai_u
Posts: 41
Joined: 19 Mar 2008, 05:19
Auto:
Contact:

pfff

Post by mihai_u »

asa este... am deviat mult de la subiect. Oricum se leaga...
Pentru continuarea discutiei, o sa deschidem un topic nou...

Pa Club KIA,
Pe curand
Kia Cee'd 1,6 HP 115 -> 143 (realy HP), full+xenoane

Post Reply

Return to “Garanţie, revizii”